חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות,

מאת: מיריאדריכלות פנים27/08/20121217 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכל על דלתות לבית

תפקידן העיקרי של דלתות לבית הוא להפוך את השימוש בהן לנח ויעיל, לשמור ולאכוף את הכניסה לבית ולשוות לו כרטיס ביקור נעים, מזמין ויוקרתי.

לא כל דלת לבית תוכל לעשות את העבודה, ואנו רואים זאת יותר ויותר בקרב בתים ישנים בהם מותקנות דלתות ישנות ובלויות. דלת כזו יש להחליף ובמהרה, יפה שעה אחת קודם.

מהיכן נוכל לרכוש דלתות פנים לבית? משווקים מורשים, חברות בניין וגם מעצבים פרטיים, יציעו לכם מגוון של דלתות לבית, שיפיחו חיים גם בבית הישן ביותר.

דלתות לבית צריכות לספק הגנה יחד עם אסתטיקה, ולכן הדבר מצריך מהן חוזק ועמידות בלתי מתפשרים. לצד זאת, על דלת הבית להיות נעימה למראה, כזו שתעיד כי יושבי הבית משקיעים בטיפוחו ומוכנים לעשות מאמץ בשיפור רמת חייהם. דלת נעימה ומזמינה תיצור אפקט שיסייע לאורחים לבקר תדיר, ותרחיק את מי שלא הוזמן..

דלתות לבית   מספקות צורך חשוב מאוד של הגנה והן הראשונות שמקדמות את פנינו לאחר יום עבודה ארוך ומתיש. דלת נעימה תעשה עבודתה נאמנה ותסיר דאגה מליבכם בכל האמור לאבטחת הבית. דלת יוקרתית תסייע לכם להכנס בה ולשנות את ארשת הפנים שלכם, גם אם עבר עליכם יום לא מזהיר במיוחד.

ניתן להתרשם ממגוון דלתות לבית כפי שמוצעות באתרים השונים, אצל המשווקים המורשים וכמובן בירחונים לעיצוב הבית. החלפת דלת הכניסה תסייע לכם לשדרג את מקום המגורים ללא היכר וגם להינות מהבטחון שיש מי שמגן עליכם בלילה. דלת שכזו תסיר דאגה מליבכם ותהפוך את החיים בבית להרמוניים ונעימים הרבה יותר מהמצב הקיים.

דלתות הזזה לבית, בין אם עשויות עץ או פלדה חסינה, צריכות לספק את אותה רמת הגנה. הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת להשיג את אותה רמת בטחון בסוגים שונים של חומרי. כך שהשיקול צריך להיות טעמכם האישי. יחד עם זאת, עליכם לוודא כי טיב החומרים כמו גם מנגנון הנעילה, חזקים ויעילים דיים על מנת לנהל אורח חיים תקין.

דלת לבית היא מעין תעודת זהות של הבית ויושביו. לכן חשוב להקפיד על איכותה ומראה.

 



תגיות המאמר: דלתות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מירי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מירי

מאת: מיריעיצוב תעשייתי 04/09/121346 צפיות
התהליך הכרוך בעיצוב והתקנת מטבח בבית הוא תהליך מורכב, הדורש תכנון מקיף תוך בחינה של מאפייני החלל וברוב המקרים מחייב הוצאה כספית בלתי מבוטלת. התקציב המושקע בעיצוב או בניית מטבח וכן גם כסאות מראשיתו בבית מורכב מרשימה ארוכה של הוצאות הכוללות ריצוף, חיפוי קירות, התקנת תאורה, בחירת משטחי עבודה, עיצוב חלונות המטבח, התקנת ארונות מטבח, פירזולים ועוד. רק מהרשימה המצומצמת הזו, ניתן להבין כי ההוצאה הכלכלית יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים

מאת: מיריאדריכלות פנים04/09/121309 צפיות
עיצוב מטבחים ופינות אוכל הפך להיות אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך של עיצוב הבית, בעיקר לאור השינויים שהתרחשו בשנים האחרונות בתפקידו של המטבח בכל בית. בעבר מטבח הבית שימש רק עבור צרכים של בישול והתקנת אוכל לבני הבית, אך כיום המטבח הפך להיות מקום מפגש משפחתי וחברתי, יותר בני בית מעיזים כיום להכנס ולבשל ורבים רוצים לבלות יותר שעות במטבח בכלל.

מאת: מיריעיצוב פנים04/09/121258 צפיות
העולם צועד על קיבתו ואין דבר חשוב יותר לאנושות מאשר שעת הארוחה. אז אין זאת הגזמה – יבואני מטבחים הם אנשי מקצוע מבוקשים. מטבח טוב הוא יותר מאשר חדר להכנת המזון שממנו חיה המשפחה. מטבח יפה ונוח הוא מטבח שכיף לבשל בו. אוכל שכיף לבשל הוא אוכל טעים יותר ואוכל טעים יותר גורם לשמחה רבה יותר. יבואני מטבחים טובים מייבאים מטבחים איכותיים ובכך משפיעים על האופי החברתי של הסועדים. ולכן על כתפיהם של יבואני מטבחים מוטלת אחריות רבה מאוד.

מאת: מיריעיצוב פנים27/08/121149 צפיות
דלתות הן חלק מהותי, ממש בלתי נפרד מהבית. לכן, כאשר אנחנו באים לבחור דלתות עבור הבית, בין אם מדובר בדלתות כניסה ובין אם מדובר בדלתות פנים לחדרים או בדלתות פנים עבור חדרי השירותים וחדרי האמבטיה, חשוב לחשוב עוד טרם הקנייה כיצד הדלתות יישתלבו עם המראה ועם העיצוב של הבית כולו. זאת אומרת, אין זה מספיק לקנות דלתות יפות ומעוצבות שמוצאות חן בעינינו אלא יש גם לחשוב כיצד העיצוב של אותן

מאת: מיריאדריכלות27/08/121285 צפיות
דלתות פנים מחירים נקבעים על פי כמה קריטריונים שונים. קריטיון אחד אשר משפיע על דלתות פנים מחירים הוא סוג העץ, או סוג חומר הגלם אשר ממנו עשויות דלתות פנים. ככל שחומר הגלם הוא יוקרתי יותר, איכותי יותר ועמיד יותר כך עולה באופן אוטומטי דלתות פנים מחירים, דבר שבהחלט צריך לקחת אותו בחשבון בעת הקנייה.

מאת: מיריבריאות נשים27/08/122217 צפיות
כמה כיף לקבל חבילת ספא ליום הולדת או כמתנה לחג. חבילת ספא יש כחיבלות ספא בודדות או כחבילות ספא זוגיות. קיימים בארץ המון בתי ספא אשר מקיימים טיפולי ספא. טיפולי ספא ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של טיפולים. רוב בתי הספא בארץ מוכרים טיפולים מוכרים. קיימים עיסויים שונים במגוון תחומים. קיימים עיסויים על בסיס רפואי שיש באמת צורך לרפא שריר או אזור מסויים. קיימים עיסויים שהם ממש בשביל הכיף והנשמה.

מאת: מיריבריאות נשים27/08/122180 צפיות
כיום מוצעים סוגים שונים של עיסויים בבתי ספא רבים אשר מפוזרים בכל רחבי הארץ. טיפולים על בסיס בריאותי הכרחי או טיפולים על בסיס פינוק וכיף לנשמה. חבילות ספא נמכרות כמספר חבילות ביחד שבהן אפשר לבצע טיפול לאורך תקופה ולקבוע מועדים שונים מראש וכך אפשר להתכונן ולטפל בבעיה. אפשר לרכוש גם חבילות ספא יחד עם חבר ולחלוק אותם ביחד. מתנה נפלא כמו ספא זוגי זו מתנה שווה לזוג בתחילת דרכו או לזוג וותיק, תמיד כיף להיות בספא זוגי. עיסויים קצרים מאוד נוחים כאשר הזמן קצר ומאוד רוצים לקבל עיסוי אך אי אפשר להאריך בזמן.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161923 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica