חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיליתי את עולם ה-day use צימרים לשעה

מאת: seowebבתי מלון07/10/20092420 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נאיבי. אם הייתי צריך לבחור מילה אחת שתתאר אותי בקצרה זו המילה נאיבי. ולמה?

כי עד לפני חצי שנה לא ידעתי בכלל שקיים כזה דבר צימרים לפי שעה.

מסתבר שזה דבר מוכר, הצימרים לפי שעה האלו, ושהרבה משתמשים בהם בשביל להיפגש לכמה שעות עם הבחורה שהאישה לא אמורה לדעת על קיומה. אבל אני? נאיבי, כבר אמרתי?

זה לא סוד שהנישואים שלי כבר לא כמו פעם. המעבר לירושלים לפני כשנה בעקבות העבודה שלה גרמו להמון מתחים בבית ביני לבין האישה, מתחים שנבעו בעיקר מהמרמור שלי.

מההתחלה לא הסתדרתי עם כל האווירה המנומנמת והרגועה ששוררת בעיר הקודש. אחרי שחיינו יחד שבע שנים בעיר החטאים, כבר התרגלתי לכל הנוחות שהעיר הזו מציעה.

אבל בחצי השנה האחרונה קרו שני דברים: הפסקתי להיות נאיבי והנישואים שלי חזרו למסלולם התקין, לעת עתה. גיליתי את עולם ה-day use.

הכול התחיל כשבעקבות המעבר נאלצתי גם אני לחפש עבודה חדשה. כבעל ניסיון רב בתחומי לא התקשיתי למצוא מקום שיעסיק אותי, וגם תמורת שכר ראוי. לפחות הנטל הזה הוסר ממני במהרה.

במקביל לכל השינויים האלו, הקידום של האישה גרם לה להיעדר מהבית שעות רבות, בהן מצאתי את עצמי יושב לבד בבית ומזין את המרמור. רק אני והבירה.

אחרי כמה חודשים שלי בתפקיד התחילה לעבוד במשרד סטאז'רית, במסגרת תכנית מיוחדת של האוניברסיטה לשילוב סטודנטים בעבודה מעשית במהלך הלימודים.

מסיבה שעדיין לא ברורה לי, כנראה כי חשבו שהיא תהיה נטל יותר מתועלת, היא הוצמדה אלי למהלך ההתלמדות.

הנוכחות החדשה שלה גרמה לי להבין כמה אני מתגעגע למין, שהיה חסר במיוחד גם נוכח המריבות הרבות שלי ושל אשתי. לא חלפו להם יומיים והחלו בינינו פלירטוטים עדינים, שמהר מאוד התפתחו והפכו לגסים.

בתום שבוע של גישושים היא הציעה לי שנעלם לשעה-שעתיים בצהריים. אחרי שהתאוששתי מהפתאומיות ומהישירות שלה, הצעתי שנלך אליה אבל היא אמרה שהיא מעדיפה שלא, כי היא מתביישת מהשותפים שלה.

למען האמת גם אני לא התלהבתי שאחרים יראו אותי בזמן שאני בוגד באשתי. כבר התכוונתי לוותר, אבל אז היא זרקה ששמעה פעם משהו על צימרים שמשכירים לפי שעה. כאלו שאפשר לקפוץ אליהם לחפוז של צהריים.

כנאיבי מבין שנינו, מיהרתי להיכנס לאינטרנט וגיליתי עולם שלם של אפשרויות שלא הכרתי עד אותו היום.

דבר גרר דבר והמפגש החד פעמי שלי ושל הסטאז'רית הפך להיות הרגל על בסיס שבועי, כשכל פעם אנחנו הולכים לאותו הצימר. אני יכול להישבע שכבר התחילו להתייחס אלי כלקוח קבוע ביחידות ה-day use.

בהדרגה גם היחסים עם אשתי החלו להתחמם. אני הפכתי להיות פחות ממורמר והויכוחים בינינו נטו תמיד לטובת פשרה, שהגיעה לרוב מצידי.

עכשיו אני כבר לא כל כך נאיבי כמו פעם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018514 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101957 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101774 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101740 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102183 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102185 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica