חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק גרילה - מהפכה בעולם השיווק.

מאת: מוריד הגשם דובי אושרשיווק27/07/20122413 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק גרילה - מהפכה בעולם השיווק. החדירה המאסיבית של האינטרנט הפכה את כדור הארץ לשטוח, מסרים עוברים מקצה אחד של העולם לקצה שני במהירות הבזק ועומס המסרים הוא עצום, בעומס זה נוצרה בעייה למשווקים במציאת הדרך להעביר מסר לצרכן שחשוף ל 5000 מסרים ליום לערך. הצרכן שהפך מפאסיבי לאקטיבי, הפך לבררן ולפיכך נדרש שינוי בפנייה אליו, זאת בנוסף למצב  בו עלויות המדיה הפכו את העסקים קטנים/בינוניים, למוגבלים מבחינת יכולת השיווק שלהם ונדרשו לפתרון בעיה זו פתרונות יצירתיים, כאן נוצרה לראשונה שיטת "שיווק גרילה", שיטה שנוצרה ע"י ג'יי קונרד לוינסון, שיטת "שיווק גרילה"בנויה באופן עקרוני על "שיווק חווייתי" שיווק המאפשר לעסקים להעביר מסרים ע"י יצירת חוויה של המוצר, שיווק הגרילה מבוסס ברובו על "שיווק ויראלי", שיווק מפה לאוזן. שיווק הגרילה הפך את הצרכן לחלק ממערכת השיווק ויצר מערכת יחסים בה הצרכן הינו שחקן הראשי בקמפיין השיווק. דוגמא לקמפיין שיווק גרילה פשוט אך מוצלח: סיפור אמיתי, באחד הבקרים לפני כחודשיים סיפר לי בעל המוסך בו אני מטפל , מוסך נירון באזה"ת ר"ג, סיפור מדליק על לקוח שלו שהגיע לטיפול על הבוקרבשעה 7.00בוקר, הלקוח פתח את מערכת הסטריאו באוטו ושם מוזיקה של שנות ה60- בפול ווליום. בעל המוסך, ניר החל לרקוד מסביב לאוטו והלקוח כמעט התעלף מרוב צחוק...שלף את האייפון שלו וצילם אותו, למחרת העלה את הסרטון ליו טיוב תחת הכותרת "המוסכניק המרקד", הסרטון החל לרוץ באינטרנט כאש בשדה קוצים...והסרטון סחף אחריו המוני צפיות ויצר באאאז כמו שקמפיין גרילה אמור לייצר, הבאאז כל כך הצליח שהוא הגיע לכתב בעיתון ר"ג , אותו כתב התקשר למוסך נירון וביקש לעשות כתבה על  ה"מוסכניק המרקד", הכתבה יצאה בעיתון ר"ג ובה תמונה של ניר "המוסכניק המרקד" מפזז מסביב לאוטו. הכתבה יצרה פידבק וגרמה לטלפון במוסך לעבוד שעות נוספות. קמפיין הגרילה שנוצר במקרה, יצר פרסום בחינם, פרסום שווה ערך לאלפי שקלים. קמפיין שנוצר בעלות נמוכה יכול ליצור אחריו קמפין מתגלגל חינמי השווה הרבה מאוד כסף.הקמפיין של "המוסכניק המרקד, הינו דוגמא אחת של קמפיין גרילה, אולם ניתן ליישם את השיטה על מוצרים או שירותים שונים. הדבר החשוב ביותר בקמפיין הגרילה הינו, הסיפור סביב המוצר, סיפור יחודי, קצת מצחיק אם זה מתאים. בכל מקרה הסיפור חייב להתבטא בצורה ייחודית את מאפייני המוצר, לאחר מכן ניתן לשווק את המוצר/שירות דרך מדיות שונות שיכולות להתאים להפצת המסר, זה יכול להיות סרטון ביו טיוב או מופע רחוב, זה יכול להיות שילוט ייחודי של המוצר באחת מפינות הרחוב. ישנם המון דרכים ומדיות שונות, אולם חשוב לזכור שרעיון קמפיין השיווק גרילה הינו ליצור באאז שיגרום לאנשים להגיב ולספר לחברים שלהם על החוויה שלהם מהמוצר. כל הרעיון בשיווק גרילה הוא שפרסום המוצר יגיע למלמטה, מהרחוב, מהאנשים ויטפס מעלה עד שיגיע למצב שהמדיה האלקטרונית/כתובה יתחילו לגלות בו עניין והוא יקבל תהודה רחבה ככל שניתן

מוריד הגשם דובי אושר- שיווק ומיתוג גרילה

www.moridageshem.co.il

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שיווק גרילה - מהפכה בעולם השיווק. החדירה המאסיבית של האינטרנט הפכה את כדור הארץ לשטוח, מסרים עוברים מקצה אחד של העולם לקצה שני במהירות הבזק ועומס המסרים הוא עצום, בעומס זה נוצרה בעייה למשווקים במציאת הדרך להעביר מסר לצרכן שחשוף ל 5000 מסרים ליום לערך. הצרכן שהפך מפאסיבי לאקטיבי, הפך לבררן ולפיכך נדרש שינוי בפנייה אליו, זאת בנוסף למצב  בו עלויות המדיה הפכו את העסקים קטנים/בינוניים, למוגבלים מבחינת יכולת השיווק שלהם ונדרשו לפתרון בעיה זו פתרונות יצירתיים, כאן נוצרה לראשונה שיטת "שיווק גרילה", שיטה שנוצרה ע"י ג'יי קונרד לוינסון, שיטת "שיווק גרילה"בנויה באופן עקרוני על "שיווק חווייתי" שיווק המאפשר לעסקים להעביר מסרים ע"י יצירת חוויה של המוצר, שיווק הגרילה מבוסס ברובו על "שיווק ויראלי", שיווק מפה לאוזן. שיווק הגרילה הפך את הצרכן לחלק ממערכת השיווק ויצר מערכת יחסים בה הצרכן הינו שחקן הראשי בקמפיין השיווק. דוגמא לקמפיין שיווק גרילה פשוט אך מוצלח: סיפור אמיתי, באחד הבקרים לפני כחודשיים סיפר לי בעל המוסך בו אני מטפל , מוסך נירון באזה"ת ר"ג, סיפור מדליק על לקוח שלו שהגיע לטיפול על הבוקרבשעה 7.00בוקר, הלקוח פתח את מערכת הסטריאו באוטו ושם מוזיקה של שנות ה60- בפול ווליום. בעל המוסך, ניר החל לרקוד מסביב לאוטו והלקוח כמעט התעלף מרוב צחוק...שלף את האייפון שלו וצילם אותו, למחרת העלה את הסרטון ליו טיוב תחת הכותרת "המוסכניק המרקד", הסרטון החל לרוץ באינטרנט כאש בשדה קוצים...והסרטון סחף אחריו המוני צפיות ויצר באאאז כמו שקמפיין גרילה אמור לייצר, הבאאז כל כך הצליח שהוא הגיע לכתב בעיתון ר"ג , אותו כתב התקשר למוסך נירון וביקש לעשות כתבה על  ה"מוסכניק המרקד", הכתבה יצאה בעיתון ר"ג ובה תמונה של ניר "המוסכניק המרקד" מפזז מסביב לאוטו. הכתבה יצרה פידבק וגרמה לטלפון במוסך לעבוד שעות נוספות. קמפיין הגרילה שנוצר במקרה, יצר פרסום בחינם, פרסום שווה ערך לאלפי שקלים. קמפיין שנוצר בעלות נמוכה יכול ליצור אחריו קמפין מתגלגל חינמי השווה הרבה מאוד כסף.הקמפיין של "המוסכניק המרקד, הינו דוגמא אחת של קמפיין גרילה, אולם ניתן ליישם את השיטה על מוצרים או שירותים שונים. הדבר החשוב ביותר בקמפיין הגרילה הינו, הסיפור סביב המוצר, סיפור יחודי, קצת מצחיק אם זה מתאים. בכל מקרה הסיפור חייב להתבטא בצורה ייחודית את מאפייני המוצר, לאחר מכן ניתן לשווק את המוצר/שירות דרך מדיות שונות שיכולות להתאים להפצת המסר, זה יכול להיות סרטון ביו טיוב או מופע רחוב, זה יכול להיות שילוט ייחודי של המוצר באחת מפינות הרחוב. ישנם המון דרכים ומדיות שונות, אולם חשוב לזכור שרעיון קמפיין השיווק גרילה הינו ליצור באאז שיגרום לאנשים להגיב ולספר לחברים שלהם על החוויה שלהם מהמוצר. כל הרעיון בשיווק גרילה הוא שפרסום המוצר יגיע למלמטה, מהרחוב, מהאנשים ויטפס מעלה עד שיגיע למצב שהמדיה האלקטרונית/כתובה יתחילו לגלות בו עניין והוא יקבל תהודה רחבה ככל שניתן

מוריד הגשם דובי אושר -שיווק ומיתוג גרילה, הפיכת עסקים קטנים למובילים בתחומם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוריד הגשם דובי אושר

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222357 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213594 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213767 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175461 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162614 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162067 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica