חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אסטרולוגיה אישית – מה זה אומר?

מאת: מיכל זאסטרולוגיה13/09/20121037 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מאיתנו מחפשים תשובות לשאלות לגבי חייהם ונתקלים במכשול, כשהם פוגשים בשיטות כוללניות מדי. אסטרולוגיה אישית היוותה תמיד תחליף לשיטות אלו, והוכחה דורות על גבי דורות, כשיטה יעילה לחיזוי, הכוונה וגילוי אישי - על עצמך ועל הפעולות שאתה מבצע ורוצה לבצע. באמצעות מפת אסטרולוגיה אישית שמונפקת על ידי תאריך הלידה המדויק ושעת הלידה, ונבנית על ידי מי שמעניק ייעוץ אסטרולוגי מקצועי, ניתן לאבחן ולגלות דברים חדשים על כל אחד ואחד מאיתנו ולספק את ההכוונה הדרושה.

מה יעוץ אסטרולוגי נותן?

יעוץ אסטרולוגי על ידי בניית מפת אסטרולוגיה אישית מעניק לנו את האפשרות לקבל סקירה של התכונות שלנו, לזכות בבטחונות שונים לגבי החלטות בחיים - מההחלטה להישאר עם בן זוג או להחליף תפקיד בעבודה, אנחנו לומדים להכיר את עצמנו ואת הפוטנציאל הטמון בנו ולהתמודד עם בעיות שונות דרך ההבנה של מה שמפעיל ומניע אותנו.

יעוץ אסטרולוגי יכול לסייע בביצוע החלטות הרות גורל ושינויים בחיינו, אנחנו יכולים לדעת האם לקחת עבודה שהוצעה לנו, להיכנס לקשר עם אדם שאיננו בטוחים לגביו או לדעת האם כדאי לנסוע לחו"ל בתקופה זו או אחרת.

אנחנו יכולים להבין את הגלגלים שמניעים אותנו ובאמצעות כך לשנות כיוון ולהתאים את מעשינו למה שקורה בחיינו, כך שתהיה לנו הקלה משמעותית. בעיקר, אנחנו נוגעים באמצעות ייעוץ אסטרולוגי בכל תחומי החיים שלנו - מזוגיות ומיניות ועד לאהבה, קריירה, כסף ונסיעות.

לגלות ולעלות על השביל שלנו בחיים

יעוץ אסטרולוגי המתבצע במסגרת פורום אסטרולוגיה או במפגש עם מטפל המעניק הכוונת אסטרולוגיה אישית, יעזור לנו למצוא את השביל הנכון לצעוד עליו בהמשך חיינו, ילמד אותנו כיצד להתנהל בזמני משבר וכיצד למקסם את התכונות הטובות שלנו ולעבוד על התכונות הפחות טובות כך שחיינו יהיו מספקים ונוחים. ייעוץ אסטרולוגי הוכח כיעיל וממוקד במלוא מובן המילה וכדרך לגיטימית לפתור בעיות אישיות, להתמודד עם קשיים ולקבל הכוונה בתחומי חיים רבים. זהו שירות ייעוץ קל ונוח, זמין ומתאים תמיד ובעיקר, הוא ממוקד בנו ונבנה דרך מערכת המספרים האישית שלנו - תאריך הלידה ושעת הלידה האישיים. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא אסטרולוגיה

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה25/11/1912737 צפיות
תחזית אסטרולוגית מפורטת לשנת 2020. מה יתרחש אצל כל המזלות בפרטי, וגם בכללי ובלאומי. זו עתידה להיות שנה יוצאת דופן במגוון תחומים.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/198686 צפיות
שנת תש"פ הבאה עלינו לטובה היא שנת התיקונים. ברמה המיסטית הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בתחומים רבים. תחומים אלו קשורים בעיקר לקטע הרוחני ולהתקדמות הרוחנית שתגיע בשנת תש"פ. ברמה הקונקרטית, אנשים פשוט יתקנו את דרכיהם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה24/11/182309 צפיות
תחזית אסטרולוגית מלאה לשנת 2019, כולל חלוקה ליסודות ומזלות.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה26/08/188936 צפיות
מה צפוי לבני המזלות השונים בשנת תשעט - תחזית מלאה ומפורטת

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה21/05/181000 צפיות
מה יקרה לבני מזל שור במהלך השנה הנוכחית? תחזית מלאה לבני המזל בתחומים האישיים והמקצועיים. רמז: זו תהיה שנה לא רעה בכלל.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה05/12/172024 צפיות
שנת 2018 המציצה מעבר לפינה כבר נתנה אותותיה וסימניה על חלק מן השינויים שיתחוללו סביבנו ובנו בשנה זו. שנת 2018 הכן היא שנת השינויים ובגדול. השינויים יחולו הן בתחום הרוחני והן בתחום הקיומי. השינויים הללו שיורגשו במהלך כל שנת 2018 ילוו בתובנות חדשות ובהרחבת התודעה שלנו. השינויים כוללים גם שינויים פיזיים שיחולו סביבנו כמו למשל שינויים במזג האוויר . ברמה הרוחנית שנת 2018 תהיה שנת מתנה היא תתאפיין במתנות רוחניות כמו למשל שפע אדיר, אינטואיציה גבוהה, סולידריות ואהבת חינם.

מאת: עליזה גבאי קרשבסקיאסטרולוגיה27/12/161518 צפיות
שנת 2017, הבאה עלינו לטובה, תיזכר בעתיד ההיסטוריה כשנת הרפואה. שנת 2017, היא שנתם של הרופאים, המרפאים, המדענים ובעיקר חוקרי המזון. שנת 2017, תיצור מקצועות חדשים בתחום הטכנולוגיה , הרפואה , הריפוי ובעיקר חקר המזון. בתחום הרפואה, יהיו חידושים מדהימים והמצאות חדשות. שנת 2017 , תהיה שנתם של החולים הכרוניים, שסוף כל סוף יהיה מזור למחלתם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica