חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציה יוצאת דופן

מאת: אופיר בן צוראטרקציות17/09/2012939 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אטרקציה יוצאת דופן

אם אתם מחפשים אטרקציה חוויתית יוצאת דופן המעניקה הנאה פינוק ורוגע מדהימים. אחת האטרקציות אשר באופיינת ככזאת היא טיפול ספא ויכולה לענות לדרישות אלה כאשר באמצעותה ניתן אף לשבור את שיגרת החיים ולצאת ממנה רעננים. אטרקציה זו למעשה משלבת טיפולים שונים המעניקים תחושות של שחרור לחצים והתחדשות וחידוש אנרגיות באופן מושלם. חווית הספא מתאימה לכול הגילאים כאשר ניתן להתאים אותה לאופיו של המטופל.

ידוע כי בעבר בשל המחירים הגבוהים רק אנשי העשירון העליון נהנו מאטרקציה זו של טיפולי ספא. ולכן אתרי הספא השונים הן בשל הרצון לספק אטרקציה זו גם לאנשי המעמד הבנוני והן בשל התחרות בתחום. הורידו את המחירים של חבילות וטיפולי הספא בכדי שחוויה זו תתאפשר להקהל נוסף.כמו כן, ניתן כיום לרכוש חבילות ספא כמתנה מושלמת המותאמת במיוחד לאופיו של אותו אדם, וזאת כתוצאה  ומחירי חבילות הספא אינן גבוהות כבעבר.

כיום באתרי ספא ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות ומתקנים, כאשר הבסיסיים בהם אשר קיימים בכול אתרי הספא הם: חדרי סאונה יבשה או רטובה, ג'קוזי, מגוון רחב של עיסויים ואמבטיות מלחים ושמנים. כאשר באתרי ספא ברמה גבוה ניתן אף להינות מארוחות בריאות עשירות, מבריכות מקורות ורגילות, אירוח בסוויטות מפנקות, חדרי כושר משוכללים ועוד...

חשוב להבין כי נתון המתקנים ושירותים המסופקים באתרים השונים הינו נתון שרירותי בין אתר לאתר, כך שבאתר אחד ניתן יהיה למצוא בין מגוון העיסויים - עיסוי שבדי כאשר באתר אחר סוג זה של עיסוי לא יסופק בין מגוון העיסויים אך יסופק עיסוי מסוג אחר במקומו  מגוון בעיסויים המצויים באתרים השונים הם: עיסוי רפואי, רפלקסולוגיה, שיאצו, עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, עיסוי אבנים חמות, עיסוי ארומתרפי ועיסוי פנים. העיסוי הינו מתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומקצועים כאשר משך הטיפול יכול לנוע בין דקות ספורות ליותר משעה בהתאם לחבילת הספא שרכשתם.

אטרקציה נוספת המוכרת כבעלת סגולות רפואה היא סאונה אשר זהו למעשה סוג של מרחץ אדים בו שוהה המתרחץ בחדר המכיל אוויר לח או יבש בטמפרטורה גבוהה מאוד המעודדת הזעה מוגברת. כך שזו מאופיינת כבריאה בשל ההזעה אשר ידועה כאחת הדרכים להוצאת רעלים מגופנו.

אנשים רבים אשר נהנו מחוויה זו של טיפולי ספא מעידים כי טיפול זה למעשה איפשר להם לשבור את שגרת החיים והעניק להם תחושות של שלווה ורוגע יוצאי דופן בשילוב של הרגשת התחדשות ורעננות.

 



תגיות המאמר: ספא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121401 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121298 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121488 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/121989 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122690 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121900 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121326 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195632 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica