חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת גן ילדים

מאת: מיכל זגני ילדים29/08/20121145 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חודשים רבים אנחנו מבלים את הזמן שלנו עם הילדים הקטנים, שעדיין לא גדולים מספיק כדי ללכת לגן, אבל כשהם גדלים, וצריך להיפרד מהם, והם צריכים להיפרד מאיתנו, חשוב לבחור גן ילדים בקפידה, כי בחירת גן ילדים טוב יכולה להקל על הפרידה הזו, עלינו ועל הילדים כאחד.

בחירת גן ילדים בתל אביב היא חשובה לא רק מהבחינה הפסיכולוגית (הפרידה) אלא גם מבחינת ההתפתחות של הילדים בכל התחומים- חברה, השכלה, התפתחות מוטורית וכדומה. על כן, כשצריך לבחור גן ילדים או משפחתון יש לשים לב לדברים הבאים:

הגננות- משפחתון בתל אביב הוא המקום שיתפוס חלק ניכר מזמנם של הילדים במשך היום, עכשיו כשהם סוף סוף יכולים לצאת קצת מהקן הבטוח. על כן, חשוב שמי שיטפל בהם, כשאנחנו בעבודה או בלימודים, יהיה מנוסה בטיפול עם ילדים, וכמובן בעל רקע ומוניטין ללא רבב. והכוונה היא כמובן לגננות, שהן האחראיות הבלעדיות על הקטנים שלנו שאנחנו שולחים לגן ומפקידים בידיהן.

הסביבה- לא רק מה שקורה בתוך כותלי הגן הוא חשוב, אלא גם מה שקורה מחוץ לו, בסביבה הקרובה. על כן, רצוי לבחור גן ילדים במרכז שממוקם בסביבה בטוחה ונעימה כדי שנוכל להיות רגועים יותר.

חברה ופעילות- כדאי לבדוק כמה ילדים יש בגן או במשפחתון ואיזה פעילויות הגננות מכינות לילדים. החברה היא לא פחות חשובה מהפעילויות שהילדים עושים, כי כל אינטראקציה שלהם עם ילדים אחרת תשפיע על אופי האינטראקציה שלהם עם אנשים בעתיד, כשיהיו גדולים יותר.

את שלושת הדברים האלו אפשר לבחון תוך התייעצות עם הורים אחרים, וכמובן שצריך ללכת באופן אישי לכל הגנים שמוצאים או ששומעים עליהם כדי לראות במה מדובר, ועדיף בשעות שבהן הגן פועל, אז אפשר להתרשם הרבה יותר מהטיפול והיחס מצד הגננות, מהסביבה, מהילדים האחרים וכדומה.

אומנם הפרידה מהילדים היא תמיד קשה, אם זו פרידה בפעם הראשונה מהילד הראשון או בפעם הראשונה מאחיו הקטנים, אבל הבחירה שתעשו תוכל לרכך את הקושי הזה, לכם ולילדים; כשאתם תהיו עסוקים בענייניכם, תהיו רגועים יותר בידיעה שלילד יש חברה וגננות מסורות ואוהבות, וכשהילדים בגן, הם ייהנו ויחשבו פחות עליכם ועל הבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143072 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143552 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143800 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144041 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144126 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144469 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144360 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא גני ילדים

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/152761 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/151933 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: רפי רזניקגני ילדים02/11/142759 צפיות
רוב שנות הילדות שלנו אנו לומדים. זה מתחיל כבר בפעוטון בו מלמדים אותנו להבדיל בין טוב לרע, בין מסוכן לחיובי, צבעים בסיסיים, קצת חיות ועוד אלמנטים חשובים הקשורים לבניית השפה.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים07/04/132169 צפיות
פעילויות לגני ילדים חשובים מאין כמוהם הם על המולדת. גני הילדים עושים עבודה מצויינת לאורך השנה אך ניכר כי יש נתק רגשי בין נושאיי הפעילויות לגני ילדים לרגש שהם אמורות לעורר. הפעילויות לגני ילדים ליום העצמאות למשל מתהדרות בדקורציה של הגן ביום החגיגי ולא במידע הרב שהילדים הקטנים צריכים לספוג ועל התחושות שיתעוררו מתוך הציוד לגני ילדים החגיגי והפעלות לגני ילדים הנערכות.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים31/03/131987 צפיות
פעילויות לגני ילדים שהם כמו תקליט שבור מסייעים לילדים בהבנה וקליטה. זה קורה לכל הילדים בגן בשעת המשחק בציוד לגני ילדים, הם לא מפסיקים לזמזם שיר מסוים,שכאילו נתקע להם בראש ולא עוזב.ערכתם פעילויות לגני ילדים במהלך השבוע ולעתים מדובר רק בשורה אחת שהם זוכרים מהשיר שלמדו ומרגישים צורך לא מובן לזמזם אותו שוב ושוב. בחברות המייצרות ציוד לגני ילדים בעולם כולו וכן מפעילי חוגים לילדים והפעלות לגיל הרך מנסים לבדוק מה פשר התופעה

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים21/01/138494 צפיות
ציוד לגני ילדים להפעלת פעילויות בגני ילדים הינם משפחה אחת גדולה ששמות הפריטים מתחדש שם מדי יום. בגן הילדים עלינו ללמד,לתרגל ולהביא את הילדים להישגים לימודיים ולא רק חוויתים. האם ניתן לערוך פעילות לימודית מעניינת סת'ם עם הציוד לגן ילדים שקיים ובלי להשתגע עם כלים דידקטיים דרמתיים ?

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים16/01/138685 צפיות
לאחרונה הציוד לגני ילדים הפך לחלליות מוארות וצבעוניות שכבר אי אפשר להבין האם רק מתגלשים או גם קופצים עליהם. ציוד לגני ילדים בסיסי זה כדור,חבל או רק עמוד גבוה, סביבו הילדים והגננת צריכים להקים פעילות ראויה שהיא גם לימודית,גם מלאה הומור וגם חוויתית. במאמר זה נביא הוראות ברורות כיצד להפעיל את ילדי הגן עם ציוד לגני ילדים בסיסי כמו בפעילות: "מעגל הצפרדעים" או "מרבד הקסמים".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica