חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלונות הזולים והטובים בלה פאז, בוליביה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון15/09/2012805 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 53 מלונות בלה פאז, בוליביה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

Hotel Presidente La Paz

החדרים מרוהטים באלגנטיות ונוחות בסגנון של 5 כוכבים. בחדרים יש גם טלוויזיה, מיני בר וכבלים / לוויין. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. החדרים מצויידים בטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Hernando Siles Stadium, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. El Alto International Airport (LPB) הינו במרחק של 20 דקות במכונית. מיקום המלון מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. National Museum of Archaeology of Bolivia נמצא כ-20 דקות הליכה מההמלון.

Panamerican Hotel La Paz

המלון ממוקם בסמוך למרכז העיר לה פאז ורק חמש דקות הליכה אל National Museum of Archaeology of Bolivia.

Hotel LP Columbus

המלון מציע תמורה טובה לכסף בין השאר בזכות מיקומו- רק מספר דקות הליכה אל Hernando Siles Stadium. במלון תמצאו דלפק סיורים ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר לה פאז.בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. בחדרים יש גם טלוויזיה שטוחה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר בהמלון מכיל מגהץ, מיני בר וטלפון.

Camino Real Aparthotel

בדירות נופש תמצאו מועדון כושר ודלפק סיורים, וגם קונסיירז', מרכז עסקים וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר לה פאז.משפחות המגיעות לנופש מוזמנות לבלות ולהתרווח בדירות אשר עוצבו במיוחד לאירוח משפחות. הדירות מאובזרות היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילות כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בדירות תמצאו מגהץ, טלפון ומיני בר. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי הדירות נופש, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך הטיול שלכם. המטבחון כולל מקרר ומאפשר לאורחים לבשל בעצמם.

Camino Real Suites

במלון תמצאו בריכה מחוממת, מרכז בריאות וספא ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות.המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. ג'קוזי, סאונה וסלון יופי זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. המלון מציע מגוון שרותים המיועדים לעסקים הכוללים חדרי דיונים, מרכז עסקים ושירותי מזכירות. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם כרטיסים וסיורי יום.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לCamino Real Suites ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. חדר האמבטיה הפרטי מכיל מקלחת, מייבש שיער ואמבט ספא. בין השאר, תמצאו בחדרים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל החדרים הממוזגים של ההמלון הם חסינים לרעש.

National Museum of Archaeology of Bolivia וHernando Siles Stadium נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהמלון. El Alto International Airport (LPB) נמצא במרחק קצר של 40 דקות במכונית. מרכז לה פאז נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

Ritz Apart Hotel

הדירות מרוהטות באלגנטיות ונוחות ברמה של חמישה כוכבים. כל הדירות ממוזגות וכוללות טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל דירה כוללת, בין השאר, מקרר, מיני בר וטלפון. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי הדירות נופש, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. הוא מציע דירות מרווחות שמאורגנות במיוחד לנוחיות משפחות.בבר של ההדירות נופש תוכלו לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה.

Radisson Plaza Hotel La Paz

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מפנקת, Radisson Plaza Hotel La Paz הוא המקום הקלאסי עבורכם. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר לה פאז.Radisson Plaza Hotel La Paz מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, מגרשי טניס וחדר/י ישיבות עבור האורחים. בין השרותים שתמצאו יש שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים ושירותי כביסה. בRadisson Plaza Hotel La Paz פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שRadisson Plaza Hotel La Paz מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

לנוחיותכם, הRadisson Plaza Hotel La Paz מציע חדרים ללא עישון. כל החדרים ממוזגים ומציעים נוף פנוארמי של ההרים והעיר. כל חדר כולל כבלים / לוויין וטלוויזיה.

Hotel Restaurante Oberland

הגינה במלון הינה פינה שלווה, והיא נהדרת עבור מי שמעוניין לנוח ולהירגע. הספא של המלון מציע מבחר טיפולים מרגיעים בינהם עיסוי וסאונה. במידה ואתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה ללא תשלום נוסף. האורחים יכולים להנות מחיבור לאינטרנט ולהישאר בקשר עם משפחה וחברים גם במהלך החופשה. בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו מרכז עסקים, המרת מט"ח ובריכה.

Hotel Europa La Paz

במלון יש בריכה מחוממת, אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'.המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. בנוסף, המלון מציע מרכז עסקים, סלון יופי וחדרי דיונים. בשטח המלון תמצאו חנות פרחים, חנות מזכרות/מתנות ועמדת עיתונים. האורחים יכולים להנות מהספא של המלון, הכולל, בין השאר, מספרה וחדר שיזוף.

חדר האמבטיה אשר בחדר הינו מפואר וברמת חמישה כוכבים, ומכיל מייבש שיער ומקלחת יוקרתיים. בחדרים תימצאו נופים פנורמיים של העיר וההרים וכמו כן כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. הם כולם ממוזגים וכוללים טלפון, מגהץ מכנסיים חשמלי ומיני בר.

El Dorado Hotel La Paz

המלון ממוקם לנוחותכם במרכז העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בלה פאז.El Dorado Hotel La Paz מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', חדר/י ישיבות ושירותי בייביסיטר לשרות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום שירותי כביסה וחניה מקורה. האורחים מוזמנים להנות מרשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה.

Plaza Hotel La Paz

Plaza Hotel La Paz מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה פנימית, קונסיירז' וסאונה לנוחות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שPlaza Hotel La Paz מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה. אורחים המעוניינים לשמור על הכושר במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. בנוסף למרכז עסקים וניקוי יבש, תמצאו במלון המרת מט"ח, חניה מקורה ושירותי כביסה.כל חדר מצוייד בכבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומאובזרים בטלפון ומיני בר. לרשותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהתחבר לעולם גם במהלך הטיול שלכם אם רק תירצו בכך.

Casa Grande Hotel La Paz

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. האורחים יכולים להנות מהספא של המלון, הכולל, בין השאר, עיסוי וסאונה. בין השאר, תמצאו במלון שירותי כביסה, אחסון מזוודות וניקוי יבש. לנוחות מירבית, כחלק משרותי המקום, אורחי המלון יכולים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. בנוסף, יש בCasa Grande Hotel La Paz מרכז עסקים, חדר/י ישיבות וקונסיירז'.כל חדר מצוייד בטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מכילים מטבח המצויד במקרר ומיקרוגל. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך החופשה שלכם. בכולם תמצאו מגהץ, טלפון ומיני בר.

Gloria Hotel La Paz

המלון ממוקם במרחק מספר דקות במונית ממרכז לה פאז ותעריפיו לא יקרים.

El Rey Palace Hotel

המלון פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ויש בו שירותי בייביסיטר. בנוסף יש בEl Rey Palace Hotel שירותי כביסה, מרכז עסקים וכספת. שרות החדרים פועל מסביב לשעון והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה. המיקום המרכזי יעזר לכם להגיע בהליכה קצרה מהמלון למקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים. בנוסף יש המרת מט"ח.כל חדר מצוייד, בין השאר בטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בין השאר, תמצאו בחדרים טלפון ומיני בר. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם אם רק תירצו בכך.

לה פאז: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/La_Paz_1.htm

בוליביה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Bolivia.htm

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355869 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123768 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127457 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127427 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127384 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127356 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127040 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182169 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182034 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181402 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181583 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181490 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181476 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica