חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחק ניהול קבוצות כדורגל אונליין

מאת: אלי יהואמשחקי מחשב06/09/20129185 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

online football manager game

מאז התגבש בצורתו המודרנית במאה ה-19 באנגליה, הפך הכדורגל לספורט הפופולארי ביותר בעולם. מיליוני אנשים משחקים כדורגל במסגרת כ-300,000 מועדים בצורה מקצוענית או חובבנית, ועוד עשרות מיליונים צופים מידי שבוע במשחקים, קונים חולצות, מוצרים נלווים וכד'.

מהפכת המחשוב ולאחריה מהפכת האינטרנט, השפיעו במידה רבה גם על אוהדי הכדורגל.

בשנת 1990 פיתחו שני אחים אנגליים, פול ואוליבר קולייר, משחק מחשב בשם בשם צ'מפיונשיפ מנג'ר. המשחק אפשר לכל אוהד כדורגל לחוות את חווית ניהול קבוצת כדורגל והפך ללהיט מיידי. אוהדי הכדורגל נהנו לשלוט במערכת ההעברות של הקבוצה, בתוכנית הרכש והאימונים ולקבוע את המערכים והחילופים של הקבוצה. למרות העיצוב מרובה הנתונים והפחות גרפי בגרסאות הראשונות, הצליח המשחק להתברג בקביעות בצמרת טבלאות המכירות של משחקי המחשב.

עם העלייה בנגישות והפופולאריות של רשת האינטרנט, פותחו משחקי מנג'ר גם בצורת אתרים און ליין. לאבולוציה זו היה יתרון משמעותי – בניגוד למשחקי המחשב בהם התחרה המנג'ר מול התוכנה או חברים בודדים, התרחבה התחרות למשחק מול אלפי מנג'רים אחרים והוסיפה מימד קהילתיות משמעותי למשחקים ותרמו לפופולאריות שלהם.

אולם מגבלות הרשת בתחילת הדרך השפיעו על עיצוב המשחקים והמשחקיות. תעבורת הנתונים בתוך המחשב ובין מחשבים שונה מאוד במהירות ובהיקף האפשריים. בנוסף, המשחק מול אלפי מנג'רים זרים הצריך תזמון המשחקים לזמנים קבועים בניגוד למשחק אישי בו כל אחד משחק בזמנו החופשי.


המשחקים הראשונים שניסו להתמודד עם האתגר הזה הצליחו לסחוף מאות אלפי משתמשים למרות הקשיים הנ"ל. הפתרון שהציעו המשחקים הללו לקשיים הנ"ל היה מערכת תזמון משחקים קשיחה יחסית ומנוע משחק טקסטואלי פחות מתוחכם הבוחן מערכים ולא התנהגות שחקנים אינדיבידואלים. בזכות יתרון הראשוניות הצליחו המשחקים האלה לצבור פופולאריות רבה והפכו לפופולאריים ברשת.

בשנים האחרונות נעשו מספר ניסיונות לשפר את המודל הזה, אחד המעניינים ביותר הוא משחק ניהול קבוצות הכדורגל nivdal.com. המשחק מציע מערכת העברות משופרת, מנוע משחק מציאותי יותר וכן שיפורים בקשר עם המנג'רים האחרים. בשנה האחרונה צובר המשחק פופולאריות רבה והוא נראה מבטיח מאוד.

עם התגברות החדירה של הרשתות החברתיות, נעשים ניסיונות להביא את עולם משחקי המנג'ר גם לשם וכן כאפליקציות עצמאיות לסמארטפונים למיניהם. האם העתיד צופן למשחקי המנג'ר הפופולאריים

המשך קיום כאתרים עצמאיים או כחלק מאתרים גדולים יותר? לטעמי התשובה היא גם וגם. אתרים שיצליחו להציע חדשות רעיונית וטכנולוגית ולצבור בסיס משתמשים רחב ונאמן של מנג'רים יתקיימו וישגשגו. אתרים מיושנים או קטנים יותר ייטמעו בתוך הרשות החבריות המשוועות לתוכן פופולארי.

 



תגיות המאמר: online football manager game


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Eli Yahu

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי יהוא

מאמרים נוספים בנושא משחקי מחשב

מאת: דודי שמשמשחקי מחשב22/12/139287 צפיות
מה כבר הכרנו לפני עידן הפוקימון? הכרנו סדרות כגון שאלתיאל קוואק, המומינים, טאזמניה, הפנתר הורוד, הלב ועוד מגוון סדרות אנימציה מוכרות וידועות. אך אי שם בתחילת שנות ה-2,000 הוציאה חברת נינטדו (יצרנית המשחק מריו המפורסם), את הסדרה שלפוקימון לישראל, כבר בתחילתו של עידן הפוקימון ניתן היה לזהות מאות אלפי מעריצי פוקימון , לאו דווקא מגילאים נמוכים.

מאת: shmolikמשחקי מחשב08/07/132243 צפיות
איך ניתן לגרום לילד שלכם לפתח את הקואורדינציה על ידי משחקים פשוטים ברשת? בואו לגלות כיצד במאמר הבא.

מאת: דודו בנימיןמשחקי מחשב01/11/129313 צפיות
השפעות משחקי מחשב על עיצוב אופיו של המתבגר. מה הן התובנות אותן הצליחו לחקור לאורך שנים ומה היא ההשפעה של משחקי מחשב על עולמם של הציבור הצעיר. משחקים אשר משפיעים לטובה על אופיו של הצעיר. פיתוח עצמאות ורווח כסף באינטרנט.

מאת: שגיא כליףמשחקי מחשב28/10/128497 צפיות
משחקי מחשב הפכו לתחביב פופולרי, במיוחד בקרב סטודנטים ומקצוענים צעירים. עם כל כך הרבה סוגי משחקים, כמו אסטרטגיה, משחקי פעולה ומשחקי הרפתקאות, משחקי מחשב (לבד או עם אחרים) מספקים שעות של בידור. להלן המדריך עבור הורדות משחקים בחינם

מאת: אריאל כהןמשחקי מחשב30/05/128789 צפיות
מקדש האור זה משחק אינטרנט מאוד מיוחד מההיבט של צורת השליטה בו. במשחק אינטרנט זה, שחקן אחד משחק בשתי דמויות מרכזיות ומתאמץ לקחת אותן בכל שלב לעבר נקודת הסיום. נציין שהדרך לנקודת הסיום היא לא פשוטה והיא רצופה בקשיים ואתגרים שצריך לעבור, ובהתאם לכך אחד המרכיבים שכל אדם במשחק נאלץ להתחשב בהם הינו שיתוף נכון בין הדמויות.

מאת: אריאל כהןמשחקי מחשב23/05/128640 צפיות
באבלס. זהו משחק מאוד פשוט ומאוד נעים לעין, למרות שאין לו דבר-מה ערך מוסף ושום משמעות עקרונית נראית לעין.

מאת: miklb29משחקי מחשב21/04/128843 צפיות
המאמר מדבר על צפייה ישירה בסרטים , צפייה ישירה בסדרות , צפייה ישירה במדריכים ! .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica