חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלונות הכי מומלצים במחירים הטובים ביותר מבין 68 מלונות באילת, ישראל

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון24/08/2012995 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אילת

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 68 מלונות באילת, ישראל עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר

אילת: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Eilat_1.htm
ישראל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Israel.htm

מלון בוטיק וספא הרודס ויטליס

במלון תמצאו בריכה, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ומרכז בריאות וספא, וגם קונסיירז', הסעות חינם אל ומשדה התעופה וסאונה. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא עיר המלכים.

אם אתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון היא ללא תשלום נוסף. במלון בוטיק וספא הרודס ויטליס פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. ישנן מגוון אפשרויות מצוינות לעריכת מפגשים עסקיים כמו למשל ישיבות ואירועים. המצפה התת-ימי עולם האלמוגים וEilat Light נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

לנוחיותכם, תמצאו בחדר האמבטיה ג'אקוזי, דרך אידיאלית לפנק את הגוף בסוף היום. בחדרים תימצאו נופים מרהיבים של הים וההרים וכמו כן פינת קפה ותה, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. פרטיות ופאר מובטחים בחדרי VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר. החדרים מצויידים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מיני בר ומגהץ ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת אורחיו.

בבר של המלון תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה. במהלך היום או הלילה תוכלו לנצל את הקירבה אל המגוון הרחב של המסעדות והברים ולהנות מארוחת גורמה או בילוי לילי תוסס בבמרחק מספר צעדים בלבד.

--------------------------------------------------------------------------------

דן פנורמה אילת

המלון המדורג 5 כוכבים נמצא בלב אילת, רק 5 דקות הליכה אל Eilat Promenade. במלון יש עמדה להזמנת סיורים מודרכים, בריכת שחייה ומועדון כושר, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות.

בדן פנורמה אילת תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הדן פנורמה אילת נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. שירותי המלון כוללים בריכת ילדים, קונסיירז' ומרכז עסקים. השהות בדן פנורמה אילת מבטיחה לכם מיקום אידיאלי בסמוך לסצנת המועדונים של אילת.

הינכם מוזמנים לשבת בנחת בחדרים ולהנות מהנופים ההנהדרים של הבריכה וההרים, בנוסף ודאי תשמחו לדעת שבין השאר הם מכילים כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיית פלזמה/ LCD. החדרים מצויידים במגהץ, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומיני בר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו. גם לילדים לא יהיה רגע דל, בין שאר הפעילויות הם כמובן ישמחו לשבת ולהנות ממגוון רחב של משחקי וידאו. כל החדרים הממוזגים של הדן פנורמה אילת הינם חסינים לרעש.

האורחים מוזמנים להתפנק ולהנות בבית הקפה של המלון. ומידי בוקר תוכלו להנות מבופה מפואר ועשיר.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו Eilat Light וWadi Araba Crossing, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. ואם אתם מעוניינים להישאר מעודכנים גם בזמן חופשתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה האלחוטית זמינה לכלל האורחים. הצוות האדיב בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון רימונים אילת

המלון המעוצב מדורג 5 כוכבים וממוקם כ-10 דקות הליכה ממרכז העיר אילת ורק חמש דקות הליכה מEilat Promenade. כאורחי מלון רימונים אילת אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי. במלון יש מועדון כושר ומרכז בריאות וספא, וגם סאונה, חדר/י ישיבות ובריכת ילדים.

במלון רימונים אילת תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. המיקום בלב אזור הבילויים של אילת מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. השרות לעסקים כולל חדרי דיונים. בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו מכון יופי, סאונה ובריכה.

במלון רימונים אילת יש 278 חדרים ממוזגים ומסודרים. חדר האמבטיה הפרטי מכיל מגבות, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומייבש שיער. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שמלון רימונים אילת מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. שרות החדרים פועל בכל שעות היום והלילה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

Eilat Light והמצפה התת-ימי עולם האלמוגים נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה ממלון רימונים אילת. מיקום המלון מושלם עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות בקרבת מקום. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם באילת ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

--------------------------------------------------------------------------------

קלאב הוטל אילת

המיקום המרכזי של קלאב הוטל אילת יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של אילת כמו למשל אקרני IMAX באילת אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. במלון תמצאו מרכז בריאות וספא, עמדה להזמנת סיורים מודרכים ובריכה, ובנוסף חדר/י ישיבות, בריכת ילדים וסאונה.

המלון פופולרי בקרב משפחות ויש בו שירותי בייביסיטר, מועדון ילדים ופעילויות לילדים. המיקום במרכז אזור הבילויים של אילת מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. אורחי המלון יכולים להטעין מצברים בג'קוזי או לקבוע תור למסז'. בנוסף לסאונה וניקוי יבש, תמצאו במלון משחקיה לילדים, מועדון כושר ושירותי כביסה.

החדרים מעוצבים באלגנטיות ונוחות בסגנון של חמישה כוכבים. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מקרר, מיקרוגל ופינת קפה ותה. החדרים מצויידים במקרר קטן, שולחן כתיבה וכסא ומגהץ ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ויש בהם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. ובכל בוקר הינכם מוזמנים להנות מבופה מפואר ועשיר.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו Eilat Light, המצפה התת-ימי עולם האלמוגים וWadi Araba Crossing, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. האורחים מוזמנים להנות מחיבור לאינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. הצוות דובר מגוון שפות ויכול לספק מידע מקומי ולעזור לארגן את שהייתכם באילת.

--------------------------------------------------------------------------------

מג'יק סאנרייז קלאב

במלון תמצאו עמדה להזמנת סיורים מודרכים, מגרשי טניס ובריכה, וגם סאונה, בריכת ילדים וקונסיירז'. כאורחי מג'יק סאנרייז קלאב אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר אילת.

המלון פופולרי בקרב משפחות ויש בו שירותי בייביסיטר. הצוות המקצועי בשולחן הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם. Eilat Light, Eilat Promenade והמצפה התת-ימי עולם האלמוגים נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

אכסניית פנינת הים

אכסניית פנינת הים נמצא בלב העיר, רק חמש דקות הליכה אל אקרני IMAX באילת.

באכסניית פנינת הים תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. המוטל נמצא קרוב למסעדות, בתי קפה, חנויות ולחיי הלילה. המוטל שמח לפתוח דלתותיו לחיות המחמד של אורחיו. המיקום המרכזי יעזר לכם להגיע בהליכה קצרה מהמוטל למקומות אטרקטיביים רבים ופופולריים. דוכן הקבלה של המוטל פתוח 24 שעות לתת מענה לכל צרכיך.

משפחות היוצאות לחופשה מוזמנות להנות ולהתרווח בחדרים מרווחים במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המוטל, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם אם רק תירצו בכך. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון רימונים סנטרל פארק

המלון המודרני נמצא לנוחותכם במרכז אילת ומציע מועדון כושר ובריכת שחייה. המלון העכשווי והמעוצב ממוקם בסמוך ללאטרקציות הרבות שלאילת יש להציע.

במלון רימונים סנטרל פארק יש 170 חדרים ממוזגים ומוארים. הצוות זמין מסביב לשעון. בנוסף יש במלון רימונים סנטרל פארק חדר/י ישיבות, בריכת ילדים וסאונה. בנוסף, המלון מציע שירותי כביסה, שירותי בייביסיטר ומועדון ילדים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שמלון רימונים סנטרל פארק מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

הינכם מוזמנים להתרווח בחדרים ולהנות מהנופים ההמקסימים של הבריכה והעיר, בנוסף ודאי תשמחו לדעת שבין השאר הם מכילים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. כל חדר מציע, גם מיני בר, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי. דיסקרטיות ופאר מובטחים בחדרי VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות.

אתם מוזמנים להנות מבופה לארוחת הבוקר לפני שאתם יוצאים לטיול באילת.

--------------------------------------------------------------------------------

דן אילת

המלון ממוקם פחות מ-10 דקות נסיעה אל Eilat Airport (ETH), ומציע חדרים ממוזגים וחסינים לרעש, מועדון כושר, בריכה, ומסעדה. המלון המפואר נמצא במרחק שתי דקות הליכה אל עיר המלכים, החדרים מסודרים באלגנטיות והטראסה בגג משקיפה על הנופים הפנורמיים של הים והבריכה. במלון תמצאו מרכז בריאות וספא, עמדה להזמנת סיורים מודרכים וסאונה טורקית, וגם קונסיירז', חדר/י ישיבות וסאונה.

מתקני הפנאי של דן אילת כוללים מגרש סקווש וטניס שולחן. ושרות החדרים זמין 24 שעות. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שדן אילת מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

בדן אילת תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. חדר האמבטיה מכיל מקלחת, אמבט ספא ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים פינת קפה ותה, כספת וטלוויזיה שטוחה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו אקרני IMAX באילת, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הEilat Light, המצפה התת-ימי עולם האלמוגים וWadi Araba Crossing. המלון נמצא במרחק הליכה קצרה ממרכזי קניות, בידור, בתי קפה ומסעדות.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון בלו

ממוקם במרכז העיר, המלון הנעים מאפשר גישה קלה לבידור, לחנויות ולאטרקציות. החדרים במלון נוחים, מסודרים, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא על חשבון הבית.

המלון מומלץ במיוחד עבור משפחות ויש בו שירותי בייביסיטר. הבופה לארוחת הבוקר כוללת קפה, מיצים ודגנים. במלון יש מבחר פעילויות ספורט ימי כיפיות וייחודיות. מתקני המלון כוללים טרקלין לאורחים ואחסון מזוודות.

--------------------------------------------------------------------------------

קראון פלזה אילת

המלון יושב במרכז של אילת ורק 10 דקות הליכה אל Eilat Promenade. במלון יש ספא יום, עמדה להזמנת סיורים מודרכים ובריכה, וגם חדר/י ישיבות, סאונה ומכון יופי.

בקראון פלזה אילת תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. המלון נמצא על קו חוף הים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם באילת ולספק מידע מקיף על האזור. בנוסף למרכז עסקים וקונסיירז', תמצאו במלון מועדון ילדים, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבקראון פלזה אילת ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בפינת קפה ותה, כספת וטלוויזיה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת אורחיו. החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומאובזרים במכונת קפה, מגהץ ומיני בר.

בבר של המלון ניתן לשבת בנחת עם משקה ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה. המלון נמצא במרחק קצר מהמסעדות, בתי הקפה ומועדוני הלילה של אילת. האורחים יכולים להנות ממזנון בופה לארוחת בוקר המוגש מידי בוקר בחדר האוכל.

--------------------------------------------------------------------------------

דירות נופש אילות

דירות הנופש יושבות לנוחותכם במרכז העיר ומהוות בסיס נהדר לביקורכם באילות. כאורחי דירות נופש אילות אתם תהנו מהרוגע והפרטיות של חוף הים הפרטי.

הגינה בדירות נופש הינה פינה שלווה, והיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. אורחי דירות הנופש מוזמנים להשתמש במגוון המתקנים שהמקום מציע לבילוי בשעות הפנאי, כמו למשל בריכה פנימית. האורחים יכולים להירגע בספא של דירות הנופש, הכולל, בין השאר, עיסוי, סאונה ומספרה. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם באילות ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

Eilat Light והמצפה התת-ימי עולם האלמוגים נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מדירות נופש אילות. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם באילות ולספק מידע מקיף על האזור. במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו Eilat Promenade, עיר המלכים ואקרני IMAX באילת, ובנוסף תשמחו לדעת שדירות הנופש מציעות חניה בחינם לרווחת האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון אורכידאה הריף

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה וספא יום, וגם סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. כאורחי מלון אורכידאה הריף אתם תהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הצמוד. המלון ממוקם 10 דקות נהיגה מEilat Airport (ETH), וכ- 20 דקות נהיגה ממרכז אילת.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות עם ילדים ומציע שירותי בייביסיטר ובריכת ילדים. המיקום המרכזי מאפשר לכם להגיע בהליכה קצרה מהמלון לאתרים תירותיים שונים ופופולריים. האורחים יכולים לנצל את הספא של המלון, הכולל, בין השאר, ג'קוזי ועיסוי.

Wadi Araba Crossing ועיר המלכים נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה ממלון אורכידאה הריף. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון. Eilat Promenade ואקרני IMAX באילת נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון הים האדום

המלון הנעים והשליו ממוקם בסמוך ללאטרקציות הרבות שלאילת יש להציע. כאורחי מלון הים האדום אתם תהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הצמוד.

במלון הים האדום תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש במלון הים האדום בריכת שחייה, כספת והמרת מט"ח. במלון יש מגוון פעילויות מים כיפיות ובלעדיות. המיקום המרכזי מאפשר לכם להגיע בהליכה קצרה מהמלון למקומות אטרקטיביים רבים ופופולריים. בנוסף ישנם אחסון מזוודות וחדר טלוויזיה.

הינכם מוזמנים להתרווח בחדרים ולהנות מהנופים ההנהדרים של הבריכה, בנוסף ודאי תשמחו לדעת שבין השאר הם מכילים טלוויזיית פלזמה/ LCD, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר קטן. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, והינכם יכולים להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם אם רק תירצו בכך.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. ובכל בוקר תוכלו להנות מבופה מפואר ועשיר.

--------------------------------------------------------------------------------

אכסניית נוער אילת

האכסניה מתהדרת ב-103 חדרים מרווחים. ממוקמת במרכז העיר, האכסניה המודרנית ממוקמת קרוב לבידור, לחנויות ולאטרקציות.

אם אתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה באכסניה היא ללא תשלום נוסף. המיקום במרכז חיי הלילה של אילת מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון ישרוטל רויאל גארדן

המלון נמצא במרחק קצר מEilat Promenade וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר. במלון תמצאו בריכה, מועדון כושר וחוף פרטי, וגם מועדון ילדים, סאונה ושירותי בייביסיטר.

גינת המלון הינה מקום שקט ורגוע, והיא אידיאלית למי שמעוניין לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, המלון ישרוטל רויאל גארדן נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש במלון ישרוטל רויאל גארדן ניקוי יבש, סאונה ושירותי כביסה. Eilat Light, המצפה התת-ימי עולם האלמוגים וWadi Araba Crossing נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כל חדר מצוייד, בין השאר בכספת, טלוויזיה ופינת קפה ותה. אורחי המלון יכולים להנות מארוחות ביתיות במטבח המשוכלל והמאובזר העומד לרשותם בחדרים. חדר האמבטיה מכיל מקלחת ומייבש שיער. החדרים מצויידים במגהץ, מיני בר וטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת אורחיו.

האזור של המלון נחשב למרכזי בסצינת הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. בבר של המלון תוכלו להתרווח מכוסית ולהנות מאווירה נעימה ורגועה.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון ישרוטל ים סוף

מלון ישרוטל ים סוף הוא מלון המדורג 4 כוכבים וממוקם פחות מ-20 דקות נהיגה מEilat Airport (ETH) וממרכז העיר. עם רחש הגלים ומספר צעדים מהחוף, המלון הוא בחירה מושלמת. כאורחי מלון ישרוטל ים סוף אתם תהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הפרטי.

במלון ישרוטל ים סוף תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש במלון ישרוטל ים סוף בריכה, חדר/י ישיבות וסאונה. בנוסף ישנם שירותי בייביסיטר, מגרש משחקים ומועדון כושר.

Wadi Araba Crossing וEilat Promenade נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה ממלון ישרוטל ים סוף. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים באילת ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר. המלון נמצא במרחק של כדקה הליכה אל Eilat Light, בעוד המרחק אל המצפה התת-ימי עולם האלמוגים הוא כ-20 דקות הליכה.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון אסטרל וילג'

במלון תמצאו עמדה להזמנת סיורים מודרכים, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, ובנוסף מועדון ילדים, בריכת ילדים וחדר/י ישיבות. ממוקם בסמוך למרכז העיר אילת, המלון נמצא במרחק של הליכה קצרה מEilat Promenade.

גינת המלון הינה מקום שקט ונעים, והיא נהדרת עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. אם אתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה ללא תשלום נוסף. המיקום המרכזי יעזר לכם להגיע בהליכה של מספר דקות מהמלון למקומות אטרקטיביים מגוונים ופופולריים. צוות הקבלה הידידותי של המלון ישמח לסייע לכם בכל בקשה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

המצפה התת-ימי עולם האלמוגים וEilat Light ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה ממלון אסטרל וילג'. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם באילת ולספק מידע מקיף על האזור. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל עיר המלכים ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Wadi Araba Crossing.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון הילטון מלכת שבא

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה מפנקת, מלון הילטון מלכת שבא הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו מרכז בריאות וספא ועמדה להזמנת סיורים מודרכים, ובנוסף בריכת ילדים, סאונה וחדר/י ישיבות.

במלון הילטון מלכת שבא תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, המלון הילטון מלכת שבא נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש במלון הילטון מלכת שבא חדרי דיונים, סלון יופי ומועדון ילדים. המצפה התת-ימי עולם האלמוגים נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבמלון הילטון מלכת שבא ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. המטבחון כולל מקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה ומאפשר לאורחים להכין את הארוחות בעצמם. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה ומיני בר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.

אתם מוזמנים להנות מבופה לארוחת הבוקר לפני שאתם יוצאים לטיול באילת. האווירה בבר של המלון הינה מושלמת ללגימת משקה בסוף היום. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו Eilat Light וWadi Araba Crossing, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לרווחת האורחים. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים גם בזמן חופשתכם, ודאי תשמחו לדעת שהגישה האלחוטית זמינה לכל האורחים. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך חופשתכם.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון ארקדיה ספא

עם מיקום מרכזי, המלון הנעים ייתן לכם גישה קלה אל הבידור והאטרקציות התיירותיות אשר באילת. ספא היום של המלון מספק מבחר מסז'ים מרגיעים וטיפולי יופי.

מלון ארקדיה ספא מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, בריכת שחייה ובריכת ילדים עבור האורחים. שירותי המלון כוללים אחסון מזוודות, המרת מט"ח וכספת. הספא כולל מגוון שרותים כולל טיפולי פנים, טיפולי גוף וג'קוזי. הצוות בדוכן הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון. Eilat Light והמצפה התת-ימי עולם האלמוגים נמצאים רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

הינכם מוזמנים לשבת בנחת בחדרים ולהנות מהנופים ההמקסימים של החוף, הבריכה והים, בנוסף ודאי תשמחו לדעת שבין השאר הם מכילים מיני בר, טלוויזיה שטוחה וכספת. כל חדר מציע, בין השאר, טלפון ומקרר. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה כדי להבטיח לכם את כל הנוחות הדרושה וכוללים בין השאר מייבש שיער.

בבר של המלון ניתן לשבת בנחת עם משקה ולהנות מחברה טובה. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון ישרוטל ריביירה קלאב

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז אילת. המלון ממוקם ליד הים.

מלון ישרוטל ריביירה קלאב עבר שיפוץ לא מזמן ותמצאו בו בריכת ילדים, מועדון ילדים ובריכה. בין השרותים שתמצאו יש כספת, שירותי בייביסיטר ופעילויות לילדים. האורחים יכולים לשבת ולנוח בגינה השקטה של המלון. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שמלון ישרוטל ריביירה קלאב מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

הינכם מוזמנים לשבת בנחת בחדרים ולהנות מהנופים ההנהדרים של הבריכה, בנוסף ודאי תשמחו לדעת שבין השאר הם מכילים פינת קפה ותה, כספת וטלוויזיה. מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בחדרים תמצאו מקרר, מיני בר ומכונת קפה. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, והינכם יכולים להתחבר לעולם גם במהלך הטיול שלכם אם רק תירצו בכך.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Eilat Promenade, Wadi Araba Crossing וEilat Light, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את ההמצפה התת-ימי עולם האלמוגים. במרחק הליכה של פחות מ-20 דקות נמצא אקרני IMAX באילת.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון דירות לב אילת

המיקום המרכזי של מלון דירות לב אילת יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של אילת כמו למשל אקרני IMAX באילת אשר נמצאים במרחק הליכה קצרה.

גינת הדירות נופש הינה מקום שקט ורגוע, והיא נהדרת למי שמעוניין לנוח ולהירגע. בשטח דירות הנופש תמצאו כספומט. בנוסף, יש במלון דירות לב אילת בריכה.

משפחות המגיעות לחופשה מוזמנות להירגע ולהתרווח בדירות מרווחות במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית.

--------------------------------------------------------------------------------

מרידיאן אילת

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה אל מרכז העיר ומציע חדרים מפוארים עם אינטרנט אל- חוטי חינם, מרפסת פרטית ומיני בר. המלון מדורג 5 כוכבים וממוקם לנוחותכם קרוב לכל האטרקציות שמומלץ לבקר בזמן השהות באילת. כאורחי מרידיאן אילת אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

במרידיאן אילת יש 245 חדרים ממוזגים ומסודרים. כמו כן תמצאו במלון בריכה, סאונה וקונסיירז'. בין מתקני המלון תמצאו חנות פרחים. בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו מרכז עסקים, בריכת ילדים ומועדון ילדים.

הינכם מוזמנים לשבת בנחת בחדרים ולהנות מהנופים המשגעים של הים, בנוסף ודאי תשמחו לדעת שבין השאר הם מכילים טלוויזיה שטוחה, כספת וכבלים / לוויין. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שמרידיאן אילת מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בכל חדר ישנה פינת קפה אשר תאפשר לכם להנות מהמשקה החם בשקט ובשלווה.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. בבר המלון תוכלו להנות מכוסית איכותית ומאווירה נעימה.

Wadi Araba Crossing והמצפה התת-ימי עולם האלמוגים נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה ממרידיאן אילת. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם באילת ולהמליץ על מסעדות מקומיות. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל אקרני IMAX באילת וEilat Promenade ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Eilat Light.

--------------------------------------------------------------------------------

אכסניית בית הערבה

האכסניה נמצאת באופן מושלם במרכז העיר.

אכסניית בית הערבה מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם כספת לנוחות האורחים. האכסניה מתגאה בהכנסת האורחים החמה שהיא מציעה עבור חיות המחמד של אורחי המלון. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי האכסניה, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. צוות הקבלה הידידותי של האכסניה ישמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לאכסניית בית הערבה ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים הממוזגים באכסניה מכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. לנוחותכם, ניתן להזמין מראש חדרים ללא עישון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Eilat Light, עיר המלכים וWadi Araba Crossing, ובנוסף תשמחו לדעת שהאכסניה מציע חניה בחינם לכלל האורחים. מיקום האכסניה מושלם עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את המצפה התת-ימי עולם האלמוגים. האכסניית בית הערבה נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל אקרני IMAX באילת.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון נובה לייק

ממוקם במרכז העיר אילת, המלון מעוצב בסגנון עכשווי ומציע חדרים טרנדיים ומרווחים עם אינטרנט אלחוטי בחינם.

במלון נובה לייק תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. תהנו מחדרים נעימים המשקיפים על העיר, חניה חינם ומסעדה המתמחה באוכל מן המטבח הישראלי. בנוסף יש במלון נובה לייק מועדון ילדים, בריכת ילדים ופעילויות מיוחדות לילדים. בנוסף תוכלו לשחות בבריכה ולשבת בבר שלצידה. בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו קבלה הפועלת 24 שעות, בריכה וקונסיירז'.

הינכם מוזמנים להתרווח בחדרים ולהנות מהנופים ההנהדרים של הבריכה, בנוסף ודאי תשמחו לדעת שבין השאר הם מכילים פינת קפה ותה, טלוויזיה שטוחה וכספת. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע טלפון, ערוצי לווין ומקרר. אורחי המלון יכולים להנות מארוחות ביתיות במטבח המשוכלל והמאובזר העומד לרשותם בחדרים. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שמלון נובה לייק מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בבר של המלון תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה. במהלך היום או הלילה תוכלו לנצל את הקירבה אל המגוון הרחב של המסעדות והברים ולהנות מארוחת גורמה או בילוי לילי סוער בבמרחק מספר צעדים בלבד.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון לאונרדו קלאב אילת

מלון לאונרדו קלאב אילת מצוי באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע ספא יום, בריכה ומרכז בריאות וספא. במלון יש מועדון כושר ועמדה להזמנת סיורים מודרכים, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי.

מלון לאונרדו קלאב אילת מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכת ילדים, סאונה ומרכז עסקים לשרות האורחים. במהלך שהותכם יוכלו הילדים לבלות בחדר המשחקים ובמועדון הילדים הפועלים במלון. הספא של המלון מציע מבחר טיפולים מרגיעים בינהם עיסוי, ג'קוזי ומספרה. המצפה התת-ימי עולם האלמוגים נמצא רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. במהלך היום או הלילה מומלץ לנצל את הקירבה אל המבחר הרחב של בתי הקפה והמועדונים ולהנות מארוחה טובה או בילוי לילי סוער בבמרחק מספר צעדים בלבד.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו Eilat Light וWadi Araba Crossing, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. מיקום המלון נוח ביותר עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. הצוות האדיב בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם. בנוסף תמצאו כספומט, עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות בתוך שטח המלון.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123763 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127453 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127381 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127351 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127036 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica