חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודים מתקדמים בפסיכולוגיה



תואר שני בפסיכולוגיה נועדו עבור אלה המבקשים להגדיל ולבדוק את נפש האדם ולהיות ברי סמכא לטפל ולייעץ או להפוך לחוקרים אקדמיים ומקצוענים בעולם הפסיכולוגיה. בשביל תלמידים מסוימים מדובר בהרגשת שליחות שצריך להגשים ובמתן סיוע לאחרים. בעבודה מסוג זה יכול להעניק סיפוק עצום אולם לצידו גם תחושת יאוש יכולה להגיע במהירות.

מה ניתן ללמוד במסגרת לימודי התואר השני בפסיכולוגיה

לימודי תואר שני בפסיכולוגיה
מתחלקים למספר מגמות: פסיכולוגיה קלינית, פסיכולוגיה חינוכית לתואר שני, פסיכולוגיה קוגניטיבית, פסיכולוגיה ארגונית ופסיכולוגיה פיזיולוגית. המקצוע הנחשק במיוחד מוכר בתור פסיכולוגיה קלינית אולם גם לאלה שהם לא מבקשים להסב לפסיכולוגים מהתחום הקליני, יש ביקוש ענק לפסיכולוגים ארגוניים אשר זוכים להוקרה גבוהה במגזר הפרטי מהבחינה של השכר ותנאי עבודה.

בעבור להפוך  לפסיכולוג קליני שניתן לתת בו אמון, שיקומי או תעסוקתי נמצא לעמוד בתנאי נוסף מעבר לסיום לימודי תואר שני בפסיכולוגיה קלינית. לאחר סיום לימודיו המתקדים על הפסיכולוג החדש לסיים תקופת התמחות כבת שנתיים ורק בסופה יוכל להירשם בפנקס הפסיכולוגים של משרד הבריאות

הנושאים המשותפים לכלל מסלולי הלימוד בפסיכולוגיה הם תכנים הלקוחים מהתחומים הרבים של הפסיכולוגיה הפיזיולוגית, נוירופסיכולוגיה, פסיכו-ביולוגיה, תורת הפסיכולוגיה הקלינית של הילד וכן הלאה. זאת ועוד יש לומר שמועברים במהלך התואר השני כלים למחקר עצמאי בתחום הפסיכולוגיה כך שבתום התואר השני יהיה ניתן לעבוד כחוקר במכון אוניברסיטאי או במכון מחקר חיצוני. תואר שני בפסיכולוגיה כולל קורסים אקדמיים בהיקף של 45-60 נקודות זכות וכתיבת עבודת גמר מחקרית.

כיצד אפשר להתקבל ללימודים אלו?

מסלול הלימודים לתואר שני בפסיכולוגיה הוא מסלול ששואפים אליו ביותר עם מספר מקומות מוגבל ותנאי הקבלה אליו הם מאוד גבוהים. במרביתהמקרים חובה להציג ממוצע ציונים של תואר ראשון מעל ל85, מכתבי המלצות ממרצים ולעבור טיפול אצל פסיכולוג מוסמך.

חובה נוספת היא מעבר של מבחני המתא"ם- אלו למעשה על מבחנים מורכבים לבחינת התאמה של המועמדים לשירות פסיכולוגי. מבחן זה בוחן ידיעות של הסטודנט בנושא הפסיכולוגיה, סטטיסטיקה ושיטות מחקר וממפה מיומנויות היגיון ומבדק של המתמודד על ידי טקסטים פסיכולוגיים שאותם על המתמודד לנתח.

היכן ניתן ללמוד פסיכולוגיה לתואר שני

צריך לציין שבאוניברסיטאות מסוימות ישנם מסלולים מחקריים בלבד שבסופם צריך להגיש עבודת גמר בעלת אופי מחקרי שממול המכללות שבהם ניתן לקבל תואר שני בפסיכולוגיה במסגרת לא מחקרית ואופי עבודת הגמר שלהם תהיה לא מחקרית. מומלץ להחליט היכן לומדים תחילה לפי תנאי הקבלה לתואר שני בפסיכולוגיה ולאחר מכן באמצעות הסתכלות בתוכנית הלימודים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131353 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131323 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131853 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131294 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131377 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121809 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182591 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181708 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171478 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171936 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica