חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלונות המומלצים בעיר פראג, במחירים הכי זולים ברגע זה - השוואת 922 מלונות ב-100 אתרי הזמנות, און ליין

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון23/08/20121077 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 922 מלונות בפראג, צ'כיה. השוואת מאות אתרים בבת אחת. המחיר הטוב ביותר!

פראג: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Prague_1.htm
צ'כיה:http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Czech_Republic.htm

InterContinental Praha

המלון נמצא בפראג במיתחם פארג 1 , רק חמש דקות הליכה אל בית הקברות היהודי הישן וכיכר העיר העתיקה. InterContinental Praha יושב במרכז העיר ובמרחק הליכה קצרה מKarlovy Lazne, קלמנטינום ותיאטרון אסטייטס. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של פראג, כמו למשל השעון האסטרונומי של פראג שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא Old-New Synagogue.

InterContinental Praha הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עבודה והן לנופש. האורחים מוזמנים להירגע עם ספר ממגוון הספרים בספריה או להנות מהשלווה של הגינה. בנוסף לסאונה וחדר/י ישיבות, יש במלון גם קונסיירז', הסעות אל וממרכז העיר וקבלה הפועלת 24 שעות.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לInterContinental Praha ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים ממוזגים ומצויידים בכספת, פינת קפה וטלוויזיית פלזמה/ LCD. כל חדר בהמלון מכיל מיני בר, מקרר ומכונת קפה.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול. ההמלון מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט), ויש גם שרות חדרים 24 שעות.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel U Prince

Hotel U Prince נמצא בפארג 1, המלון מציע חדרים נוחים ושרות חברותי. המלון ממוקם רק מספר צעדים מכיכר העיר העתיקה במרכז פראג. Hotel U Prince נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל בית הקברות היהודי הישן, קלמנטינום ותיאטרון אסטייטס.

לנוחיותכם, הHotel U Prince מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שHotel U Prince מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. Hotel U Prince ממוקם באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של פראג.

מיתחם המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול מועדונים ומסעדות. האווירה בבר של המלון היא מושלמת ללגימת משקה לאחר יום עמוס. לנוחותכם ניתן להתקשר אל שרות חדרים 24/7.

--------------------------------------------------------------------------------

Alchymist Grand Hotel and Spa

Alchymist Grand Hotel and Spa נמצא במרכז פארג 1 ורק מרחק קצר מטירת פראג, הגלריה הלאומית בפראג וגשר צ'ארלס. החדרים במלון נוחים וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו בחינם. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של פראג, כמו למשל St. Vitus Cathedral שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

Alchymist Grand Hotel and Spa מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה לנוחות האורחים. תוכלו לטבול בבריכה פנימית ולהרגיע את הגוף והנפש בג'קוזי המפנק. בנוסף למרכז עסקים וסאונה, תמצאו במלון גם מרכז בריאות וספא, חדרי דיונים וסלון יופי.

לנוחיותכם, הAlchymist Grand Hotel and Spa מציע חדרים ללא עישון. כמו כן החדרים מכילים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר במלון מכיל פינת קפה, שי מוצרי טיפוח וחדר אמבטיה פרטי.

האורחים מוזמנים להתפנק ולהנות בבית הקפה של המלון. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה. חם ותוסס, האזור הזה ידוע בזכות הכמות והמבחר הרחב של המסעדות שהוא מכיל.

--------------------------------------------------------------------------------

Corinthia Hotel Prague

Corinthia Hotel Prague נמצא במתחם פראג 4, מרחק הליכה של חמש דקות ממרכז הקונגרסים הבינלאומי בפלובידוב. במלון יש בריכה מחוממת, מרכז בריאות וספא וספא יום, ובנוסף מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר פראג.

Corinthia Hotel Prague מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, מרכז עסקים והסעות אל וממרכז העיר לנוחות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שCorinthia Hotel Prague מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. לרשות האורחים עומדים שרות שאטל הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

חדר האמבטיה בחדר הינו מפואר וברמת חמישה כוכבים, עם מקלחת ושי מוצרי טיפוח יוקרתיים. כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכיל מיני בר, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומציעים טלפון, מגהץ וערוצי לווין.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Palace Praha

המלון נמצא בפראג פארג 1, מרחק קטן מהאופרה הלאומית של פראג, Municipal House והשעון האסטרונומי של פראג. המלון ממוקם לנוחותכם במרכזה של העיר , 2 דקות הליכה אל מגדל הנריז ו5 דקות הליכה אל תיאטרון אסטייטס וכיכר וונססלאס. בסביבת Hotel Palace Praha תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Hotel Palace Praha מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכת שחייה, חדר/י ישיבות וסאונה לנוחות האורחים. מלבד מגרשי טניס, מרכז עסקים וקונסיירז', המלון מציע גם ביליארד. לשרותכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל חדר מצוייד בכספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף, הם מכילים שי מוצרי טיפוח, פינת קפה וחדר אמבטיה פרטי. חדר האמבטיה עשוי שייש ומציע מייבש שיער, חלוקי רחצה ומקלחת.

--------------------------------------------------------------------------------

Four Seasons Hotel Prague

המלון המדורג 5 כוכבים ממוקם בלב פראג, רק הליכה קצרה אל קלמנטינום, Karlovy Lazne וגשר צ'ארלס. המלון ממוקם במרכז פארג 1 ורק הליכה קצרה מבית הקברות היהודי הישן. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של פראג, כמו למשל כיכר העיר העתיקה שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של פראג, כמו למשל התיאטרון הלאומי, השעון האסטרונומי של פראג וOld-New Synagogue.

Four Seasons Hotel Prague מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי עבור האורחים. לרשות האורחים עומדים מרכז עסקים, הסעות אל וממרכז העיר ומרכז בריאות וספא. האורחים יכולים לשבת בנחת ולנוח בחצר השליווה של המלון.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לFour Seasons Hotel Prague ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים ממוזגים ומצויידים בכספת, נגן די וי די וטלוויזיית פלזמה/ LCD. כל חדר בהמלון כולל מיני בר, טלפון ומגהץ.

המיתחם של המלון נחשב למרכזי בחיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול. לאורחים יש אפשרות להזמין שרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

Mamaison Suite Hotel Pachtuv Palace Prague

Mamaison Suite Hotel Pachtuv Palace Prague ממוקם במרכז פארג 1 ורק מרחק קצר מבית הקברות היהודי הישן, השעון האסטרונומי של פראג ותיאטרון אסטייטס. Mamaison Suite Hotel Pachtuv Palace Prague ממוקם במרכז העיר, רק חמש דקות הליכה אל קלמנטינום, התיאטרון הלאומי וגשר צ'ארלס. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של פראג, כמו למשל כיכר העיר העתיקה שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. בסביבת Mamaison Suite Hotel Pachtuv Palace Prague תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Mamaison Suite Hotel Pachtuv Palace Prague מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. האורחים מוזמנים להירגע עם ספר ממגוון הספרים בספריה או להנות מהשלווה של הגינה. בנוסף לחדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות, תמצאו במלון הסעות אל וממרכז העיר, מרכז עסקים וחדרי דיונים.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבMamaison Suite Hotel Pachtuv Palace Prague ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. לנוחיות האורחים, הMamaison Suite Hotel Pachtuv Palace Prague מציע חדרים ללא עישון. כל חדר מכיל טלוויזיה ומטבח מאובזר.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. המלון מגיש ארוחת בוקר אמריקאית, ויש גם שרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

At The Old Lady Hotel Prague

המלון המדורג 4 כוכבים ממוקם בלב פראג, רק מספר דקות הליכה אל תיאטרון אסטייטס, קלמנטינום והשעון האסטרונומי של פראג. At The Old Lady Hotel Prague ממוקם במרכז פארג 1 ורק מרחק קצר מכיכר העיר העתיקה. At The Old Lady Hotel Prague נמצא באופן אידיאלי קרוב למיתחם הקניות של פראג.

לנוחיות האורחים, הAt The Old Lady Hotel Prague מציע חדרים ללא עישון. אנשי המלון הפתוחים והחמים, זמינים מסביב לשעון. השהיה בAt The Old Lady Hotel Prague מבטיחה לכם מיקום מושלם בסמוך לסצנת המועדונים של פראג.

--------------------------------------------------------------------------------

Unitas Hotel

המלון נמצא בלב פראג ורק הליכה קצרה אל גשר צ'ארלס, תיאטרון אסטייטס וקלמנטינום. Unitas Hotel ממוקם במרכז פארג 1 ורק הליכה קצרה מהתיאטרון הלאומי. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של פראג, כמו למשל Karlovy Lazne שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. Unitas Hotel נמצא באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של פראג.

Unitas Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', שירותי כביסה וניקוי יבש לשרות האורחים. המיקום במרכז חיי הלילה של של פראג מבטיח מגוון מסעדות מצוינות ובתי קפה טרנדיים. לנוחות מירבית, כחלק משרותי המקום, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. בנוסף לכספת ואחסון מזוודות, יש במלון גם ספריה ושרות הכנת החדר לשינה.

בחדרים תמצאו נגן די וי די כמו גם טלוויזיה עם כבלים / לוויין. החדרים ממוזגים ומצויידים בחדר אמבטיה פרטי, כספת ומיני בר. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים טלפון, מגהץ ווילונות אטומים לאור.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Yasmin

Hotel Yasmin הינו בחירה אידיאלית למבקרים בעיר, הוא ממוקם במתחם פארג 1 ורק הליכה קצרה אל תיאטרון אסטייטס וHybernia Theatre. המלון ממוקם במרכז של פראג ורק 10 דקות הליכה אל המוזיאון הלאומי וPowder Tower. בסביבת Hotel Yasmin תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Hotel Yasmin מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. בנוסף לספא יום, דלפק סיורים ומועדון כושר, ישנם גם סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. השירותים כוללים קונסיירז', מרכז עסקים ושירותי בייביסיטר. לשעות הפנאי המלון מציע עיסוי וסלון יופי.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. החדרים מצויידים בטלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת ופינת קפה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע מכונת קפה, מיני בר ומגהץ.

Hotel Yasmin מציע ארוחת בוקר אמריקאית או מן התפריט (א לה קרט) מידי יום.

--------------------------------------------------------------------------------

Iron Gate Hotel & Suites

המלון ממוקם בלב המיתחם פארג 1 של פראג ורק במרחק של זריקת אבן מקלמנטינום, תיאטרון אסטייטס וכיכר העיר העתיקה. המלון יושב במרכזה של פראג ובמרחק הליכה קצרה מרודוליפנום, בית הקברות היהודי הישן וParizska Street. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא השעון האסטרונומי של פראג.

המלון נמצא באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של פראג. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים 24/7. במלון תמצאו חדרי דיונים, מרכז עסקים ושירותי בייביסיטר. בנוסף, יש בIron Gate Hotel & Suites קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'.

כל חדר מצוייד בכספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. בנוסף, הם מכילים נגן די וי די, מיני בר ופינת קפה. לנוחות מירבית, תמצאו בחדר גם נעלי בית וחלוקי רחצה.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. ארוחת בוקר אמריקאית מוגשת מידי יום.

--------------------------------------------------------------------------------

987 Design Prague Hotel

987 Design Prague Hotel נמצא במתחם פארג 1, מרחק קצר ממגדל הנריז. המלון נמצא בלב פראג ובמרחק הליכה קצרה מHybernia Theatre וPowder Tower. 987 Design Prague Hotel ממוקם לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של פראג.

987 Design Prague Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, הסעות אל וממרכז העיר ומרכז עסקים הפועל 24 שעות לנוחות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בפראג ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. ההמלון מגיש ארוחת בוקר אמריקאית, ויש גם שרות חדרים 24 שעות. חמה ותוססת, השכונה הזו מפורסמת בעזרת הכמות והמגוון הרחב של המסעדות שהיא מציעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Radisson Blu Alcron Hotel Prague

Radisson Blu Alcron Hotel Prague ממוקם במרכז פארג 1 ורק מרחק הליכה קצרה מתיאטרון אסטייטס, המוזיאון הלאומי ומגדל הנריז. האזור ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במלון תמצאו דלפק סיורים ומועדון כושר, ובנוסף הסעות אל וממרכז העיר, חדרי דיונים ומרכז עסקים.

Radisson Blu Alcron Hotel Prague מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי חינם. לנוחיות האורחים, עומדים שירות חדרים וקבלה 24 שעות. בספא תוכלו להנות מעיסוי וחדר שיזוף. בנוסף, יש בRadisson Blu Alcron Hotel Prague חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'.

בחדרים תמצאו נגן די וי די כמו גם טלוויזיה שטוחה עם כבלים / לוויין. כל חדר בהמלון כולל חדר אמבטיה פרטי, כספת ופינת קפה. החדרים במלון כוללים מכונת קפה, מיני בר ומגהץ. חדר האמבטיה עשוי שייש ומכיל מייבש שיער, מקלחת וחלוקי רחצה.

המיתחם של המלון נחשב למרכזי בחיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Neruda Prague

המלון נמצא במרחק קצר מAcademy of Performing Arts in Prague, טירת פראג והגלריה הלאומית בפראג וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר. המלון ממוקם בלב פארג 1 ורק הליכה קצרה מSt. Vitus Cathedral. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של פראג, כמו למשל Wallenstein Palace שנמצא במרחק הליכה קצרה.

Hotel Neruda Prague מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, מרכז עסקים וקונסיירז' לשרות האורחים. בילוי בספא יום יסייע לכם להפיג את כל המתחים של היום ויותיר אתכם שלווים מתמיד. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בפראג ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

בחדרים תמצאו נגן די וי די ונגן תקליטורים כמו גם טלוויזיה עם כבלים / לוויין. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ויש בהם מיני בר, כספת ומגהץ. בחדר האמבטיה כולל מייבש שיער, חלוקי רחצה ומקלחת.

--------------------------------------------------------------------------------

Hilton Prague

המלון ממוקם באמצע פראג 3 ורק פחות מעשר דקות הליכה מ-התיאטרון המוזיקלי קרלין is. במלון יש מגרשי טניס, בריכה מחוממת ומרכז בריאות וספא, וגם חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה.

Hilton Prague מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, הסעות אל וממרכז העיר וסאונה לנוחות האורחים. לנוחיות האורחים, הHilton Prague נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. לנוחיותכם, הHilton Prague מציע חדרים ללא עישון. הספא כולל מגוון שרותים כולל עיסוי, ג'קוזי וסלון יופי. בHilton Prague פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם.

חדר האמבטיה בחדר הינו אלגנטי וברמת חמישה כוכבים, תימצאו בו אמבט ספא ומקלחת יוקרתיים. מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בחדרים תמצאו כספת, טלוויזיה ופינת קפה. המטבחון כולל מיקרוגל ומכונת קפה ומאפשר לאורחים להכין את הארוחות בעצמם. החדרים מצויידים במקרר, שי מוצרי טיפוח ומיני בר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת אורחיו.

בבר של ההמלון ניתן להתרווח עם כוסית ולהנות מחברה טובה.

--------------------------------------------------------------------------------

Liberty Hotel Prague

Liberty Hotel Prague ממוקם בלב המיתחם פארג 1 בפראג ורק צעדים ספורים מהשעון האסטרונומי של פראג ותיאטרון אסטייטס. המלון ממוקם במרכזה של פראג ורק 10 דקות הליכה מקלמנטינום, כיכר העיר העתיקה ומגדל הנריז. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של פראג, כמו למשל כנסיית גבירתנו שלפני טין שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

Liberty Hotel Prague מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, קונסיירז' וחדר/י ישיבות לשרות האורחים. המלון מציע מגוון שרותים המיועדים לעסקים הכוללים מרכז עסקים, שירותי מזכירות וחדרי דיונים. האורחים יכולים לנצל את הספא של המלון, הכולל, בין השאר, ג'קוזי ועיסוי. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בפראג ובנוסף ישמח להציע המלצות למסעדות.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ויש בהם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע מקרר, מיני בר ומגהץ.

המיתחם של המלון נחשב למרכזי בחיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון.

Liberty Hotel Prague נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של פראג. המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Parizska Street וכעשרים דקות של הליכה אל בית הקברות היהודי הישן ופאלאדיום. המרחק מנמל התעופה רוזינה הוא רק 30 דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Esplanade Prague

המלון נמצא מרחק הליכה קצרה מכיכר וונססלאס והאופרה הלאומית של פראג וכ-10 דקות הליכה אל מרכז העיר. המלון ממוקם במתחם פארג 1 של פראג, עשר דקות הליכה מ-המוזיאון הלאומי וHybernia Theatre. בסביבת Hotel Esplanade Prague תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Hotel Esplanade Prague מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. סאונה זמין עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בפראג ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

משפחות היוצאות לנופש מוזמנות להנות ולהתרווח בחדרים אשר עוצבו במיוחד בשבילהן. החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח שהייה נוחה במיוחד ומכילים טלוויזיה שטוחה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר בהמלון מכיל מגהץ, טלפון ומיני בר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355868 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123768 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127456 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127427 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127383 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127355 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127039 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181401 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181582 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica