חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד למעבדה סכנה ציוד מעבדות ללא תקן

מאת: מכונת-כתיבהתעשייה26/09/2012990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ציוד איכותי ותקני:

בעת רכישת ציוד מעבדה יש לוודא כי הציוד נמכר מספק מוכר הידוע באספקת ציוד מעבדות איכותי ותיקני המתאים לשימוש ולדרישות המעבדה. יש לבחון גם את החברה המספקת ותמיד מומלץ לקנות מספק אשר מציע מגוון נרחב של מוצרים איכותיים ויכול להתאים את המוצר הטוב ביותר בהתאם לצרכים.

תפעול ושימוש נכון בציוד מעבדה:

ציוד מעבדה הינו ציוד מקצועי יש להכיר את הציוד והאביזר בו משתמשים לצורך שימוש בטוח ושמירה  על הציוד. חשוב לקבל הדרכה ואין לאפשר למי שאינו מכיר את המוצר והשימוש בו לעשות כל שימוש בציוד מעבדה ללא הכשרה והיכרות מוקדמת.

תחזוקה וניקיון:

ציוד למעבדה יש לשמור נקי ולדאוג לניקיון שוטף וקבוע של הציוד יש לבצע בדיקה ויזואלית של הציוד לפני כל שימוש ולבצע תחזוקת ציוד למעבדה בהתאם להוראות היצרן. יש להיוועץ המשווק בכל שאלה הנוגעת לתחזוקת הציוד.

אורך חיים:

ציוד מעבדה ישמש לשנים רבות אם זאת יש לשים לב באם ציוד למעבדה מסוים יש תוקף או באם ניתן להבחין באי שלמות של הציוד אין להמשיך להשתמש בציוד מעבדות לא תקין ללא בדיקת מומחה.

בחירת ציוד למעבדה איכותי ומתאים לדפוסי השימוש במעבדה בשילוב תחזוקה ושימוש נכון יספקו שנים רבות של שימוש בציוד בעוד תחזוקה לקויה ובחירת ציוד שאינו מתאים עשויה לגרום לבזבוז משאבים וחמור מכך אך להיות מסוכנת ולכן חשוב להשתמש בציוד המתאים ולשמור על תחזוקה וניקיון של ציוד למעבדה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131360 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131141 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131346 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131658 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131440 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131156 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131961 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22962 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211203 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211141 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175146 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica