חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה דווקא סטרימר?

מאת: דניצרכנות02/08/20121315 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על הטכנולוגיה שנקראת סטרימר, כדאי מאד שתקראו היטב את השורות הבאות. בעזרת סטרימר, אתם בעצם יכולים לבצע סנכרון מלא בין התכנים שיש לכם על המחשב שלכם, לבין הטלוויזיה שלכם. כך אתם בעצם מנצלים את העובדה שמסך הטלוויזיה הוא גדול יותר, ושאיכות הסאונד היא גבוהה יותר - ואתם נהנים מכל הקבצים שיש לכם בתוך המחשב. כמובן שזה נשמע נהדר, אבל יתכן שתוך זמן קצר אתם תתהו למה בעצם אתם צריכים סטרימר? למה לא לראות דברים על המחשב? ולמה לא להשתמש בשיטות אחרות לסנכרון בין המחשב לבין הטלוויזיה? בואו לקרוא את כל הסיבות, ולהבין מדוע סטרימר הוא השיטה הטובה ביותר שתוכלו למצוא היום.

כל הסיבות הטובות ביותר

חשוב להבין, כי סטרימר לא דורש מכם ציוד נוסף שאין לכם. למעשה, הרכיב עצמו כבר נמצא בתוך הממיר שלכם, ואתם רק צריכים להוריד תוכנה על מנת לתפעל אותו. אתם לא צריכים עוד ממיר, ואתם לא צריכים אפילו כבל נוסף. חיבור של  סטרימר הוא חיבור אלחוטי. אם תשוו זאת לפתרון אחר שבו עליכם לחבר את המחשב שלכם באמצעות כבל אל הטלוויזיה תראו שזה דווקא מצב בעייתי - צריך כבל נכון, צריך לראות שיש חיבור מתאים, מה גם שלעתים החיבור נמצא בחלק האחורי של הטלוויזיה, אשר מחוברת אל הקיר שלכם. בקיצור, החיבור האלחוטי של סטרימר הוא הרבה יותר נוח להתקנה.

אולם יתרה מזו - הוא גם נוח לתפעול. אם תנסו שיטות אחרות לחיבור בין המחשב שלכם לבין מסך הטלוויזיה, הרי שהמחשב כולו ישוקף למעשה על המסך. במצב כזה תצטרכו לעבוד עם העכבר והמקלדת של המחשב, אבל הכל יוקרן ע"ג הטלוויזיה וזה לא תמיד שיטה נוחה במיוחד. לעומת זאת, טכנולוגיית סטרימר מארגנת לכם את הכל על הטלוויזיה. לאחר שיתבצע הסנכרון אתם בכלל לא צריכים את המחשב - אתם שולטים על התכנים דרך שלט הטלוויזיה שלכם, ודרך תפריט מיוחד שנמצא בתוך הטלוויזיה.

לא דורש אפילו אינטרנט

חשוב להבין, שבשביל להפעיל סטרימר, אתם אפילו לא צריכים חיבור ישיר לאינטרנט. הסטרימר עצמו מתחבר למחשב המקומי שלכם, ולאו דווקא אל רשת האינטרנט. כך אם יש לכם סרט על המחשב, ויש תקלה באינטרנט, הדבר לא פוגם בכלל באפשרות שלכם לצפות בסרט ע"ג סטרימר. עם זאת, יתכן שבכל זאת תרצו חיבור לאינטרנט, משום שהסטרימר מאפשר לכם גם לגלוש באתרים שונים דרך הטלוויזיה! אין ספק שזו באמת חוויה יוצאת דופן. מעבר לכך תוכלו כמובן לצפות בתכנים לצפייה ישירה דרך הטלוויזיה במידה ויש לכם חיבור לאינטרנט.  בקיצור, אין ספק שברגע שתתחילו לעבוד עם סטרימר, אתם פשוט לא תבינו איך עד היום הסתדרתם עם בלעדיו. מדובר ממש במהפכה שמשלבת בין המחשב לבין הטלוויזיה, בממשק נוח בשפה העברית, שמתאים לילדים ולמבוגרים כאחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דני רנגו כותבמאמרים במושאי תרבות פנאי, טלויזיה וקולנוע

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני

מאת: דניצרכנות08/07/12956 צפיות
אם אתם אנשים שמאוד אוהבים לצפות בטלוויזיה, הרי קרוב לוודאי שאתם מכירים את כל האופציות הקיימות. אתם בוודאי יודעים כי קיימות שתי חברות גדולות של כבלים אשר מספקות שירותי טלוויזיה כמעט לכל בית בישראל, ובנוסף אתם מודעים לעלויות הכרוכות בשירותים אלו.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214249 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204386 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205287 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193445 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica