חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשימת המלונות האיכותיים באוטאווה, קנדה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון27/09/20126783 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוטאווה, קנדה

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 81 מלונות באוטאווה, קנדה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

The Westin Ottawa

The Westin Ottawa ממוקם בלב העיר ורק הליכה קצרה אל Canadian Tomb Of The Unknown Soldier, Embassy of Denmark והגלריה הלאומית של קנדה. במלון תמצאו מסלול גולף, בריכה מחוממת ומועדון כושר, וגם מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות. ההמלון ממוקם במרחק דקה הליכה מה-Ottawa Convention Centre וRideau Centre.

The Westin Ottawa מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם ניקוי יבש, חדרי דיונים ומרכז עסקים עבור האורחים. המיקום במרכז חיי הלילה של של אוטאווה מבטיח מגוון מסעדות מצוינות ובתי קפה טרנדיים. ג'קוזי, אמבט ספא וחדר שיזוף זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לThe Westin Ottawa ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל חדר בהמלון כולל כבלים / לוויין, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. בחדר האמבטיה כולל מקלחת, מייבש שיער ואמבטיה נפרדת.

--------------------------------------------------------------------------------

Fairmont Chateau Laurier

נמצא במרכז העיר ורק 5 דקות הליכה ל Ottawa Convention Centre, East Block וCanadian Tomb Of The Unknown Soldier, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של אוטאווה, כמו למשל הגלריה הלאומית של קנדה שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של אוטאווה, כמו למשל פארלאמנט היל, Canadian Museum Of Contemporary Photography וConfederation Park.

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Fairmont Chateau Laurier הוא המקום הקלאסי עבורכם. האורחים יכולים לנצל את חיבור לאינטרנט ולהישאר בקשר עם משפחה וחברים גם במהלך החופשה. בFairmont Chateau Laurier פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. המלון נחשב לאטרקטיבי עבור משפחות, הוא מציע חדרים מרווחים ומגוון שרותים המותאמים במיוחד כמו למשל שירותי בייביסיטר וגן ילדים.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבFairmont Chateau Laurier ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וחדר אמבטיה פרטי ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת אורחיו. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומאובזרים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מיני בר ופינת קפה ותה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שFairmont Chateau Laurier מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

האזור בו ממוקם המלון נחשב למרכזי בסצינת הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול מקומות הפתוחים לתוך השעות הקטנות.

Fairmont Chateau Laurier ממוקם באופן אידיאלי קרוב למיתחם הקניות של אוטאווה. המרחק אל Rideau Centre וNational War Memorial הינו הליכה קצרה בלבד. Fairmont Chateau Laurier ממוקם כ-10 דקות הליכה מMackenzie King Station.

--------------------------------------------------------------------------------

Les Suites Hotel Ottawa

Les Suites Hotel Ottawa ממוקם בלב העיר ורק 10 דקות הליכה אל Ottawa Convention Centre וEmbassy of Denmark. ישנה תמורה טובה לכסף עם אינטרנט אלחוטי חינם.

Les Suites Hotel Ottawa הינו מקום אידיאלי הן לנסיעה לצורך עבודה והן לחופשה. השירותים כוללים סאונה, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם באוטאווה ולהמליץ על מסעדות מקומיות. בנוסף לקונסיירז' וחדרי דיונים, יש במלון גם שירותי כביסה, ניקוי יבש ושירותי בייביסיטר.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לLes Suites Hotel Ottawa ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בטלוויזיה, מטבח מאובזר וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. החדרים מכילים מטבחון המצוייד במיקרוגל, מכונת קפה ומקרר. החדרים הממוזגים כוללים חדר אמבטיה פרטי, שי מוצרי טיפוח ופינת קפה.

המיתחם של המלון נחשב למרכזי בחיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול. האורחים יכולים להנות מארוחת בוקר אמריקאית מידי בוקר.

--------------------------------------------------------------------------------

Best Western Plus Victoria Park Suites

המלון ממוקם מרחק הליכה קצרה מCanadian Museum of Nature והליכה של 10 דקות אל מרכז העיר. בBest Western Plus Victoria Park Suites תהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום. בסביבת Best Western Plus Victoria Park Suites תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וסאונה לשרות האורחים. לנוחיות האורחים, הBest Western Plus Victoria Park Suites נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בBest Western Plus Victoria Park Suites פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם.

משפחות המגיעות לנופש מוזמנות להירגע ולהתרווח בחדרים מרווחים במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית. בחדרים תימצאו נופים מרהיבים של הפארק והעיר וכמו כן כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיית פלזמה/ LCD. כל חדר מצוייד במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מכונת קפה ומקרר.

--------------------------------------------------------------------------------

Quality Hotel Downtown Ottawa

במלון תמצאו מסלול גולף, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' וחדר/י ישיבות. המלון מדורג 3 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לאוטאווה יש להציע.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם באוטאווה ולספק מידע מקיף על האזור. לאורחים יש אפשרות להזמין שרות חדרים 24 שעות ביממה. בנוסף, יש בQuality Hotel Downtown Ottawa חדרי דיונים, שירותי כביסה וניקוי יבש.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לQuality Hotel Downtown Ottawa ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל חדר בהמלון כולל טלוויזיה, שי מוצרי טיפוח ופינת קפה. בכל החדרים יש מזגן, מיני בר ומקרר.

--------------------------------------------------------------------------------

Cartier Place Suite Hotel

המלון ממוקם בלב אוטאווה, מרחק של מספר דקות הליכה אל St. Theresa's Catholic Church וAnglican Church Of St. John The Evangelist. המלון מדורג 3 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לאוטאווה יש להציע. ההמלון נמצא במרחק דקה הליכה מה-Knox Presbyterian Church.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר ומגרש משחקים. האורחים מוזמנים לבלות את זמנם הפנוי בבריכה פנימית ומועדון כושר. בנוסף לחדר/י ישיבות וסאונה, יש במלון גם חדרי דיונים, קונסיירז' וניקוי יבש.

לנוחיותכם, יש בחדר האמבטיה אמבטיית ספא, דרך נהדרת להירגע בסוף היום. בין השאר, תמצאו בחדרים מקרר, כבלים / לוויין וטלוויזיה. לנוחותכם, אפשר להזמין מראש חדרים ללא עישון.

--------------------------------------------------------------------------------

ByWard Blue Inn

המלון יושב מרחק הליכה קצרה מEmbassy of United States וEmbassy of Denmark וכ-10 דקות הליכה אל מרכז העיר. החדרים במלון נוחים, מסודרים, ממוזגים והאינטרנט האל-חוטי הינו בחינם. בסביבת ByWard Blue Inn תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

בByWard Blue Inn תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש בByWard Blue Inn קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. כמו כן תמצאו במלון מרכז עסקים, קונסיירז' וחדרי דיונים.

--------------------------------------------------------------------------------

Capital Hill Hotel & Suites

ממוקם במרכז אוטאווה ורק מרחק הליכה קצר מCanadian Tomb Of The Unknown Soldier, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות אישי ומקצועי. במלון תמצאו דלפק סיורים, מועדון כושר ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של אוטאווה, כמו למשל Ottawa Normal School, Currency Museum וOttawa Convention Centre.

המיתחם של המלון נחשב למרכזי בחיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי.

--------------------------------------------------------------------------------

Chimo Hotel

המלון נמצא באוטאווה במיתחם גלאוצ'סטר , רק הליכה קצרה לSt. Laurent Shopping Centre. במלון יש מועדון כושר, הזמנת סיורים ואטרקציות ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם סאונה, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר אוטאווה.

Chimo Hotel מציע חדרי דיונים, מרכז עסקים ובריכה פנימית. חדר הכושר מצוייד במכשיר משקולות. בין מתקני המלון תמצאו כספומט, עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שChimo Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בChimo Hotel תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בכספת וטלוויזיה. החדרים מצויידים במקרר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. חדר האמבטיה מצוייד במייבש שיער ומקלחת. הוא מציע חדרים מרווחים שמאורגנים במיוחד לנוחיות משפחות.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון.

Embassy of Spain וEmbassy of France ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מChimo Hotel. Ottawa/Rockcliffe Airport (YRO) ממוקם רק 20 דקות נהיגה. Canada Institute For Scientific And Technical Information, אוניברסיטת אוטאווה ואוניברסיטת סנט פול הם במרחק נסיעה של 10 דקות מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Albert at Bay Suite Hotel

המלון ממוקם בלב אוטאווה, רק 5 דקות הליכה אל Portrait Gallery Of Canada, Christ Church Cathedral וLibrary And Archives Canada. במלון תמצאו מסלול גולף, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של אוטאווה, כמו למשל Currency Museum וDominican University College.

Albert at Bay Suite Hotel מציע קונסיירז', חדרי דיונים ומועדון ילדים. חדר הכושר מצוייד במכשירי כושר לפעילות אירובית. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שAlbert at Bay Suite Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בAlbert at Bay Suite Hotel תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים כבלים / לוויין וטלוויזיה. חדר האמבטיה כולל מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. מטבח החדר מאובזר לחלוטין ומאפשר לאורחים להכין לבד את הארוחות אם זה מה שהם מעדיפים.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון בכל יום.

--------------------------------------------------------------------------------

Courtyard Ottawa Downtown

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם במרכז אוטאווה, רק 5 דקות הליכה אל Rideau Centre, Embassy of Denmark וEmbassy of United States. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של אוטאווה, כמו למשל National War Memorial שנמצא במרחק הליכה קצרה. מיטב חנויות המותגים הידועות נמצאות בקירבת מקום כך שלחובבי השופינג מובטחת שהות מהנה במיוחד.

Courtyard Ottawa Downtown מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, קונסיירז' ובריכה פנימית לנוחות האורחים. בין השרותים שתמצאו יש מרכז עסקים, הסעות אל וממרכז העיר ובריכת ילדים. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שCourtyard Ottawa Downtown מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים ממוזגים ומכילים טלוויזיה, כספת ופינת קפה ותה. החדרים כוללים מכונת קפה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

בבית הקפה של המלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה חם או קר ואף להנות מארוחה קלה. ומידי בוקר הינכם מוזמנים להנות מארוחת בוקר אמריקאית נהדרת. המלון נמצא במרחק קצר מהמסעדות, מקומות בילוי ומועדוני הלילה המפורסמים של של אוטאווה.

--------------------------------------------------------------------------------

The Bostonian Executive Suites

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם בלב אוטאווה.

לנוחיות האורחים, הThe Bostonian Executive Suites מציע חדרים ללא עישון. בThe Bostonian Executive Suites פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. לנוחותכם, המלון מאפשר חיבור אלחוטי לאינטרנט. לרשות האורחים עומדים חדרי דיונים, קונסיירז' ומרכז עסקים. השהיה בThe Bostonian Executive Suites תבטיח לכם מיקום אידיאלי קרוב לסצנת המועדונים של אוטאווה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Indigo

Hotel Indigo נמצא בלב העיר ורק 10 דקות הליכה מPortrait Gallery Of Canada וCanadian Tomb Of The Unknown Soldier. המלון מדורג 4 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לאוטאווה יש להציע.

Hotel Indigo מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי לשרות האורחים. בריכה פנימית, אמבט ספא וג'קוזי זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. בשטח המלון תמצאו כספומט, חנות פרחים ומספרה. בנוסף למרכז עסקים וקונסיירז', יש במלון גם סלון יופי, חדרי דיונים ומגרשי טניס.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לHotel Indigo ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל חדר כולל, בין השאר, כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים מכונת קפה, מקרר ופינת קפה.

--------------------------------------------------------------------------------

Days Inn Downtown Ottawa

המלון נמצא במרחק מספר דקות נסיעה מלב אוטאווה ותעריפיו הוגנים. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ומועדון כושר, וגם מרכז עסקים, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. השירותים כוללים שירותי כביסה, חדרי דיונים וכספת. אורחי המלון אשר אוהבים לשמור על כושר בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. המלון מציע חניה בתשלום כמו כן ניתן להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

--------------------------------------------------------------------------------

BEST WESTERN PLUS Macies Hotel

BEST WESTERN PLUS Macies Hotel הינו מקום אידיאלי הן לנסיעה לצורך עבודה והן לחופשה. במלון תמצאו מגרשי טניס, דלפק סיורים ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר אוטאווה.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא מושלמת למי שרוצה לנוח ולהירגע. חדר הכושר מצוייד במכשיר אליפטי, אופני אימון והליכון. בנוסף, עומדים לרשות האורחים קונסיירז', חדרי דיונים וסאונה.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לBEST WESTERN PLUS Macies Hotel ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל חדר מכיל, בין השאר, טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בכל חדר תמצאו מטבחון עם מקרר, מכונת קפה ופינת קפה.

אזור שמורת בריטניה, הגלריה הלאומית של קנדה וEmbassy of Denmark נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי אוטאווה מקדונלד-קרטייה נמצא במרחק קצר של 30 דקות במכונית. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Canada Agriculture Museum ופחות מעשר דקות נסיעה אל אוניברסיטת אוטאווה, Prince Of Wales Bridge ואוניברסיטת סנט פול.

--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn Hotel & Suites Downtown

המלון ממוקם בלב אוטאווה, מרחק של שתי דקות הליכה אל Ottawa Normal School. במלון תמצאו בריכת שחייה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומסלול גולף, ובנוסף חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות ומרכז עסקים.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות, שירות שליחים וחדרי דיונים. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. בנוסף, יש בHoliday Inn Hotel & Suites Downtown שירותי כביסה, כספת וניקוי יבש.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לHoliday Inn Hotel & Suites Downtown ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים כוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מכילים מטבחון המצוייד במקרר קטן, מכונת קפה ומיקרוגל. כל חדר בהמלון מכיל נגן די וי די, מקרר ופינת קפה.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה.

--------------------------------------------------------------------------------

Econo Lodge Downtown East

החדרים בהמלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והגישה האל-חוטית היא על חשבון הבית. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר אוטאווה.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא נהדרת עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שComfort Inn Downtown Ottawa מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. במלון תמצאו חדר/י ישיבות, חדרי דיונים ומרכז עסקים. Ottawa Convention Centre נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

לנוחיות האורחים, הComfort Inn Downtown Ottawa מציע חדרים ללא עישון. החדרים כוללים כבלים / לוויין, פינת קפה וטלוויזיה. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומאובזרים בשי מוצרי טיפוח, מקרר ומכונת קפה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Embassy of France, אוניברסיטת סנט פול ואוניברסיטת אוטאווה, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף ללרווחת האורחים. הצוות בעמדת הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון. Embassy of Denmark, Embassy of Spain וEmbassy of United States הם במרחק נהיגה של 10 דקות מההמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Brookstreet Hotel

במלון יש בריכה, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ומסלול גולף, וגם חדר/י ישיבות, סאונה ומכון יופי.

הספא של המלון מציע מבחר טיפולים מענגים בינהם עיסוי, טיפולי גוף וג'קוזי. בין השאר, תמצאו במלון מרכז בריאות וספא, קונסיירז' והסעות אל וממרכז העיר. לאורחים המבקשים לעדכן ולהישאר מעודכנים יש גישה אלחוטית בחינם. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם באוטאווה ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

החדרים ממוזגים ומצויידים בפינת קפה ותה, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. החדרים מציעים מיני בר, טלפון ומגהץ. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שBrookstreet Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

באספרסו בר של המלון תוכלו להתרווח עם קפה או תה ואף להנות מארוחה קלה. המלון ממוקם בKanata, מוקף בהרבה מקומות לאכול, לשתות ולבלות,.

Kanata Theatre וסקוטיאבנק פלייס ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מBrookstreet Hotel. Ottawa/Carp Airport (YRP) ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. הHazeldean Mall וBayshore Shopping Centre נמצאים 20 דקות נהיגה.

--------------------------------------------------------------------------------

Algonquin College Residence

בדירות נופש תמצאו בריכת שחייה ומועדון כושר, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות.

אזור שמורת בריטניה, מועדון היאכטות בריהטנ וCanada Agriculture Museum נמצאים במרחק נסיעה קלה מהדירות נופש. המרכז של אוטאווה נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. הצוות של דירות הנופש ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם באוטאווה ולספק מידע מקיף על האזור. נמל התעופה הבינלאומי אוטאווה מקדונלד-קרטייה נמצא במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. הAlgonquin College Residence ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Nepean Museum ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Carlingwood Mall וBayshore Shopping Centre.

--------------------------------------------------------------------------------

Travelodge Ottawa East

Travelodge Ottawa East מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, בריכה פנימית וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. הצוות של המלון ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם באוטאווה ולהמליץ על מסעדות מקומיות. השרות לעסקים כולל חדרי דיונים ומטול שקפים. המקום מספק אינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. Hull Marina, Canadian Museum of Civilization וOttawa Convention Centre נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

Greenbelt וLa Cite Colldegiale Ottawa Campus נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. המרכז של אוטאווה נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. Ottawa/Rockcliffe Airport (YRO) נמצא במרחק קצר של 20 דקות ברכב. אוניברסיטת סנט פול, Canada Institute For Scientific And Technical Information וOttawa Baseball Stadium ממוקמים במרחק של 10 דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

ARC The Hotel

המלון יושב במרכזה של אוטאווה ורק 10 דקות הליכה מCurrency Museum, Canadian Tomb Of The Unknown Soldier וSt. Patrick's Basilica. במלון יש דלפק סיורים, מועדון כושר ומרכז בריאות וספא, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וקונסיירז'. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של אוטאווה, כמו למשל West Block, Knox Presbyterian Church וOttawa Normal School.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. הספא כולל מגוון שרותים כולל טיפולי גוף, טיפולי פנים ועיסוי. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם באוטאווה ולספק מידע מקיף על האזור.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לARC The Hotel ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים הממוזגים במלון מציעים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו שי מוצרי טיפוח, פינת קפה ומיני בר.

--------------------------------------------------------------------------------

Hilton Garden Inn Ottawa Airport

המלון ממוקם פחות מ-10 דקות נסיעה אל נמל התעופה הבינלאומי אוטאווה מקדונלד-קרטייה, ומציע חדרים ממוזגים וחסינים לרעש, מועדון כושר, בריכה מחוממת, ומסעדה. במלון תמצאו מסלול גולף, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף הסעות חינם אל ומשדה התעופה, קונסיירז' וחדר/י ישיבות. המלון ממוקם בגלאוצ'סטר, והוא מהווה נקודת מוצא מושלמת בזמן הביקור באוטאווה.

אם אתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון היא ללא תשלום נוסף. לנוחיות האורחים, הHilton Garden Inn Ottawa Airport נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. Canadian Museum of Civilization, Ottawa Convention Centre ופארלאמנט היל נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

לנוחיותכם, תמצאו בחדר האמבטיה ג'אקוזי, דרך נהדרת לפנק את הגוף בסוף היום. החדרים מצויידים בטלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וחדר אמבטיה פרטי ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכיל מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , נגן די וי די ופינת קפה ותה.

אוניברסיטת סנט פול ואוניברסיטת אוטאווה נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מHilton Garden Inn Ottawa Airport. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם באוטאווה ולספק מידע מקיף על האזור. אורחי המלון ימצאו עמדת עיתונים, מיני מרקט וכספומט בתוך שטח המלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Delta Ottawa City Centre

המלון המדורג 4 כוכבים נמצא בלב אוטאווה, רק מספר דקות הליכה אל Currency Museum. במלון יש בריכה מחוממת, מועדון כושר ודלפק סיורים, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות.

המלון מומלץ במיוחד עבור משפחות עם ילדים ויש בו שירותי בייביסיטר ומגרש משחקים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שDelta Ottawa City Centre מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בDelta Ottawa City Centre פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. Chinese Embassy נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

לנוחיותכם, הDelta Ottawa City Centre מציע חדרים ללא עישון. החדרים במלון מציעים טלוויזיה, פינת קפה וכספת. כל חדר בהמלון מאובזר בשי מוצרי טיפוח, מכונת קפה ומקרר.

האורחים מוזמנים להתפנק ולהנות בבית הקפה של ההמלון. ההמלון מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט), ויש גם שרות חדרים 24 שעות. חם ותוסס, האזור הזה ידוע בזכות הכמות והמבחר הרחב של המסעדות שהוא מציע.

--------------------------------------------------------------------------------

Radisson Hotel Ottawa Parliament Hill

Radisson Hotel Ottawa Parliament Hill ממוקם בלב אוטאווה, ליד Portrait Gallery Of Canada וLibrary And Archives Canada. בRadisson Hotel Ottawa Parliament Hill תהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי בחינם. Radisson Hotel Ottawa Parliament Hill נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Christ Church Cathedral וCurrency Museum.

Radisson Hotel Ottawa Parliament Hill מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, מרכז עסקים ואולמות טניס לשרות האורחים. בין השרותים שתמצאו יש שירותי כביסה, חדרי דיונים וניקוי יבש. Radisson Hotel Ottawa Parliament Hill מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבRadisson Hotel Ottawa Parliament Hill ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מציעים טלוויזיה, פינת קפה ותה וכספת. כל חדר מצוייד במגהץ, מקרר ומכונת קפה.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בבר תמצאו מבחר רחב של משקאות איכותיים. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

אוטאווה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Ottawa_1.htm?label=yogipan

קנדה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Canada.htm?label=yogipan

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123763 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127381 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127351 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127036 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica