חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מחירי מלונות 575 מלונות בקו סאמוי, תאילנד. חסכון עד 75%

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון23/08/20121349 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 575 מלונות בקו סאמוי, תאילנד . על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת.

http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Koh_Samui_1.htm
http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Thailand.htm

Four Seasons Resort KohSamui Thailand
Four Seasons Resort Koh Samui Thailand הינומקום נוח הן לנסיעה לצורך עבודה והן לנופש. בכפר נופש יש מגרשיטניס, מסלול גולף ומרכז בריאות וספא, וגם חדר/י ישיבות, סלון יופי וסאונה. הואממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קו סאמוי.

ממוקם על קוהחוף, הכפר נופש מציע חדרים עם טלוויזיה שטוחה, כבלים / לוויין וכספת. בסביבת ההכפרנופש ישנם מספר אתרי דייג נהדרים, מומלץ לכל מי שמעוניין להתרחק ולהירגע. בנוסףלחדרי דיונים וסאונה, יש בכפר נופש גם ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר ושירותי כביסה.

כל חדר מצוייד במקרר, נגן די וי דיומיני בר. בהכפר נופש ישנם מגוון חדריםמרווחים הערוכים לאירוח משפחות. לנוחותכם, אפשר להזמין מראש חדרים ללא עישון.

Santiburi Samui Country Club, Ko Samui Hospital וMae NamPier נמצאים במרחק נסיעה קלה מהכפר נופש.הצוות ישמח לעזור בארגון והזמנת פעילויותוסיורים מודרכים בקו סאמוי והוא ישמח להציע רעיונות לבתי קפה ומסעדותבעיר. המרחק של SamuiInternational Airport (USM) מןההכפר נופש הינו 50 דקות ברכב.


Coral Cove Chalet
לנוחיותכם, הCoral Cove Chalet מציעחדרים ללא עישון. אורחים המעוניינים לעשותכושר במהלך שהייתם בהproperty ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר.בproperty יש סאונה, חדר/י ישיבות ובריכה. בין השרותים שתמצאויש מועדון כושר, שירותי בייביסיטר וכספת. הצוות זמין לאורך כל היום והלילה.

Thai International Hospital וGrandfather And Grandmother Stone ממוקמים במרחק שלנסיעה קלה מCoral Cove Chalet. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכםסיורים לאתרים פופולרייםבמהלך חופשתכם בקו סאמוי ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר. במרחק 20 דקות נסיעהבלבד תמצאו את הChaweng Stadium, Bandon InternationalHospital וBeach Republic Ocean Club. Buffalo Fighting, Bo Phut Pier וMuslim Village נמצאיםבמרחק של 20 דקותנהיגה.


Anantara Lawana Resort AndSpa Koh Samui
בכפר נופש תמצאו מגרשיטניס, מרכז בריאות וספא ובריכה, ובנוסף מרכז עסקים, סאונה וקונסיירז'. אורחי המלוןיהנו מהשקט והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Anantara Lawana Resort And Spa Koh Samui. הכפר נופש ממוקם ליד הים.

לנוחיות האורחים, הAnantara Lawana Resort And Spa KohSamui מציע חדרים ללא עישון. לנוחיותהאורחים, הAnantara Lawana Resort And Spa KohSamui נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עםחדרים מרווחים וכל השרותים הדרושיםלשהיה נגישה ומהנה. בAnantaraLawana Resort And Spa Koh Samui פועלתמערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמןיקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם.

בחדרים תמצאו נגן די וי די ונגןתקליטורים ובנוסף טלוויזיה שטוחה עם כבלים/ לוויין. בחדרים תימצאו נופים מרהיבים של הים והחוף וכמו כן פינת קפה, כספתומיני בר. כל חדר בכפר נופש כולל מכונת קפה, מגהץ ומקרר.

הבודהה הגדול וThai International Hospital ממוקמים במרחק של 20 דקותנסיעה מAnantara Lawana Resort And Spa KohSamui. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכםסיורים מודרכים בקו סאמוי ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור. Bang Rak Pier וThaiBoxing Stadium נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.


The Library
במלון תמצאו מועדון כושר, דלפקסיורים ובריכה, ובנוסף קונסיירז', קבלה הפועלת 24שעות ובריכת ילדים. ממוקם על קו החוף, המלון מציע חדריםעם כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים /לוויין.

המלון אטרקטיבי במיוחדעבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. במלון תמצאו שירותי כביסה, ניקוי יבש ומרכזעסקים. בספא תוכלו להנות מעיסוי וג'קוזי. גינת המלון הינה המקום האידיאלי להפסקהקצרה מטירדות היום.

כל חדר מצוייד בפינת קפה, מיני ברונגן די וי די. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכלשטחי המלון, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך הטיולשלכם. לנוחותכם, ניתן להזמין חדרים ללא עישון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעהתמצאו מגוון אטרקציות כמו Bangkok Hospital Samui, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים.במרחק 20 דקותנהיגה תמצאו את BandonInternational Hospital, הבודהההגדול וBang Rak Pier. מתוך מגוון אתרי התיירות אשר בקרבתההמלון תמצאו גם את ה-Bo Phut Pier, Fisherman's Village וMiniGolf International.


Chaweng Regent Beach Resort
הכפר נופש מכיל חדרים נוחים וספא יוםוהוא ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה מSamuiInternational Airport (USM). בכפרנופש תמצאו דלפק סיורים, בריכה ומרכז בריאותוספא, וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. הכפר נופש ממוקם ליד הים.

Chaweng Regent Beach Resort מציעקבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, בריכתילדים וקונסיירז' לנוחות האורחים. כפר הנופש מציע מבחר שרותים מיוחדים לעסקים הכולליםמרכז עסקים וחדרי דיונים. Bangkok Hospital Samui, Bang Rak Pier וBandonInternational Hospital נמצאיםבמרחק של 20 דקות נהיגהמההכפר נופש.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטיהכולל חלוק רחצה ומוצריאמבט. כל חדר בהכפר נופש מכיל כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיית פלזמה/ LCD. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכיליםפינת קפה, נגן די וי די ומיני בר.

בבר של ההכפר נופש תוכלו להתרווח עםמשקה ולהנות מאווירה נעימה. האורחיםיכולים להנות מארוחת בוקר אמריקאית מידי בוקר. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדותבסביבה.

Bo Phut Pier, Fisherman's Village והבודהההגדול נמצאים במרחק נסיעה קלהמהכפר נופש. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את Mini Golf International וSamuiCrocodile Farm. הצוותהרב לשוני בכפר נופש יכול לספק המלצות על מסעדות ולעזור באירגון שהייתכם בקו סאמוי.


Sala Samui Resort And Spa
בכפר נופש תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם,בריכה וספא יום, וגם בריכת ילדים, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. ממוקם על קו החוף,הכפר נופש מציע חדרים עם טלוויזיה שטוחה, כבלים / לוויין וכספת.

הכפר נופשאטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. הכפר נופש ממוקם כ- 10 דקותנהיגה מSamui International Airport (USM). מתקני כפר הנופש כוללים מרכז עסקים,סאונה וסלון יופי. הצוות הידידותי של המלון יכוללעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בקו סאמוי ובנוסף ישמח לתת המלצותלמקומות בילוי.

כל חדר מצוייד בפינת קפה, נגן די וידי וחדר אמבטיה פרטי.בהכפר נופש ישנם מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות. לנוחותכם, ניתן להזמיןחדרים ללא עישון.

Bo Phut Pier, Fisherman's Village וThai International Hospital נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהכפרנופש. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את Bandon International Hospital וThaiBoxing Stadium. במרחקהקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו הבודהה הגדול, Bang Rak Pier וSamuiCrocodile Farm, ובנוסףתשמחו לדעת שכפר הנופש מציעחניה בחינם ללנוחות האורחים.


Banana Fan Sea Resort KohSamui
Banana Fan Sea Resort Koh Samui מציעחדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. בכפרנופש תמצאו בריכה ודלפק סיורים, וגם מרכז עסקים, קבלה הפועלת 24 שעות ובריכת ילדים.ממוקם על קו החוף, הכפר נופש מציע חדרים עם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה.

גינת כפר הנופש הינה מקום שקטושליו, והיא מושלמת למי שרוצה לנוח ולהירגע.בין השרותים המוצעים נכללים שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים. Bandon International Hospital, Bang Rak Pier והבודהה הגדול נמצאים במרחק של 20דקות נסיעה מההכפר נופש.

Bo Phut Pier, Fisherman's Village וMini Golf International נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהכפרנופש. הצוות של כפר הנופש ישמחלספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בקו סאמוי ולהמליץ על מסעדות מקומיות. צוות הקבלההידידותי של כפר הנופש ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355868 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123768 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127456 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127427 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127383 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127355 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127039 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181401 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181582 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica