חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורטל AUTO1- קניית רכב - טיפים לקניית רכב

מאת: Efratליסינג והשכרת רכב02/09/20121004 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניית רכב בין אם הוא חדש ובין אם הוא משומש היא אחת מהקניות המרגשות שיש, אין כמו ההרגשה להיכנס לרכב חדש ולהיתרגל לנוחות ולמושבים החדשים שלו ולדעת שהרכב משמש אתכם בלבד.

לפני חיפוש הרכב בליסינג יש לבחון היטב את הצרכים שעליהם הרכב בא לענות. עבור משפחה, רכב גדול עם מנוע גדול ותא מטען רחב יהיה הבחירה הנכונה, בעוד שבעבור זוג שלא נוסע הרבה ורוב נסיעותיו בתוך העיר רכב קטן עם מימדים זעירים יהיה הבחירה הנכונה  רק לאחר הגדרת הצרכים הללו ניתן למעשה להתחיל לחפש את הרכב הייחודי בהתאם לתקציב ושיקולים אחרים.

דברים שיש לבדוק בעת פגישה עם מוכר רכב

דבר ראשון שיש לבדוק בעת פגישה עם בעל רכב בנוגע לקניית רכבו הוא תעודת הזהות של האדם ורישיון הרכב. יש לבדוק האם הפרטים שעל רישיון הרכב תואמים במדויק את הפרטים שעל תעודת הזהות.  אם אין התאמה בין הפרטים יש לזנוח את העסקה באופן מיידי ולחפש רכב אחר. לאחר הבירור הראשוני יש לבדוק בעיון את הרכב ולראות האם יש דפיקות או מכות לא ברורות. יש להתעקש ולשאול את בעל הרכב לגבי ההיסטוריה של הרכב ותאונות עברו.

לקיחת הרכב למוסך ולסיבוב

לפני לקיחת הרכב למוסך יש לבדוק האם הרכב נוח ומתאים לצרכים שלכם. יש להתעקש על ביצוע סיבוב ברכב והרגשתו על הכביש. למרות שהנסיעה היא קצרה היא יכולה לתת מושג על ההרגשה של הרכב על הכביש ועל הנוחות שהוא מספק. במידה ושלב זה עבר בשלום, כלומר הרכב נוח ומספק את הצרכים השונים יש לקחת אותו לבדיקה במוסך. חשוב שהבדיקה תעשה במוסך מורשה בלבד, כזה שלאף אחד מהצדדים אין אינטרסים. כיום קיימים מספר מוסכים מורים שמבצעים סעלות לא גבוהה מידי. אין לספוח על שלב זה, המוסך יכול לעלות על תקלות שלא ניראות לעיין ולחסוך הוצאות עתידיות רבות.

שלב המשא ומתן

במידה וכל השלבים הקודמים עברו בשלום והרכב אכן עונה על הצרכים ותקין מתחיל שלב המשא ומתן. במשא ומתן יש לנסות להוביל את המוכר למחיר שניראה לנו כנכון והמתאים ביותר. אם הרכב במצב מעולה יש להיצמד למחיר המחירון וראות בכמה ניתן להוריד את המוכר, במידה ויש כל מיני רג'קטים לרכב ניתן להתחיל במחיר נמוך ומשם לבחון את הלך הרוחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137894 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137958 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138041 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137973 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137885 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137517 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137222 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205333 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192950 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181344 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181338 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172905 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172382 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162107 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica