חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות בטורונטו, קנדה עם hotels-seeker.com

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון23/09/201214095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טורונטו, קנדה

טורונטו

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 177 מלונות בטורונטו, קנדה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! 8

Cambridge Suites Hotel

המיקום המרכזי של Cambridge Suites Hotel יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של טורונטו כמו למשל מרכז איטון טורונטו, כיכר יונג-דונדאס ובית העירייה של טורונטו אשר נמצאים במרחק הליכה קצרה. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של טורונטו, כמו למשל Mackenzie House שנמצא במרחק הליכה קצרה. Cambridge Suites Hotel נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Massey Hall וThe Bay Queen Street.

במלון יש חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. מלבד מרכז עסקים, ספא יום וקבלה הפועלת 24 שעות, המלון מציע גם שיעורי כושר ומגרש סקווש. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית.

החדרים המודרניים של המלון מציעים כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיית פלזמה/ LCD. ובנוסף נגן די וי די, מיני בר ופינת קפה ותה. המטבחון כולל מיקרוגל ומקרר ומאפשר לאורחים להכין את הארוחות בעצמם.

האזור בו ממוקם המלון הינו מוביל את חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. שרות החדרים פועל ללא הפסקה והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי יום.

Cambridge Suites Hotel ממוקם לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של טורונטו. המלון נמצא שתי דקות הליכה אל Elgin And Winter Garden Theatres וCloud Gardens, בעוד המרחק אל אוניברסיטת ריירסון הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק של Toronto/Downsview Airport (YZD) מן המלון הינו 30 דקות באוטו.

--------------------------------------------------------------------------------

Grand Hotel Toronto

המלון יושב במרכז טורונטו ורק 10 דקות הליכה מכיכר יונג-דונדאס, שוק סנט לורנס ואוניברסיטת ריירסון. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של טורונטו, כמו למשל 10 Dundas East שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. במלון יש מרכז בריאות וספא ומועדון כושר, וגם קונסיירז', סאונה וחדר/י ישיבות. בסביבת Grand Hotel Toronto תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Grand Hotel Toronto מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. לנוחיות האורחים, הGrand Hotel Toronto נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בGrand Hotel Toronto פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם.

משפחות המחפשות מקום לחופשתם הקרובה ישמחו לדעת שישנם חדרים המיועדים במיוחד לאירוח משפחות עם ילדים, מספיק גדולים על מנת לספק לכם חופשה נעימה ונוחה. בכל חדר תמצאו מטבחון עם פינת קפה, מכונת קפה ומקרר. כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכיל טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. האורחים יכולים להזמין שרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

Delta Chelsea

המלון המדורג 4 כוכבים נמצא במרכז טורונטו, רק 5 דקות הליכה אל 10 Dundas East, אוניברסיטת ריירסון וVictoria Hospital for Sick Children. המיתחם מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של טורונטו, כמו למשל כיכר יונג-דונדאס שנמצא במרחק הליכה קצרה.

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Delta Chelsea הוא המקום המושלם עבורכם. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שDelta Chelsea מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. השהות בDelta Chelsea תבטיח לכם מיקום אידיאלי בסמוך לסצנת המועדונים של טורונטו.

במידה ואתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבDelta Chelsea ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. לנוחיותכם, הDelta Chelsea מציע חדרים ללא עישון. המטבח מאובזר במיקרוגל, מכונת קפה ופינת קפה.

בבר של המלון ניתן לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מחברה טובה. לנוחותכם ניתן להנות משרות חדרים 24/7. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון בכל בוקר.

--------------------------------------------------------------------------------

Ramada Plaza Toronto

בין הינכם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Ramada Plaza Toronto הוא המקום הקלאסי עבורכם. ממוקם בסמוך למרכז העיר טורונטו, המלון נמצא במרחק של הליכה קצרה מ10 Dundas East ואוניברסיטת ריירסון. בסביבת Ramada Plaza Toronto תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Ramada Plaza Toronto מציע חדרים זולים, טלוויזיה וחיבור אל-חוטי בחינם. בין השרותים שתמצאו יש חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. בין השאר, תמצאו במלון חדרי דיונים, סאונה וניקוי יבש. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שRamada Plaza Toronto מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

לנוחיותכם, הRamada Plaza Toronto מציע חדרים ללא עישון. החדרים במלון מכילים כספת, כבלים / לוויין ופינת קפה. חדר האמבטיה מכיל מייבש שיער, מקלחת ואמבטיה נפרדת. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, מכונת קפה ומגהץ.

המלון מגיש ארוחת בוקר אמריקאית או מן התפריט (א לה קרט) מידי יום.

--------------------------------------------------------------------------------

InterContinental Centre Hotel Toronto

InterContinental Centre Hotel Toronto נמצא במתחם העיר העתיקה, מרחק הליכה של חמש דקות ממגדל CN ואולם רוי תומסון. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של טורונטו, כמו למשל Princess of Wales Theatre שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. בסביבת InterContinental Centre Hotel Toronto תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

InterContinental Centre Hotel Toronto הינו מקום נוח הן לנסיעה לצורך עבודה והן לנופש. טיפולי יופי ומסז'ים תמצאו בספא של המלון. בנוסף, תמצאו בInterContinental Centre Hotel Toronto מסלול גולף, מכון יופי וסאונה.

משפחות היוצאות לחופשה יכולות לבלות ולהתרווח בחדרים אשר עוצבו במיוחד בשבילהן. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ומצוידים בכספת, פינת קפה וטלוויזיה שטוחה. כל חדר בהמלון מאובזר בנגן די וי די, מיני בר ומכונת קפה.

--------------------------------------------------------------------------------

The King Edward Hotel

המלון נמצא במיתחם העיר העתיקה של טורונטו, מרחק 5 דקות הליכה מ- היכל התהילה של ההוקי וCloud Gardens. Le Meridien King Edward ממוקם בלב העיר ובמרחק הליכה קצרה ממרכז איטון טורונטו, Elgin And Winter Garden Theatres ושוק סנט לורנס. Le Meridien King Edward נמצא לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של טורונטו.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר ומועדון ילדים. הקבלה של ההמלון פועלת 24 שעות ויש שרות של שמירת מזוודות. בנוסף למכון יופי וסאונה, יש במלון גם חדר/י ישיבות, מרכז עסקים ומגרשי טניס.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לLe Meridien King Edward ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. חדר האמבטיה כולל חלוקי רחצה, מייבש שיער ואמבטיה נפרדת. כל חדר בהמלון כולל פינת קפה, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת.

המיתחם של המלון נחשב למרכזי בחיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות. האורחים מוזמנים להירגע עם משקה בבר. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים בכל זמן של היום.

--------------------------------------------------------------------------------

The Fairmont Royal York

המלון המדורג 4 כוכבים נמצא בלב טורונטו, רק מספר דקות הליכה אל אולם רוי תומסון והיכל התהילה של ההוקי. המיתחם ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של טורונטו, כמו למשל Princess of Wales Theatre שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

ספא היום של המלון מספק מגוון מסז'ים מרגיעים וטיפולי יופי. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שThe Fairmont Royal York מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. השהות בThe Fairmont Royal York מבטיחה לכם מיקום מושלם קרוב להברים המפורסמים של טורונטו.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבThe Fairmont Royal York ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. לנוחיותכם, הThe Fairmont Royal York מציע חדרים ללא עישון. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומציעים כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין.

--------------------------------------------------------------------------------

BEST WESTERN Primrose Hotel Toronto Downtown

הBEST WESTERN Primrose Hotel Toronto Downtown נמצא במתחם העיר העתיקה, הליכה של 10 דקות למרכז העיר. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של טורונטו, כמו למשל אוניברסיטת ריירסון שנמצא במרחק הליכה קצרה. החדרים בהמלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והאינטרנט האל-חוטי הינו על חשבון הבית.

BEST WESTERN Primrose Hotel Toronto Downtown מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, בריכה ומסלול גולף עבור האורחים. בין מבחר השירותים שהמלון מציע למשפחות ניתן למצוא שירותי בייביסיטר. בשטח המלון תמצאו עמדת עיתונים, מכולת וחנות מזכרות/מתנות. בנוסף, תמצאו בBEST WESTERN Primrose Hotel Toronto Downtown חדר/י ישיבות, סאונה ומרכז עסקים.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לBEST WESTERN Primrose Hotel Toronto Downtown ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. ישנם חדרים מחוברים. המטבחון כולל מקרר, מכונת קפה ופינת קפה ומאפשר לאורחים שמעוניינים בכך לבשל ולהכין את הארוחות לבד.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) מוגשת מידי בוקר.

--------------------------------------------------------------------------------

Sheraton Centre Toronto Hotel

המלון נמצא בלב טורונטו ורק 10 דקות הליכה אל מרכז איטון טורונטו, Princess of Wales Theatre וכיכר יונג-דונדאס. Sheraton Centre Toronto Hotel נמצא במרכז העיר העתיקה ורק הליכה קצרה מCloud Gardens ובית העירייה של טורונטו. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של טורונטו, כמו למשל אולם רוי תומסון שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. Sheraton Centre Toronto Hotel ממוקם באופן אידיאלי קרוב למיתחם הקניות של טורונטו.

מתקני הפנאי של Sheraton Centre Toronto Hotel כוללים ביליארד ובריכה מחוממת. המקום מציע אינטרנט אלחוטי בחינם. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בטורונטו ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לSheraton Centre Toronto Hotel ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מציעים טלוויזיה, פינת קפה וכספת. כל חדר מצוייד במקרר, שי מוצרי טיפוח ומכונת קפה.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול. האורחים יכולים להזמין שרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn Toronto Downtown Centre

Holiday Inn Toronto Downtown Centre ממוקם במרכז העיר ורק 10 דקות הליכה מ10 Dundas East, אוניברסיטת ריירסון וכיכר יונג-דונדאס. האזור ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. המלון ממוקם בהעיר העתיקה, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בטורונטו.

Holiday Inn Toronto Downtown Centre הינו מקום אידיאלי הן לנסיעה לצורך עבודה והן לחופשה. השרות לעסקים כולל חדרי אירועים, חדרי דיונים ושירות שליחים. בנוסף, עומדים לרשות האורחים מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לHoliday Inn Toronto Downtown Centre ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. חדר האמבטיה כולל שי מוצרי טיפוח, מראת איפור מוארת ומייבש שיער. החדרים הממוזגים כוללים טלוויזיה שטוחה, פינת קפה וכספת.

המיתחם של המלון נחשב למרכזי בחיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול. האורחים יכולים להנות ממשקה בבר. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי בוקר.

--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn Bloor Yorkville

המלון נמצא בטורונטו העיר העתיקה, מרחק הליכה קצר אל מוזיאון רויאל אונטריו, ספריית רוברטס וEmmanuel College. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של טורונטו, כמו למשל Massey College שנמצא במרחק הליכה קצרה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר טורונטו.

Holiday Inn Bloor Yorkville מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, בריכת שחייה ומסלול גולף עבור האורחים. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בטורונטו ולספק מידע מקיף על האזור. השרות לעסקים כולל חדרי דיונים, שירות שליחים ושירותי מזכירות. יש סאונה, מרכז עסקים, חדר/י ישיבות, ואינטרנט אל חוטי.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לHoliday Inn Bloor Yorkville ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. ישנם חדרים מחוברים. חדר האמבטיה כולל מקלחת, אמבטיה נפרדת ומייבש שיער.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. ההמלון ממוקם במרכז אזור הבילויים של טורונטו עם מסעדות, בתי קפה ומועדני לילה בקירבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Strathcona Hotel Toronto

ממוקם במרכז העיר, Strathcona Hotel Toronto מאפשר גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של טורונטו ומציע מרכז עסקים הפועל 24 שעות, מסלול גולף ודלפק סיורים. המלון מדורג 3 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לטורונטו יש להציע. במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של טורונטו, כמו למשל Princess of Wales Theatre, מרכז אייר קנדה ומרכז טורונטו-דומיניון.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וקונסיירז' לנוחות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שStrathcona Hotel Toronto מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. המלון מציע חניה כמו כן ניתן להזמין הסעות אל ומשדה התעופה בתשלום.

לנוחיות האורחים, הStrathcona Hotel Toronto מציע חדרים ללא עישון. החדרים במלון כוללים טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכספת. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומכילים פינת קפה, שי מוצרי טיפוח ומקרר.

--------------------------------------------------------------------------------

The Metropolitan Hotel

המלון נמצא בטורונטו צ'יינה טאון, מרחק הליכה קצר אל כיכר יונג-דונדאס, מרכז איטון טורונטו ובית העירייה של טורונטו. המלון ממוקם במרכזה של טורונטו ובמרחק הליכה קצרה מElgin And Winter Garden Theatres, The Bay Queen Street וCloud Gardens. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של טורונטו, כמו למשל Ed Mirvish Theatre שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. המלון נמצא באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של טורונטו.

The Metropolitan Hotel הינו מקום אידיאלי הן לנסיעה לצורך עבודה והן לנופש. לאורחים המבקשים לעדכן ולהישאר מעודכנים יש אינרטנט אלחוטי בחינם. בנוסף לסאונה וחדר/י ישיבות, יש במלון גם קבלה הפועלת 24 שעות, הסעות אל וממרכז העיר וקונסיירז'.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לThe Metropolitan Hotel ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. החדרים מצויידים בכבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.

המיתחם של המלון נחשב למרכזי בחיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי יום.

--------------------------------------------------------------------------------

Novotel Toronto Centre

המלון נמצא מרחק הליכה קצרה משוק סנט לורנס והיכל התהילה של ההוקי והליכה של 10 דקות אל מרכז העיר. המלון מדורג 3 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לטורונטו יש להציע. במלון יש דלפק סיורים, מסלול גולף ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של טורונטו, כמו למשל The Guvernment ומרכז טורונטו-דומיניון.

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מפנקת, Novotel Toronto Centre הוא המקום המושלם עבורכם. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שNovotel Toronto Centre מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בNovotel Toronto Centre פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם.

לנוחיותכם, הNovotel Toronto Centre מציע חדרים ללא עישון. כמו כן החדרים מכילים כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בנוסף, יש בחדרים שי מוצרי טיפוח, מיני בר ופינת קפה.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. המלון מגיש בופה לארוחת הבוקר , ובנוסף מפעיל שרות חדרים הפועל מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

Toronto Plaza Airport Hotel

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מהנה, Days Hotel and Conference Centre Toronto Airport East הוא המקום המושלם עבורכם. החדרים בהמלון מסודרים בקפידה, ממוזגים והגישה האל-חוטית היא על חשבון הבית. המלון ממוקם בנורת' יורק, והוא מהווה בסיס נהדר בזמן הביקור בטורונטו.

לנוחיות האורחים, הDays Hotel and Conference Centre Toronto Airport East מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שDays Hotel and Conference Centre Toronto Airport East מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. לנוחות האורחים, הקבלה פועלת 24/7. Osgoode Hall Law School נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

לנוחיותכם, תמצאו בחדר האמבטיה אמבטיית ספא, דרך אידיאלית לתת לגוף מנוחה בסוף היום. חדר האמבטיה כולל אמבט ספא, מקלחת ושי מוצרי טיפוח. כל חדר במלון כולל טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים בכל זמן של היום.

Black Creek Pioneer Village וVanier College at York University נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מDays Hotel and Conference Centre Toronto Airport East. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם בטורונטו ולהמליץ על מסעדות מקומיות. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Pine Point Park ופחות מעשר דקות נסיעה אל Eglinton Flats וYork Civic Centre.

--------------------------------------------------------------------------------

Novotel Toronto North York

Novotel Toronto North York נמצא במרכז נורת' יורק ורק מרחק קצר מToronto Centre For The Arts. החדרים בהמלון נוחים, מסודרים, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא בחינם. Novotel Toronto North York נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל North York Civic Centre וMuseum of Contemporary Canadian Art.

מתקני הפנאי של Novotel Toronto North York כוללים מגרשי טניס חיצוניים ובריכה מחוממת. בנוסף, יש למלון מכון יופי, סאונה ומסלול גולף. Tyndale University College and Seminary Ballyconnor Campus, Uplands Ski Centre וThe Promenade Shopping Centre נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לNovotel Toronto North York ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בין השאר, תמצאו בחדרים פינת קפה, טלוויזיה שטוחה וכספת. כל חדר בהמלון מאובזר במיני בר, מקרר ושי מוצרי טיפוח.

בסביבת Novotel Toronto North York תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. הצוות ישמח להזמין סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בטורונטו והוא ישמח להמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר. Bayview Village Shopping Centre וCenterpoint Mall הם במרחק נהיגה של 10 דקות מההמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Cosmopolitan Toronto Hotel & Spa

נמצא במרכז העיר ורק הליכה קצרה ל Cathedral Church Of St. James, היכל התהילה של ההוקי ו25 The Esplanade, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. במלון יש ספא יום, בריכת שחייה ומרכז בריאות וספא, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. Cosmopolitan Toronto Hotel & Spa ממוקם באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של טורונטו.

לנוחיותכם, הCosmopolitan Toronto Hotel & Spa מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שCosmopolitan Toronto Hotel & Spa מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. אמבט ספא, ג'קוזי וחדר שיזוף זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. השהות בCosmopolitan Toronto Hotel & Spa מבטיחה לכם מיקום אידיאלי עם מרחק הליכה מחיי הלילה התוססים של טורונטו.

בחדרים תמצאו נגן תקליטורים כמו גם טלוויזיה שטוחה עם כבלים / לוויין. עם חלונות פנורמיים ומרפסות פרטיות, החדרים מכילים כספת, מיני בר ופינת קפה. החדרים הממוזגים במלון מציעים מגהץ, מיטת קווין וטלפון. המטבח מאובזר במכונת קפה, מקרר ומיקרוגל.

אתם מוזמנים להנות מארוחת הבוקר אמריקאית לפני שאתם יוצאים לטיול בטורונטו.

--------------------------------------------------------------------------------

Days Hotel & Conference Centre - Toronto Don Valley

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Days Hotel & Conference Centre - Toronto Don Valley הוא המקום האידיאלי עבורכם. המלון ממוקם בנורת' יורק, והוא מהווה נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בטורונטו.

Days Hotel & Conference Centre - Toronto Don Valley מציע חדרים נוחים עבור תשלום הוגן ולא יקר, טלוויזיה שטוחה וחיבור אל-חוטי בחינם. לנוחיות האורחים, הDays Hotel & Conference Centre - Toronto Don Valley נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בDays Hotel & Conference Centre - Toronto Don Valley פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. Eglinton Square Shopping Centre, מרכז המדע של אונטריו וMarket Village נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

לנוחיותכם, חדר האמבטיה מכיל ג'אקוזי, דרך נהדרת להירגע בסוף היום. בין השאר, תמצאו בחדרים כספת, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה. כל חדר מציע בין השאר מגהץ, מכונת קפה וטלפון. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה על מנת לספק נוחות מושלמת ומכילים בין השאר מייבש שיער, מקלחת ואמבטיה נפרדת.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון.

Pacific Mall וSplendid China Mall נמצאים במרחק של נסיעה קלה מDays Hotel & Conference Centre - Toronto Don Valley. Buttonville Municipal Airport (YKZ) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הTyndale University College and Seminary Ballyconnor Campus. Church of St. Jude, Seneca College Newnham Campus וAgincourt Mall ממוקמים במרחק של 10 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

DoubleTree by Hilton Toronto Airport

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מהנה, DoubleTree by Hilton Toronto Airport הוא המקום הקלאסי עבורכם. ממוקם על קו המים, המלון מציע חדרים עם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. המלון מכיל חדרים נוחים וספא יום והוא ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי של טורנטו פירסון.

החדרים בהמלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא ללא תשלום נוסף. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שDoubleTree by Hilton Toronto Airport מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. שירותי המלון כוללים מכון יופי, סאונה ומסלול גולף. בDoubleTree by Hilton Toronto Airport פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם.

לנוחיותכם, הDoubleTree by Hilton Toronto Airport מציע חדרים ללא עישון. כל חדר במלון מכיל מיני בר, מקרר ופינת קפה. בכל חדר תמצאו מטבחון עם מכונת קפה.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

המרכז לאמנויות חיות מיסיסאגואה וגני שרווי ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מDoubleTree by Hilton Toronto Airport. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הSquare One Shopping Centre, Centennial Park וHumber College North Campus. Centennial Park Conservatory, Pine Point Park וEtobicoke Civic Centre ממוקמים במרחק של 10 דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Radisson Admiral Toronto Harbourfront

Radisson Admiral Toronto Harbourfront ממוקם במתחם הידוע העיר העתיקה, רק חמש דקות נהיגה ממרכז העיר. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של טורונטו, כמו למשל סקיי דום שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של טורונטו, כמו למשל מגדל CN, מרכז רוג'רס ומרכז הכנסים מטרו טורונטו.

Radisson Admiral Toronto Harbourfront מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מכון יופי, בריכה וסאונה לנוחות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום חדר/י ישיבות, מרכז עסקים והסעות אל וממרכז העיר. הצוות של המלון ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם בטורונטו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לRadisson Admiral Toronto Harbourfront ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בטלוויזיה, פינת קפה ומיני בר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. כל חדר מצוייד במקרר, מכונת קפה ומגהץ.

--------------------------------------------------------------------------------

Town Inn Suites

המלון ממוקם במרחק קצר מHudson's Bay Centre וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר. במלון תמצאו מגרשי טניס, הזמנת סיורים ואטרקציות ובריכה מחוממת, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה וחדר/י ישיבות. מיטב חנויות המעצבים המבטיחות נמצאות בשכנות כך שלחובבי השופינג מובטחת שהות מוצלחת במיוחד.

Town Inn Suites מציע קונסיירז', מרכז עסקים וחדרי דיונים. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לדעת שהרשת האלחוטית זמינה לכלל האורחים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בטורונטו ולספק מידע מקיף על האזור.

בTown Inn Suites תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים כבלים / לוויין וטלוויזיה. מערכת הבידור בחדרים מבטיחה הנאה לקטנים ולגדולים כאחד עם משחקי הוידאו שניתן לקבל לפי דרישה. מטבח החדר מאובזר לחלוטין ומאפשר לאורחים להכין לבד את הארוחות אם זה מה שהם מעדיפים.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. לאחר ארוחת ערב מהנה, תוכלו לעבור לשבת בלאונג' הנוח ולהנות עם כוסית משקה באווירה רגועה. השהיה בTown Inn Suites מבטיחה לכם מיקום מושלם בסמוך לסצנת המועדונים של טורונטו.

טורונטו: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Toronto_1.htm?label=yogipan

קנדה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Canada.htm?label=yogipan

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355863 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123762 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127453 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127423 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127381 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127350 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127036 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182163 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica