חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 2,582 המלונות הפופולריים והמומלצים ברומא, איטליה.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון23/08/201223236 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 2,582 מלונות ברומא, איטליה.  על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. המחיר הטוב ביותר

-

-

-

רומא: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Rome_1.htm
איטליה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Italy.htm

Boscolo Aleph

המלון ממוקם לנוחותכם ליד כל האטרקציות של רומא- עם ויה ונטו אשר נמצא בסמוך ופיאצה ברבריני במרחק חמש דקות הליכה. במלון יש דלפק סיורים, מועדון כושר ומרכז בריאות וספא, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה וחדר/י ישיבות.

הגינה במלון הינה פינה של שקט, והיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. תוכלו לטבול בבריכה פנימית ולהרגיע את הגוף והנפש בג'קוזי המפנק. הספא כולל מגוון שרותים כולל סלון יופי, חדר שיזוף ועיסוי. שרותים נוספים שהמלון מציע כוללים מרכז עסקים, קונסיירז' והסעות אל וממרכז העיר.

החדרים מרוהטים באלגנטיות ונוחות בסגנון של 5 כוכבים. לנוחיותכם, הBoscolo Aleph מציע חדרים ללא עישון. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומציעים חדר אמבטיה פרטי, מיני בר וכספת. כל חדר כולל כבלים / לוויין וטלוויזיה.

מיתחם המלון מפורסם בזכות סצינת הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול. האורחים מוזמנים להתרווח ולהנות עם משקה בבר.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Alexandra Rome

ממוקם במיתחם עיר הותיקן, הHotel Alexandra Rome הינו במרחק של הליכה קצרה אל ויה ונטו וליד התחנה ברבריני - פונטנה די טרווי. המיתחם ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של רומא, כמו למשל קירינאל פאלאס שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

Hotel Alexandra Rome מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות וחדרי דיונים לשרות האורחים. בין מבחר השירותים שהמלון מספק למשפחות תוכלו למצוא שירותי בייביסיטר. מתקנים נוספים של המלון כוללים שירותי כביסה, כספת וניקוי יבש.

--------------------------------------------------------------------------------

Patria Hotel Rome

Patria Hotel Rome ממוקם במרכז עיר הותיקן ורק מרחק קצר מChurch of Our Lady of Victory, תיאטרו דלאופרה די רומא והמוזיאון הלאומי של רומא. האזור ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. Patria Hotel Rome נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Church of Saint Susanna at the Baths of Diocletian וBasilica of St. Mary of the Angels and the Martyrs.

Patria Hotel Rome מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר וקונסיירז' עבור האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום שירותי כביסה, המרת מט"ח ואחסון מזוודות. המלון מציע חניה בתשלום כמו כן ניתן להזמין הסעות אל ומשדה התעופה בתשלום.

--------------------------------------------------------------------------------

Capo d'Africa Hotel

Capo d'Africa Hotel נמצא במרכזה של העיר ורק 10 דקות הליכה מPontifical University Antonianum, Church of Saint Anthony of Padua on Via Merulana וTeatro Politeama Brancaccio. במלון יש דלפק סיורים ומועדון כושר, ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות. המלון נמצא בעיר הותיקן, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור ברומא.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. השירותים כוללים ניקוי יבש, מרכז עסקים וחדרי דיונים. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם ברומא ולספק מידע מקיף על האזור. המלון מציע חניה בתשלום כמו כן ניתן להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, כבלים / לוויין וטלוויזיה. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. החדרים מצויידים במגהץ, כספת ומיני בר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מחברה טובה.

--------------------------------------------------------------------------------

InterContinental de la Ville

InterContinental de la Ville נמצא במרכז עיר הותיקן ורק הליכה קצרה מהמדרגות הספרדיות, פיאצה ברבריני וPiazza di Spagna. המיתחם ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של רומא, כמו למשל ויה קונדוטי, מזרקת טרווי וויה דל קורסו.

InterContinental de la Ville מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, קונסיירז' ומכון יופי לשרות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום הסעות אל וממרכז העיר, מרכז עסקים ומגרשי טניס. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

החדרים מרוהטים באלגנטיות ונוחות ברמה של 5 כוכבים. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות. כל חדר מצוייד בטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת.

--------------------------------------------------------------------------------

Sofitel Roma Villa Borghese

בסביבת Sofitel Roma Villa Borghese תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. במלון יש בריכת שחייה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרשי טניס, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. במרחק הליכה קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של רומא, כמו למשל Piazza di Spagna, מזרקת טרווי וויה קונדוטי.

המלון מומלץ במיוחד עבור משפחות עם ילדים ומציע שירותי בייביסיטר. בSofitel Roma Villa Borghese פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. לנוחיותכם, הSofitel Roma Villa Borghese מציע חדרים ללא עישון. מרכז עסקים ערוך ומוכן עבור כל מי שמגיע בעינייני עסקים.

חדר האמבטיה בחדר הינו מפואר וברמת חמישה כוכבים, תימצאו בו מייבש שיער וחלוקי רחצה יוקרתיים. החדרים מצויידים במיני בר, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו. כל חדר כולל, בין השאר, מגהץ, טלפון ותחנות עגינה לאייפון. חדר האמבטיה עשוי שייש ומציע מוצרי טיפוח מפנקים, מקלחת עיסוי ומראת איפור מוארת.

בבר של המלון ניתן להתרווח עם כוסית ולהנות מחברה טובה.

--------------------------------------------------------------------------------

Prime Hotel Principe Torlonia

במלון יש עמדה להזמנת סיורים מודרכים ובריכת שחייה, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדרי דיונים ומכון יופי. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר רומא.

בPrime Hotel Principe Torlonia תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש בPrime Hotel Principe Torlonia שירותי כביסה, ניקוי יבש ושירותי בייביסיטר. המלון מספק לאורחיו אינטרנט אל-חוטי. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם ברומא ולספק מידע מקיף על האזור. גלריה נאציונאל ד'ארטה מודרנה, גלריה נאציונאל דארטה מודרנה והפורום הרומי נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כל החדרים הינם ממוזגים ומכילים רצפת עץ. ובנוסף חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. החדרים מצויידים בטלפון, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Regno

המלון נמצא במיתחם הידוע עיר הותיקן שברומא, הליכה קצרה מפיאצה ונציה, גלרית דוריה פמפהילי ומזרקת טרווי. המיתחם מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במרחק הליכה קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של רומא, כמו למשל מונומנטו נאציונאל אה ויטוריו עמנואל ה-2, מוזיאוני קפיטולין וקירינאל פאלאס.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. בנוסף, יש למלון שירותי כביסה, כספת וניקוי יבש. מתקני המלון כוללים דוכן השכרות רכב, ספריה ואחסון מזוודות.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לHotel Regno ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בחדרים יש גם מיני בר, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. החדרים הממוזגים כוללים טלפון, ערוצי לווין ומקרר.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Selene Roma

המלון הממוקם בעיר הותיקן, צעדים ספורים מ-תיאטרו דלאופרה די רומא. האזור מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של רומא, כמו למשל Church of Sacred Heart of Jesus at the Praetorian Barracks, פאפאל בזיליקת סנט מרי מאג'ור וChurch of Our Lady of Victory.

המלון נמצא מרחק הליכה קצרה מBasilica of St. Mary of the Angels and the Martyrs והמוזיאון הלאומי של רומא והליכה של 10 דקות אל מרכז העיר. המלון מציע לאורחיו אינטרנט אל-חוטי. שרותי המלון כוללים קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות וחדרי דיונים.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Ludovisi Palace

Hotel Ludovisi Palace נמצא באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של רומא. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של רומא, כמו למשל Piazza di Spagna, ויה קונדוטי והמדרגות הספרדיות.

Hotel Ludovisi Palace מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וקונסיירז' עבור האורחים. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה יקבל אתכם עם בואכם וידאג לכל צרכיכם. בין מגוון השירותים שהמלון מספק למשפחות ניתן למצוא שירותי בייביסיטר. המלון מציע שירותי חניה כמו כן ניתן להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לHotel Ludovisi Palace ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. החדרים הממוזגים כוללים פינת קפה, מיני בר ומגהץ.

--------------------------------------------------------------------------------

Duca D'Alba Hotel

המלון ממוקם לנוחותכם ליד כל האטרקציות של רומא- עם Rione Monti אשר נמצא בסמוך וChurch of Saint Lucy in Selci שנמצא במרחק קצר של חמש דקות הליכה. Duca D'Alba Hotel יושב במרכזה של העיר ובמרחק הליכה קצרה מBasilica of Saint Praxedes, הפורום הרומי וקירינאל פאלאס. המלון, ממוקם במתחם הפופולרי עיר הותיקן, בסמוך למגוון מסעדות ומקומות בילוי.

Duca D'Alba Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר וקונסיירז' לנוחות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום המרת מט"ח, שירותי כביסה ואחסון מזוודות. הרשו לעצמכם לשבת ולהתרווח עם כוסית בבר של ההמלון ולהירגע בסוף היום.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Aphrodite Rome

המלון נמצא ברומא עיר הותיקן, הליכה מהירה מהמוזיאון הלאומי של רומא ותיאטרו אמברה ג'ובינלי. החדרים במלון נוחים וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו בחינם.

Hotel Aphrodite Rome מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', ניקוי יבש ומרכז עסקים לנוחות האורחים. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה עומד לשרותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך ביקורכם. לנוחות מירבית, כחלק משרותי המלון, האורחים מוזמנים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. בנוסף לכספת ושירותי כביסה, תמצאו במלון גם אחסון מזוודות, שרות חדרים מידי יום ומכונת כביסה.

לנוחיותכם, הHotel Aphrodite Rome מציע חדרים ללא עישון. החדרים מצויידים בטלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין, כספת ומשקיפים על הנוף המרהיב של העיר. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומציעים מקרר, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר.

--------------------------------------------------------------------------------

Grand Hotel Parco Dei Principi

Grand Hotel Parco Dei Principi הינו מקום אידיאלי הן לנסיעה לצורך עסקים והן לנופש. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של רומא, כמו למשל גלרית בורגז שנמצא במרחק הליכה קצרה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר רומא.

Grand Hotel Parco Dei Principi מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, מסלול גולף ומכון יופי לנוחות האורחים. אורחי המלון מוזמנים להנות ממגוון רחב של טיפולי ספא מפנקים כולל עיסוי, טיפולי פנים וטיפולי גוף. האורחים יכולים לנצל את הספא של המלון, הכולל, בין השאר, סאונה טורקית, ג'קוזי וחדר שיזוף.

החדרים מעוצבים באלגנטיות ותיחכום ברמה של חמישה כוכבים. הם כוללים חיבור לאינטרנט אל-חוטי, ממוזגים ועם כספת, שי מוצרי טיפוח וטלוויזיה שטוחה. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית וכולל מקרר, טלפון ומיני בר.

--------------------------------------------------------------------------------

BEST WESTERN Globus Hotel

המלון מציע תמורה טובה לכסף בין השאר בזכות מיקומו- 5 דקות הליכה בלבד אל פוליקליניקו אומברטו I. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר רומא.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. לרשות האורחים עומדים חדרי דיונים, מרכז עסקים וניקוי יבש. המלון מציע מגוון שרותים מיוחדים לעסקים הכוללים שירות שליחים.

משפחות המגיעות לחופשה יכולות להירגע ולהתרווח בחדרים אשר עוצבו במיוחד בשבילהן. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ומצוידים בפינת קפה, מיני בר ונגן די וי די.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Art by the Spanish Steps

בסביבת Hotel Art by the Spanish Steps תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. במלון תמצאו מרכז בריאות וספא, דלפק סיורים ומועדון כושר, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של רומא, כמו למשל ויה דל קורסו שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. Hotel Art by the Spanish Steps נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Piazza di Spagna, ויה קונדוטי והמדרגות הספרדיות.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות עם ילדים ומציע שירותי בייביסיטר. לנוחיות האורחים, הHotel Art by the Spanish Steps נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף לסאונה וקונסיירז', יש במלון חדרי דיונים, ניקוי יבש ומרכז עסקים.

לנוחיות האורחים, הHotel Art by the Spanish Steps מציע חדרים ללא עישון. ישנם חדרים מחוברים. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומאובזרים בטלוויזיה שטוחה, כספת וכבלים / לוויין.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לאורחים יש אפשרות להזמין שרות חדרים בכל זמן של היום.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Genova Rome

המלון ממוקם במיתחם עיר הותיקן , מרחק קצר ממרכז עיר וכ-5 דקות הליכה לפאפאל בזיליקת סנט מרי מאג'ור, תיאטרו דלאופרה די רומא והמוזיאון הלאומי של רומא. המלון מדורג 4 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לרומא יש להציע. במרחק הליכה קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של רומא, כמו למשל Church of Our Lady of Victory, Church of Saint Susanna at the Baths of Diocletian וChurch of Sacred Heart of Jesus at the Praetorian Barracks.

צוות המלון פועל לשרותכם במהלך כל שעות היממה וישמח לעזור בייעוץ והזמנת סיורים ואטרקציות. לנוחות מירבית, כחלק משרותי המלון, אורחי המלון מוזמנים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. בנוסף לקונסיירז' וחדר/י ישיבות, יש במלון גם שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים ומרכז עסקים.

משפחות היוצאות לנופש מוזמנות להירגע ולהתרווח בחדרים אשר עוצבו במיוחד לחופשות משפחתיות. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ומצוידים בכספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע מגהץ, מיני בר וחדר אמבטיה פרטי.

--------------------------------------------------------------------------------

66 Imperial Inn

הbed and breakfast יושב לא רחוק ממרכז העיר רומא ובסמוך לתיאטרו דלאופרה די רומא. הbed and breakfast ממוקם במתחם עיר הותיקן של רומא, עשר דקות הליכה מ-פיאצה ברבריני, פאפאל בזיליקת סנט מרי מאג'ור וRione Monti. מסביב לbed and breakfast תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

66 Imperial Inn מציע חדרים נוחים, שירותי בייביסיטר, כספת וקונסיירז'. השירותים כוללים דוכן השכרות רכב, שרות לימוזינה ואחסון מזוודות. האורחים יכולים להירגע בג'קוזי.

--------------------------------------------------------------------------------

Radisson Blu Es Hotel Rome

המלון המפואר נמצא במרחק מספר דקות הליכה אל תיאטרו אמברה ג'ובינלי, החדרים מסודרים באלגנטיות והטראסה בגג משקיפה על הנופים הפנורמיים של העיר והחצר. במלון יש בריכה, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה. בסביבת Radisson Blu Es Hotel Rome תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Radisson Blu Es Hotel Rome מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכת ילדים, הסעות אל וממרכז העיר וספא יום לנוחות האורחים. עבור האורחים אשר מתעניינים בפעילויות ספורטיביות, המלון מציע אולמות טניס ומועדון כושר. הינכם מוזמנים להתפנק ולהירגע במתקני הבריאות אשר כוללים בין השאר ג'קוזי וסלון יופי.

המלון נמצא בעיר הותיקן, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור ברומא. טיולים מאורגנים והזמנות לנסיעות ניתן לארגן דרך דוכן ההזמנות של המלון. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Teatro Politeama Brancaccio, Rione Monti והמוזיאון הלאומי של רומא ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל קירינאל פאלאס, פוליקליניקו אומברטו I וסאפינזה אוניברסיטת רומא.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Raffaello Rome

Hotel Raffaello Rome נמצא במרכז העיר ובמרחק הליכה קצרה מTeatro Politeama Brancaccio והמוזיאון הלאומי של רומא. Hotel Raffaello Rome נמצא במרכז עיר הותיקן ורק הליכה קצרה מRione Monti. Hotel Raffaello Rome ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של רומא.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. שירותי המלון כוללים קונסיירז', ניקוי יבש ושירותי כביסה. הצוות של המלון ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם ברומא ולספק מידע מקיף על האזור. בנוסף, הצוות בעמדת ישמח לתת המלצות על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום. מתקני המלון כוללים כספת, אחסון מזוודות ושרות לימוזינה.

המיתחם של המלון הינו מוביל בתחום חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול.

--------------------------------------------------------------------------------

Portrait Suites

המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות התיירותיות של רומא, עם Piazza di Spagna בקרבת מקום ו-מזרקת טרווי במרחק של 10 דקות הליכה. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ועמדה להזמנת סיורים מודרכים, ובנוסף קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ומכון יופי. מיטב חנויות המעצבים המומלצות נמצאות בקירבת מקום כך שלחובבי השופינג מובטחת שהות מוצלחת במיוחד.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות עם ילדים ויש בו שירותי בייביסיטר. בPortrait Suites תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. שרותי המלון כוללים הסעות אל וממרכז העיר, ניקוי יבש ופעילויות מיוחדות לילדים.

כל חדר מצוייד, בין השאר בטלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וחדר אמבטיה פרטי. בין השאר, תמצאו בחדרים פינת קפה ותה, נגן די וי די ומיני בר. המטבח מאובזר במקרר ומיקרוגל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355861 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123760 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127451 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127420 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127377 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127348 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127033 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181479 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181467 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica