חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שינוי מחשבתי: במה להתמקד כשאת אוכלת?

מאת: אייל מנקרבריאות נשים15/09/20122440 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קראת כבר אינספור מאמרים על תזונה נכונה, את מחשבת קלוריות ללא הפסקה ומכירה את התפריטים של כל הדיאטות - אבל שוב נכנעת לחשקים הבלתי נשלטים, למרות שאת יודעת מה עושה לגוף שלך, ושוברת את הכלים. שורש הבעיה כמעט תמיד טמון באופן החשיבה שלנו. כשאת בדיאטה, תחושת המחסור מלווה אותך. כל פעם שאת אוכלת, את מרגישה שאת חוסכת מעצמך, שאת סובלת - תחושות שמובילות ללחץ ותסכול, ובסופו של דבר לשבירת הדיאטה, לבולמוס אכילה ובסופו של דבר אפילו למשקל יותר גבוה מנקודת ההתחלה. ללא שינוי גישה משמעותי, את תמשיכי ליפול ולהיגרר לאכילה רגשית.

אז מה עושים?

- התמקדי במה שאת אוכלת, לא במה שאת לא אוכלת: אל תחשבי על המאכלים נוטפי השומן או הסוכרים שהיית רוצה לאכול עכשיו, אלא תיהני ממה שנמצא אצלך בצלחת. מחשבות על אוכל אהוב ואסור, גורמות למוח שלנו לייצר חזיונות של מאכלים אלו ובהתאם לכך הקיבה מתכוננת אליהם. כשלא תקבלי את מבוקשך, תרגישי מופסדת ואומללה - וברגע המשבר, מיד תפלי אל מדף הממתקים או אל הג'אנק פוד בדרך הביתה. מצאי מתכונים מעניינים ומתוחכמים יותר למאכלים בריאים, בחרי אוכל מזין שקולע גם לטעמך, ומצאי דרכים לפנק את עצמך באורח בריא.

- חשבי חיובי: בזמן שאת אוכלת, נסי להיזכר בדברים טובים שקרו לך היום, במה שמצפה לך במהלך או בסוף השבוע, באנשים אהובים.. שימי מוזיקה נחמדה ברקע, והפכי את הארוחה לרגע נחמד שבו את מפנה רגע לעצמך ולמחשבות היפות. לא משנה מה נמצא בצלחת שלך, כבר יהיה לך יותר טעים.

- שתי מים: המים מגבירים את תחושת השובע ועוזרים לעיכול טוב יותר של המזון, מאיצים חילוף חומרים ועוזרים לסילוק חומרי הפסולת. מלבד זאת, אם תשתי במהלך האכילה, תאכלי לאט יותר - וידוע שלתחושת השובע לוקח כ-20 דקות להגיע, כך שתמנעי מאכילת כמות מיותרת במהירות. בנוסף, למים תפקיד חשוב בפירוק השומנים.

- אכלי בחברה: אם הדבר מתאפשר, מצאי פרטנר אהוב לזמן הארוחה: חברה טובה, בעל, בן או בת, קרוב משפחה או כל מי שרק תרצי. שיחה במהלך הארוחה מאטה את קצב האכילה וגורמת לך ליהנות מהאוכל ולא להתמקד בתחושות רעות ובחשקים אסורים. תמיכה היא אחד הגורמים החשובים במאבק עם עודף משקל, אל תחששי לבקש אותה – ולא לעבור את זה לבד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביזנס דיזיין הוקמה כדי לספק מענה מקצועי לנושא בניית אתרים וקידום אתרים באינטרנט. מה שמייחד אותנו הוא מקצוענות ושימת הדגש על הפרטים הקטנים. אנו מאמינים ביחס אישי ללקוח והגעה לתוצאות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל מנקר

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים09/06/13993 צפיות
כל אחד שהתנסה קצת בגלישה באינטרנט הבין מהר שמה שגורם לו להישאר באתר אינטרנט ולא לעבור לתוצאה הבאה שנתן מנוע החיפוש הוא העיצוב. לא רק שהעיצוב יפתה את הגולש להמשיך בגלישה לאתר, הוא גם לרוב יגרום לו לחזור אליו. אין הדבר אומר שלא צריך להשקיע בתוכן - גם הוא חייב להיות איכותי ולהיות בעל ערך מוסף לגולש, אך כל עוד סביבתו לא תהיה נאה - הגולש ימאס מהקריאה בו. כמו שאף חנות לא תזניח את חלון הראווה שלה, כך גם אף אתר לא יכול להרשות לעצמו שלא להשקיע בעיצוב. העיצוב משפיע באופן ישיר על הרושם הראשוני שנוצר בקרב ה

מאת: אייל מנקרקידום אתרים09/06/131158 צפיות
כבר בזמן שבונים את האתר, חשוב להתייחס לאופן קידומו במנועי החיפוש. במידה ולא תהיה מחשבה תחילה, כנראה שנצטער על כך מאוד אחר כך. בסיס שמותאם לקידום האתר חשוב מאוד, וניתן להשיג אחד כזה בשתי צורות - או להתחיל לכתוב בשפת תכנות, או פשוט לבנות אתר על בסיס מערכת וורדפרס. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן לאתרים תחת קוד פתוח, שמופצת בחינם ברשת. וורדפרס עומדת מאחורי מאות אלפי אתרים ומייעלת את הליכי הקידום שלהם באופן ניכר. גם אם נדמה לכם שמעולם לא נתקלתם באתר וורדפרס, רוב האתרים שאתם גולשים בהם מבוססים עליה.

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים02/06/13898 צפיות
כל אחד שהתנסה קצת בגלישה באינטרנט הבין מהר שמה שגורם לו להישאר באתר אינטרנט ולא לעבור לתוצאה הבאה שנתן מנוע החיפוש הוא העיצוב. לא רק שהעיצוב יפתה את הגולש להמשיך בגלישה לאתר, הוא גם לרוב יגרום לו לחזור אליו. אין הדבר אומר שלא צריך להשקיע בתוכן - גם הוא חייב להיות איכותי ולהיות בעל ערך מוסף לגולש, אך כל עוד סביבתו לא תהיה נאה - הגולש ימאס מהקריאה בו. כמו שאף חנות לא תזניח את חלון הראווה שלה, כך גם אף אתר לא יכול להרשות לעצמו שלא להשקיע בעיצוב.

מאת: אייל מנקראינטרנט - כללי26/05/131114 צפיות
אנחנו לא מפסיקים לשמוע את המילה "וורדפרס" כל הזמן, וכשמדברים על הקמת אתרים אין סיכוי שמושג זה לא יעלה - אבל על מה בכלל כל הרעש? הרי זוהי מערכת ניהול תוכן די פשוטה, שבהתחלה תוכננה עבור ניהול בלוגים - אז כיצד היא הפכה בעשור אחד - מאז שפותחה בשנת 2003 ועד היום - לדרך הכי פופולארית לבניית אתרים? כיום יותר מ-300 מיליון אתרים בכל השפות ומכל רחבי העולם מבוססים על מערכת וורדפרס, ו-6% מ-10,000 האתרים הגדולים בעולם גם הם בנויים במערכת זו?

מאת: אייל מנקרעיצוב אתרים19/05/131227 צפיות
הקמת אתר לעסק מביאה בסופו של דבר להגדלת רווחים - אך תחילת הדרך דורשת הוצאות כספיות. לכן, לקוחות רבים של בניית אתרים מחפשים דרך להוזיל את התהליך ולבנות אתר בדרך זולה יחסית. אחת הדרכים שעונות על מטרה זו ונהיו פופולאריות מאוד עם הזמן היא בניית אתרים על בסיס מערכת ניהול וורדפרס. וורדפרס היא מערכת לניהול תוכן של אתרים המופצת חינם, ואף ניתן לעצב אותה בחינם - באמצעות תבניות וורדפרס. תבניות וורדפרס בעצם "מתלבשות" על המבנה של אתר הוורדפרס וכך מקנות לו את העיצוב שלו.

מאת: אייל מנקרמסחר אלקטרוני13/05/131181 צפיות
בניית חנות וירטואלית הפכה לנפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות, ואפילו ותיקי המסחר הישן שמחזיקים חנות פיזית כמיטב המסורת פותחים לעצמם גם חנות וירטואלית - אפילו אלו שתמיד חשש מהאינטרנט. הסיבה לכך ברורה למדי - בניית חנות אונליין ממנפת את העסק באופן אדיר, מעניקה לו חשיפה לקהל לקוחות חדש ואינסופי ומאפשרת לשמור על קשר רציף עם הלקוחות הותיקים - והכל בלחיצת כפתור.

מאת: אייל מנקרעסקים מקוונים13/05/131087 צפיות
עם השנים, ככל שאנחנו הופכים להיות יותר תלויים באינטרנט, כך גם הרגלי הצריכה שלנו משתנים. בזמן האחרון ניתן לראות גידול חד במספר החנויות המקוונות לעומת ירידה בחנויות הפיזיות - וברור מדוע. לחנויות הוירטואליות יתרונות רבים לשני הצדדים - גם לקונה וגם למוכר, וכך יותר ויותר עסקים מצרפים בניית חנות וירטואלית לעסק שלהם או אפילו מחליטים לנהל את המכירות אך ורק באמצעות הרשת.

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196603 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: artikunoבריאות נשים05/03/149424 צפיות
לא כולנו נולדנו מושלמים. זה לא אומר שזה גזרה משמיים. ניתוחים פלסטיים מאפשרים לנו לעצב את המראה שלנו ולשנות את מה שאיננו אוהבים.

מאת: ירדן חוריבריאות נשים26/02/148986 צפיות
נשים רבות בוחרות לעשות ניתוח מחיצה באף בשביל לשפר את המראה שלהן, הבטחון העצמי והדימוי הגופני שהן מחזיקות על עצמן.

מאת: אודי ביגבריאות נשים06/11/139221 צפיות
אחת משלוש נשים תחווה דליפת שתן במהלך חייה. שכיחות התופעה עולה עם הגיל. נשים שעברו את גיל 64 יש להן 40% סיכוי לסבול מדליפת שתן. דליפת שתן בנשים שכיחה בעיקר במהלך ההריון ובסמוך ללידה. לעיתים היא חולפת מאליה ואולם לרוב מופיעה שוב עם הפסקת המחזור והשינויים ההורמונליים המתלווים לכך.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138904 צפיות
במהלך השנים האחרונות חלה עלייה ברמת המודעות שלנו כלפי צורת חיינו. התחלנו לשים לב להשפעת התזונה על גופינו ותחושתנו, על חשיבות שתיית המים, התחלנו לשים לב לתכשירים בהם אנו משתמשים, למוצרי הקוסמטיקה שלנו, לזיהום האוויר והשפעתו הרעה על בריאותנו, לרמת הלחץ והחרדה שלנו ועוד. כתוצאה מעליית המודעות החלו אנשים רבים לקבל טיפולים אשר כלולים במסגרת הרפואה המשלימה. טיפולים כמו ארומתרפיה, דמיון מודרך, רפלקסולוגיה, רייקי, יוגה, מדיטציה ועוד, הפכו להיות מקובלים ופופולאריים בקרב הציבור ואנשים רבים הצליחו לשפר את

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138849 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138765 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica