חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בירורים ודיונים עם עו"ד לגירושין

מאת: מיכל זדיני משפחה03/09/2012804 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוג נשוי שמגיע להחלטה שהגיע הזמן לפרק את החבילה, יווכח כי הדרך מאוד ארוכה ורוויה קשיים. מעבר להגשת בקשה לגט, שתהליך זה כשלעצמו לוקח זמן, יש לפצל את הרכוש המשותף שנאסף במשך הזמן בו הזוג חי יחדיו.

ישנם סוגיות רבות עליהם צריך להחליט הזוג כגון חלוקת רכוש משותף, סגירת חשבונות בנק, כיסוי חובות, מכירת בית משותף, הסכמי משמורת, מזונות ילדים וכדומה.

במידה ויש הסכמה הדדית בין בני הזוג בנוגע לחלוקת הרכוש וגידול הילדים, מה טוב. במידה ואין זה המקרה, עדיף לשכור את שירותיו של עו"ד לגירושין שיסגור את הפרטים. כל אחד מבני הזוג שוכר עורך דין שיטפל בכל העניינים הללו וישיג לו את העסקה הטובה ביותר שתבטיח את עתידו.

חשוב לזכור כי לפני בחירת עורך דין יש לבדוק האם הוא מתאים לכם, מה ההמלצות שקיבלתם עליו, מהו תחום ההתמחות שלו והאם אתם מכירים אנשים אותם הוא ייצג והשיג להם עסקות הוגנות.

גם במקרים שבינו לבינה, אין להתפשר על עורכי דין ולשכור את שירותיהם של אלו המציעים אותם בזול, אלא יש לבדוק האם עורך דין שדורש סכום יותר יקר מעורכי דין אחרים, יוכל להשיג לי עסקה יותר טובה וסכום גבוה בהרבה שיפצה על אותו שכר טרחה אותו אצטרך לשלם?

עו"ד לגירושין מתמודד עם סוגיות רבות כגון חלוקת הרכוש המשותף, קביעת גובה דמי מזונות ילדים, הסכמי חלוקת רכבים ודירה משותפת, הסכמי משמורת ואף למזונות אישה, המשמשים לצרכי האישה במידה והורגלה לחיות ברמת חיים גבוהה מצד הבעל ומשכורתה לבד אינה מקנה לה את הפריבילגיה לה זכתה כאשר חייה חיי זוגיות עם הבעל.

תפקיד עורכי הדין הוא להתדיין בנוכחות בני הזוג או בלעדיהן לגבי פתרונות והצעות לחלוקת הרכוש. כמובן שכל דבר שנעשה חייב לעבור קודם את אישור המיוצגים. אין להסכים לנקיטת צעדים וסגירת עסקאות שלא נעשו בנוכחותכם או ללא ידיעתכם. עליכם להיות תמיד מעורבים בכל מה שקורה גם אם אינכם נוכחים במקום. במקרים אלו מאוד חשוב לנסות ולהוציא את הגובה המקסימלי שניתן להשיג מחלוקת הרכוש המשותף ומדמי המזונות. להחלטות שילקחו יהיה משקל והשפעה בעתיד לכן כל פרט קטן חשוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144356 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211502 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211297 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201612 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182009 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181577 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181680 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171794 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica