חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי אהבה בכלל?

מאת: משה חיים לויזוגיות ואהבה13/08/20121022 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי אהבה בכלל? האם זוהי אהבה או אהבה ממבט ראשון? כיצד נוכל להבחין בהבדל? בכתבה זו תוכלו להבין מהי אהבה אמיתי והאם אתם אוהבים ו/או מאוהבים.

אהבה ממבט ראשון היא דבר אשר רבים מאיתנו בוחרים שלא להאמין בו עד שהיא אכן קורת. אהבה ממבט ראשון מתרחשת כאשר אתה עומד מול אדם כלשהו שאינו מוכר, ואתה פשוט בטוח ומרגיש- את/ה אוהב/ת אותו! את/ה מרגיש כי לבך רוצה לחבור לליבה ולחבור עימו. זהו הדבר הכי רומנטי שיכול להתרחש, וכיוון שאהבה היא רגש כה חזק, לעתים קרובות לא ניתן לשלוט בו.

אנשים אשר אינם חוו בעצמם חוויה זו, כנראה שלא מאמינים כי הדבר אכן אמיתי. ישנם רבים כי אומרים שזוהי תשוקה רגעית וזמנית בלבד. מה איתכם, האם אתם מאמינים באהבה ממט ראשון? 
אהבה ממבט ראשון הינה אפשרות מיוחדת שיכולה לקרות לכל אחד בחייו, אולם זכרו כי יש לתת לה מקום אם ברצונכם שתתממש. יש פחות סיכוי לדבר כאשר אתם עייפים, מדוכאים או שהראש טרוד בעניינים אחרים. הגורם המרכזי בתהליך אהבה ממבט ראשון הוא המראה, הריח ושפת הגוף. ללא ספק, אנשים מחפשים דברים ואיכויות שהם אוהבים ואכן נהנים מהם.

אם גם אתם נתקלתם באהבה ממבט ראשון, ככל הנראה יש לכם/ן בן/ת זוג. ועל כן, ללא ספק הינכם אוהבים אותו עד הגג. זוגות רבים  שהתאהבו ממבט ראשון בוחרים בתחילת הדרך לרכוש מתנה אחד לשני, מידי חודש, חצי שנה ושנה לתחילת הקשר. כך הם ממשיכים מספר שנים עד שההידלקות יורדת, והדבר פוסק. לאחר שנים רבות, שהקשר כבר וותיק, ההידלקות לרוב חוזרת. ובכך, הזוגות הנ"ל חוזרים לרכוש מתנות אחד לשני מידי פרק זמן מסוים. לציון הקשר.

לסיכום, אהבה ממבט ראשון הינה חוויה מדהימה, שעד שהיא לא מתרחשת לכם קשה להאמין בה. במידה ואהבה ממט ראשון קרתה לכם, ואתם נמצאים בתחילת הקשר, או לאחר זמן רב אחרי תחילת הקשר, מדוע שלא תתחילו גם אתם להפתיע את בן/ת זוגכם ולהפתיעו מידי פרק זמן מסוים במתנה יפה ורומנטית?

יישנן אין ספור הזדמנויות להעניק מתנות קטנות. מעבר לימי הולדת, ימי נישואין ויום האהבה, גם שקצת עצוב, סתם כדי לפנק ועוד הרבה סיבות למסיבה. בכלל מתנה לא צריכות סיבה מיוחדת. איזה גבר לא אוהב לפנק את חברתו או אשתו במתנה מפתיעה גם ללא סיבה מיוחדת?. נשים אוהבות לתת ולקבל מתנות ומתנות לאישה הן מצרך מבוקש בין חברות, אמהות ובנות ואחיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכל ב10 כולל משלוח

http://www.10shekel.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה חיים לוי

מאת: משה חיים לוייזמות עסקית22/08/121283 צפיות
המצאות ופטנטים הינם המצאה, יכול להיות מוצר מוחשי או הליך טכנולוגי, שהיא חדשה, מועילה למשתמשים בה וניתנת לייצור ושימוש תעשייתי. כל אחד יכול לחשוב על המצאה, שחושב שביכולתה להצליח, ובכך להשיג כסף רב. סביר להניח כי כעת גם אתם רוצים להמציא המצאה מסוימת, המשיכו לקרוא וגלו כיצד.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206351 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204881 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204667 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192798 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182306 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182743 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181899 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica