חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהם המלונות המומלצים מבין 647 מלונות במלבורן, אוסטרליה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון27/08/2012943 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלבורן, אוסטרליה

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 647 מלונות במלבורן, אוסטרליה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר ברגע זה!


מלבורן:http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Melbourne_1.htm
אוסטרליה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Australia.htm

The Lyall Hotel and Spa

The Lyall Hotel and Spa ממוקם במרכז מרכז העסקים הראשי של מלבורן ורק מרחק הליכה קצרה מצ'אפל סטריט. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מסלול גולף וספא יום, וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר מלבורן.

The Lyall Hotel and Spa מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סלון יופי, מרכז עסקים וקונסיירז' עבור האורחים. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם במלבורן ולהמליץ על מסעדות מקומיות. אורחי המלון אשר אוהבים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם במלבורן ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

כל חדר מצוייד בטלוויזיית פלזמה/ LCD, מטבח מאובזר וכבלים / לוויין. החדרים במלון מכילים פינת קפה, כספת ונגן די וי די. המטבח מאובזר במכונת קפה, מיקרוגל ומקרר.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים 24 שעות ביממה.

--------------------------------------------------------------------------------

Crown Towers

המלון נמצא באופן אידיאלי רק מספר דקות הליכה מMelbourne Convention and Exhibition Centre וCrown Casino and Entertainment Complex, החדרים המפוארים משקיפים על הנוף המרהיב של העיר, הנהר והמפרץ. במלון יש מגרשי טניס, דלפק סיורים ובריכה מחוממת, וגם מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה. המלון נמצא בסמוך למרכז העיר ובמרחק 10 דקות הליכה בלבד אל האקווריום של מלבורן, Rialto Towers ומגדל יורקה.

Crown Towers נמצא במרכז מרכז העסקים הראשי של מלבורן ורק מרחק הליכה קצרה מMelbourne Maritime Museum וSpencer Street Bridge. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שCrown Towers מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בין מתקני המלון תמצאו בנק, ספר וחנות מזכרות/מתנות. בנוסף למרכז עסקים וקונסיירז', תמצאו במלון גם מועדון ילדים, סלון יופי וחדרי דיונים.

בחדרים תמצאו תחנות עגינה לאייפון ובנוסף טלוויזיית פלזמה/ LCD עם כבלים / לוויין. לנוחיותכם, הCrown Towers מציע חדרים ללא עישון. חדר האמבטיה עשוי שייש וכולל מייבש שיער, אמבטיה נפרדת ומקלחת.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים 24 שעות ביממה.

--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn Melbourne on Flinders

ממוקם בסמוך למרכז העיר מלבורן, המלון נמצא במרחק של הליכה קצרה מMelbourne Convention and Exhibition Centre, Immigration Museum וQueens Bridge. Holiday Inn Melbourne on Flinders נמצא בלב מרכז העסקים הראשי של מלבורן ורק הליכה קצרה מהאקווריום של מלבורן, Rialto Towers וSpencer Street Bridge. במלון יש מגרשי טניס, דלפק סיורים ובריכה, ובנוסף מרכז עסקים, סאונה וחדר/י ישיבות.

לנוחיותכם, הHoliday Inn Melbourne on Flinders מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שHoliday Inn Melbourne on Flinders מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולסייע בארגון שהייתכם במלבורן ולספק מידע מקיף על האזור. השהות בHoliday Inn Melbourne on Flinders תבטיח לכם מיקום מושלם קרוב לסצנת המועדונים של מלבורן.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבHoliday Inn Melbourne on Flinders ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מציעים כספת, פינת קפה וטלוויזיה. כל חדר במלון מאובזר במכונת קפה, מגהץ ומיני בר.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לנוחותכם ניתן להתקשר אל שרות חדרים 24 שעות ביממה.

--------------------------------------------------------------------------------

Oaks on Collins Street

המלון ממוקם בלב מלבורן ורק הליכה קצרה אל Taylors College, Queens Bridge וSandridge Bridge. המלון ממוקם בלב המיתחם מרכז העסקים הראשי של מלבורן, מרחק של שתי דקות הליכה אל Rialto Towers. Oaks on Collins Street נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל האקווריום של מלבורן וImmigration Museum.

Oaks on Collins Street נמצא באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של מלבורן. לנוחיות האורחים, הOaks on Collins Street מציע חדרים ללא עישון. בשטח המלון תמצאו כספומט. בנוסף לבריכה וסאונה, יש במלון חדר/י ישיבות, קונסיירז' ומרכז עסקים.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבOaks on Collins Street ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיית פלזמה/ LCD ופינת קפה. כל חדר מכיל, בין השאר, מיני בר, מקרר ומכונת קפה. כל החדרים במלון מכילים מטבח מאובזר ומכונת כביסה.

המיתחם של המלון נחשב למרכזי בחיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול מועדונים ומסעדות.

--------------------------------------------------------------------------------

PuntHill Little Bourke

PuntHill Little Bourke ממוקם במרכז שלמרכז העסקים הראשי של מלבורן ו- Her Majesty's Theatre הינו במרחק מספר צעדים בלבד. PuntHill Little Bourke נמצא בלב העיר ורק 10 דקות הליכה מכיכר הפדרציה, בניין האוצר ובית הפרלמנט. PuntHill Little Bourke ממוקם לנוחותכם קרוב למיתחם הקניות של מלבורן.

PuntHill Little Bourke מציע יחידת דיור מאובזרת עם מטבח ומכונת כביסה. בנוסף, פועלים בהדירות נופש מועדון כושר ובריכה פנימית. בדירות נופש יש כספת, שירותי כביסה וניקוי יבש. אטרקציות תיירותיות פופולריות נמצאות צעדים ספורים מדירות הנופש. מתקני הדירות נופש כוללים חדרי דיונים, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות.

המיתחם של דירות הנופש הינו מוביל בתחום חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות.

--------------------------------------------------------------------------------

Citigate Melbourne

המלון נמצא במיתחם מרכז העסקים הראשי של מלבורן של מלבורן, מרחק של הליכה קצרה אל תיאטרון רי'נט, Melbourne Town Hall וקתדרלת סנט פול. Citigate Melbourne יושב בלב העיר ורק הליכה קצרה אל כיכר הפדרציה, מגדל יורקה וCapitol Theatre. המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של מלבורן.

צוות המלון פועל לשרותכם 24 שעות וישמח להזמין עבורכם סיורים ואטרקציות. אורחים המעוניינים לעשות כושר במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. כדאי מאוד לנסות את הסאונה, זוהי הדרך המושלמת לטעון מחדש את המצברים בסיומו של יום.

בחדרים תמצאו תחנות עגינה לאייפון כמו גם טלוויזיה שטוחה עם כבלים / לוויין. הוא מציע חדרים מרווחים שמאורגנים במיוחד לנוחיות משפחות. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, כספת ופינת קפה.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה. ההמלון ממוקם במרכז אזור הבילויים של מלבורן עם מסעדות, בתי קפה ומועדני לילה בקירבת מקום. האורחים יכולים להזמין שרות חדרים בכל זמן של היום.

--------------------------------------------------------------------------------

The Hotel Windsor

המלון ממוקם לנוחותכם ליד כל האטרקציות של מלבורן- עם בית הפרלמנט אשר נמצא בסמוך וHer Majesty's Theatre, בניין האוצר וComedy Theatre שנמצא במרחק קצר של חמש דקות הליכה. המלון מדורג 5 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר למלבורן יש להציע. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא Princess Theatre.

צוות המלון זמין 24 שעות וישמח להזמין עבורכם טיולים וכרטיסים. האורחים יכולים לשבת בנחת ולנוח בגינה הנעימה של המלון. מרכז עסקים ערוך ומוכן עבור כל מי שמגיע לצרכי עסקים.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה. לאורחים יש אפשרות להזמין שרות חדרים בכל זמן של היום. המלון נמצא במרכז העסקים הראשי של מלבורן, מוקף בהרבה מסעדות ובתי קפה,.

--------------------------------------------------------------------------------

The Westin Melbourne

המלון נמצא במרכז העיר, 2 דקות הליכה אל Capitol Theatre, Young And Jackson וקתדרלת סנט פול ומספר דקות הליכה אל David Jones Bourke Street Mall וכיכר הפדרציה. The Westin Melbourne ממוקם במרכז שלמרכז העסקים הראשי של מלבורן ו- Melbourne Athenaeum הינו במרחק הליכה קצרה. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של מלבורן, כמו למשל Her Majesty's Theatre שנמצא במרחק הליכה קצרה. The Westin Melbourne ממוקם לנוחותכם קרוב למיתחם הקניות של מלבורן.

The Westin Melbourne מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה לנוחות האורחים. לנוחיות האורחים, הThe Westin Melbourne נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בThe Westin Melbourne פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם.

לנוחיותכם, חדר האמבטיה מכיל אמבטיה עם ברזי סילון, הדרך הטובה ביותר לתת לגוף מנוחה בסוף היום. בחדרים תימצאו נופים פנורמיים של העיר וכמו כן כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. הם כוללים חיבור לאינטרנט אל-חוטי, ממוזגים ועם מגהץ, מיני בר ופינת קפה.

מיתחם המלון הינו מוביל את סצינת הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות. האורחים יכולים להנות משרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה.

--------------------------------------------------------------------------------

Amora Hotel Riverwalk Melbourne

המלון נמצא בריצ'מונד (אוסטרליה) ומציע חדרים נוחים ושרות מצוין. במלון יש בריכה ודלפק סיורים, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה וחדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מלבורן.

הגינה במלון הינה מקום שקט ורגוע, והיא מושלמת למי שמעוניין לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הAmora Hotel Riverwalk Melbourne נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בAmora Hotel Riverwalk Melbourne פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

לנוחיותכם, הAmora Hotel Riverwalk Melbourne מציע חדרים ללא עישון. החדרים מציעים טלוויזיה שטוחה, כספת ופינת קפה. כל חדר במלון מכיל שי מוצרי טיפוח, מיני בר ומקרר.

--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn Airport Melbourne

במלון תמצאו מסלול גולף, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ובריכה, וגם מגרשי טניס, קונסיירז' וחדר/י ישיבות. החדרים במלון מסודרים היטב וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו בחינם.

לנוחיות האורחים, הHoliday Inn Airport Melbourne מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שHoliday Inn Airport Melbourne מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בHoliday Inn Airport Melbourne פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. Ilim College נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבHoliday Inn Airport Melbourne ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בחדרים יש גם כספת, טלוויזיה שטוחה ופינת קפה. כל חדר במלון מכיל מיני בר, מקרר ונגן די וי די.

Green Gully Reserve וBraybrook College ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מHoliday Inn Airport Melbourne. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הWatergardens Town Centre, Organ Pipes National Park וAitken College. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים במלבורן ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

--------------------------------------------------------------------------------

Crown Promenade Hotel

המלון נמצא בסמוך למרכז העיר מלבורן ורק הליכה קצרה אל Melbourne Convention and Exhibition Centre. המלון יושב באופן אידיאלי במרכז המיתחם מרכז העסקים הראשי של מלבורן ורק מספר דקות הליכה Spencer Street Bridge. במרחק הליכה קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של מלבורן, כמו למשל Melbourne Maritime Museum, Rialto Towers והאקווריום של מלבורן.

Crown Promenade Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה לנוחות האורחים. לנוחיות האורחים, הCrown Promenade Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בCrown Promenade Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. האורחים מוזמנים להתאמן במרכז הכושר העכשווי או להנות ממשחק טניס במגרשי טניס של המלון.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבCrown Promenade Hotel ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. לנוחיותכם, הCrown Promenade Hotel מציע חדרים ללא עישון. חדר האמבטיה הפרטי מציע חלוקי רחצה, מייבש שיער ואמבט ספא.

בבר של ההמלון ניתן לשבת בנחת עם משקה ולהנות מחברה טובה. לנוחותכם ניתן להנות משרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

Melbourne Marriott Hotel

המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות התיירותיות של מלבורן, עם Her Majesty's Theatre רק מספר דקות הליכה ו-בניין האוצר במרחק של 10 דקות הליכה. Melbourne Marriott Hotel נמצא במרכז של העיר ורק הליכה קצרה אל בית הפרלמנט והספריה הלאומית של ויקטוריה. המלון ממוקם במרכז העסקים הראשי של מלבורן, והוא מהווה בסיס נהדר בזמן הביקור במלבורן.

לנוחיות האורחים, הMelbourne Marriott Hotel מציע חדרים ללא עישון. לרשות האורחים עומדים חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. השהיה בMelbourne Marriott Hotel תבטיח לכם מיקום אידיאלי קרוב לסצנת המועדונים של מלבורן.

החדרים מעוצבים באלגנטיות ונוחות ברמה של 5 כוכבים. תוכלו להעסיק את ילדכם עם מגוון רחב של משחקי וידאו. כל חדר בהמלון מכיל טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת.

Melbourne Marriott Hotel נמצא באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של מלבורן. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים במלבורן ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר. Melbourne Marriott Hotel ממוקם כ-10 דקות הליכה מ-Melbourne Central Railway Station וParliament Railway Station.

--------------------------------------------------------------------------------

Medina Grand Melbourne

המלון יושב בלב מלבורן ובמרחק הליכה קצרה מDavid Jones Bourke Street Mall וMelbourne Town Hall. המלון מדורג 4 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר למלבורן יש להציע. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא Taylors College.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. לאלו אשר אוהבים פעילויות ספורטיביות, המלון מציע בריכה פנימית ומועדון כושר. בנוסף לסאונה וחדר/י ישיבות, יש במלון גם קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים וחדרי דיונים.

בחדרים תמצאו נגן תקליטורים כמו גם טלוויזיית פלזמה/ LCD עם כבלים / לוויין. החדרים מכילים מטבח המצויד בפינת קפה, מקרר ומכונת קפה. המטבחון כולל מיקרוגל ומכונת כביסה ומאפשר לאורחים להכין את הארוחות בעצמם.

המלון ממוקם במרכז העסקים הראשי של מלבורן, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור במלבורן. הצוות הידידותי יכול לעזור בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם במלבורן והוא ישמח להמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר. תיאטרון רי'נט, הספריה הלאומית של ויקטוריה והאקווריום של מלבורן נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Mantra on the Park

ממוקם בלב העיר ורק הליכה קצרה ל Her Majesty's Theatre, RMIT Building 1 והספריה הלאומית של ויקטוריה, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. Mantra on the Park ממוקם בלב מרכז העסקים הראשי של מלבורן ורק 5 דקות הליכה מComedy Theatre. בסביבת Mantra on the Park תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Mantra on the Park מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה לנוחות האורחים. המלון מציע מבחר שרותים מיוחדים לעסקים הכוללים שירותי מזכירות ומרכז עסקים. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם במלבורן ולספק מידע מקיף על האזור.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לMantra on the Park ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכבלים / לוויין, מטבח מאובזר וטלוויזיה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. כל חדר בהמלון כולל פינת קפה, כספת ומיני בר.

--------------------------------------------------------------------------------

PARKROYAL Melbourne Airport

במלון יש דלפק סיורים ומועדון כושר, ובנוסף קונסיירז', סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות.

PARKROYAL Melbourne Airport מציע 276 חדרים ממוזגים. בנוסף יש בריכה פנימית, מרכז עסקים וסאונה. המלון מספק לאורחיו גישה לאינטרנט Wi-Fi. Braybrook College, Ilim College וGreen Gully Reserve נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לPARKROYAL Melbourne Airport ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל חדר בהמלון מאובזר בטלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. בין השאר, תמצאו בחדרים מקרר, פינת קפה ומיני בר. חדר האמבטיה עשוי שייש ומציע אמבט ספא, מייבש שיער ומקלחת.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מחברה טובה. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

Watergardens Town Centre, Organ Pipes National Park וAitken College נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את John Ilhan Memorial Reserve וChaplin Reserve. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם במלבורן ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

--------------------------------------------------------------------------------

Pensione Hotel Melbourne

המלון יושב מרחק הליכה קצרה מSpencer Street Bridge, האקווריום של מלבורן וRialto Towers והליכה של 10 דקות אל מרכז העיר. המלון ממוקם במתחם מרכז העסקים הראשי של מלבורן של מלבורן, הליכה קצרה בלבד מ-Melbourne Convention and Exhibition Centre, Queens Bridge וImmigration Museum.

Pensione Hotel Melbourne מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם ניקוי יבש, מרכז עסקים וקונסיירז' לנוחות האורחים. המיקום במרכז חיי הלילה של של מלבורן מבטיח שפע מסעדות נהדרות ובתי קפה טרנדיים. לרשות האורחים עומדים מכונת כביסה, כספת ושירותי כביסה. בנוסף, הצוות בעמדת ישמח לספק מידע על כל האטרקציות המקומיות ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום.

--------------------------------------------------------------------------------

Oaks on Market

המלון יושב במרכזה של מלבורן ורק 10 דקות הליכה מהאקווריום של מלבורן, מגדל יורקה ותיאטרון רי'נט. במלון יש דלפק סיורים, מועדון כושר ובריכה מחוממת, ובנוסף קונסיירז', סאונה וחדר/י ישיבות. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של מלבורן, כמו למשל Rialto Towers, Melbourne Town Hall וקתדרלת סנט פול.

המלון נמצא במיתחם מרכז העסקים הראשי של מלבורן המפורסם בזכות החנויות, חיי הלילה והמסעדות ומהווה בסיס מושלם לחופשה הבא שלכם. לשימושכם, ההמלון מספק גישה לאינטרנט, את כל הפרטים תוכלו לקבל בעמדת הקבלה. בנוסף לחדרי דיונים ומרכז עסקים, יש במלון גם ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר ושירותי כביסה.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לOaks on Market ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מכילים מטבח המצויד במקרר, פינת קפה ומכונת קפה. בכולם תמצאו טלוויזיה שטוחה, כבלים / לוויין וכספת.

--------------------------------------------------------------------------------

Rydges North Melbourne

במלון תמצאו מסלול גולף, בריכה מחוממת ודלפק סיורים, וגם קונסיירז', חדר/י ישיבות וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר מלבורן.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. המלון מציע מבחר שרותים מיוחדים לעסקים הכוללים חדרי דיונים ומרכז עסקים. להנאתכם, ההמלון מספק גישה לאינטרנט, את כל הפרטים תוכלו לקבל בעמדת הקבלה. בנוסף לניקוי יבש ושירותי כביסה, יש במלון גם המרת מט"ח, אחסון מזוודות וכספת.

משפחות המגיעות לנופש יכולות לבלות ולהתרווח בחדרים אשר עוצבו במיוחד לחופשות משפחתיות. החדרים מצויידים בכספת, פינת קפה וטלוויזיית פלזמה/ LCD ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. בנוסף, יש בחדרים מגהץ, טלפון ומיני בר.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. המלון נמצא במרכז העסקים הראשי של מלבורן, מוקף מבחר גדול של מסעדות ובתי קפה,.

--------------------------------------------------------------------------------

Fraser Place Melbourne

Fraser Place Melbourne נמצא במרכז העיר, ובמרחק הליכה קצרה אל RMIT Building 1, הספריה הלאומית של ויקטוריה וHer Majesty's Theatre. האזור ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של מלבורן, כמו למשל בית הפרלמנט, מוזיאון מלבורן וPrincess Theatre.

Fraser Place Melbourne ממוקם במרכז מרכז העסקים הראשי של מלבורן ורק מרחק הליכה קצרה מStorey Hall וRMIT University Library. הצוות של דירות הנופש ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם במלבורן ולהמליץ על מסעדות מקומיות. אטרקציות תיירותיות שונות נמצאות במרחק הליכה מדירות הנופש. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה יקבל אתכם עם בואכם וידאג לכל צרכיכם. בנוסף לקונסיירז' וניקוי יבש, יש בדירות נופש גם מכונת כביסה, אחסון מזוודות ושירותי כביסה.

המיתחם של דירות הנופש מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי.

מידע למטייל העצמאי

http://tiulim.net

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355868 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123768 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127456 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127427 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127383 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127355 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127039 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181582 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica