חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דנה תדמור- איך לבחור קיטרינג לארוע בת מצווה

מאת: Efratמתכוני מאפים22/08/20128453 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עו"ד דנה תדמור- איך לבחור קיטרינג לארוע בת מצווה

קיטרינג טוב הוא אחד מהגורמים ההופכים ארוע מיוחד לבלתי נשכח. ההבדל בין ארוע טוב לכזה מצוין נעוץ לא פעם ברמת האוכל שמוגש בו. ברוב המקרים בארועי בת מצווה מדובר על ארוע לחברים ומשפחה יקרים ועל כן חשוב מאוד להשקיע בקיטרינג אכותי שמגיש מזון טוב ומתאים את התפריט לילדים וצעירים יותר.

אילו חברות קיימות כיום ?

כיום יש עשרות אם לא מאות חברות קיטרינג שמתמחות בארועי בר מצוות ובת מצוות. יש חברות גדולות המתמחות בארועים מרובי משתתפים ויש חברות קטנות ואכותיות שנותנות מענה לארועים קטנים ואכותיים יותר. הדבר הראשון שיש להחליט לפני שסוגרים על חברה הוא סגנון האוכל שרוצים כיוון שיש כל מיני חברות שמתמחות בסוגים שונים של מאכלים.

כיצד לבחור חברה ?

כיום לבחור חברה לקיטרינג לבר מצווה זה לא עיניין מסובך כלל, כל מה שנדרש זה חיפוש מתאים, סבלנות ואורך רוח. כפי שהוזכר כיום ישנן עשרות חברות שונות המציעות שרותי קיטרינג ועל כן יש לחדד את החיפוש לפי גודל הארוע, סוג המזון שרוצים שיוגש בו, איכות המזון, תקציב וכדומה. כיום קיימים אתרים רבים המאפשרים לבצע השוואת מחירים בין חברות שונות על פי סגמנטים ומאפיינים שונים.

לאחר בחירת החברה

לאחר שהגיע הרגע הנכסף והוחלט על חברת קיטריינג יש להגיע לטעימות של המנות השונות שתרצו שיוגשו בארוע. חשוב להגיע עם חתן השמחה, ילד בר המצווה או ילדת בת מצווה, בכל זאת הארוע נעשה בשיבלם וחשוב שהם יהנו ממנו. כיום חברות הקיטרינג השונות יכולות להציע סגנון רחב מאוד של אוכל כך שניתן לבחור בסגנון מסוים מתוך חברה אחת. לגבי התקציב, המחירים משתנים בין חברה לחברה, בהתאם לכמות הסועדים ובהתאם לטיב ואיכות המזון שהוזמן. יש לזכור שלעיתים אוכל לילדים לא צריך להיות מתוחכם וחדשני ועל כן ניתן לפצל את הקיטרינג לשניים, אוכל לצעירים יותר ואוכל למבוגרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137897 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137963 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138045 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137976 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137888 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137520 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137224 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא מתכוני מאפים

מאת: ירון כהןמתכוני מאפים30/01/152342 צפיות
אין ספק שטרנד ה'ללא גלוטן' תפס תאוצה בתקופה האחרונה, והוא משתלט בהצלחה על תפריטים רבים. ויש לזה סיבה טובה: האנשים שהסירו את הגלוטן מהתפריט שלהם והכניסו במקום יותר פירות, מאפים ללא גלוטן, לחמים ללא גלוטן ונמנעו מסוכרים, הגיעו לתוצאות בריאותיות מרשימות תוך זמן קצר. אז מהו טרנד ההימנעות מגלוטן?

מאת: ירון כהןמתכוני מאפים30/11/141924 צפיות
איך תדעו כי יש לכם רגישות לגלוטן? יש תופעות עיכול שונות ותופעות פיזיולוגיות שונות המעידות כי המערכת שלכם חלשה ורגישה ולכן תפיק רווח ושיפור כתוצאה מאכילת מאפים ללא גלוטן.

מאת: רונן צורמתכוני מאפים08/07/128578 צפיות
אחד מהתוצרים האהובים והחביבים במיוחד של אפיה ביתית הן כמובן העוגות. המגוון העצום של מתכוני עוגות, האפשרות להכין אותן מתוקות או מלוחות, חמצמצות או אפילו חרפרפות, הופך את העוגות לאחד מהעוגנים המענגים של אפיה ביתית פשוטה ומשמחת. האהבה הגדולה שילדים צעירים רוכשים לשלבים השונים של הכנתן – ערבוב החומרים, לישת הבצק וכמובן העיצוב המקורי של כל עוגה, הופכים את הכנתן לחוויה יצירתית לכל המשפחה.

מאת: רונן צורמתכוני מאפים24/05/1110624 צפיות
מתכונים לעוגות הם מרכיב מרכזי בכל מטבח מושקע ופעיל, שכן עוגות הן אחד מסוגי המאכלים הפופולאריים והטעימים ביותר בעולם, כפי שמרבית האנשים יוכלו להסכים.

מאת: דן קומםמתכוני מאפים22/02/118855 צפיות
סנדוויצ'ים לאירועים הם פיתרון מושלם מכל הבחינות וכמעט עבור כל סוג של אירוע – תשכחו מהרעיון שמדובר על אוכל פשוט ולא מרשים! בינינו, מי לא אוהב סנדוויץ' טוב? מדובר על אחת המנות הטעימות והמספקות ביותר וגם כזו שמאפשרת גיוון אין סופי של מרכיבים וטעמים. סנדוויצ'ים כבר ממש אינם נחלתם של אירועים משמימים כמו כנסים מקצועיים אפורים, אזכרות וכדומה וכיום כבר בהחלט ניתן לציין מגמה של קייטרינג מגשי אירוח מושקעים ואיכותיים שבנויים על טהרתם של סנדוויצ'ים מגוונים ומלאים בכל טוב.

מאת: nirמתכוני מאפים05/02/118773 צפיות
מפלי שוקולד - אטרקציות שוקולד מפלי שוקולד אם אתם מחפשים אטרקציה מיוחדת וטעימה לאירוע שלכם, מפלי שוקולד הם בהחלט הפתרון האידיאלי עבורכם.

מאת: Efratמתכוני מאפים22/12/108281 צפיות
האם נתקלתם פעם בילד שאמר "לא" לשוקולד? (אלא אם ישנה אלרגיה לכך). המאכל המתוק הזה שמספק לקטנים אנרגיה זמינה הוא אולי המאכל האהוב עליהם יותר מכל. מומחים מסבירים את האהבה הזו למתוק כהעדפה עם רקע גנטי, כאשר אותם תינוקות מעדיפים למעשה את הטעם המתוק על פני החמוץ, כאשר עם הגיל יכול להיות שהשפעת גיל תעקוף את ההעדפות הגנטיות עם ההתנסויות בטעמים וההשפעות הסביבתיות. שוקולד הוא פריט מתוק על כל גווניו, גם השוקולד המריר הוא ממותק. אפשר למצוא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica