חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטיילים בפרו ? העיסקאות המשתלמות ביותר בעיר הבירה לימה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון24/08/20121134 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 276 מלונות בלימה, בחרתי את אתר hotels-seeker.com שמשווה מאות אתרים ומוצא את העיסקאות המשתלמות ביותר. המחיר הטוב ביותר מובטח !

לצפייה בכל המלונות בלימה, פרו : לחץ כאן

לצפייה בכל המלונות בפרו : לחץ כאן

--------------------------------------------------------------------------------

Ramada Costa Del Sol Lima Airport

בין הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Ramada Costa Del Sol Lima Airport הוא המקום המושלם עבורכם. החדרים במלון נוחים וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו על חשבון הבית. המלון נמצא בCallao, והוא מהווה בסיס מושלם בזמן השהייה בלימה.

לנוחיותכם, הRamada Costa Del Sol Lima Airport מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שRamada Costa Del Sol Lima Airport מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. Pontifical Catholic University of Peru נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

בחדרים תמצאו מרכז בידור כמו גם טלוויזיית פלזמה/ LCD עם כבלים / לוויין. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומאובזרים בפינת קפה, שי מוצרי טיפוח וכספת. חדר האמבטיה עשוי שייש ומציע מייבש שיער, אמבטיה נפרדת ומקלחת.

National University of San Marcos וEstadio Universidad San Marcos ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מRamada Costa Del Sol Lima Airport. מרכז העיר לימה נמצא רק 20 דקות נסיעה. לרשות האורחים מספרה, חנות מזכרות/מתנות ומכון יופי בתוך שטח המלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Maria Angola Hotel

Maria Angola Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, שירותי בייביסיטר ומרכז עסקים עבור האורחים. לרשות האורחים עומדים כספת, שירותי כביסה והמרת מט"ח. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. להנאתכם, המלון מציע חיבור אלחוטי לאינטרנט. Lima Golf Club וHuaca Huallamarca נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Mariel Hotel

ממוקם במיתחם San Isidro של לימה, המלון נותן תמורה נאה לכסף. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לMariel Hotel ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וחדר אמבטיה פרטי ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. כל חדר מכיל מיני בר ומקרר.

La Pampilla Beach, Waikiki Beach וHuaca Huallamarca נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. המרכז של לימה נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. Jorge Chavez International Airport (LIM) נמצא במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. Bustamante Park, Los Delfines Beach וLima Golf Club ממוקמים במרחק של 10 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Estelar Miraflores

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Hotel Estelar Miraflores הוא המקום המושלם עבורכם. החדרים בהמלון מסודרים בקפידה, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא על חשבון הבית.

Hotel Estelar Miraflores מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה לנוחות האורחים. בין השרותים שתמצאו יש הסעות אל וממרכז העיר, סלון יופי וחדרי דיונים. בספא תוכלו להנות מעיסוי, חדר שיזוף וג'קוזי. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שHotel Estelar Miraflores מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

לנוחיות האורחים, הHotel Estelar Miraflores מציע חדרים ללא עישון. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומכילים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. לכל החדרים של המלון יש מיטת קינג וחדר אמבטיה פרטי עם מייבש שיער, חלוקי רחצה ומקלחת.

בבר של המלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון. ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) מוגשת בכל בוקר.

Waikiki Beach וLa Pampilla Beach ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מHotel Estelar Miraflores. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הHuaca Huallamarca וLima Golf Club. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל La Rosa Nautica וParque Central de Miraflores ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Bustamante Park, Republica Square וLos Delfines Beach.

--------------------------------------------------------------------------------

Enjoy Hostels

Enjoy Hostels מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם אחסון מזוודות, המרת מט"ח ושירותי כביסה לשרות האורחים. להנאתכם, האכסניה מציעה חיבור אלחוטי לאינטרנט. Lima Golf Club, Bustamante Park וHuaca Huallamarca נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההאכסניה.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו Los Delfines Beach וRepublica Square, ובנוסף תשמחו לדעת שהאכסניה מציע חניה בחינם ללנוחות האורחים. הצוות ישמח לעזור בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בלימה והוא ישמח לספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר. Jorge Chavez International Airport (LIM) הינו במרחק קצר של 40 דקות נסיעה. המרכז של לימה נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. ההאכסניה נמצא כ-10 דקות הליכה אל Waikiki Beach, בעוד La Rosa Marina, La Pampilla Beach וMiraflores Central Park במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה.

--------------------------------------------------------------------------------

San Agustin Exclusive

San Agustin Exclusive מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי חינם. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של לימה, כמו למשל John F. Kennedy Park שנמצא במרחק הליכה קצרה. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של לימה, כמו למשל La Rosa Marina וLarcomar Shopping Center.

San Agustin Exclusive מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', מרכז עסקים וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. המלון מפעיל מבחר שרותים מיוחדים לעסקים הכוללים חדרי דיונים ושירותי מזכירות. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בלימה ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

Lima Golf Club וHuaca Huallamarca נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בלימה ולספק מידע מקיף על האזור. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Financial Center of San Isidro, La Pampilla Beach וBustamante Park.

--------------------------------------------------------------------------------

Gran Hotel Bolivar

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם בלב לימה, רק מספר דקות הליכה אל Basilica Cathedral of Lima. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא Plaza Mayor.

Huaca Huallamarca וLima Golf Club נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהמלון. Jorge Chavez International Airport (LIM) נמצא במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. מיקום המלון מושלם עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים במרחק הליכה. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם. Financial Center of San Isidro, Bustamante Park וPark of the Reserve נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

El Condado Miraflores Hotel & Suites

El Condado Miraflores Hotel & Suites מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה לנוחות האורחים. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. בין מגוון השירותים שהמלון מספק למשפחות ניתן למצוא שירותי בייביסיטר. Huaca Huallamarca וLima Golf Club נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לEl Condado Miraflores Hotel & Suites ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה שטוחה ומיני בר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. בכל חדר תמצאו מטבחון עם מיקרוגל. החדרים הממוזגים כוללים מקרר, מגהץ וטלפון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Bustamante Park, Financial Center of San Isidro וLos Delfines Beach, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. המרכז של לימה נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. הליכה קצרה תוביל אתכם אל John F. Kennedy Park אשר נמצא בקרבת מקום. ההמלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל La Rosa Marina, בעוד המרחק אל La Pampilla Beach וLarcomar Shopping Center הוא כ-20 דקות הליכה.

--------------------------------------------------------------------------------

JW Marriott Hotel Lima

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, JW Marriott Hotel Lima הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש מרכז בריאות וספא ומגרשי טניס, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי.

לנוחיותכם, הJW Marriott Hotel Lima מציע חדרים ללא עישון. בJW Marriott Hotel Lima פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. להנאתכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט. ישנן מספר אפשרויות נהדרות לארגון מפגשים עסקיים כגון ישיבות ואירועים.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבJW Marriott Hotel Lima ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל החדרים ממוזגים ומציעים נוף מדהים של האוקיינוס. ובנוסף טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

La Pampilla Beach וWaikiki Beach ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מJW Marriott Hotel Lima. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הHuaca Huallamarca וLima Golf Club. במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו Los Delfines Beach, Bustamante Park וRepublica Square, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

Melia Lima

המלון ממוקם בJes?s Mar?a ומציע חדרים נוחים ושרות מצוין. במלון תמצאו בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם וספא יום, וגם סאונה, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. מתקני המלון כוללים סאונה, מרכז עסקים וסלון יופי. אורחי המלון יכולים להירגע בג'קוזי או לקבוע תור למסז'. Basilica Cathedral of Lima, Bustamante Park וJohn F. Kennedy Park נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לMelia Lima ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים מיני בר, מגהץ וטלפון. המטבחון כולל פינת קפה ומכונת קפה ומאפשר לאורחים להכין את הארוחות בעצמם.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה. לאורחים יש אפשרות להזמין שרות חדרים בכל זמן של היום.

Republica Square נמצא במרחק נסיעה קלה מהמלון. הצוות הידידותי ישמח לעזור בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בלימה והוא ישמח להמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר. Financial Center of San Isidro, Huaca Huallamarca וLa Pampilla Beach נמצאים במרחק של פחות מעשר דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Continental Hotel Lima

ממוקם במרכז העיר, Continental Hotel Lima מאפשר גישה קלה אל מוקדי הקניות, התרבות והתיירות של לימה ומציע דלפק סיורים ואינטרנט אל- חוטי חינם. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא Basilica Cathedral of Lima.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר וגן ילדים. בין השרותים הזמינים לאורחים נכללים חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך חופשתכם. הצוות של המלון ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם בלימה ולספק מידע מקיף על האזור.

Huaca Huallamarca וLima Golf Club נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. Plaza Mayor נמצא במרחק של שתי דקות הליכה אל ההמלון. Bustamante Park, Financial Center of San Isidro וPark of the Reserve הם במרחק נהיגה של 10 דקות מההמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Plaza del Bosque Apart Hotel

המלון נמצא בSan Isidro ומציע חדרים נוחים ושרות אדיב ומקצועי. במלון יש דלפק סיורים, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, וגם סאונה, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו John F. Kennedy Park, La Rosa Marina וBustamante Park, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים. Jorge Chavez International Airport (LIM) הינו במרחק של 30 דקות במכונית. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את Los Delfines Beach וLa Pampilla Beach. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Huaca Huallamarca וFinancial Center of San Isidro ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Miraflores Central Park.

--------------------------------------------------------------------------------

Peru Star Apartments Hotel

Peru Star Apartments Hotel ממוקם באמצע Jes?s Mar?a ורק מרחק קצר מUniversity of the Pacific. בדירות נופש תמצאו דלפק סיורים ובריכה, וגם ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר וקבלה הפועלת 24 שעות.

משפחות המגיעות לנופש מוזמנות לבלות ולהתרווח בדירות אשר עוצבו במיוחד לחופשות משפחתיות. בין השאר, תמצאו בדירות כספת, מיני בר וטלוויזיה. באפשרותכם להזמין דירות ללא עישון. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בדירות.

Bustamante Park, Los Delfines Beach וBasilica Cathedral of Lima נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהדירות נופש. המרכז של לימה נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. הצוות של דירות הנופש ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בלימה ולספק מידע מקיף על האזור. John F. Kennedy Park, Lima Golf Club וFinancial Center of San Isidro הם במרחק נהיגה של 10 דקות מההדירות נופש.

--------------------------------------------------------------------------------

Miraflores Park Hotel by Orient-Express

Miraflores Park Hotel by Orient-Express הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עסקים והן לנופש. החדרים במלון נוחים וממוזגים והגישה לאינטרנט היא על חשבון הבית.

במלון יש ספא יום המציע מגוון טיפולי יופי מפנקים ומרגיעים. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בלימה ולספק מידע מקיף על האזור. במלון יש ניקוי יבש, סלון יופי וחדרי דיונים. בנוסף, תמצאו בMiraflores Park Hotel by Orient-Express קונסיירז', סאונה וחדר/י ישיבות.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו Waikiki Beach, La Rosa Marina וBustamante Park, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. הצוות יכול לעזור בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בלימה והוא ישמח לספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Los Delfines Beach ופחות מעשר דקות נסיעה אל La Pampilla Beach, Miraflores Central Park וRepublica Square.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355868 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123768 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127455 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127427 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127383 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127354 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127039 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181582 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica