חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספא

מאת: מיריבריאות נשים27/08/20122218 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ספא

כמה כיף לקבל חבילת ספא ליום הולדת או כמתנה לחג. חבילת ספא יש כחיבלות ספא בודדות או כחבילות ספא זוגיות. קיימים בארץ המון בתי ספא אשר מקיימים טיפולי ספא. טיפולי ספא ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של טיפולים. רוב בתי הספא בארץ מוכרים טיפולים מוכרים. קיימים עיסויים שונים במגוון תחומים. קיימים עיסויים על בסיס רפואי שיש באמת צורך לרפא שריר או אזור מסויים. קיימים עיסויים שהם ממש בשביל הכיף והנשמה. טיפולים ארוכים הם כפיים למי שאוהב טיפול ארוך זמן וכולו נהנה מן העיסוי. ספא זוגי יכול להיות חלק מיום כיף לכל זוג ולא משנה אם הוא בתחילת דרכו או באמצע.  ספא זוגי סוג של חוויה שתישאר לאורך זמן ויש מקרים אפילו שתרצו לחזור על פעילות משותפת של ספא זוגי.

טיפולי ספא מציעים מחירים מיוחדים ולפעמים גם מבצעים לאורך השנה. חשוב לברר מה המבצעים ומה הספא מציע בנוסף לעיסקה שרכשתם. חבילות ספא מסויימות אפשר לשדרג או להחליף. למי שזקוק למספר רב של טיפולים אפשר לרכוש בתעריפים מיוחדים לכן חשוב לבדוק ולא לדלג על תהליך הצעות מחיר שונות ומגוונות. טיפולים ועיסויים בבתי ספא מקובלים ברוב העולם כחלק פינוקי לגוף ולנשמה. יש אנשים שחייבים לבצע עיסויים פעם בשבוע על מנת לתחזק את הגוף ולשמור על רמת אנרגיה מסויימת. יש את אלו שקונים טיפולי ספא בשביל הכיף או לבלות יום עם חבר קרוב. בכל מקרה טיפולי ספא הם חיוניים וחשובים לבריאות הנפשית של הגוף.

חבילות ספא מוצעות בכל הארץ וכל בית ספא מציע דברים שונים. יש את אלו שמציעים בנוסף חדרי מנוחה, ויש את אלו שמציעים שחיה בבריכה. חשוב שתדעו מה אתם אוהבים ומה אתם מצפים וכך תוכלו להחליט איזה חבילות ספא מתאימות לכם. ספא זוגי ניתן לרכוש גם ליום כלה כי הכלה יכולה לבוא עם חברה טובה שתלווה אותה במהלך היום וכך הן יחוו ביחד את החוויות של היום המיוחד. אפשר לשנות את פני הדברים ולא חייבים בדיוק לבצע אותם כפי שהם מוצעים. אפשר לרכוש ביחד עם חבר חבילות ספא ולחלוק איתו יחד חצי חצי וכךשניכם נהנים גם ממחירים מיוחדים וגם מטיפולי ספא מפנקים לגוף.

ישנם טיפולים לאורך 90 דקות וישנם טיפולים לאורך 45 דקות כל אחד יכול לרכוש את אשר הוא אוהב. קיימים מקומות אשר ברכישת סופשבוע נותנים גם טיפולי ספא או מציעים חבילות ספא במהלך אותו ביקור של סופשבוע. עיסויים מיוחדים יש כמעט לכל בית ספא וזאת יש לבדוק במקום. טיפולי ספא מוצעים במגוון רחב ויש מקומות שניתן לשלב מספר טיפולים ביחד או אחד אחריי השני. כדי לשאול האם יש אפשרות כזו במקביל לעיסויי כף רגל לקבל עיסוי שכמות או כפות ידיים. לא כולם אוהבים מספר עיסויים ביחד אבל לאלו שאוהבים כדי לברר האם המקום יש לו את היכולת לבצע מספר עיסויים ביחד.

 



תגיות המאמר: ספא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירי

מאת: מיריעיצוב תעשייתי 04/09/121348 צפיות
התהליך הכרוך בעיצוב והתקנת מטבח בבית הוא תהליך מורכב, הדורש תכנון מקיף תוך בחינה של מאפייני החלל וברוב המקרים מחייב הוצאה כספית בלתי מבוטלת. התקציב המושקע בעיצוב או בניית מטבח וכן גם כסאות מראשיתו בבית מורכב מרשימה ארוכה של הוצאות הכוללות ריצוף, חיפוי קירות, התקנת תאורה, בחירת משטחי עבודה, עיצוב חלונות המטבח, התקנת ארונות מטבח, פירזולים ועוד. רק מהרשימה המצומצמת הזו, ניתן להבין כי ההוצאה הכלכלית יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים

מאת: מיריאדריכלות פנים04/09/121309 צפיות
עיצוב מטבחים ופינות אוכל הפך להיות אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך של עיצוב הבית, בעיקר לאור השינויים שהתרחשו בשנים האחרונות בתפקידו של המטבח בכל בית. בעבר מטבח הבית שימש רק עבור צרכים של בישול והתקנת אוכל לבני הבית, אך כיום המטבח הפך להיות מקום מפגש משפחתי וחברתי, יותר בני בית מעיזים כיום להכנס ולבשל ורבים רוצים לבלות יותר שעות במטבח בכלל.

מאת: מיריעיצוב פנים04/09/121258 צפיות
העולם צועד על קיבתו ואין דבר חשוב יותר לאנושות מאשר שעת הארוחה. אז אין זאת הגזמה – יבואני מטבחים הם אנשי מקצוע מבוקשים. מטבח טוב הוא יותר מאשר חדר להכנת המזון שממנו חיה המשפחה. מטבח יפה ונוח הוא מטבח שכיף לבשל בו. אוכל שכיף לבשל הוא אוכל טעים יותר ואוכל טעים יותר גורם לשמחה רבה יותר. יבואני מטבחים טובים מייבאים מטבחים איכותיים ובכך משפיעים על האופי החברתי של הסועדים. ולכן על כתפיהם של יבואני מטבחים מוטלת אחריות רבה מאוד.

מאת: מיריאדריכלות פנים27/08/121219 צפיות
הכל על דלתות לבית תפקידן העיקרי של דלתות לבית הוא להפוך את השימוש בהן לנח ויעיל, לשמור ולאכוף את הכניסה לבית ולשוות לו כרטיס ביקור נעים, מזמין ויוקרתי.

מאת: מיריעיצוב פנים27/08/121151 צפיות
דלתות הן חלק מהותי, ממש בלתי נפרד מהבית. לכן, כאשר אנחנו באים לבחור דלתות עבור הבית, בין אם מדובר בדלתות כניסה ובין אם מדובר בדלתות פנים לחדרים או בדלתות פנים עבור חדרי השירותים וחדרי האמבטיה, חשוב לחשוב עוד טרם הקנייה כיצד הדלתות יישתלבו עם המראה ועם העיצוב של הבית כולו. זאת אומרת, אין זה מספיק לקנות דלתות יפות ומעוצבות שמוצאות חן בעינינו אלא יש גם לחשוב כיצד העיצוב של אותן

מאת: מיריאדריכלות27/08/121288 צפיות
דלתות פנים מחירים נקבעים על פי כמה קריטריונים שונים. קריטיון אחד אשר משפיע על דלתות פנים מחירים הוא סוג העץ, או סוג חומר הגלם אשר ממנו עשויות דלתות פנים. ככל שחומר הגלם הוא יוקרתי יותר, איכותי יותר ועמיד יותר כך עולה באופן אוטומטי דלתות פנים מחירים, דבר שבהחלט צריך לקחת אותו בחשבון בעת הקנייה.

מאת: מיריבריאות נשים27/08/122181 צפיות
כיום מוצעים סוגים שונים של עיסויים בבתי ספא רבים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. טיפולים על בסיס בריאותי הכרחי או טיפולים על בסיס פינוק וכיף לנשמה. חבילות ספא נמכרות כמספר חבילות ביחד שבהן אפשר לבצע טיפול לאורך תקופה ולקבוע מועדים שונים מראש וכך אפשר להתכונן ולטפל בבעיה. אפשר לרכוש גם חבילות ספא יחד עם חבר ולחלוק אותם ביחד. מתנה נפלא כמו ספא זוגי זו מתנה שווה לזוג בתחילת דרכו או לזוג וותיק, תמיד כיף להיות בספא זוגי. עיסויים קצרים מאוד נוחים כאשר הזמן קצר ומאוד רוצים לקבל עיסוי אך אי אפשר להאריך בזמן.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196622 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: artikunoבריאות נשים05/03/149426 צפיות
לא כולנו נולדנו מושלמים. זה לא אומר שזה גזרה משמיים. ניתוחים פלסטיים מאפשרים לנו לעצב את המראה שלנו ולשנות את מה שאיננו אוהבים.

מאת: ירדן חוריבריאות נשים26/02/148989 צפיות
נשים רבות בוחרות לעשות ניתוח מחיצה באף בשביל לשפר את המראה שלהן, הבטחון העצמי והדימוי הגופני שהן מחזיקות על עצמן.

מאת: אודי ביגבריאות נשים06/11/139223 צפיות
אחת משלוש נשים תחווה דליפת שתן במהלך חייה. שכיחות התופעה עולה עם הגיל. נשים שעברו את גיל 64 יש להן 40% סיכוי לסבול מדליפת שתן. דליפת שתן בנשים שכיחה בעיקר במהלך ההריון ובסמוך ללידה. לעיתים היא חולפת מאליה ואולם לרוב מופיעה שוב עם הפסקת המחזור והשינויים ההורמונליים המתלווים לכך.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138906 צפיות
במהלך השנים האחרונות חלה עלייה ברמת המודעות שלנו כלפי צורת חיינו. התחלנו לשים לב להשפעת התזונה על גופינו ותחושתנו, על חשיבות שתיית המים, התחלנו לשים לב לתכשירים בהם אנו משתמשים, למוצרי הקוסמטיקה שלנו, לזיהום האוויר והשפעתו הרעה על בריאותנו, לרמת הלחץ והחרדה שלנו ועוד. כתוצאה מעליית המודעות החלו אנשים רבים לקבל טיפולים אשר כלולים במסגרת הרפואה המשלימה. טיפולים כמו ארומתרפיה, דמיון מודרך, רפלקסולוגיה, רייקי, יוגה, מדיטציה ועוד, הפכו להיות מקובלים ופופולאריים בקרב הציבור ואנשים רבים הצליחו לשפר את

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138850 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138776 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica