חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פאונדרס- טיסות לחול בזמן החגים

מאת: Efratתעופה22/08/20127939 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פאונדרס- טיסות לחול בזמן החגים

תקופת החגים בישראל בשילוב עם הקיץ וחופשות הילדים מבית ספר זו התקופה האידיאלית לצאת לחופשה משפחתית. התופעה כול כך נפוצה בישראל עד כי לפעמיים נדמה שבחודשים אוגוסט וספטמבר כולם נופשים ואף אחד לא באמת עובד. עם ישראל יוצא לחופשה והיעדים הם לרוב יעדים קרובים יחסית לישראל כמו טורקיה ויוון.

המדינות הללו קרובות גם גיאוגרפית וגם תרבותית לישראל ולכן הם פתרון מושלם לחופשה משפחתית. הבעיה של המשפחות הנופשות היא מזווית אחרת, הביקוש לדילים טובים כול כך גדול והלחץ על סוכנויות הנסיעות הוא כול כך מסיבי עד כדי כך שהזמנת חופשה הופך לפעמים למשימה בלתי אפשרית. הפתרון הוא אחד להתרחק עד כמה שניתן מהסוכנויות המסורתיות ולבצע את כול המחקר על היעדים דרך האינטרנט - כי טיסות לתאילנד טיסות ללונדון או טיסות לניו יורק זה רק באינטרנט. גם השכרות רכב לחו לרכבי יונדאי עושים דרך האינטרנט.

האינטרנט כמו במקרים אחרים גם במקרה זה הוא פתרון מושלם. הגולשים נכנסים לאתרי הסוכנויות מתעדכנים און ליין בדילים החמים ביעדים העונתיים ובמקומות הפנויים שנשארו וכול מה שנותר לעשות הוא לבצע הזמנה דרך האתר או להתקשר אל הסוכן בשעה שהגולש כבר מוכן הוא יודע מה הוא רוצה לשאול או לאן הוא רוצה לטוס, ושוב מה שנותר זה רק לבצע את ההזמנה ללבוש בגד ים ולעלות למטוס.

יתרון נוסף שמומלץ לגולשים לנצל הוא בעובדה שאתרי סוכנויות הנסיעות מלאים באינפורמציה רלוונטית על כול היעדים, התכנים עוזרים ומקלים על ההתמצאות במדינות היעד ועל ההבנה היכן כדאי לבקר איפה ומתי . מומלץ מאוד לעשות שימוש באתרי הטיסות והחבילות לפני שטסים כי זה קל זה מהיר וזה נוח, זה גן חופשי ולא מוגבל בזמן. מומלץ מאוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137896 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137960 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138042 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137974 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137886 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137518 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137223 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181228 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171544 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172211 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161603 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132435 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131745 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132743 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica