חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלונות המומלצים בים המלח (עין בוקק וערד), ישראל. במחירים הכי טובים לרגע זה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון24/08/2012979 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 44 מלונות בים המלח (עין בוקק), ישראל עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר

ים המלח (עיןבוקק): http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Ein_Bokek_1.htm
ישראל: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Israel.htm

מלון רויאל רימונים ים המלח

המלון ממוקם באופן אידיאלי בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בים המלח. כאורחי מלון רויאל רימונים ים המלח אתם תהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הפרטי. במלון תמצאו מרכז בריאות וספא ובריכה, ובנוסף מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות.

מלון רויאל רימונים ים המלח מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בים המלח ולהמליץ על מסעדות מקומיות. בנוסף יש במלון רויאל רימונים ים המלח קונסיירז', מרכז עסקים ובריכת ילדים. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שמלון רויאל רימונים ים המלח מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון ישרוטל ים המלח

מלון ישרוטל ים המלח נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע בריכה, עמדה להזמנת סיורים מודרכים ומרכז בריאות וספא.

במלון ישרוטל ים המלח תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, המלון ישרוטל ים המלח נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. דיסקרטיות ופאר מובטחים בחדרי VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר. בנוסף לסאונה ומכון יופי, יש במלון מועדון ילדים, מועדון כושר וקבלה הפועלת 24 שעות.

החדרים מרוהטים באלגנטיות ותיחכום ברמה של חמישה כוכבים. כמה מן החדרים הינם מרווחים במיוחד והם עוצבו לאירוח משפחות. כל חדר מציע, גם כספת, מיני בר ופינת קפה ותה. כל חדר כולל טלוויזיה וכבלים / לוויין.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ומידי בוקר הינכם מוזמנים להנות מבופה מפואר ועשיר. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון ספא קלאב

מלון ספא קלאב מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר. כאורחי מלון ספא קלאב אתם תהנו מהרוגע והפרטיות של חוף הים הצמוד. במלון יש בריכה, מרכז בריאות וספא ומועדון כושר, ובנוסף סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות.

במלון ספא קלאב תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, המלון ספא קלאב נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. במלון יש סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. אורחי המלון מוזמנים להנות ממגוון רחב של טיפולי ספא מפנקים כולל טיפולי פנים, עיסוי וטיפולי גוף.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. החדרים מצויידים בפינת קפה ותה, טלוויזיה וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. כל חדר במלון מאובזר במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מיני בר ומקרר.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

--------------------------------------------------------------------------------

קראון פלזה ים המלח

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, קראון פלזה ים המלח הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש ספא יום, חוף פרטי ומגרשי טניס, ובנוסף חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. המלון ממוקם ליד הים.

בקראון פלזה ים המלח תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שקראון פלזה ים המלח מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בנוסף למועדון ילדים ובריכת ילדים, תמצאו במלון גם ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר ושירותי כביסה.

כל חדר מצוייד, בין השאר בכספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. החדרים מצויידים במיני בר, פינת קפה ותה ונגן די וי די ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. הוא מציע חדרים מרווחים שמאורגנים במיוחד לנוחיות משפחות.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון צל הרים

במלון יש בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרשי טניס, וגם מכון יופי, סאונה ובריכת ילדים. כאורחי מלון צל הרים אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון היא בחינם. האורחים יכולים להנות מהספא של המלון, הכולל, בין השאר, עיסוי וחדר שיזוף. הצוות בדוכן הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון. בנוסף יש במלון צל הרים מגרש משחקים, מועדון ילדים והמרת מט"ח. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בים המלח ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ובבר תוכלו להנות בסוף היום עם כוסית משקה וחברה טובה.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון עין גדי

המלון נמצא במרכז של עין גדי ורק הליכה קצרה אל Kibbutz Ein Gedi Botanical Garden. כאורחי מלון עין גדי אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי.

מלון עין גדי מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, בריכה ומגרשי טניס לשרות האורחים. בנוסף יש במלון עין גדי שירותי כביסה, כספת וחדרי דיונים. הטראסה של המלון מוקפת בנופים פנורמיים של ההרים. הגישה לאינטרנט האלחוטי היא בחינם.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו Mineral Beach Dead Sea וEin Gedi Beach, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. הצוות בדוכן ההזמנות יכול לעזור בארגון והזמנת פעילויות וטיולים מודרכים. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Ein Gedi National Park.

--------------------------------------------------------------------------------

חאן שקדי

חאן שקדי מצוי לנוחותכם במרכז העיר ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכת שחייה ומגרשי טניס.

בחאן שקדי תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף, הצוות בעמדת ישמח לתת המלצות על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים. כאורחי ההמקום תהנו מהטבה נוספת של חניה ללא תשלום.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבחאן שקדי ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מאובזרים מטבח המצויד במיקרוגל ומקרר.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון דניאל ים המלח

המלון מתהדר ב-302 חדרים עכשוויים. כאורחי מלון דניאל ים המלח אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי. במלון יש מרכז בריאות וספא, מועדון כושר ומגרשי טניס, וגם סאונה, מרכז עסקים וקונסיירז'.

מתקני הפנאי של מלון דניאל ים המלח כוללים ביליארד, מגרש כדורסל ובריכה פנימית. בנוסף, המלון מציע סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שמלון דניאל ים המלח מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל חדר מצוייד, בין השאר בטלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מיני בר ופינת קפה ותה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה כדי להבטיח לכם את כל הנוחות הדרושה ותמצאו בהם בין השאר מראת איפור מוארת, מייבש שיער וחלוקי רחצה.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ומידי בוקר הינכם מוזמנים להתרווח עם בופה מפואר ועשיר. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון לאונרדו פלאזה ים המלח

במלון תמצאו חוף פרטי, מגרשי טניס ובריכה, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ויש בו בריכת ילדים. בנוסף יש במלון לאונרדו פלאזה ים המלח קונסיירז', ניקוי יבש וסלון יופי. בשטח המלון תמצאו ספר, עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות. לנוחיות האורחים, המלון לאונרדו פלאזה ים המלח נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. המלון כולל מועדון כושר.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

--------------------------------------------------------------------------------

אצל בלפר בכיכר

אצל בלפר בכיכר ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע בריכה ועמדה להזמנת סיורים מודרכים.

באצל בלפר בכיכר תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במהלך ביקורכם. בנוסף יש באצל בלפר בכיכר שירותי בייביסיטר, חדר טלוויזיה ומכונת כביסה. אורחי ההמקום נהנים מחניה בחינם. ואם חשוב לכם להמשיך ולהתעדכן גם בזמן שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהאינטרנט האלחוטי זמין לכלל האורחים.

לנוחיותכם, תמצאו בחדר האמבטיה אמבטיית ספא, דרך אידיאלית לפנק את הגוף בסוף היום. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מקרר, פינת קפה ותה ומקרר קטן. החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומאובזרים בכבלים / לוויין, טלוויזיה ונגן די וי די.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון לאונרדו פריוילג' ים המלח

המלון ממוקם הליכה קצרה ממרכז העיר ומכיל מרכז בריאות וספא, בריכה ומגרשי טניס. כאורחי מלון לאונרדו פריוילג' ים המלח אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע מועדון ילדים, שירותי בייביסיטר ובריכת ילדים. לנוחיות האורחים, המלון לאונרדו פריוילג' ים המלח נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. מתקני המלון כוללים קונסיירז', סאונה וחדר/י ישיבות. במלון תמצאו שירותי כביסה, מרכז עסקים וניקוי יבש. במלון לאונרדו פריוילג' ים המלח פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון ענבר

המלון ממוקם באופן אידיאלי בלב העיר.

במלון ענבר תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. המלון מציע ספא יום עם מגוון של עיסויים מרגיעים וטיפולי יופי. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום סאונה, בריכה פנימית ובריכת ילדים. בין השרותים שתמצאו יש המרת מט"ח וחניה מקורה. האורחים מוזמנים לנצל את רשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון גנים

המלון נמצא לנוכחותכם במרכז העיר ומציע לאורחיו ספא יום, בריכה ומועדון כושר.

מלון גנים מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז' לנוחות האורחים. המיקום המרכזי מבטיח לכם להגיע בהליכה קצרה מהמלון למקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים. הינכם מוזמנים להתפנק ולהירגע במתקני הבריאות אשר כוללים בין השאר חדר שיזוף וג'קוזי. ואם אתם מעוניינים להישאר מעודכנים במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהרשת האלחוטית זמינה לכלל האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שמלון גנים מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון לאונרדו קלאב ים המלח

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, מלון לאונרדו קלאב ים המלח הוא המקום הקלאסי עבורכם. במלון יש עמדה להזמנת סיורים מודרכים, מרכז בריאות וספא וחוף פרטי, ובנוסף פעילויות מיוחדות לילדים, חדר/י ישיבות וסאונה. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר ים המלח.

במלון לאונרדו קלאב ים המלח תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. הצוות האדיב בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם. ואם אתם מעוניינים להמשיך ולהתעדכן גם בזמן חופשתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהרשת האלחוטית זמינה לכל האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

מול אדום

במול אדום תוכלו להנות מאוויר נקי עם דירות ללא עישון. במידה ואתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה בדירות נופש היא בחינם. עובדי המלון הידידותיים והמקצועיים, זמינים 24 שעות ביממה. במול אדום פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. גינת דירות הנופש הינה המקום המושלם להפסקה קצרה מטירדות היום.

משפחות היוצאות לנופש יכולות להנות ולהתרווח בדירות מרווחות במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית. מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בדירות תמצאו טלוויזיה שטוחה וכבלים / לוויין. לשימושכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי דירות הנופש, והינכם יכולים להישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם אם רק תירצו בכך.

--------------------------------------------------------------------------------

מרידיאן ים המלח

הכפר נופש ממוקם במרכז של ים המלח והוא מוכר בזכות השרות המקצועי והנוחות המירבית שהוא מספק לאורחיו. כאורחי מרידיאן ים המלח אתם תהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הפרטי.

מרידיאן ים המלח מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, סאונה וחדר/י ישיבות לשרות האורחים. המיקום המרכזי מאפשר לכם להגיע בהליכה של מספר דקות מכפר הנופש לאתרים תירותיים רבים ופופולריים. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יקבל אתכם עם בואכם וידאג לכל צרכיכם. בנוסף לבריכת ילדים ומרכז עסקים, יש בכפר נופש גם חדרי דיונים, מגרשי טניס ושירותי בייביסיטר.

כל החדרים הינם ממוזגים ומכילים ריצוף שייש. כל חדר בכפר נופש כולל כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. לרשותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי כפר הנופש, והינכם יכולים להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם אם רק תירצו בכך. החדרים מצויידים במיני בר, טלפון ומקרר ובנוסף הכפר נופש מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת כפר הנופש. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

מלון יהלים

החדרים במלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והאינטרנט האל-חוטי הינו על חשבון הבית.

במלון יהלים תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום. כאורחי ההמלון תהנו מהטבה נוספת של חניה בחינם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בערד ולספק מידע מקיף על האזור.

וילה 1000

וילה 1000 ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם ועמדה להזמנת סיורים מודרכים.

גינת הדירות נופש הינה מקום שקט ונעים, והיא נהדרת למי שמעוניין לנוח ולהירגע. דלפק הקבלה פועל מסביב לשעון והצוות החביב ישמח להמליץ על מקומות אשר כדאי לבקר בהם. בין מגוון השירותים שהמלון מציע למשפחות ניתן למצוא מגרש משחקים. צוות הקבלה הידידותי של דירות הנופש ישמח לסייע לכם בכל בקשה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

משפחות המחפשות מקום לחופשתם הבאה ישמחו לשמוע שישנן דירות המתאימות במיוחד עבור משפחות עם ילדים, מספיק גדולות כדי שתהנו מחופשה נעימה ונוחה. כל דירה מצויידת היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית וכוללת טלוויזיה, כבלים / לוויין ומקרר. הדירות הממוזגות כוללות מגהץ. המטבחון כולל מיקרוגל ומאפשר לאורחים שמעוניינים בכך לבשל ולהכין את הארוחות לבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355868 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123768 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127456 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127427 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127383 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127355 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127039 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181582 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica