חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדילים המשתלמים ביותר למלונות בבואנוס איירס, ארגנטינה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון26/08/2012795 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מבין 620 מלונות בבואנוס איירס, ארגנטינה בחרתי את העיסקאות המשתלמות ביותר בעזרת אתר hotels-seeker.com שמבצע השוואת מחירים בין מאות אתרים בבת אחת. לא מומלץ לפספס !

לצפייה בכל המלונות בבואנוס איירס, ארגנטינה : לחץ כאן

לצפייה בכל המלונות בארגנטינה : לחץ כאן

--------------------------------------------------------------------------------

Eurostars Claridge Hotel

המלון יושב במרכז בואנוס איירס ובמרחק הליכה קצרה מהקתדרלה העירונית של בואנוס איירס, Florida Street וTeatro Gran Rex. האזור ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של בואנוס איירס, כמו למשל Teatro Opera שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

Eurostars Claridge Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, בריכה מחוממת וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. ישנן מספר אפשרויות מצוינות לעריכת מפגשים עסקיים כמו למשל ישיבות ואירועים. בנוסף לקונסיירז' ומרכז עסקים, יש במלון גם מרכז בריאות וספא, שירותי בייביסיטר וספא יום.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לEurostars Claridge Hotel ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ויש בהם טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים מקרר, מגהץ ומיני בר.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה. לאורחים יש אפשרות להזמין שרות חדרים 24 שעות ביממה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.

--------------------------------------------------------------------------------

Gran Hotel Argentino

ממוקם במרכז העיר ורק מספר דקות הליכה ל אבינדה 9 דה יוליו, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של בואנוס איירס, כמו למשל הקתדרלה העירונית של בואנוס איירס שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של בואנוס איירס, כמו למשל Teatro Gran Rex, Teatro Opera והאובליסק של בואנוס איירס.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. להנאתכם, ההמלון מספק גישה לאינטרנט, את כל הפרטים תוכלו לקבל בעמדת הקבלה. הצוות הידידותי של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בבואנוס איירס ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

--------------------------------------------------------------------------------

Marriott Plaza Hotel Buenos Aires

המלון ממוקם במרחק קצר מטורה דה לוס אינגלסס וGalerias Pacifico וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר. במלון תמצאו בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרשי טניס, ובנוסף סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. Marriott Plaza Hotel Buenos Aires נמצא באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של בואנוס איירס.

מתקני הפנאי של Marriott Plaza Hotel Buenos Aires כוללים רכיבת סוסים וטניס שולחן. הצוות זמין 24 שעות ביממה. בנוסף, יש בMarriott Plaza Hotel Buenos Aires קונסיירז', מרכז עסקים והסעות אל וממרכז העיר.

כל חדר מצוייד בטלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת ופינת קפה. החדרים כוללים שי מוצרי טיפוח, מיני בר ומכונת קפה. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה. לאורחים יש אפשרות להזמין שרות חדרים 24/7. מלאת חיים ותוססת, השכונה הזו ידועה בזכות הכמות והמגוון הרחב של המסעדות שהיא מציעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Savoy Hotel Buenos Aires

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה ממרכז העיר וכולל בריכת שחייה, דלפק סיורים ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון מדורג 4 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לבואנוס איירס יש להציע.

Savoy Hotel Buenos Aires מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדרי דיונים, חדר/י ישיבות ומרכז עסקים לנוחות האורחים. לנוחות מירבית, כחלק משרותי המלון, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. אורחי המלון אשר מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המודרני והמיקצועי. צוות הקבלה המקצועי של המלון ישמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

--------------------------------------------------------------------------------

Own Palermo Hollywood

במלון יש דלפק סיורים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, וגם קונסיירז', שירותי בייביסיטר וקבלה הפועלת 24 שעות. המלון נמצא בפאלרמו, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בבואנוס איירס.

גינת המלון הינה פינה שליווה, ווהיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. לשעות הפנאי המלון מציע עיסוי וג'קוזי. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות. בנוסף, תמצאו בOwn Palermo Hollywood כספת, שירותי כביסה וניקוי יבש.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. כל חדר מציע, בין השאר, פינת קפה, כספת וטלוויזיה שטוחה. יש גם נגן תקליטורים ונגן די וי די להנאת האורחים.

Florida Street, פארק צנטנאריו ואבינדה 9 דה יוליו נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את בראנקס דה בלגראנו והתיאטרון הלאומי סרוונטס. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Plaza Cortazar ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Galileo Galilei Planetarium, Buenos Aires Zoo ופארק אל רוזדאל.

--------------------------------------------------------------------------------

Axel Hotel Buenos Aires

המלון יושב בלב בואנוס איירס ורק 10 דקות הליכה מArgentine University of Enterprise ופלאזה דה מאיו. ספא היום של המלון מספק מבחר מסז'ים מרגיעים וטיפולי יופי. במלון תמצאו סאונה טורקית, מועדון כושר ומרכז בריאות וספא, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'.

Axel Hotel Buenos Aires מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, מכון יופי ובריכה עבור האורחים. החדרים במלון מסודרים היטב וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו על חשבון הבית. הצוות הידידותי של המלון יכול לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בבואנוס איירס ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. החדרים מכילים מטבח המצוייד במקרר קטן ומקרר. כל חדר מכיל טלוויזיה שטוחה וכבלים / לוויין.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Reino Del Plata

Hotel Reino Del Plata ממוקם במרכזה של העיר ובמרחק הליכה קצרה מCasa Rosada, אבינדה 9 דה יוליו וNational Technological University. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של בואנוס איירס, כמו למשל Juan B. Ambrosetti Museum of Ethnography שנמצא במרחק הליכה קצרה. Hotel Reino Del Plata נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל הקתדרלה העירונית של בואנוס איירס ופלאזה דה מאיו.

עם טראסה על הגג ונוף פנורמי של הבריכה , המלון מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיה שטוחה, כבלים / לוויין וכספת. הינכם מוזמנים להתפנק ולהנות במתקני הספא אשר כוללים בין השאר ג'קוזי וחדר שיזוף. בנוסף לחדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות, יש במלון גם מרכז עסקים, קונסיירז' וניקוי יבש.

--------------------------------------------------------------------------------

Hilton Buenos Aires

במיקום מרכזי, Hilton Buenos Aires מספק גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של בואנוס איירס ומציע בריכה, מרכז בריאות וספא וספא יום. במלון יש מועדון כושר ודלפק סיורים, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה ומכון יופי. המלון נמצא בפוארטו מדרו, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בבואנוס איירס.

Hilton Buenos Aires מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', סלון יופי ומרכז עסקים עבור האורחים. במהלך שהותכם יוכלו הילדים להעביר את הזמן בנעימים בחדר המשחקים ובמועדון הילדים הפועלים בהמלון. המלון מפעיל מבחר שרותים המיועדים לעסקים הכוללים חדרי דיונים ושירותי מזכירות. האורחים יכולים להירגע בספא של המלון, הכולל, בין השאר, חדר שיזוף, מספרה ועיסוי.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לHilton Buenos Aires ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים במלון מציעים כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. בנוסף, יש בחדרים מכונת קפה, מיני בר ופינת קפה.

Hilton Buenos Aires מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) בכל יום. האורחים יכולים להנות משרות חדרים 24 שעות ביממה.

Teatro Opera וTeatro Gran Rex נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהמלון. נמל התעופה יורגה ניוברי הינו במרחק של 20 דקות במכונית. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל פלאזה דה מאיו, הקתדרלה העירונית של בואנוס איירס וCasa Rosada ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Florida Street, Cafe Tortoni וGalerias Pacifico.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Colon Buenos Aires

Hotel Colon Buenos Aires נמצא במרכז של העיר ורק הליכה קצרה אל התיאטרון הלאומי סרוונטס, אבינדה 9 דה יוליו וTemplo Libertad. החדרים בהמלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והאינטרנט האל-חוטי הינו על חשבון הבית. Hotel Colon Buenos Aires נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל תיאטרו קולון וTeatro Opera.

Hotel Colon Buenos Aires הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עסקים והן לנופש. לרשות האורחים עומדים קבלה הפועלת 24 שעות, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות. בנוסף, המלון מציע ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר ושירותי כביסה.

המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות התיירותיות של בואנוס איירס, עם האובליסק של בואנוס איירס רק מספר דקות הליכה ו-Galerias Pacifico במרחק הליכה של מספר דקות. בנוסף, ישנה גישה קלה לתחבורה הציבורית כשהתחנה Carlos Pellegrini Metro Station נמצאת במרחק של שתי דקות הליכה בלבד והתחנה 9 de Julio Metro Station במרחק של חמש דקות הליכה בלבד. Hotel Colon Buenos Aires ממוקם כ-10 דקות הליכה מ-Avenida de Mayo Metro Station, Tribunales Metro Station וDiagonal Norte Metro Station.

--------------------------------------------------------------------------------

Melia Recoleta Plaza

המלון ממוקם בלב רקולטה ורק מרחק של טיול קצר מ-La Recoleta Cemetery is. במלון תמצאו דלפק סיורים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז בריאות וספא, וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בואנוס איירס.

Melia Recoleta Plaza מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', מרכז עסקים וסאונה עבור האורחים. ג'קוזי, סאונה טורקית וחדר שיזוף זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. Casa Rosada והקתדרלה העירונית של בואנוס איירס נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

כל חדר מצוייד בטלוויזיית פלזמה/ LCD, נגן די וי די וכספת. בכל החדרים של המלון תמצאו מיני בר, טלפון ומגהץ. חדר האמבטיה כולל מקלחת, מייבש שיער ואמבט ספא.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. המלון מגיש ארוחת בוקר אמריקאית אשר ניתן להזמין אל החדר על פי בקשה. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים 24/7.

--------------------------------------------------------------------------------

Feirs Park Hotel

המלון ממוקם 10 דקות נהיגה מנמל התעופה יורגה ניוברי, החדרים ממוזגים וחסינים לרעש ובנוסף תמצאו במלון מועדון כושר, בריכה מסעדה. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, ובנוסף סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. המלון נמצא ברקולטה, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בבואנוס איירס.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחות מירבית, כחלק משרותי המלון, האורחים מוזמנים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה.

כל חדר מצוייד בכספת, כבלים / לוויין וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בחדרים יש גם מקרר, פינת קפה ומיני בר. בנוסף ישנם חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מחברה טובה. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Concord Callao Hotel Buenos Aires

Concord Callao Hotel Buenos Aires ממוקם בלב רקולטה ורק מרחק הליכה קצרה מLa Recoleta Cemetery. בדירות נופש תמצאו בריכה, דלפק סיורים ומועדון כושר, וגם שירותי כביסה, סאונה ומרכז עסקים. בסביבת Concord Callao Hotel Buenos Aires תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Concord Callao Hotel Buenos Aires מציע דירה מאובזרת עם מטבח ומכונת כביסה. הצוות של דירות הנופש ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בבואנוס איירס ולספק מידע מקיף על האזור. האורחים יכולים לנצל את הספא של דירות הנופש, הכולל, בין השאר, ג'קוזי וחדר שיזוף.

--------------------------------------------------------------------------------

Grand King Hotel

המלון נמצא במרכז של בואנוס איירס ורק 10 דקות הליכה אל פלאזה דה מאיו, הקתדרלה העירונית של בואנוס איירס והאובליסק של בואנוס איירס. האזור ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. Grand King Hotel נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל National Technological University וGalerias Pacifico.

צוות המלון זמין 24 שעות וישמח לעזור בייעוץ והזמנת סיורים ואטרקציות. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בבואנוס איירס ולספק מידע מקיף על האזור. למלון מרכז עסקים מצוייד היטב והוא מציע מגוון שרותים לארגון ועידות וכנסים.

--------------------------------------------------------------------------------

Easy Downtown Cordoba

הקומפלקס דירות ממוקם במרחק 5 דקות במונית מלב בואנוס איירס ותעריפיו הוגנים. המיתחם מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. הקומפלקס דירות ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של בואנוס איירס, כמו למשל Florida Street שנמצא במרחק הליכה קצרה.

--------------------------------------------------------------------------------

Sheraton Libertador Hotel

ממוקם בסמוך למרכז העיר בואנוס איירס, המלון נמצא במרחק של הליכה קצרה מהתיאטרון הלאומי סרוונטס, תיאטרו קולון וטורה דה לוס אינגלסס. האזור ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. המלון ממוקם לנוחותכם ליד כל האטרקציות של בואנוס איירס- עם Galerias Pacifico אשר נמצא בסמוך וFlorida Street שנמצא במרחק קצר של חמש דקות הליכה.

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Sheraton Libertador Hotel הוא המקום המושלם עבורכם. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שSheraton Libertador Hotel מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. המלון מציע חניה מקורה אך אם תעדיפו להנות משרותי התחבורה הציבורית, ודאי תשמחו לדעת שאפשר גם להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבSheraton Libertador Hotel ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. לנוחיות האורחים, הSheraton Libertador Hotel מציע חדרים ללא עישון. החדרים הממוזגים כוללים כספת, פינת קפה וטלוויזיית פלזמה/ LCD.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים 24 שעות ביממה. מלא חיים ותוסס, האזור הזה ידוע בזכות הכמות והמבחר הרחב של מקומות הבילוי שהוא מציע.

--------------------------------------------------------------------------------

Wilton Palace Hotel

במלון תמצאו מועדון כושר, דלפק סיורים ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. האזור מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בואנוס איירס.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. המיקום במרכז חיי הלילה של של בואנוס איירס מבטיח מגוון מסעדות נהדרות ובתי קפה טרנדיים. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך ביקורכם.

--------------------------------------------------------------------------------

Sheraton Buenos Aires Hotel & Convention Center

Sheraton Buenos Aires Hotel & Convention Center מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. במלון יש בריכה, מגרשי טניס וספא יום, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של בואנוס איירס, כמו למשל Florida Street שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. הטראסה של ההמלון מציעה נופים פנורמיים של הים והעיר. בנוסף לקונסיירז' וסאונה, יש במלון גם ניקוי יבש, חדרי דיונים ומרכז עסקים.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לSheraton Buenos Aires Hotel & Convention Center ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מציעים טלוויזיה, שי מוצרי טיפוח וכספת. החדרים מצויידים בטלפון, מיני בר וערוצי לווין ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

Viamonte Suites Apart Hotel

Viamonte Suites Apart Hotel ממוקם לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של בואנוס איירס. דירות הנופש נוחות וממוזגות והגישה לאינטרנט היא על חשבון הבית. Viamonte Suites Apart Hotel נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Templo Libertad והתיאטרון הלאומי סרוונטס.

Viamonte Suites Apart Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', חדר/י ישיבות וסאונה לשרות האורחים. הצוות של דירות הנופש ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בבואנוס איירס ולספק מידע מקיף על האזור. השהות בViamonte Suites Apart Hotel תבטיח לכם מיקום אידיאלי עם מרחק הליכה מסצנת המועדונים של בואנוס איירס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355868 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123768 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127456 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127427 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127383 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127355 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127039 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181582 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica