חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלונות המומלצים והפופולריים בונציה, איטליה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון26/08/2012987 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ונציה, איטליה

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 823 מלונות בונציה, איטליה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר ברגע זה

ונציה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Venice_1.htm
איטליה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Italy.htm

!

BEST WESTERN Premier Hotel Sant' Elena

BEST WESTERN Premier Hotel Sant' Elena מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. המלון ממוקם בקסטלו, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בונציה.

BEST WESTERN Premier Hotel Sant' Elena מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, קונסיירז' וחדר/י ישיבות עבור האורחים. מתקני המלון כוללים ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בונציה ולהמליץ על מסעדות מקומיות. בנוסף, הצוות בדוכן ישמח לספק מידע על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום. המלון מציע מבחר שרותים המיועדים לעסקים הכוללים שירות שליחים ושירותי מזכירות.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

Ca' dei Conti

ממוקם במרכז העיר ורק הליכה קצרה ל בזיליקת סנט מרק, גשר האנחות ופרוקוראטי, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. האזור ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. ההמלון ממוקם במרחק דקה הליכה מה-Equestrian Statue of Bartolomeo Colleoni.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. אנשי המלון הפתוחים והנמרצים, זמינים 24 שעות ביממה. בנוסף, יש בCa' dei Conti חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וחדרי דיונים.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. בכולם תמצאו טלוויזיה, כספת ומיני בר. בנוסף תמצאו מקרר, מגהץ וטלפון.

--------------------------------------------------------------------------------

Ca' Maria Adele

נמצא במיקום מרכזי, Ca' Maria Adele מספק גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של ונציה ומציע דלפק סיורים ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון ממוקם בלב קסטלו ורק הליכה קצרה מאוסף פגי גוגנהיים.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. לרשות האורחים עומדים קונסיירז', ניקוי יבש וקבלה הפועלת 24 שעות. בין השאר, תמצאו במלון כספת, אחסון מזוודות ושירותי כביסה. האורחים יכולים להנות מעיסוי מפנק או להירגע בג'קוזי של המלון.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. כל חדר בהמלון מכיל מיני בר, טלפון ושי מוצרי טיפוח.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים 24 שעות ביממה.

--------------------------------------------------------------------------------

Ca' Pisani Hotel

Ca' Pisani Hotel ממוקם במרכז קסטלו ורק מרחק הליכה קצרה מIl Redentore, תיאטרו לה פניס ותיאטרו רוסיני. המלון נמצא במרכז של ונציה, רק 5 דקות הליכה אל אוסף פגי גוגנהיים.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מסלול גולף וסאונה עבור האורחים. מתקני המלון כוללים שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש ומרכז עסקים. בספא תוכלו להנות מעיסוי, חדר שיזוף וג'קוזי. שרות החדרים זמין בשעות קבועות. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא על חשבון הבית.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. בחדרים תימצאו נופים מרהיבים של העיר וכמו כן טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילים מיני בר, מקרר ושי מוצרי טיפוח.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי.

--------------------------------------------------------------------------------

Casanova ai Tolentini

הbed and breakfast ממוקם לנוחותכם ליד כל האטרקציות של ונציה- עם Palazzo Papadopoli אשר נמצא בסמוך וPonte della Costituzione שנמצא במרחק קצר של חמש דקות הליכה. הbed and breakfast ממוקם במתחם קסטלו של ונציה, עשר דקות הליכה מ-Church of San Sebastiano, San Rocco ובזיליקה די סנטה מריה גלוריוזה די פרארי.

הbed and breakfast אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. הצוות של ה-bed and breakfast ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בונציה ולספק מידע מקיף על האזור. הbed and breakfast מתגאה בהכנסת האורחים החמה שהוא מציע עבור חיות הבית של האורחים. צוות הקבלה הידידותי של ה-bed and breakfast ישמח לסייע לכם בכל שאלה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

--------------------------------------------------------------------------------

Ca'Valeri

המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות התיירותיות של ונציה, עם Venice Naval History Museum בקרבת מקום ו-Equestrian Statue of Bartolomeo Colleoni במרחק הליכה של מספר דקות. החדרים בהמלון מסודרים בקפידה, ממוזגים והגישה האל-חוטית היא על חשבון הבית. המלון ממוקם בקסטלו, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בונציה.

--------------------------------------------------------------------------------

Centurion Palace

המיקום המרכזי של Centurion Palace יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של ונציה כמו למשל Palazzo Grassi אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. במלון תמצאו עמדה להזמנת סיורים מודרכים ומועדון כושר, וגם קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות.

בCenturion Palace תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. המיקום במרכז חיי הלילה של ונציה מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. מתקני המלון כוללים מרכז עסקים, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שCenturion Palace מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל חדר מצוייד, בין השאר בכספת, טלוויזיה שטוחה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כל החדרים ממוזגים וכוללים מיני בר, ערוצי לווין וטלפון. לנוחות מירבית, תמצאו בחדר גם חלוקי רחצה ונעלי בית.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ובבר תוכלו להירגע בסוף היום עם כוסית משקה באווירה נעימה. ומידי בוקר תוכלו להנות מארוחת בוקר אמריקאית מפנקת.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Carlton Capri

Hotel Carlton Capri נמצא במתחם קסטלו, מרחק הליכה קצרה מPonte della Costituzione. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונציה, כמו למשל St. Toma Station שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. הצוות של המלון ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בונציה ולספק מידע מקיף על האזור. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום. בנוסף לקונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות, יש במלון גם ניקוי יבש, שירותי כביסה ומרכז עסקים.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לHotel Carlton Capri ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. ובנוסף שי מוצרי טיפוח, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים 24 שעות ביממה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Concordia Venice

המלון ממוקם באופן אידיאלי במרכזה של העיר , 2 דקות הליכה אל סנט מרק קמפאניל, פרוקוראטי ובזיליקת סנט מרק ומספר דקות הליכה אל Teatro Goldoni וEquestrian Statue of Bartolomeo Colleoni. המלון ממוקם במתחם קסטלו של ונציה, מרחק הליכה קצרה מ-תיאטרו לה פניס וCivil Hospital of Venice. בסביבת Hotel Concordia Venice תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Hotel Concordia Venice מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. לנוחיות האורחים, עומדים שירות חדרים ודוכן קבלה הפתוח 24 שעות. בין מגוון השירותים שהמלון מציע למשפחות תוכלו למצוא שירותי בייביסיטר.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Continental Venice

המלון נמצא במרכז קסטלו ורק מרחק הליכה קצרה מVenice Casino, Ghetto Nuovo וPalazzo Papadopoli. ישנה תמורה טובה לכסף עם אינטרנט אלחוטי חינם. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונציה, כמו למשל Ponte della Costituzione שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

Hotel Continental Venice מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, חדר/י ישיבות וקונסיירז' לשרות האורחים. שירותי המלון כוללים ניקוי יבש, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. צוות הקבלה המקצועי של המלון ישמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מחברה טובה. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Dei Dragomanni

בHotel Dei Dragomanni תהנו ממיקום מרכזי ובמרחק הליכה קצרה מפרוקוראטי, אוסף פגי גוגנהיים וסנט מרק קמפאניל. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונציה, כמו למשל גשר ריאלדו שנמצא במרחק הליכה קצרה. Hotel Dei Dragomanni נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל תיאטרו לה פניס וPalazzo Grassi.

גינת המלון הינה פינה שלווה, והיא נהדרת עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הHotel Dei Dragomanni נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. השהיה בHotel Dei Dragomanni תבטיח לכם מיקום מושלם עם מרחק הליכה מחיי הלילה התוססים של ונציה.

לנוחיות האורחים, הHotel Dei Dragomanni מציע חדרים ללא עישון. חדר האמבטיה כולל מראת איפור מוארת ומייבש שיער. בכל החדרים יש מזגן, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Villa Laguna Venice

לנוחיותכם, הHotel Villa Laguna Venice מציע חדרים ללא עישון. עובדי המלון הידידותיים והנמרצים, זמינים 24 שעות ביממה. האורחים יכולים לשבת ולהירגע בגינה הנעימה של המלון. אורחי המלון יוכלו להנות מכספת, ניקוי יבש ושירותי כביסה. כמו כן, תמצאו בHotel Villa Laguna Venice קונסיירז', מרכז עסקים ושירותי בייביסיטר.

במידה ואתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבHotel Villa Laguna Venice ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בכל החדרים של המלון תמצאו טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם אם רק תירצו בכך. החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומציעים חדר אמבטיה פרטי, מקרר ומיני בר.

--------------------------------------------------------------------------------

Locanda Ovidius

ממוקם במרכז ונציה ורק מספר צעדים מTeatro Goldoni, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות חם ומקצועי. המלון ממוקם במתחם קסטלו של ונציה, הליכה קצרה בלבד מ-תיאטרו לה פניס, סנט מרק קמפאניל ובזיליקת סנט מרק. בסביבת Locanda Ovidius תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Locanda Ovidius מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף שירותי בייביסיטר, כספת וקונסיירז' לנוחות האורחים. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בונציה ולספק מידע מקיף על האזור. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בונציה ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

--------------------------------------------------------------------------------

Quattro Fontane Hotel

במלון יש מגרשי טניס, דלפק סיורים ומסלול גולף, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' וחדר/י ישיבות. אורחי המלון יהנו מהרוגע והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של המלון. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר ונציה.

לנוחיותכם, הQuattro Fontane Hotel מציע חדרים ללא עישון. במלון יש חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר ומרכז עסקים. המלון גם מספק חיבור אלחוטי לאינטרנט. המלון מפעיל מגוון שרותים לעסקים הכוללים שירותי מזכירות.

בבר של המלון ניתן להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. לנוחותכם ניתן להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

Residenza Castello

Residenza Castello נמצא במרכז העיר, רק חמש דקות הליכה אל פרוקוראטי, Equestrian Statue of Bartolomeo Colleoni ובזיליקת סנט מרק. המיתחם ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של ונציה, כמו למשל Civil Hospital of Venice, תיאטרו לה פניס וסנט מרק קמפאניל.

המיתחם של דירות הנופש מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים 24 שעות ביממה.

--------------------------------------------------------------------------------

Savoia & Jolanda Hotel

המלון ממוקם לנוחותכם במרכז העיר ורק 5 דקות מEquestrian Statue of Bartolomeo Colleoni, סנט מרק קמפאניל וגשר האנחות. האזור מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונציה, כמו למשל בזיליקת סנט מרק שנמצא במרחק הליכה קצרה.

Savoia & Jolanda Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, קונסיירז' ושירותי בייביסיטר לנוחות האורחים. ממוקם על קו המים, המלון מציע חדרים עם כספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. להנאתכם, ההמלון מספק גישה לאינטרנט, את כל הפרטים תוכלו לקבל בעמדת הקבלה. הינכם מוזמנים להתפנק ולהנות במתקני הספא אשר כוללים בין השאר ג'קוזי ואמבט ספא.

לנוחיות האורחים, הSavoia & Jolanda Hotel מציע חדרים ללא עישון. החדרים כוללים מיני בר, שי מוצרי טיפוח ומקרר. בנוסף כלולים נעלי בית וחלוקי רחצה לנוחות מירבית.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים בכל זמן של היום.

--------------------------------------------------------------------------------

Starhotels Splendid Venice

נמצא בלב העיר ורק מספר דקות הליכה ל גשר ריאלדו, Equestrian Statue of Bartolomeo Colleoni ופרוקוראטי, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. המלון יושב באופן אידיאלי במרכז המיתחם קסטלו ורק מספר דקות הליכה בזיליקת סנט מרק. החדרים במלון נוחים וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו על חשבון הבית. במרחק הליכה קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של ונציה, כמו למשל Civil Hospital of Venice, תיאטרו לה פניס וסנט מרק קמפאניל.

Starhotels Splendid Venice מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדרי דיונים, קונסיירז' ומגרשי טניס לנוחות האורחים. במלון יש ניקוי יבש, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. Starhotels Splendid Venice ממוקם באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של ונציה.

המיתחם של המלון הינו מוביל בתחום חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

The Westin Hotel Europa & Regina, Venice

The Westin Hotel Europa & Regina, Venice נמצא במרכזה של העיר ובמרחק הליכה קצרה מסנט מרק קמפאניל, בזיליקת סנט מרק וEquestrian Statue of Bartolomeo Colleoni. The Westin Hotel Europa & Regina, Venice נמצא במרכז קסטלו ורק הליכה קצרה מפרוקוראטי. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונציה, כמו למשל Palazzo Grassi שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

The Westin Hotel Europa & Regina, Venice הינו מקום נוח הן לנסיעה לצורך עבודה והן לנופש. שירותי המלון כוללים קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות ומגרשי טניס. המלון מפעיל מגוון שרותים מיוחדים לעסקים הכוללים חדרי דיונים.

כל חדר מצוייד בכספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה שטוחה. בכל החדרים של המלון תמצאו מקרר, שי מוצרי טיפוח ומיני בר. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה ונעלי בית.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים בכל זמן של היום. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

http://tiulim.net

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355868 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123768 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127456 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127427 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127383 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127355 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127039 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181582 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica