חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוורור מאוזן

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/2012605 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוורור מאוזן

אוורור מאוזן (balanced ventilation) נמצא בשימוש בבניינים תעשייתיים לעתים רחוקות. הבדלים בלחץ אוויר על פני חזית הבניין . גורמים לאוויר קר משמעותית מחוץ לבניין לזרום לאזור הכניסה ולגרום לאי נוחות. מסך אויר אשר עוצב היטב והותקן כנדרש יאפשר לחמם חלק ניכר מן האוויר החם הנכנס לבניין, ומאפשר חסכון אנרגיה ונוחות מרבית.

הסיבות לרוח פרצים

סביבת הפנים בבניינים מושפעת מאוורור (אספקת אוויר נקי מבוקרת, רבות בצורה ממוכנת) וחלחול (אספקת אוויר נקי לא מבוקרת). כאשר הדלת פתוחה, מרבית האוויר הנקי מחוץ לבניין נכנס באמצעות פתח הכניסה, וגורם לרוח פרצים ולאובדן חום. מבנים תעשייתיים, כגון מחסנים ומפעלי הרכבה, סובלים לעתים קרובות מכמויות גדולות של אויר קר הזורם לתוך הבניין. לכך סיבות רבות (איור 1).

ראשית, ישנם מאפיינים מסוימים למבנה תעשייתי. בניגוד למבנים כדוגמת חנויות, משרדים וכדומה, מבנים תעשייתיים הינם גדולים מאוד ולעתים קרובות מוצבים במרחבים פתוחים. כמו כן לעתים קרובות במבנים תעשייתיים קיימים פתחי כניסה גדולים מאוד. פתחי כניסה אלה עלולים להיות ממוקמים בצידו האחד של המבנה, או שעלולות להיות מספר דלתות בצדדיו המנוגדים של המבנה. מבני מפעלים ישנים אינם חסיני דליפה ועלולה להיווצר בהן הסתננות של אוויר חם החוצה. כל הגורמים הללו יכולים להוביל לכניסת כמויות גדולות של אוויר קר מחוץ לבניין דרך הדלתות הפתוחות ליציאתו במקום אחר.

איור 1.jpgהסיבה השנייה היא אוורור ממוכן. אוורור ממוכן יאפשר למבנה כמות מספקת של אוויר נקי בצורה מבוקרת. בלעדי הכנסת האוויר המבוקרת של כמות האוויר, ייגרמו הבדלים בלחץ אוויר בין הפנים לחוץ. כאשר דלת תיוותר פתוחה, מרבית האוויר הנקי תכנס באמצעות הדלת, מכיוון שההתנגדות בכניסה נמוכה בהשוואה לחלונות פתוחים או סדקים. מקור אחר לאוורור ולחדירת אוויר הינו יניקה מקומית של תהליכי יצור, כדוגמת ריתוך או פוליש. בלעדי פיצוי באמצעות זרימת מבוקרת של אוויר מבחוץ, יניקה מקומית תגרום רוח פרצים כאשר דלת תישאר פתוחה.

הסיבה השלישית לבעיית רוח פרצים היא רוח. ביום סוער, ישנה רוח פרצים משמעותית אם דלתות בכל צד של הבניין תהא פתוחה. במצב זה רוח יכולה לנשוב בקלות ובמהירות רבה לאורך כל הבניין. אנו משתמשים בתופעה זו בבית בימי הקיץ באמצעות הותרת הדלת הקדמית והדלת האחורית פתוחות בו זמנית. עם דלת פתוחה אחת בלבד, האוויר לא יזרום דרכה בצורה מוחלטת מכיוון שהלחץ יצטבר במבנה ויתנגד לאוויר הזורם פנימה. למרות זאת, האוויר יגרום לחץ יתר על  הצד המצוי בכוון הרוח, ולחץ נמוך מידי על הצד המוגן מפני הרוח של המבנה. המצב יגרום לזרימת אוויר בתוך המבנה מכוון הצד המצוי בכוון הרוח לצד המוגן ממנה. הכוח של זרימת האוויר תהא תלויה במהירות הרוח, כוון הרוח ורמת ההגנה מדליפות של המבנה. בנוסף, הטבע וטורבולנטי של הרוח עלול כמו כן לשמש ככוח הולם על הדלת הפתוחה, כך שלחצים דיפרנציאליים עלולים להשתנות בהתאם לזמן ולמיקום של פתח הכניסה.

לבסוף, מתקיים "אפקט הארובה" או "אפקט הערמה". העובדים בקומת המסחר צריכים להרגיש בנוח, והאזורים התחתונים של החלל מחוממים בהתאם. אויר חם יעלה ויברח מהמבנה באמצעות רווחים או אשנבים פתוחים. ברמת הרצפה, האוויר המתרומם יתחלף באוויר הקריר הנכנס למבנה מבחוץ באמצעות הדלת.

הבדלי טמפרטורה או הבדלי לחץ?

הגורם לזרימת אוויר דרך דלת פתוחה יכול להיות מוסק מתוך פרופיל הזרימה באמצעות פתח הכניסה.  פרופיל הזרימה הינו הסכום של זרימה חד צדדית (באמצעות הבדלי לחץ) וזרימה דו צדדית (באמצעות הבדלי טמפרטורה). באמצעות שימוש בגובה הניטראלי אנו מסוגלים להבחין בין ארבע קטגוריות (ראו טבלה 1). הגובה הניטראלי הינו הגובה  בפתח הכניסה היכן שמהירות האוויר האופקית הינה 0.

איור 2.jpg

אויר 3.jpg

קטגוריה

גובה ניטראלי

ללא זרימת נטו

1/2 ש.

זרימת נטו נמוכה

1/2ש. – 3/4 ש.

זרימת נטו בינונית

3/4 ש – 1 ש.

זרימת נטו גבוהה

>1 ש.

טבלה 1. קטגוריות וערכים תואמים לגובה ניטראלי. גובה הדלת מיוצג באמצעות h.

דרך קלה להדגים את הגובה הניטראלי בדלת פתוחה היא לשחרר עשן לאורך קו אנכי בפתח הכניסה. הגובה בו העשן לא יזוז הינו הגובה הניטראלי. במקרה בו אין זרימת אוויר אל תוך המבנה באמצעות פתח הכניסה (למשל במקרים של מבנים אטומים מדליפות), הבדלי הטמפרטורה הקיימים מעל לפתח הכניסה יגרמו לזרימת אוויר דו כיוונית (זרימת אוויר טבעית בכוון אנכי). אויר קר נכנס דרך החלק התחתון של הדלת ואילו האוויר החם נמלט באמצעות החלק העליון של הדלת (איור 2א). במקרה כזה, הגובה הניטראלי הינו בערך באזור מחצית מגובה פתח הכניסה.

בדיקת מאזן כמויות האוויר תראה יותר אוויר קר נכנס מאשר אוויר חם יוצא. במצב כזה, הגובה הניטראלי יהיה גבוה יותר. אם הגובה הניטראלי מצוי בין מחצית ושלושת הרבעים של גובה הדלת, נקרא לו זרימת נטו נמוכה (איור 2ב).

זרימת נטו מוגברת תראה את הגובה הניטראלי בין שלושת רבעי גובה הדלת וגובה הדלת המלא (איור 2ג). במקרה כזה, האוויר הנכנס הינו בעיקר כתוצאה מאוורור או הסתננות. רק כמות קטנה של אויר חם בורחת. נקרא לזה זרימת נטו בינונית.

זרימת נטו גדולה יותר תאפשר זרימה חד צדדית כלפי פנים המבנה. האוורור וההסתננות הינן כעת מרכזיות בהקשר לזרימת האוויר האנכית הטבעית. במקרה הזה, הגובה הניטראלי הינו מעל לגובה הדלת. קטגוריה זו נקראת זרימת נטו גבוהה. בפועל, העשן יכנס באמצעות כל הכניסה (איור 2ד). במצב של דלת תעשייתית של 4.5 מטרים והבדלי טמפרטורה בין הפנים והחוץ של 20 מעלות, יכנסו כ-4000 מטרים מעוקבים של אוויר קר לכל שני מטרים מרובעים של שטח הדלת מידי שעה.

לאחר שהגדרנו את הגובה הניטראלי, נוכל כעת להבין את הסיבות המרכזיות של רוח הפרצים. במקרה בו אין זרימת נטו כלל או שזרימת הנטו הינה נמוכה, הבדלי הטמפרטורות מהווים את הסיבה העיקרית לרוח הפרצים. במקרה של זרימת נטו בינונית או גבוהה, רוח הפרצים נגרמת בעיקר על ידי הבדלי הלחצים מעל הדלת. באמצעות ידע זה נוכל לחפש פתרון מתאים לבעיית רוח הפרצים ועל כן לבחור יחידת מסך אויר מתאימה.

כללי עיצוב

במקרה של זרימת נטו נמוכה (גובה ניטראלי מצוי בגובה מחצית הדלת או מעט מעל )  מטרתו העיקרית של מסך האוויר היא למנוע את בריחת האוויר החם מן המבנה. מסך האוויר נושב את האוויר החם למטה, ואוויר זה זורם בחזרה לאזור החם ברמת הרצפה. מסך האוויר חוסך את עלות החימום של המרחב הפנימי באמצעות הקטנת זרימת האוויר האנכית הטבעית, על ידי שימוש אנרגיית מאוורר ללא חימום נוסף. כמו כן, הזרימה של האוויר הקר בצורה אנכית תוקטן גם כן, ותגרום לנוחות גבוהה יותר במרחב החמים.

במקרה של זרימת נטו גבוהה (גובה ניטראלי מצוי בגובה פתח הכניסה או אפילו גבוה יותר) המטרה העיקרית של מסך האוויר הינה להגביר את הנוחות מעבר לפתח הכניסה. האוויר הקר אשר זורם פנימה מתערבב עם האוויר המחומם היוצא מתוך מסך האוויר מעל את הטמפרטורה לרמה נוחה. במילים אחרות, האוויר הנכנס לא נעצר אלא מחומם, וכך נמנעת רוח הפרצים (איור 3). קיבולת החימום הנוצרת על ידי מסך האוויר תטיב עם החלל הפנימי באמצעות הורדת העומס על מערכת החימום של המבנה.

איור 4.jpg

איור 5.jpg

מאזני החימום של המבנה עם דלת פתוחה, עם ובלי מסך האוויר מודגמים באיור 4.

קרוב לדלת

דלתות במבנים תעשייתיים גבוהות לעתים קרובות. כתוצאה מכן, סילון האוויר המופק מן המסך צריך לעבור מרחק מסוים לפני שיגיע לרצפה. בדרכו למטה הזרם נוטה כלפי פנים והוא יגיע לרצפה בתוך המבנה. כך, האוויר הקר עלול להיכנס בין מסגרת הדלת והזרם המוטה פנימה (איור 5א). על מנת להקטין את כמות האוויר הקר המגיעה מהצדדים אורך מסך האוויר צריך תמיד להיות גדול יותר מרוחב הדלת. סילון מסך האוויר חייב, כמו כן, לעבור כמה שיותר קרוב לצד הדלת לכל אורכה (איור 5ב). זה יעביר את האוויר הקר המגיע מבחוץ דרך האוויר במסך ולא לאורכו.

טורבולנטיות נמוכה

לשם פעילות תקינה של מסך האוויר, תחלופת סילון האוויר והאוויר הקר האופף חייבת להיות קטנה ככל האפשר. ישנן שתי דרכים לעשות זאת:

ראשית, הטורבולנטיות של האוויר המשוחרר חייבת להיות קטנה ככל האפשר. לשם כך יש לבחור סורג יציאה מתאים למטרה זו. ה"ערוצים" הקטנים בסורג צריכים להיות צרים וארוכים על מנת לפצל את המערבולות הגדולות לקטנות. פעולה זו תקטין את הטורבולנטיות בסילון מסך האוויר (איור 6).

כמו כן, הבדלי המהירויות בין סילון מסך האוויר והאוויר האופף צריכים להישמר קטנים ככל האפשר. ניתן להשיג זאת באמצעות שימוש במהירות שחרור נמוכה יחסית (ראו גם הפניה [2]).

יכולת חימום גבוהה

על מסכי האוויר להיות בעלי מומנטום מסוים על מנת להגיע לרצפה (חדירה) ויכולת חימום מסוימת כדי לחמם את האוויר הקר שנכנס מחוץ למבנה. המומנטום ויכולת החימום של סילון האוויר מוצגים באמצעות נוסחה א ונוסחה ב בהתאמה.

בנוסחה, מייצג את האורך של מסך האוויר (מעט ארוך יותר מרוחב הדלת); מייצגת את הצפיפות ו מייצגת טמפרטורה. הסימונים ו מייצגים את החלל הפנימי ואת מסך האוויר, בהתאמה. יכולת החימום הנדרשת מיוצגת על ידי .

א

ב

ניתן לחלק את מסכי האוויר לשתי קטגוריות. סילוני אויר צרים ( של בין 2 ל- 6 סנטימטרים) עם מהירות שחרור גבוהה (של בין 10 ל- 25 מטרים לשנייה), או סילוני אויר רחבים (בין 6 ל-20 סנטימטרים) עם מהירות שחרור נמוכה יחסית (בין 4 ל- 10 מטרים לשנייה).

איור 6.jpg

דוגמת חישוב

נניח מסך אויר עם רוחב שחרור של 10 סנטימטרים ומהירות שחרור של 4 סנטימטרים בשנייה. על מנת שייווצר מומנטום זהה (וכך גם חדירה) ממסך אויר בעל פתח יציאה צר של 4 סנטימטרים, מהירות השחרור צריכה להיות 16 מטרים בשנייה. מדד זרימת האוויר של סילון האוויר הרחב הואלמטר, בזמן שמסך האוויר הצר מפיק רק למטר. במידה ויחידת מסך האוויר מחממת את האוויר החיצוני מחום של 15 מעלות צלסיוס לחום של 35 מעלות צלסיוס, היא תפיק (באמצעות נוסחה (ב) ובתנאי של צפיפות אויר של 1.2 קילוגרם למטר מעוקב) יכולת חימום של 24 קילוואט ו- 24 קילוואט, בהתאמה. משמע כי סילון מסך האוויר הרחב המגיע לאותו העומק הינו בעל יכולת חימום גדולה ב-50%.

במצב מסוים בו 24 קילוואט של אויר קר נכנס לתוך המבנה, מסך האוויר הצר יצטרך להפיק אויר חם יותר מ-35 מעלות צלסיוס (למעשה, 47 מעלות צלסיוס!) לשם יכולת חימום זהה. טמפרטורה כזו היא לרוב גבוהה מידי, שכן הסילון לא יצליח להגיע לרצפה בשל כוחות הציפה. כמון כן, מסך האוויר החם איננו נוח לאנשים העוברים מתחתיו.

ניתן לכוון הן את הסילון הצר והן את הסילון הרחב כך שהם יגיעו לרצפה. למרות זאת, כאשר המומנטום של מסכי האוויר זהים (פרופורציונאליים ל-), זרם האוויר הרחב יהיה בעל יכולת חימום גבוהה יותר (פרופורציונאלית ל-). יכולת חימום גבוהה כזו נדרשת אם יש לחמם כמות גדולה של אויר קר הנכנס אל תוך המבנה. לא מפתיע כי הבחירה הטובה תהיה מסך אויר עם פתח שחרור רחב ומהירות שחרור נמוכה.

חימום של חלק אחד בזרם האוויר איננו יתרון שכן עליו להיות מחומם לטמפרטורת שחרור חמה מאוד על מנת להשיג את היכולת הנדרשת. מנקודת המבט של צריכת אנרגיה ברת קיימא מומלץ להשתמש בסילוני אויר רחבים יחסית עם טמפרטורות שחרור נמוכות (35 מעלות צלסיוס ולא 50). סוג זה של מערכות עם טמפרטורה נמוכה הן אפשרויות "ללא חרטות", מכיוון שהן מאפשרות גם שימוש של מערכות אנרגיה ברות קיימא (למשל משאבות חום) .

סיכום

בנוסף לנתונים כגון גודל הדלת והבדלי הטמפרטורה הצפויים, חשוב לדעת את כמות האוורור וההסתננות העוברים בדלת הפתוחה. ניתן להעריכם באמצעות הגובה הניטראלי של פתח הכניסה.

אוורור והסתננות במבנים תעשייתיים עלולים להגיע לערכים גבוהים מאוד. במקרים אלה, מסך אוויר עם מהירות שחרור נמוכה יהיה הבחירה הנכונה לחימום של אויר רק בצורה חסכונית ויעילה אנרגטית.

מאמר זה נכתב ע"י יונתן רבה בעל ניסיון וידע רב בתחום החימום והמיזוג לחברות מפעלים גני אירועים ועוד...                                                                                                 יתרה מכך החברה גם משכירה ומשווקת את מוצריה בעסקאות ליסינג לתקופות קצרות וארוכות במחיר לכל כיס                                                                                      טלפון 0508330888 בקרו באתרינו החדש : http://www.hcsystem.co.il/ .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יונתן.ר מנהל תחום קירור חימום

טלפון 1599-597-779

פקס 1599-597-770

נייד 050-8330888

www.hcsystem.net

yoni_007@zahav.net.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יונתן.ר

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121111 צפיות
במהלך העונות הקרות יותר, סוגים רבים של מכשירים מחוללי חום הופכים למצרך מבוקש בשוק. תנורים, רדיאטורים ומאווררים הינם מכשירים המהווים נושא שיחה מרכזי, גם בשיחות עסקיות וגם בשיחות פרטיות.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121093 צפיות
מכשירי חימום ניידים העובדים על שמן ובעלי סבכת אוורור נוחה ניתנים לשימוש במגוון רחב של פעילויות ובמספר רב של מקומות, דוגמאות לשימושים יכולים להימצא במגזר החקלאי או בענף הבנייה. כתוצאה מכך, מספר רב של מכשירים מסוג זה מצויים וזמינים בשוק. הבעיות צצות רק כאשר ישנו צורך לבחור מבין מבחר הדגמים הקיים.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121066 צפיות
האם ניתן לקצץ הוצאות הכרוכות בעלויות חימום בצורה משמעותית ובו בזמן לשמר חימום גבוהות? כיצד ניתן לשמור על מתקנים גדולים מחוממים בהוצאה מינימאלית? מדוע כדאי לשים לב לא רק לבחירת סוג המכשיר אלא גם לסוג הדלק הנצרך.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121352 צפיות
במדבריות אריזונה בשנות ה-20', אנשים היו ישנים לעיתים קרובות בחוץ, על גבי מרפסות שינה בעלי מסגרות כילה, במהלך הקיץ. בלילות חמים, סדינים או שמיכות ספוגי מים היו נתלים על גבי מסגרת הכילה. מאווררים חשמליים מסתובבים החדירו את אוויר הלילה מבעד לבד הלח על מנת לצנן את החדר.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121297 צפיות
מכשירי חימום אוויר ניידים הינם הדרך הבטוחה לחימום מהיר של חללים וחדרים שונים. כאשר פתרונות חימום אחרים לא עומדים במשימה או כאשר התנאים הנתונים לא מאפשרים את שימושם, מכשירים אלו יבצעו את המשימה. ניתן להשתמש בהם בחללים סגורים ובשטח פתוח.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121010 צפיות
חימום מבנים חיצוניים נתפס בדרך כלל כאתגר. מבנים אלו בדרך כלל גבוהים, מרווחים ובעלי בידוד גרוע. שימוש באמצעי חימום קונבנציונאליים הכוללים דוד חימום ומערכת רדיאטורים מתגלה כפיתרון יקר מאד. בנוסף לכך, עלויות ההפעלה של פיתרון חימום כזה הינם גבוהות ביותר.

מאת: יונתן.רעסקים - כללי13/09/121088 צפיות
ההפצה של אוויר נקי בסביבתנו הינה בעלת חשיבות עליונה, וחוסר יכולת להשתמש במערכות אוורור יעילות עשוי להוביל לסיכוני בריאות חמורים עבור בני אדם. מערכות אלו אחראיות להחלפת האוויר בחללים סגורים על מנת לחדש את מלאי החמצן וכן בכדי לסלק זיהומי לחות, ריחות, עשן, חום, חיידקים הנישאים באוויר ופחמן דו-חמצני.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231795 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222698 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221836 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221897 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222062 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221929 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221536 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica