חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון ואחזקת מלגזות - המלצות והסבר על מוסכים למלגזות

מאת: מלגזותתחבורה ורכב - כללי13/09/20121352 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
באיזה מוסך הכי משתלם וכדאי לתקן מלגזות? 

מוסך זאת מילה שאנחנו לא תמיד אוהבים לשמוע, בעיקר כי כרוכה במאמץ ועצירת לוח הזמנים הרגיל והתפנות לטובת סידורים שלא תמיד מתחשק לנו לבצע. כדי להקל במעט על החוויה ולהפוך את הפנייה למוסך לכמה שיותר יעילה ריכזנו עבורכם את כל המידע אודות מוסכי מלגזות ומתי הכי כדאי ומשתלם לפנות למוסך לטיפול במלגזה חשמלית או דיזל.

הבנה שונה לכל סוג מלגזה

ישנן כמה סוגי מלגזות, מלגזת דיזל שפועלת על דלק, מלגזה חשמלית שלה מצבר הנטען ע"י מטענים שמתאימים למלגזה חשמלית, מלגזות אדם הולך (שיכולות להיות עגלות הידראוליות פשוטות או לחלופין סוג של מלגזה חשמלית עם או בלי תורן). לכל סוג של מלגזה צריך להתאים טיפול שונה במוסך וחשוב שאנשי המקצוע שמטפלים במלגזה יידעו זאת, לדוגמא: למלגזה חשמלית יש כרטיסים אלקטרונים מתוחכמים, במיוחד למלגזה חשמלית חדשה יחסית, שבה התחכום הולך וגדל ולכן צריך איש מקצוע מוסמך שמבין בכל הקשור למלגזה חשמלית ומבין ברכיבים ובמחשוב החכם שמאחורי המלגזה החשמלית. ללא ידע זה תשלמו המון על מלגזה חשמלית שלא תתוקן כראוי.

מוסך מורשה (וגם מוסכניק)

מלגזה חשמלית או דיזל? לשתיהן מגיע שתיקחו אותן למוסך מורשה, שקיבל הסמכה ממשרד התחבורה, שהאנשים בו אכן הוכשרו והוסכמו לטיפול במלגזות. מוסך מורשה נותן לכם בטחון כי מלגזת החשמל או הדיזל שלכם בידיים טובות ואמינות. בנוסף, גם אנשי המוסך צריכים להיות כאלה בעלי ידע, ניסיון וכמובן שידעו וישמחו לתת לכם שירות ולספק לכם מידע באופן קל ופשוט על התיקון שיש לבצע במלגזה החשמלית או הדיזל שלכם.

לתקן או לרכוש? מתי משתלם לנו לתקן מלגזה ומתי לא?

התשובה לשאלה הזו תלויה כמובן אם מדובר במלגזה חשמלית או דיזל, בשנת הייצור של המלגזה, בסיכוי למכור אותה בעתיד לאחר התיקון, במצבה הכללי שצריך להיות מעורך על ידי איש מקצוע ובמחיר התיקון כמובן. כדי לענות במקצועיות לשאלה מומלץ שתפנו לייעוץ והכוונה אצל מביני דבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מלגזות

מאת: מלגזותתחבורה ורכב - כללי27/09/121552 צפיות
המפכה התעשייתית שחררה אותנו מהצורך לסחוב באמצעות כוח הזרוע והמכונות החליפו את בני האדם בעבודות הקשות של סחיבה, פריקה, טעינה ועוד. עם ההתקדמות המודרנית, אנו נהנים מעבודות בהן המרכיב הפיזי הולך ופחות אבל במקביל התלות שלנו במכונות התעשייתיות הולך וגודל.

מאת: מלגזותתחבורה ורכב - כללי13/09/12980 צפיות
צריכים מלגזות להשכרה ורוצים לשלם רק בזן שאתם עובדים? עובדים רק בתקופת הקיץ בחקלאות ובחורף אין לכם צורך במלגזה? זקוקים למלגזות להשכרה במפרט מסוים ולא מכן למלגזה במפרט שונה? לתקופה קצרה או ארוכה אסיף הנדסת מלגזות מציעה לכם שלל מלגזות להשכרה באיכות יוצאת דופן שישרתו אתכם בדיוק לפרק הזמן שאתם צריכים. פרויקט משתנה? תוכלו לבחור מלגזה חלופית מתוך מלאי מלגזות להשכרה ולהחליף במהירות כלי עבודה כזה לאחר לחלוטין.

מאת: מלגזותתחבורה ורכב - כללי07/08/12901 צפיות
מלגזה חדשה היא עניין לא זול אך אם התקציב מאפשר לנו אין כמו מלגזה כזו שתיתן לנו תפוקה מרבית וביצועים מעולים לאורך שנים. אם המצב לא מאפשר לנו לקנות מלגזה חדשה נוכל לבחור מתוך מלאי רחב של מלגזות יד שניה ובכך לצמצם משמעותית את עלויות השינוע שלנו.

מאת: מלגזותתעשייה03/06/121066 צפיות
כלל ראשון שצריך להנחות אותנו בעסקים העצמאיים היא בטיחות במקום הראשון מתוך כבוד לחיי עובדינו ולמשפחותיהם. מנהלי הרכש הלוגיסטי מתודרכים לבחור בציוד איכותי שישמור על בטיחות העובדים במפעל, להעריך, לבחון ולספק למפעל כלים ללא תקלות ופגמים שישרתו אותנו באופן בטוח. כשמדובר בציוד הרמה נשאלת השאלה האם מלגזות משומשות יספקו לנו את רמת הבטיחות הגבוהה לנו אנו מחויבים?

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213591 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204182 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205105 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192548 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181361 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181321 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181524 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica