חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיולי טרקטורונים בגולן – חוויה מיוחדת

מאת: טומי רןאטרקציות24/09/20121109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל פעם כשנוסעים לאזור הצפון לנופש השנתי עולה שוב אותה השאלה: אילו אטרקציות נעשה הפעם. מכיוון שהחופשה היא בדרך כלל חופשה של ימים ספורים, ההספק בחופשה הוא בהתאם ולכן כמאמר הפתגם: "אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלימה" נצטרך להתפשר על חלק מהאטרקציות. חשוב לחפש אטרקציות על פי קהל היעד המתאים, כי יש אטרקציות למשפחות, לילדים, לזוגות, לרווקים/רווקות וכו'. בנוסף, שייט בכנרת, רכיבה על סוסים, שייט אבובים, כל אלו כבר עשינו מספר פעמים אך הפעם אנו רוצים משהו אחר, משהו מסעיר יותר ולכן האפשרות הטובה ביותר הינה טיולי טרקטורונים בגולן. טיול כזה יתאים בעיקר למבוגרים יותר, בני השש עשרה ומעלה מכיוון שבשביל טיולי טרקטורונים בגולן צריך להיות במינימום גיל מתאים.

כפי שציינו טיולי טרקטורונים בגולן הינה חוויה מיוחדת וחד פעמית. מה שהופך את הטיול לטיול מיוחד ביחס לכל מקום אחר הם הנופים הנפלאים שרואים בדרך במהלך הרכיבה. טיולי טרקטורונים בגולן הינו טיול בקבוצה המתחלקת לזוגות וכל זוג מקבל טרקטורון שהוא נוהג בו בכל מהלך הטיול, אך אם יש מישהו שמפחד לנהוג בטרקטורון ישנם מדריכים שיכולים לנהוג ולהרכיב את האורח מאחריהם. לפי אורכו של טיול טרקטורונים בגולן נקבעות כמות העצירות ולפי הבקשות של הרוכבים, ואם הטיול ארוך מידי עושים עצירה על צלע הר לארוחת צהריים או מחפשים מסעדות כשרות באיזור, מה שמעצים את החוויה וגורם לה להיות עוד יותר בלתי נשכחת.

ישנם מספר דברים שכדאי לוודא לפני שסוגרים טיול עם חברה שעושה טיולי טרקטורונים בגולן. הדבר הראשון הוא האישורים שישנם לחברה, מכיוון שעסק כזה יכול להיות מוקם על ידי כל אחד שיש לו מספר טרקטורונים חשוב לוודא שלא באים ל"חאפרים" שמנסים להרוויח קצת כסף. חברה שעושה טיולי טרקטורונים בגולן צריכה להציג את רישיונות הרכב ולהראות שהם תקינים ותקפים. דבר נוסף הוא הביטוח, חברה כזו שעושה טיולי טרקטורונים בגולן חייבת לעשות ביטוח לכל מי שירכב על אותם טרקטורונים ולכן אם באים לעשות טיול כזה והחברה לא יכולה להוכיח שיש לה ביטוח לא מומלץ לעלות על הטרקטורונים בגלל שאם יקרה משהו לא יהיה כיסוי רפואי לעניין, והדבר יגרור צרות רבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131429 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131403 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131162 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131245 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132098 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131266 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131491 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195634 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica