חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שחשוב לדעת כשבוחרים תואר שני

כל מה שמומלץ לדעת על לימודי תואר שני:


בזמן עבר רק אנשים שהיו בני המעמד הגבוה היו עשויים לרכוש לעצמם תארים אקדמיים אולם בימים אלו הלימודים הם נחלתם של הכלל ואלו שימצאו זמן ויכולת לעמול יהיו מסוגלים ללמוד לתואר ראשון ושני ואף שלישי.
לימודי התואר הראשון הפכו כיום לסוג של תנאי הכרחי על מנת לעבוד בכל מיני מקומות עבודה אבל לימודי תואר שני הם למעשה התמקצעות לכאלה המבקשים להרחיב את ידיעותיהם.


עכשיו אפשרי להתקבל לתואר שני כמעט בכל תחום לימודים, המסלולים לתואר שני יכולים להיות בתחומי לימוד הרוח והפילוסופיה, מקצועות הרפואה, במנהל עסקים או בפסיכולוגיה, במדעי ההתנהגות, התקשורת, המחשבים וכן הלאה. קיימים מסלולים שבשביל ללמוד בהם תצטרכו לעבור לימודי השלמה של התואר הראשון באותו התחום, במידה ולא למדתם אותו. תקופת קורסי ההשלמה משתנה ביחס לנקודות הזכות שהספקתם לצבור בלימודי התואר הראשון.


לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, צריך להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.
לאור האמור, יש להכניס לראש שיש אי אלו מקצועות שאי אפשר לעסוק בהם עד הסוף בלי התואר הראשון באותו התחום. לדוגמא, בנאדם לא יוכל לעסוק בפסיכולוגיה קלינית מבלי שרכש השכלה בלימודי תואר ראשון בשילוב עם לימודי תואר שני בפסיכולוגיה.


בניגוד גמור, כל אדם שמחזיק בידו תואר ראשון כלשהו רשאי, במידה ואכן עומד בתנאי הקבלה, להמשיך ללימודי תואר שני בחינוך, גם אם לא התמחה בלימודי חינוך ומחזיק בתעודת הוראה.


אחת מההחלטות המרכזיות שחשוב לקחת במעמד הההירשמות ללימודי תואר שני היא האם תחליטו להתקבל למסלול המחקרי (מסלול שכולל כתיבת והגשת תזה בסוף הלימודים) או אם תחליטו ללמוד לתואר שני ללא כתיבת עבודת מחקר.

החלטה זו בעלת השפעה רבה בגלל אם תתחרטו ותחליטו אחרי כן להצטרף ללימודי דוקטורט, לא יהיה ביכולתכםלהמשיך ללימודים אלו במידה ולא הגשת את עבודת התזה במסגרת לימודך לתואר שני.

רגע, אז איך מתקבלים ללימודי תואר שני?


תנאי הקבלה למסגרת לימודי התואר השני משתנים ממוסד לימודים אחד למשנהו כשבדר"כ תהיה תביעה לציון עובר של שמונים במבחני הגמר, בנוסף במוסדות לימוד מסוימים תהיה גם תביעה גם להמלצות או ניסיון מקצועי רלוונטי.


לימודי התואר השני נחשבים פשוטים יותר מפני שהם נמשכים שנתיים בלבד ובמרבית הפעמים הדבר מתייחס אל לימודים שנערכים פעם או פעמיים בשבוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131354 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131325 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131855 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131295 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131379 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121811 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214009 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204858 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182257 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181742 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181661 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181532 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica