חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי מקלחונים

מאת: טומי רןעיצוב פנים08/08/2012959 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי שהציץ בקטלוג של מקלחונים לקראת רכישת מקלחון בוודאי הופתע מההיצע האדיר של מקלחונים. מה שפעם הסתכם בפינת רחצה קטנה ופשוטה המתוחמת בוילון או בקירות פלסטיק פשוטים הפך להיות פריט עיצובי שלם. המבחר הגדול יכול לבלבל כשבאים לבחורמקלחון ולא תמיד ברור מהם ההבדלים בין המקלחונים. לשם כך הבאנו מדריך קצר שיעשה קצת סדר ויסביר למה מתכוונים התיאורים שלצד התמונות בקטלוג. ההבדלים בין המקלחונים באים לידי ביטוי בעיקר בחומר ממנו עשוי המקלחון (- נכון שתמיד חשבתם שהחומר הוא זכוכית?? - אז זהו שלא) סוג המקלחון, הגודל, סוג הדלתות וכמובן העיצוב. רוב המקלחונים עשויים מפלסטיק או מזכוכית. גם בין הפלסטיקים והזכוכיות ישנם הבדלים בעובי, בעיצוב ובסוג - למשל ניתן לבחור זכוכיות אטומות או שקופות.

סוג המקלחון:

מיקום המקלחון בחדר משמעותי לגבי בחירת המקלחון ולכן כדאי לפנות למי שמתמחה בעיצוב דירות יוקרה, שכן ישנם מקלחונים פינתיים, חזיתיים או כאלה הממוקמים במרכז החדר. מקלחונים פינתיים ממוקמים בפינת החדר כך ששתיים מדופנותיהם הן בעצם קירות החדר ובשתי הדפנות האחרות או באחת מהן נמצאות הדלתות. לעומתם מקלחונים חזיתיים גובלים בשלוש מדופנותיהם עם הקיר כאשר הדופן הרביעית היא הכניסה למקלחון, כך שהמקלחון בעצם ממוקם במעין כוך. מקלחונים שאינם פינתיים או חזיתיים הם פחות נפוצים מכיוון שהם תופסים שטח רב יותר בחדר ואינם מנצלים כראוי את חלל החדר כך שהיתרון העיקרי של מקלחונים מתפספס.

דלתות המקלחון:

ישנם מספר סוגי דלתות מקלחונים.הנפוצים שבהם הם דלתות הנפתחות פנימה או החוצה או גם וגם, דלתות הזזההנעות לכיוון אחד או שניים ודלתות המתקפלות פנימה. כמו כן ניתן לבחור האםרוצים דלת אחת גדולה או שתיים קטנות וכדומה. כמו כן - חשוב לבחור את החומרממנו עשויה הדלת. ישנן דלתות זכוכית, דלתות פלסטיק, בד ועוד. בסך הכול ההבדלים לא משמעותיים ומדובר בעניין של נוחות אישית.

עיצוב המקלחון:

בנושא עיצוב מקלחונים דבר תלוי כמובן בטעמו האישי של כל אחד ובתקציב העומד לרשותו. עם זאת, בהחלט כדאי לפנות  למעצבי פנים מומלצים בנושא. מי שאין לו כסף להשקיע יכול להסתפק במקלחון פשוט מפלסטיק ואף להיעזר בוילון אמבטיה רגיל שאמנם עלותו זולה אך אינו אוטם לחלוטין את יציאת המים. ישנם מקלחוניםבצורת ריבוע, מלבן או חצי גורן, בעלי דלתות ישרות או עגולות וכן הלאה. בכלמקרה כשבוחרים מקלחון רצוי להתאים אותו למראה הכללי של חדר הרחצה.

הכי חשוב, זה לדעת לבחור את החברה והספק הנכונים. לדעת מיהו האיש מקצוע שמתקין לכם את המקלחון, האם הוא שירותי, מקצוען, חביב ונעים. בנוסף, חשוב לדעת מיהו האחראי על התקנת דודי שמש באיזורכם - כי התקנת מקלחון זה חשוב, אבל אם לא יהיו לכם מים חמים... אחרת - פשוט תסבלו מתקלות רבות ומרובות דבר שיתסכל אתכם כל יום מחדש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131431 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131404 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131164 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131245 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132100 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131268 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131493 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222470 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222713 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202733 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202800 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202246 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202223 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica