חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורטל ASPA- עיסוי רקמות מיועד לכולם ולא רק לספורטאים

מאת: Efratספא21/08/2012901 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיסוי רקמות עמוק הוא העיסוי שמיוחס לספורטאים - משום שיש בו היבט טיפולי יותר מאשר פינוק. העיסוי מחמם את הנקודות האסטרטגיות של השרירים - הגידים והרצועות, מגיע אל השכבות הפנימיות של העור עד לשלד העצמות ובאמצעות לחיצות עמוקות וממוקדות בנקודות מסוימות גורמים לתגובות שונות של השריר- תגובות שיכולות להופיע גם לאחר יומיים ממועד הטיפול.

ההרגשה - במיוחד לאחר הטיפולים הראשונים, היא תחושת הקלה. לרוב נוטים לשלב בין עיסוי רקמות עמוק לבין שיטות ידע נוספות לעיסוי ספא במגע על מנת לענות על הצרכים בטיפול לפי הסמכתו של המעסה.

איך העיסוי נעשה?

הטיפול מתבצע תוך שימוש באצבעות ומפרקי כף היד, אמת היד והמרפק. לעתים המטפל ישתמש בכוסות רוח, במוקסות וגם באפליקטור קוזניצוב על מנת לייעל את הטיפול. המטרה של הטיפול היא להוציא את הרעלים שנצטברו בגוף - חומצת חלב למשל כפסולת בשרירים ובמפרקים - ואלו יוצאים מן הגוף תוך עירור מוגבר של פעולת זרימת הדם בגוף.

עיסוי בשמנים - יכול להתאים למי שאוהב עיסוי חזק

בעיסוי לספורטאים הוא עיסוי שניתן גם בספא, רבים מהמטופלים פונים לבקש אותו, ואולי דווקא משום שהוא משלב את הטכניקות החזקות יותר שמורגשות בגוף, ולא את הטכניקות העדינות והמלטפות. הוא יכול להתאים למי שפעיל באופן פיזי במשך היום, וגם למי שיושב שעות על גבי כיסא מחשב ושריריו אינם מיוצבים טוב.

עיסוי למי ששריריו תפוסים באורח "קשה"

מדובר על עיסוי שמנים לטיפול בשרירים תפוסים , שיש בו מניפולציות, שיטות חימום ומתיחות. השרירים התפוסים יכולים להשתחרר אחר טיפול ספא אחד או יותר - תלוי בחומרת המקרה, אולם יש לקחת בחשבון כי לאחר יום ההרגשה עלולה להיות מעט כואבת, אולם ביום שלמחרת - תהיה תחושת הקלה פושה בכל האיברים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137891 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137957 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138039 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137970 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137882 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137514 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137218 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161662 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152815 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146409 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148660 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138564 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131803 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica