חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופירייטינג – הנוסחה המנצחת בעולם הפרסום

מאת: מיכל זפרסום05/09/2012807 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התחום של  קופירייטינג הנקרא גם רעיונאות כולל בתוכו כתיבת מאמרים שיווקיים, אם חשבתם שלכתוב מאמר שיווקי הוא דבר פשוט, אז בפירוש לא. האדם העוסק בכתיבת מאמרים שיווקיים לקידום אתרי האינטרנט חייב להיות בעל ידע, ולכן זו מיומנות בפני עצמה.

הכותב, או  הרעיונאי, חייב ליצור טקסטים קצרים ומובנים הקולעים למטרה ומאפשרים לכלל הגולשים למצוא ולהבין את המידע הרצוי בקלות. כשאדם העוסק בתחום קופירייטינג כותב רעיון פרסומי, וקל לו להביע אותו במילים, קל  גם להגשים את אותו הרעיון.

הגולש או הלקוח הפוטנציאלי עומד כל יום במאות גירויים ברשת האינטרנט,  כלומר ישנם בשוק מתחרים רבים המשווקים את אותו המוצר. כשהגולש פוגש במוצר מסוים באמצעות האינטרנט, הוא חייב לגבש עליו דעה מסוימת, לכן התוכן חייב לתת לו את תחושת הבטן המתאימה לגבי המוצר, ישנם תכנים שיגרמו לגולש לחייך או להסתקרן, חייב להיות משהו בכתיבה שיגרום לו להתעניין במוצר.

תוכן ומסרים הם גורם חשוב בתחום קופירייטינג.  לב הפרסומת של עסק זה רעיונאות במשפטים שכותבי המאמרים לקידום עסקים ואתרים, חייב להיות תחכום כלשהו שיגרום לגולש להסתקרן ולהתעניין באתר או במוצר מסוים.

קופירייטר הוא גם עצם מתרגם שיווקי. לכל קופירייטר יש את סגנון הכתיבה השיווקי שלו, בדומה לסופר, חלק כותבים ספרי מתח וחלק כותבים רומנים.  כשהחברה שלכם נעזרת בשירותיו של קופירייטר עליה לבחון דבר ראשון, אם סגנון הכתיבה השיווקית שלו מתאים לצרכי החברה.

תודו כי אתם רואים מאות אתרים ואתם מתעצלים לקרוא את התכנים שהם מכילים, אך האם לא היה איזה סלוגן או משפט מסוים ש"עשה לכם את זה?" זוהי בדיוק ההגדרה של רעיונאות - רעיונאי טוב או קופירייטר מוצלח יכול להעלות את רמת האתר או המוצר לרמה גבוהה ובכך למשוך קונים פוטנציאליים. התוכן במאמר שיווקי, חייב להיות מקורי וקל לקריאה, כשהשפה הופכת להיות מסובכת והגולש לא מבין בדיוק מה רוצים ממנו, הוא מהר מאוד יעבור לאתר יותר מובן ומושך, מבחינת הטקסט.

לקופירייטר חייבת להיות איזו שהיא  הצתה של דמיון  הוא כל הזמן עסוק בחיפושים אחרי מידע חדש שיעזור לו בכתיבה השיווקית. זכרו כי הברקה קטנה של קופירייטר על איזה שהוא רעיון שיווקי המיושם בכתיבה, יכולה להביא הצלחה גדולה ללקוח.

 



תגיות המאמר: קופירייטינג, רעיונאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222855 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213694 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161962 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica