חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דילים ומבצעים ברגע זה ( ממש ברגע האחרון ) במלונות ברלין גרמניה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון23/08/20121156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 1,129 מלונות בברלין, גרמניה .  על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. מחיר הטוב ביותר

ברלין: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Berlin_1.htm
גרמניה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Germany.htm

Radisson Blu Hotel Berlin

Radisson Blu Hotel Berlin ממוקם במתחם פרנזלאור ברג, מרחק הליכה קצרה מBerlin Cathedral, Palace of the Republic וRed City Hall. Radisson Blu Hotel Berlin ממוקם במרכזה של העיר ורק 10 דקות הליכה מFriedrichswerder Church, Alte Nationalgalerie וFernsehturm Berlin. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ברלין, כמו למשל Pergamon Museum שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

Radisson Blu Hotel Berlin מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. בנוסף למרכז בריאות וספא, דלפק סיורים ומועדון כושר, ישנם גם חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שRadisson Blu Hotel Berlin מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

לנוחיות האורחים, הRadisson Blu Hotel Berlin מציע חדרים ללא עישון. בחדרים יש גם טלוויזיה שטוחה, כספת וחדר אמבטיה פרטי. כל חדר במלון כולל מיני בר, מקרר ושי מוצרי טיפוח.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Palace Berlin

המלון ממוקם במרכז שרלוטנבורג ורק פחות מעשר דקות הליכה מ-Beate Uhse Erotic Museum, Fasanenstrasse Synagogue וקורופשטנדאם are. במלון יש דלפק סיורים, מועדון כושר ובריכה מחוממת, וגם מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות. בסביבת Hotel Palace Berlin תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Hotel Palace Berlin מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סלון יופי, חדרי דיונים ומרכז עסקים עבור האורחים. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בברלין ולהמליץ על מסעדות מקומיות. לשעות הפנאי המלון מציע עיסוי וג'קוזי.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לHotel Palace Berlin ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ומצוידים בכספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח שהייה נוחה במיוחד ומכילים מכונת קפה, מיני בר ופינת קפה.

--------------------------------------------------------------------------------

Grand Hyatt Berlin

Grand Hyatt Berlin ממוקם במתחם טירגארטן, מרחק הליכה קצרה מPotsdamer Platz. במלון תמצאו מרכז עסקים הפועל 24 שעות, מרכז בריאות וספא ומועדון כושר, ובנוסף חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר ברלין.

Grand Hyatt Berlin מציע 342 חדרים ממוזגים. לרשות האורחים עומדים בריכה פנימית, הסעות אל וממרכז העיר וסלון יופי. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שGrand Hyatt Berlin מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל חדר מצוייד בכבלים / לוויין, טלוויזיה שטוחה וכספת. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילים פינת קפה, מיני בר ומגהץ. חדר האמבטיה עשוי שייש ומכיל מייבש שיער, חלוקי רחצה ומקלחון- גשם.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לאורחים יש אפשרות להזמין שרות חדרים בכל זמן של היום. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי יום.

--------------------------------------------------------------------------------

Kempinski Hotel Bristol

Kempinski Hotel Bristol נמצא מרכז שרלוטנבורג וקרוב לFasanenstrasse Synagogue. ספא היום של המלון מספק מבחר מסז'ים מפנקים וטיפולי יופי. בסביבת Kempinski Hotel Bristol תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Kempinski Hotel Bristol הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עסקים והן לנופש. השירותים כוללים סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. בנוסף, תמצאו בKempinski Hotel Bristol קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה וקונסיירז'.

החדרים מרוהטים באלגנטיות ונוחות ברמה של 5 כוכבים. חדר האמבטיה מכיל שי מוצרי טיפוח, מקלחת ומייבש שיער. המקום היוקרתי כולל טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים כמו כן שרות במשך 24 שעות ומבחר מצעים וכריות.

--------------------------------------------------------------------------------

Hecker's Hotel Berlin

המלון ממוקם במיתחם שרלוטנבורג של ברלין, במרחק הליכה אל Berlin University of the Arts וBeate Uhse Erotic Museum. המיתחם מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במרחק מספר דקות הליכה מן המלון נמצא קורופשטנדאם.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. אינטרנט אל חוטיבחינם מוצע לכלל האורחים. שירותי המלון כוללים מרכז עסקים, קונסיירז' וחדר/י ישיבות. במלון יש שירותי כביסה, ניקוי יבש וחדרי דיונים. באופן אידיאלי, הקבלה פועלת מסביב לשעון.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Concorde Berlin

Hotel Concorde Berlin הוא מלון הממוקם באמצע שרלוטנבורג ורק מרחק הליכה קצר מ-Fasanenstrasse Synagogue וMuseum of Photography are. המלון מדורג 5 כוכבים וממוקם לנוחותכם קרוב לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בברלין. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, מרכז בריאות וספא ודלפק סיורים, וגם חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וסאונה.

בHotel Concorde Berlin תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הHotel Concorde Berlin נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. הספא כולל מגוון שרותים כולל עיסוי, מספרה וחדר שיזוף. אם תעדיפו לשמור על שגרת האימונים גם במהלך חופשתכם, וודאי תשמחו לדעת שהמקום מפעיל מרכז כושר.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ומצוידים בכספת, מיני בר וטלוויזיה. כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכיל טלפון, ערוצי לווין ומגהץ.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. לנוחותכם ניתן להזמין שרות חדרים בכל זמן של היום.

--------------------------------------------------------------------------------

The Ritz-Carlton, Berlin

The Ritz-Carlton, Berlin ממוקם בלב טירגארטן ורק 5 דקות הליכה מSony Centre. במלון תמצאו מרכז בריאות וספא, בריכה מחוממת ודלפק סיורים, וגם חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר ברלין.

The Ritz-Carlton, Berlin מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סלון יופי, חדרי דיונים ומרכז עסקים עבור האורחים. המלון מציע מבחר שרותים מיוחדים לעסקים הכוללים שירותי מזכירות. בין מגוון השירותים שהמלון מציע למשפחות ניתן למצוא שירותי בייביסיטר. ג'קוזי וחדר שיזוף זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לThe Ritz-Carlton, Berlin ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. ישנם חדרים מחוברים. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ומצוידים בטלוויזיה, פינת קפה וכספת.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים בכל זמן של היום.

--------------------------------------------------------------------------------

Lux Eleven Design Hotel Berlin

Lux Eleven Design Hotel Berlin נמצא באמצע פרנזלאור ברג ורק מרחק קצר ממרכז הקונגרסים של ברלין ואלכנסדרפלאץ. המיתחם מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע.

בדירות תמצאו תחנות עגינה לאייפון ונגן די וי די כמו גם טלוויזיה עם כבלים / לוויין. דירות הנופש הממוזגות כוללות טלפון, מיני בר וכספת. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי הדירות נופש, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך הטיול שלכם. לנוחותכם, אפשר להזמין דירות ללא עישון.

המיתחם של דירות הנופש הינו מוביל בתחום חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות. האורחים יכולים להנות משרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

The Regent Berlin

The Regent Berlin ממוקם במתחם מיטה, מרחק קצר מרוסישס האוס, פרידריכשטראסה וBook Burning Monument. המלון ממוקם בסמוך למרכז העיר ברלין ורק הליכה קצרה אל Humboldt University of Berlin. ההמלון ממוקם במרחק צעדים ספורים מה-Hochschule fur Musik Hanns Eisler.

ספא היום של המלון מספק מבחר מסז'ים מרגיעים וטיפולי יופי. ישנן מגוון אפשרויות נפלאות לארגון מפגשים עסקיים כגון ישיבות ואירועים. בנוסף למכון יופי וסאונה, יש במלון גם מרכז עסקים, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות.

--------------------------------------------------------------------------------

Best Western Hotel Kantstrasse

המלון ממוקם בשרלוטנבורג, והוא מהווה בסיס מושלם בזמן הביקור בברלין. האזור ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע.

לנוחיות האורחים, הBest Western Hotel Kantstrasse מציע חדרים ללא עישון. מתקני המלון כוללים חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. הצוות בעמדת הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. בנוסף למרכז עסקים ומגרשי טניס, יש במלון גם שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש וחדרי דיונים.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבBest Western Hotel Kantstrasse ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. לשרותכם גישה אלחוטית בחינם. בחדרים יש גם טלפון, מיני בר וחימום מרכזי. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילים טלוויזיה שטוחה, כספת וכבלים / לוויין.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול.

--------------------------------------------------------------------------------

Apartments am Brandenburger Tor

Apartments am Brandenburger Tor נמצא בלב מיטה ורק מרחק קצר משער בראנדנבורג, Pariser Platz ואונטר דן לינדן. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר ברלין.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Central Inn Berlin

ממוקם במיתחם טירגארטן של ברלין, המלון נותן תמורה נאה לכסף. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר ברלין.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא מושלמת עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך חופשתכם. בין השרותים שתמצאו יש חדרי דיונים ואחסון מזוודות. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בברלין ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

לנוחיות האורחים, הHotel Central Inn Berlin מציע חדרים ללא עישון. החדרים מצויידים בטלוויזיה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך החופשה שלכם אם רק תירצו בכך.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו שער בראנדנבורג, קאופהאוס דה ווסטנס ואונטר דן לינדן, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף ללרווחת האורחים. Berlin Tegel Airport (TXL) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. Friedrichstadt-Palast וMemorial to the Murdered Jews of Europe נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Derag Livinghotel Koenigin Luise

Derag Hotel Koenigin Luise מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי חינם. במלון תמצאו מגרשי טניס, מסלול גולף ודלפק סיורים, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. המלון ממוקם בליכטנברג, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בברלין.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע מגרש משחקים ושירותי בייביסיטר. המלון מציע מבחר שרותים מיוחדים לעסקים הכוללים חדרי אירועים, מרכז עסקים וחדרי דיונים. Arena Berlin, East Side Gallery וSchonhausen Palace נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לDerag Hotel Koenigin Luise ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים כוללים מטבח מאובזר, טלוויזיה וכספת. כל חדר מכיל שי מוצרי טיפוח ופינת קפה.

Berghain נמצא במרחק נסיעה קצרה מהמלון. מרכז העיר ברלין נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Weissensee Cemetery ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל מרכז הקונגרסים של ברלין, אלכנסדרפלאץ וBerlin-Hohenschonhausen Memorial.

--------------------------------------------------------------------------------

Hollywood Media Hotel

המלון אשר ממוקם בברלין , שרלוטנבורג, הינו רק 10 דקות הליכה אל Fasanenstrasse Synagogue. המיתחם ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע.

Hollywood Media Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה לשרות האורחים. הינכם מוזמנים להתפנק ולהירגע במתקני הבריאות אשר כוללים בין השאר חדר שיזוף וסאונה. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם. בנוסף לחדרי דיונים ומרכז עסקים, יש במלון גם שירותי כביסה, ניקוי יבש ושירותי בייביסיטר.

משפחות היוצאות לחופשה מוזמנות להירגע ולהתרווח בחדרים אשר עוצבו במיוחד לאירוח משפחות. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ומצוידים בכספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בכל החדרים של המלון תמצאו מגהץ, מיני בר וטלפון. לנוחותכם, אפשר להזמין מראש חדרים ללא עישון.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול.

Free University of Berlin נמצא במרחק נסיעה קלה מהמלון. ההמלון נמצא כחמש דקות הליכה אל קורופשטנדאם, בעוד המרחק אל Beate Uhse Erotic Museum, Berlin Institute of Technology וקאופהאוס דה ווסטנס הוא כ-20 דקות הליכה. המרכז של ברלין נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. Berlin University of the Arts נמצא במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Axel Hotel Berlin

המלון ממוקם במיתחם שרלוטנבורג, רק חמש דקות מקאופהאוס דה ווסטנס. המלון מדורג 4 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לברלין יש להציע.

Axel Hotel Berlin מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, קונסיירז' וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. ג'קוזי, סאונה טורקית וסאונה זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לספק מידע על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים. בנוסף למרכז בריאות וספא ומרכז עסקים, יש במלון גם חדרי דיונים, ניקוי יבש ושירותי כביסה.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. החדרים מציעים טלוויזיה שטוחה, כבלים / לוויין וכספת. כל החדרים הממוזגים בהמלון הינם חסינים לרעש.

--------------------------------------------------------------------------------

Steigenberger Berlin

Steigenberger Berlin ממוקם באמצע שרלוטנבורג ורק מרחק קצר מקורופשטנדאם, Fasanenstrasse Synagogue וקאופהאוס דה ווסטנס. במלון תמצאו ספא יום, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה מחוממת, וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ברלין, כמו למשל Beate Uhse Erotic Museum שנמצא במרחק הליכה קצרה. בסביבת Steigenberger Berlin תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Steigenberger Berlin מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, הסעות אל וממרכז העיר וקונסיירז' עבור האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שSteigenberger Berlin מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. אם תירצו לשמור על דופק גבוה גם במהלך שהייתכם, וודאי תשמחו לדעת שהמקום מפעיל מרכז כושר.

כל חדר מצוייד בכבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה שטוחה. בכל החדרים של המלון תמצאו פינת קפה, מיני בר ושי מוצרי טיפוח. לנוחותכם, ניתן להזמין חדרים ללא עישון.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה ולהנות מחברה טובה. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hilton Hotel Berlin

המלון יושב במרחק קצר מרוסישס האוס וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר. במלון יש ספא יום, בריכה ומרכז בריאות וספא, ובנוסף מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות. במרחק הליכה קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של ברלין, כמו למשל Friedrichswerder Church, נקודת ביקורת צ'רלי וBook Burning Monument.

הגינה במלון הינה פינה שלווה, והיא מושלמת עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הHilton Hotel Berlin נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. חדר שיזוף, סלון יופי וסאונה זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. בHilton Hotel Berlin פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם.

החדרים מרוהטים באלגנטיות ונוחות ברמה של חמישה כוכבים. הם כולם ממוזגים ומציעים טלוויזיה שטוחה, מיני בר וכספת. לנוחותכם, תוכלו להזמין חדרים ללא עישון.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לנוחותכם ניתן להתקשר אל שרות חדרים בכל זמן של היום.

--------------------------------------------------------------------------------

Angleterre Hotel Berlin

Angleterre Hotel Berlin ממוקם במתחם קרויזברג, מרחק הליכה של חמש דקות מנקודת ביקורת צ'רלי. במלון תמצאו דלפק סיורים ומועדון כושר, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר ברלין.

לנוחיות האורחים, הAngleterre Hotel Berlin מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שAngleterre Hotel Berlin מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. שרותי המלון כוללים קונסיירז', מרכז עסקים וחדרי דיונים.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. החדרים חסינים לרעש וכוללים כבלים / לוויין, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. החדרים מצויידים במיני בר, מכונת קפה ומגהץ ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו.

--------------------------------------------------------------------------------

Ellington Hotel Berlin

Ellington Hotel Berlin נמצא במתחם שרלוטנבורג, מרחק קצר מקאופהאוס דה ווסטנס. המיתחם מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע.

Ellington Hotel Berlin מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, קונסיירז' וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. במלון יש ניקוי יבש, חדרי דיונים ושירותי בייביסיטר. האורחים יכולים לשבת ולהירגע בגינה השקטה של המלון. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בברלין ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לEllington Hotel Berlin ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מציעים כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה שטוחה. לנוחותכם, אפשר להזמין חדרים ללא עישון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123764 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127382 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127352 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127037 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182027 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica