חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות מומלצים ואטרקטיביים באדמונטון, קנדה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון27/09/20129961 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדמונטון, קנדה

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 80 מלונות באדמונטון, קנדה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 4

Days Inn Downtown Edmonton

Days Inn Downtown Edmonton יושב במרכזה של העיר ובמרחק הליכה קצרה מGrant MacEwan University City Centre Campus, Alberta Legislature Building וNorQuest College Edmonton Downtown Campus. החדרים בהמלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והאינטרנט האל-חוטי הינו בחינם.

Days Inn Downtown Edmonton מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מסלול גולף, חדר/י ישיבות וקונסיירז' עבור האורחים. המלון ממוקם כ- 10 דקות נהיגה מEdmonton City Centre Blatchford Field Airport (YXD). הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יקבל אתכם עם בואכם וידאג לכל צרכיכם. מתקני המלון כוללים חדרי דיונים, מרכז עסקים וניקוי יבש.

--------------------------------------------------------------------------------

Delta Edmonton Centre Suite Hotel

המלון ממוקם במרכז אדמונטון ורק 10 דקות הליכה מAll Saints' Anglican Cathedral, Grant MacEwan University City Centre Campus וStanley A. Milner Library. המלון מציע איטרנט אלחוטי בחינם, מועדון כושר ובריכת שחייה, ורק עשר דקות הליכה אל Francis Winspear Centre For Music וEdmonton Public Library. Delta Edmonton Centre Suite Hotel נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל כיכר סר ווינסטון צ'רצ'יל וEdmonton City Centre.

לנוחיות האורחים, הDelta Edmonton Centre Suite Hotel מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שDelta Edmonton Centre Suite Hotel מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בDelta Edmonton Centre Suite Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבDelta Edmonton Centre Suite Hotel ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים ממוזגים ומצויידים בטלוויזיה שטוחה, כספת וכבלים / לוויין. בחדר האמבטיה כולל מקלחת, אמבט ספא ומייבש שיער.

--------------------------------------------------------------------------------

Sandman Hotel West Edmonton

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מהנה, Sandman Hotel West Edmonton הוא המקום הקלאסי עבורכם.

Sandman Hotel West Edmonton מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדרי דיונים, חדר/י ישיבות וניקוי יבש לשרות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שSandman Hotel West Edmonton מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בSandman Hotel West Edmonton פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. פארק פורט אדמונטון נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

לנוחיותכם, הSandman Hotel West Edmonton מציע חדרים ללא עישון. המטבחון כולל מכונת קפה ופינת קפה ומאפשר לאורחים לבשל בעצמם. כל חדר מציע, בין השאר, מגהץ, חימום שנשלט מתוך החדר וטלפון. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומכילים טלוויזיה, שי מוצרי טיפוח וכספת.

Beth Israel Synagogue וגן החיות ואלי ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מSandman Hotel West Edmonton. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הKingsway Mall. Galaxyland, קניון ווסט אדמונטון וEdmonton Event Centre ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

--------------------------------------------------------------------------------

Coliseum Inn

המלון מדורג 3 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה Coliseum Railway Station. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר אדמונטון.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. בין מתקני המלון תמצאו כספומט. האורחים יכולים לנצל את חיבור לאינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך החופשה. כמו כן, יש בColiseum Inn מכונת כביסה.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. כל חדר כולל בין השאר מכונת קפה, מקרר ושיחות מקומיות בחינם. לרשותכם חדרים ללא עישון.

Grant MacEwan University City Centre Campus וAll Saints' Anglican Cathedral ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מColiseum Inn. Christenson Family Centre for Sport and Wellness נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Kingsway Mall, כיכר סר ווינסטון צ'רצ'יל וCommonwealth Stadium Edmonton הם במרחק נהיגה של 10 דקות מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hampton Inn & Suites Edmonton/West

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Hampton Inn & Suites Edmonton/West הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, מגרשי טניס ומסלול גולף, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות.

בHampton Inn & Suites Edmonton/West תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הHampton Inn & Suites Edmonton/West נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בHampton Inn & Suites Edmonton/West פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. מפל דה גרייט דיוויד, פארק פורט אדמונטון וגן החיות ואלי נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

לנוחיותכם, חדר האמבטיה מכיל אמבטיית ספא, דרך נהדרת לתת לגוף מנוחה בסוף היום. בכל חדר ישנה פינת קפה אשר תאפשר לכם להנות מכוס קפה או תה בשקט ובשלווה. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה על מנת לספק את כל הנוחות הדרושה וכוללים בין השאר אמבט ספא, מקלחת ומייבש שיער.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Galaxyland וקניון ווסט אדמונטון, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לרווחת האורחים. Edmonton City Centre Blatchford Field Airport (YXD) ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Rutherford House וBeth Israel Synagogue ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מHampton Inn & Suites Edmonton/West.

--------------------------------------------------------------------------------

BEST WESTERN Westwood Inn

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה מחוממת ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וחדרי דיונים.

לנוחיות האורחים, הBEST WESTERN Westwood Inn מציע חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הBEST WESTERN Westwood Inn נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בין השרותים שתמצאו יש שירותי כביסה, כספת וניקוי יבש. פארק פורט אדמונטון נמצאים רק 20 דקות נהיגה מההמלון.

משפחות המחפשות מקום לחופשתם הקרובה ישמחו לשמוע שישנם חדרים המתאימים במיוחד עבור משפחות עם ילדים, מספיק מרווחים על מנת לספק לכם חופשה נעימה ונוחה. החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומציעים כספת, טלוויזיה ופינת קפה. חדר האמבטיה מכיל מייבש שיער ומקלחת. החדרים הממוזגים כוללים מכונת קפה, שי מוצרי טיפוח ומקרר.

מפל דה גרייט דיוויד וגן החיות ואלי נמצאים במרחק של נסיעה קלה מBEST WESTERN Westwood Inn. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הBeth Israel Synagogue וTelus World Of Science. קניון ווסט אדמונטון, Galaxyland וEdmonton Event Centre הם במרחק נהיגה קצרה מההמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Econo Lodge Edmonton

Econo Lodge Edmonton מציע מכונת כביסה וחדר/י ישיבות. הגישה לרשת האלחוטית היא בחינם. בEcono Lodge Edmonton פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. ניתן להזמין חדרים ללא עישון.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבEcono Lodge Edmonton ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה, פינת קפה ותה ומשקיפים על הנוף המרהיב של העיר. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מיקרוגל פתרון מושלם לארוחת בוקר זריזות או ארוחות ערב קלות. הם כולם ממוזגים וכוללים מכונת קפה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר.

מפל דה גרייט דיוויד וTelus Field ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מהמלון. Alberta Legislature Building וRutherford House נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי אדמונטון ממוקם במרחק של 30 דקות נהיגה. South Edmonton Common, Strathcona Public Building וOld Strathcona Branch נמצאים במרחק של פחות מעשר דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Coast Edmonton House

המלון ממוקם במרכזה של אדמונטון ורק 10 דקות הליכה מStanley A. Milner Library, כיכר סר ווינסטון צ'רצ'יל וEdmonton Public Library. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מועדון כושר ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, ובנוסף בריכה פנימית, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא All Saints' Anglican Cathedral.

משפחות המגיעות לחופשה מוזמנות להירגע ולהתרווח בחדרים אשר עוצבו במיוחד עבורן. החדרים מצויידים בטלוויזיה, מטבח מאובזר ופינת קפה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. כל חדר במלון כולל מקרר, מגהץ ושי מוצרי טיפוח.

--------------------------------------------------------------------------------

The Westin Edmonton

המלון נמצא במרכז של אדמונטון, ובמרחק הליכה קצרה אל Francis Winspear Centre For Music וArt Gallery of Alberta. ספא היום של המלון מספק מגוון מסז'ים מפנקים וטיפולי יופי. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של אדמונטון, כמו למשל All Saints' Anglican Cathedral וEpcor Tower.

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, The Westin Edmonton הוא המקום האידיאלי עבורכם. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שThe Westin Edmonton מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בThe Westin Edmonton פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבThe Westin Edmonton ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. לנוחיות האורחים, הThe Westin Edmonton מציע חדרים ללא עישון. כל חדר מכיל טלוויזיה שטוחה וכספת.

--------------------------------------------------------------------------------

Crowne Plaza Chateau Lacombe

המלון ממוקם לנוחותכם ליד כל האטרקציות של אדמונטון- עם McDougall United Church אשר נמצא בסמוך וAll Saints' Anglican Cathedral שנמצא במרחק קצר של חמש דקות הליכה. Crowne Plaza Chateau Lacombe יושב במרכזה של העיר ורק 10 דקות הליכה מEdmonton Public Library, Stanley A. Milner Library וכיכר סר ווינסטון צ'רצ'יל. ההמלון יושב במרחק דקה הליכה מה-McDougall United Church.

Crowne Plaza Chateau Lacombe מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. המלון מפעיל מגוון שרותים המיועדים לעסקים הכוללים שירותי מזכירות, חדרי דיונים ומרכז עסקים. בנוסף לקונסיירז' וחדר/י ישיבות, יש במלון גם שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש ומגרשי טניס.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לCrowne Plaza Chateau Lacombe ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה, פינת קפה ומשקיפים על הנוף המדהים של הנהר, העיר והעמק. כל חדר בהמלון מכיל נגן די וי די, מיני בר ושי מוצרי טיפוח.

--------------------------------------------------------------------------------

Hostelling International Edmonton

Hostelling International Edmonton מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדרי דיונים, אחסון מזוודות ושירותי כביסה לשרות האורחים. ואם אתם מעוניינים להמשיך ולהתעדכן גם בזמן חופשתכם, ודאי תשמחו לדעת שהאינטרנט האלחוטי זמין לכל האורחים. Grant MacEwan University City Centre Campus וכיכר סר ווינסטון צ'רצ'יל נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהאכסניה.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו Telus Field, Alberta Legislature Building ומפל דה גרייט דיוויד, ובנוסף תשמחו לדעת שהאכסניה מציעה חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. הHostelling International Edmonton ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Old Strathcona Branch וכעשרים דקות של הליכה אל High Level Bridge Streetcar. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים באדמונטון ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר. מיקום האכסניה נוח ביותר עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. Strathcona Public Building נמצא במרחק מספר דקות הליכה.

--------------------------------------------------------------------------------

Comfort Inn & Suites Downtown Edmonton

המיקום המרכזי של Comfort Inn & Suites Downtown Edmonton יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של אדמונטון כמו למשל NorQuest College Edmonton Downtown Campus אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בComfort Inn & Suites Downtown Edmonton תהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Comfort Inn & Suites Downtown Edmonton מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה עבור האורחים. בComfort Inn & Suites Downtown Edmonton פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. השרות לעסקים כולל חדרי דיונים ומרכז עסקים. האורחים מוזמנים לבלות את זמנם הפנוי בבריכה פנימית ומועדון כושר.

במידה ואתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבComfort Inn & Suites Downtown Edmonton ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, טלוויזיה וכספת. חדר האמבטיה מצוייד באמבט ספא, מקלחת ומייבש שיער. כל חדר מצוייד במקרר, פינת קפה ותה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים נמצאים במרחק בהליכה של מספר דקות מהמלון. המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל All Saints' Anglican Cathedral, בעוד המרחק אל Telus Field, מפל דה גרייט דיוויד וכיכר סר ווינסטון צ'רצ'יל הוא כ-20 דקות הליכה. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Alberta Legislature Building, Grant MacEwan University City Centre Campus וChristenson Family Centre for Sport and Wellness.

--------------------------------------------------------------------------------

Sutton Place Hotel Edmonton

Sutton Place Hotel Edmonton ממוקם במרכז של העיר ורק הליכה קצרה אל Francis Winspear Centre For Music וAll Saints' Anglican Cathedral. במלון תמצאו בריכה מחוממת, מסלול גולף ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. Sutton Place Hotel Edmonton נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל כיכר סר ווינסטון צ'רצ'יל, Edmonton Public Library וStanley A. Milner Library.

Sutton Place Hotel Edmonton מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם הסעות אל וממרכז העיר, מרכז עסקים וסלון יופי עבור האורחים. בSutton Place Hotel Edmonton פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. השרות לעסקים כולל חדרי דיונים. לנוחיות האורחים, הSutton Place Hotel Edmonton נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים המרווחים של המלון מציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. ובנוסף פינת קפה ותה, מכונת קפה ומקרר. מערכת הבידור בחדרים מבטיחה הנאה לילדים ולמבוגרים כאחד עם משחקי הוידאו הזמינים לפי דרישה.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. במהלך היום או הלילה תוכלו לנצל את הקירבה אל המבחר הרחב של המסעדות והברים ולהנות מארוחת גורמה או בילוי לילי במרחק הליכה.

המלון נמצא כ- 10 דקות נהיגה מEdmonton City Centre Blatchford Field Airport (YXD). הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם באדמונטון ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור. Sutton Place Hotel Edmonton ממוקם כ-10 דקות הליכה מBay/Enterprise Square Railway Station וCentral Railway Station.

--------------------------------------------------------------------------------

Super 8 Edmonton/West

המוטל ממוקם 10 דקות נהיגה מEdmonton City Centre Blatchford Field Airport (YXD), וכ- 20 דקות נהיגה ממרכז אדמונטון. ישנה תמורה טובה לכסף עם אינטרנט אלחוטי חינם.

Edmonton Event Centre, כיכר סר ווינסטון צ'רצ'יל וTelus Field נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמוטל. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את מפל דה גרייט דיוויד, גן החיות ואלי וקניון ווסט אדמונטון. מתוך מגוון האטרקציות אשר בקרבת ההמוטל תמצאו גם את ה-Beth Israel Synagogue, Grant MacEwan University City Centre Campus וKingsway Mall.

--------------------------------------------------------------------------------

Travelodge - Edmonton West

במלון יש בריכה מחוממת, אינטרנט אל- חוטי חינם ומסלול גולף, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות ומרכז עסקים.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. במלון יש ניקוי יבש, שירותי כביסה וחדרי דיונים. בין מתקני המלון תמצאו כספומט. Travelodge - Edmonton West מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

בTravelodge - Edmonton West תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בטלוויזיה וכספת. בכל חדר ישנה פינת קפה אשר תאפשר לכם להנות מכוס קפה או תה בפרטיות ובנוחות. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומציעים מכונת קפה, מקרר ומגהץ.

גן החיות ואלי ופארק פורט אדמונטון ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מTravelodge - Edmonton West. Al-Rashid Mosque, Galaxyland וTelus World Of Science נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הWestmount Centre. קניון ווסט אדמונטון, Edmonton Event Centre וBeth Israel Synagogue נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Fantasyland Hotel & Resort

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Fantasyland Hotel & Resort הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש מרכז בריאות וספא והזמנת סיורים ואטרקציות, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות ומכון יופי. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של אדמונטון, כמו למשל קניון ווסט אדמונטון וEdmonton Event Centre.

החדרים במלון מספקים נוחות מירבית, ממוזגים והגישה לאינטרנט האלחוטי היא על חשבון הבית. בנוסף יש בFantasyland Hotel & Resort סלון יופי, הסעות אל וממרכז העיר וחדרי דיונים. הינכם מוזמנים לנצל את הביליארד והמיני-גולף בזמנכם הפנוי.

באספרסו בר של המלון תוכלו להתרווח עם קפה או תה ולהנות מארוחה קלה. שרות החדרים פועל מסביב לשעון והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

מפל דה גרייט דיוויד ופארק פורט אדמונטון ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מFantasyland Hotel & Resort. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Rutherford House, גן החיות ואלי וGrant MacEwan University City Centre Campus.

--------------------------------------------------------------------------------

Sands Hotel

נפתח בשנת 1980, ההמלון ממוקם באדמונטון. Sands Hotel מונה 53 חדרים ובין השאר ניתן למצוא שם ביליארד ובריכת שחייה. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר אדמונטון.

Sands Hotel עבר שיפוץ לא מזמן ומכיל קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים הפועל 24 שעות וחדר/י ישיבות. אורחי המלון יוכלו להנות משרות חדרים מידי יום, שירותי בנקאות וחדרי דיונים. Telus Field נמצאים רק 20 דקות נסיעה מההמלון.

לנוחיותכם, הSands Hotel מציע חדרים ללא עישון. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומכילים מגהץ, שיחות מקומיות בחינם ומכונת קפה.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו כיכר סר ווינסטון צ'רצ'יל, Commonwealth Stadium Edmonton וKingsway Mall, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את הגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים במהלך שהייתכם. מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת ההמלון תמצאו גם את ה-NorQuest College Edmonton Downtown Campus, Grant MacEwan University City Centre Campus וChristenson Family Centre for Sport and Wellness.

--------------------------------------------------------------------------------

BEST WESTERN Cedar Park Inn

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, BEST WESTERN Cedar Park Inn הוא המקום הקלאסי עבורכם. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ומסלול גולף, ובנוסף חדר/י ישיבות, חדרי דיונים וסאונה.

לנוחיות האורחים, הBEST WESTERN Cedar Park Inn מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שBEST WESTERN Cedar Park Inn מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. לרשות האורחים עומדים כספת, ניקוי יבש ושירותי כביסה. כיכר סר ווינסטון צ'רצ'יל נמצאים רק 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבBEST WESTERN Cedar Park Inn ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. תוכלו להעסיק את ילדכם עם מגוון רחב של משחקי וידאו. החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומכילים כספת, פינת קפה וטלוויזיה.

Telus Field ומפל דה גרייט דיוויד נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מBEST WESTERN Cedar Park Inn. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הAlberta Legislature Building, Grant MacEwan University City Centre Campus וNorQuest College Edmonton Downtown Campus. מתוך מגוון אתרי התיירות אשר ליד ההמלון תמצאו גם את ה-Christenson Family Centre for Sport and Wellness וAll Saints' Anglican Cathedral.

--------------------------------------------------------------------------------

Ramada Edmonton South

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Ramada Edmonton South הוא המקום האידיאלי עבורכם. החדרים בהמלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והאינטרנט האל-חוטי הינו בחינם.

לנוחיותכם, הRamada Edmonton South מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שRamada Edmonton South מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בRamada Edmonton South פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. כיכר סר ווינסטון צ'רצ'יל נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. חם ותוסס, האזור הזה מפורסם בזכות הכמות והמגוון הרחב של המסעדות שהוא מציע.

All Saints' Anglican Cathedral ומפל דה גרייט דיוויד נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מRamada Edmonton South. נמל התעופה הבינלאומי אדמונטון ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הTelus Field. Grant MacEwan University City Centre Campus, Christenson Family Centre for Sport and Wellness וAlberta Legislature Building נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Howard Johnson Hotel Edmonton

Howard Johnson Hotel Edmonton מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, חדר/י ישיבות ובריכה פנימית עבור האורחים. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם באדמונטון ולהמליץ על מסעדות מקומיות. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יקבל אתכם עם בואכם וידאג לכל צרכיכם. בשטח המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות וכספומט. בנוסף, יש בHoward Johnson Hotel Edmonton שירותי בייביסיטר, מרכז עסקים וחדרי דיונים.

Beth Israel Synagogue, Al-Rashid Mosque ופארק פורט אדמונטון נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. Edmonton City Centre Blatchford Field Airport (YXD) נמצא במרחק של 20 דקות ברכב. המרכז של אדמונטון נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו גן החיות ואלי, Edmonton Event Centre וקניון ווסט אדמונטון, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים.

אדמונטון: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Edmonton_1.htm?label=yogipan

קנדה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Canada.htm?label=yogipan

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123763 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127381 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127351 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127037 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica