חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות טובים וזולים בקוויבק סיטי, קנדה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון27/09/2012981 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קוויבק סיטי, קנדה

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 147 מלונות בקוויבק סיטי, קנדה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

Loews Le Concorde Hotel

Loews Le Concorde Hotel הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עסקים והן לנופש. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של קוויבק סיטי, כמו למשל Grand Theatre de Quebec שנמצא במרחק הליכה קצרה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר קוויבק סיטי.

Loews Le Concorde Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מכון יופי, סאונה ומסלול גולף לנוחות האורחים. האורחים יכולים להנות מהספא של המלון, הכולל, בין השאר, עיסוי, ג'קוזי וטיפולי גוף. בנוסף להסעות אל וממרכז העיר וחדר/י ישיבות, יש במלון גם מרכז בריאות וספא, חדרי דיונים ומגרשי טניס.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לLoews Le Concorde Hotel ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. לשרותכם אינטרנט אל חוטי בחינם. בנוסף ישנם חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

Foires Center ואקפו-סיטה נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל בניין הפרלמנט של קוובק וכעשרים דקות של הליכה אל אספאס 400, מצודת קוובק ומוזה נאסיונאל דה בו-ארט דו קוובק. הצוות בדוכן ההזמנות יכול לעזור בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בקוויבק סיטי.

--------------------------------------------------------------------------------

Fairmont Le Chateau Frontenac

בסביבת Fairmont Le Chateau Frontenac תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. במלון תמצאו בריכה מחוממת, מסלול גולף וספא יום, ובנוסף מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של קוויבק סיטי, כמו למשל אספאס 400 שנמצא במרחק הליכה קצרה.

Fairmont Le Chateau Frontenac מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם הסעות אל וממרכז העיר, בריכת ילדים ומרכז עסקים עבור האורחים. בין מגוון השירותים שהמלון מציע למשפחות ניתן למצוא מגרש משחקים, שירותי בייביסיטר וגן ילדים. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקוויבק סיטי ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לFairmont Le Chateau Frontenac ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. ישנם חדרים מחוברים. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה.

אקפו-סיטה וFoires Center נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל בניין הפרלמנט של קוובק ומוזה דה לה סיביליזאסיון וכעשרים דקות של הליכה אל מצודת קוובק. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את מוזה נאסיונאל דה בו-ארט דו קוובק.

--------------------------------------------------------------------------------

Chateau des Tourelles

Chateau des Tourelles ממוקם באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של קוויבק סיטי. הbed and breakfast ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של קוויבק סיטי, כמו למשל Grand Theatre de Quebec שנמצא במרחק הליכה קצרה.

לנוחיותכם, יש בחדר האמבטיה אמבטיית ספא, דרך נהדרת לתת לגוף מנוחה בסוף היום. כל חדר בהbed and breakfast מאובזר בטלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי הbed and breakfast, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך החופשה שלכם. לנוחותכם, אפשר להזמין חדרים ללא עישון.

המיתחם של ה-bed and breakfast הינו מוביל בתחום חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי.

--------------------------------------------------------------------------------

Chateau Bonne Entente

Chateau Bonne Entente הינו מקום אידיאלי הן לנסיעה לצורך עבודה והן לחופשה. החדרים במלון מסודרים היטב וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו על חשבון הבית.

Chateau Bonne Entente מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מכון יופי, מסלול גולף וסאונה לנוחות האורחים. אורחי המלון ישמחו לבקר במרכז בריאות וספא עם מגוון מסאז'ים וטיפולי גוף. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בקוויבק סיטי ולהמליץ על מסעדות מקומיות. מצודת קוובק, אספאס 400 ואקפו-סיטה נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

בחדרים תמצאו נגן די וי די ונגן תקליטורים כמו גם טלוויזיה עם כבלים / לוויין. ובנוסף כספת, חדר אמבטיה פרטי ופינת קפה. כל חדר בהמלון כולל מיני בר, טלפון ומגהץ.

Foires Center, Grand Theatre de Quebec ובניין הפרלמנט של קוובק נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהמלון. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את גלרי דה לה קפיטל, מוזה נאסיונאל דה בו-ארט דו קוובק וקוליזה פפסי. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בקוויבק סיטי ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Clarendon

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, דלפק סיורים ובריכת שחייה, ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. האזור ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר קוויבק סיטי.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא מושלמת למי שרוצה לנוח ולהירגע. בנוסף, תמצאו במלון חדרי דיונים, ניקוי יבש ומרכז עסקים. צוות הקבלה הידידותי של המלון ישמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

לנוחיותכם, תמצאו בחדר האמבטיה אמבטיית ספא, דרך נהדרת לתת לגוף מנוחה בסוף היום. הוא מציע חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים שי מוצרי טיפוח, מייבש שיער ומקלחת.

--------------------------------------------------------------------------------

BEST WESTERN Hotel l'Aristocrate

BEST WESTERN Hotel l'Aristocrate מציע לאורחיו מיקום אידיאלי במרכז העיר. במלון תמצאו דלפק סיורים, בריכה מחוממת ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם מרכז עסקים, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות.

לנוחיות האורחים, הBEST WESTERN Hotel l'Aristocrate מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שBEST WESTERN Hotel l'Aristocrate מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בקוויבק סיטי ולספק מידע מקיף על האזור. גלרי דה לה קפיטל נמצא רק 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבBEST WESTERN Hotel l'Aristocrate ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומאובזרים בכספת, פינת קפה וטלוויזיית פלזמה/ LCD. כל חדר מצוייד בשי מוצרי טיפוח, מכונת קפה ומקרר.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו אקפו-סיטה, אספאס 400 ומצודת קוובק, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. נמל התעופה הבינלאומי קוובק סיטי ז'אן לסאג' נמצא רק 20 דקות נסיעה ברכב. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Foires Center, בניין הפרלמנט של קוובק וGrand Theatre de Quebec.

--------------------------------------------------------------------------------

Auberge Saint-Antoine

המלון יושב במרחק צעדים ספורים מהמוזה דה לה סיביליזאסיון. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של קוויבק סיטי, כמו למשל Holy Trinity Anglican Cathedral שנמצא במרחק הליכה קצרה. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא פלאס רויאל קוובק סיטי.

Auberge Saint-Antoine מציע סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. הגישה לאינטרנט האל-חוטי היא על חשבון הבית. אורחי המלון אשר אוהבים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. שירותים נוספים של המלון כוללים חדרי דיונים, מרכז עסקים והסעות אל וממרכז העיר.

החדרים המרווחים של המלון מציעים פינת קפה ותה, טלוויזיה וכספת. כמו כן החדרים מאובזרים במכונת קפה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומיני בר. לנוחות מירבית, תמצאו בחדר גם נעלי בית וחלוקי רחצה.

במסעדת המלון תוכלו להתרווח ולהנות ממטעמים מהמטבח הצרפתי וקנדי לאחר יום של חוויות וטיולים. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

Auberge Saint-Antoine נמצא לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של קוויבק סיטי. המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל אספאס 400, בעוד המרחק אל בניין הפרלמנט של קוובק, מרכז הכנסים של קוובק סיטי וMorrin Centre הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי קוובק סיטי ז'אן לסאג' הוא רק 30 דקות במכונית.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Universel Quebec City

Hotel Universel Quebec City הינו מקום נוח הן לנסיעה לצורך עבודה והן לחופשה. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, מרכז בריאות וספא וספא יום, וגם סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קוויבק סיטי.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו Grand Theatre de Quebec, גלרי דה לה קפיטל ומצודת קוובק, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את קוליזה פפסי, אקפו-סיטה וFoires Center. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Laurier Quebec, מוזה נאסיונאל דה בו-ארט דו קוובק וAquarium du Quebec.

--------------------------------------------------------------------------------

Grand Times Hotel

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מסלול גולף ומרכז בריאות וספא, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, בריכה פנימית וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קוויבק סיטי.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר ומרכז עסקים. בGrand Times Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. אורחי המלון אשר אוהבים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. במלון ישנן מגוון פעילויות לשעות הפנאי ובין השאר תמצאו שם מועדון כושר. ישנן מגוון פעילויות ספורט ימי אטרקטיביות וייחודיות.

החדרים המרווחים של המלון מציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מצויידים בפינת קפה ותה, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

המלון ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה אל גלרי דה לה קפיטל. אספאס 400, Grand Theatre de Quebec ומצודת קוובק נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. קוליזה פפסי, Laurier Quebec ובניין הפרלמנט של קוובק נמצאים רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel PUR

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מהנה, Hotel PUR הוא המקום המושלם עבורכם. החדרים בהמלון מסודרים בקפידה, ממוזגים והאינטרנט האל-חוטי הינו ללא תשלום נוסף. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קוויבק סיטי.

Hotel PUR מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', סאונה וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. לנוחיות האורחים, הHotel PUR נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בין השרותים שתמצאו יש הסעות אל וממרכז העיר, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים. בHotel PUR פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם.

לנוחיות האורחים, הHotel PUR מציע חדרים ללא עישון. כל חדר במלון כולל כספת, טלוויזיה שטוחה ופינת קפה. המטבח מאובזר במקרר ומיקרוגל.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. מלא חיים ותוסס, האזור הזה מפורסם בזכות הכמות והמגוון הרחב של מקומות הבילוי שהוא מציע.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Chateau Laurier

Hotel Chateau Laurier נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל מרכז הכנסים של קוובק סיטי ובניין הפרלמנט של קוובק. במלון יש דלפק סיורים ומועדון כושר, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קוויבק סיטי.

גינת המלון הינה פינה שליווה, והיא מושלמת למי שרוצה לנוח ולהירגע. במלון יש בריכה פנימית, סלון יופי ומרכז עסקים. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות וחדרי דיונים. במהלך עונת הסקי, המקום מציע לאורחיו לוקרים לציוד סקי.

Hotel Chateau Laurier מציע 289 חדרים ממוזגים. כל חדר בהמלון מכיל כבלים / לוויין, שי מוצרי טיפוח וטלוויזיה. החדרים חודשו בשנת 2007 ומציעים מכונת קפה, מקרר ומגהץ.

אתם מוזמנים להנות מארוחת הבוקר קונטיננטלית או אמריקאית לפני שאתם יוצאים לטיול בקוויבק סיטי. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Le Voyageur

במלון יש בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף חדרי דיונים, חדר/י ישיבות ומרכז עסקים. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר קוויבק סיטי.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. חיות הבית שלכם מוזמנות להצטרף אליכם בחופשתכם, המלון מוכן ומזומן עבורן וצוות המקום ישמח לסייע לכם בכל דבר נוסף שתצטרכו. לנוחות מירבית, כחלק משרותי המלון, האורחים מוזמנים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. הצוות האדיב בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך חופשתכם.

בHotel Le Voyageur תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בטלוויזיה ופינת קפה ותה. כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע מקרר, מיני בר ומכונת קפה. הוא מציע חדרים מרווחים שמאורגנים במיוחד לנוחיות משפחות. חדרי האמבטיה עוצבו בקפידה על מנת לספק את כל הנוחות הדרושה וכוללים בין השאר מייבש שיער ומקלחת.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. לאחר ארוחת ערב נפלאה, תוכלו לעבור לשבת בלאונג' הנוח ולהנות עם כוסית משקה באווירה רגועה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hilton Quebec

במלון יש בריכה מחוממת , מסלול גולף ודלפק סיורים, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קוויבק סיטי.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע מועדון ילדים ושירותי בייביסיטר. במלון יש מרכז עסקים, הסעות אל וממרכז העיר וסלון יופי. בשטח המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות, מספרה וחנות פרחים. הצוות של המלון ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בקוויבק סיטי ולספק מידע מקיף על האזור.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לHilton Quebec ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. כל חדר בהמלון מכיל כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Louisbourg

בסביבת Hotel Louisbourg תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. החדרים בהמלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא בחינם. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר קוויבק סיטי.

המלון פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ויש בו שירותי בייביסיטר. המלון מציע מגוון שרותים לעסקים הכוללים מרכז עסקים וחדרי דיונים. בנוסף למכון יופי וקונסיירז', תמצאו במלון גם כספת ולוקרים לציוד סקי.

לנוחיות האורחים, הHotel Louisbourg מציע חדרים ללא עישון. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת, אמבטיה נפרדת ומייבש שיער. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומכילים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין.

--------------------------------------------------------------------------------

Times Hotel & Suites

Times Hotel & Suites הוא מלון המדורג 4 כוכבים וממוקם פחות מ-20 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי קוובק סיטי ז'אן לסאג' וממרכז העיר. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם ומועדון כושר, ובנוסף מכון יופי, בריכה פנימית וחדר/י ישיבות.

הספא של המלון מציע מבחר טיפולים מענגים בינהם עיסוי וטיפולי גוף. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. במלון יש ניקוי יבש, שירותי כביסה וחדרי דיונים. מרכז עסקים ערוך ומוכן לטובת כל מי שמגיע בעינייני עסקים.

ובנוסף יש בחדרים כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בחדרים יש גם מקרר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומגהץ. כל החדרים הממוזגים של הTimes Hotel & Suites הם חסינים לרעש.

המלון נמצא בלאנסיין-לורט, והוא מהווה נקודת מוצא מושלמת בזמן השהייה בקוויבק סיטי. אספאס 400, מצודת קוובק ואקפו-סיטה נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. קוליזה פפסי, גלרי דה לה קפיטל וStade Municipal נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn Express Quebec City

Holiday Inn Express Quebec City הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עסקים והן לחופשה. החדרים במלון מסודרים היטב וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו בחינם.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, מגרשי טניס ומסלול גולף עבור האורחים. לרשות האורחים עומדים שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש וחדרי דיונים. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות ושירות שליחים. Foires Center, Grand Theatre de Quebec ואספאס 400 נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לHoliday Inn Express Quebec City ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים כוללים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד במקרר, מכונת קפה ופינת קפה.

גלרי דה לה קפיטל, מוזה דה לה סיביליזאסיון ובניין הפרלמנט של קוובק נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי קוובק סיטי ז'אן לסאג' נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Aquarium du Quebec ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Chutes De La Chaudiere.

--------------------------------------------------------------------------------

Le Grande Allee-Hotel and Suites Quebec City

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, וגם חדר/י ישיבות, חדרי דיונים וקונסיירז'. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של קוויבק סיטי, כמו למשל בניין הפרלמנט של קוובק שנמצא במרחק הליכה קצרה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קוויבק סיטי.

Le Grande Allee-Hotel and Suites Quebec City מציע ניקוי יבש, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. בLe Grande Allee-Hotel and Suites Quebec City פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. בשטח המלון תמצאו כספומט. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. במהלך עונת הסקי, המקום מציע לאורחיו לוקרים לציוד סקי.

בLe Grande Allee-Hotel and Suites Quebec City תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים פינת קפה ותה וטלוויזיה. החדרים כוללים מגהץ, נגן די וי די וטלפון.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Le Priori

המלון ממוקם לנוחותכם ליד כל אתרי התיירות של קוויבק סיטי, ליד פלאס רויאל קוובק סיטי ומוזה דה לה סיביליזאסיון וקתדרלת נוטרה-דאם דה קוובק במרחק של הליכה קצרה. המיתחם מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר קוויבק סיטי.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בקוויבק סיטי ולספק מידע מקיף על האזור. מתקנים נוספים של המלון כוללים חדרי דיונים, קונסיירז' ומרכז עסקים.

בחדרים תמצאו נגן תקליטורים ונגן די וי די כמו גם טלוויזיה עם כבלים / לוויין. המטבחון כולל מיקרוגל, מקרר ופינת קפה ומאפשר לאורחים להכין את הארוחות בעצמם. כל החדרים ממוזגים, אטומים לרעש ויש בהם כספת, שי מוצרי טיפוח ומיני בר.

--------------------------------------------------------------------------------

Le Champlain Hotel

Le Champlain Hotel נמצא לנוחותכם קרוב למיתחם הקניות של קוויבק סיטי. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של קוויבק סיטי, כמו למשל אספאס 400 שנמצא במרחק הליכה קצרה. במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של קוויבק סיטי, כמו למשל פלאס רויאל קוובק סיטי, מוזה דה לה סיביליזאסיון ובניין הפרלמנט של קוובק.

בחדרים תמצאו נגן די וי די כמו גם טלוויזיה עם כבלים / לוויין. החדרים כוללים מגהץ, מקרר ופינת קפה. כל חדר מכיל מקרר קטן וטלפון.

--------------------------------------------------------------------------------

BEST WESTERN PLUS City Centre/Centre-Ville

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, BEST WESTERN PLUS City Centre/Centre-Ville הוא המקום האידיאלי עבורכם. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר קוויבק סיטי.

לנוחיות האורחים, הBEST WESTERN PLUS City Centre/Centre-Ville מציע חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הBEST WESTERN PLUS City Centre/Centre-Ville נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות. בנוסף לקונסיירז' וחדרי דיונים, יש במלון גם ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר ושירותי כביסה.

בחדרים תמצאו נגן תקליטורים כמו גם טלוויזיה עם כבלים / לוויין. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים פינת קפה, כספת ושי מוצרי טיפוח. החדרים מצויידים במכונת קפה, מקרר ומגהץ ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

BEST WESTERN PLUS City Centre/Centre-Ville מציע ארוחת בוקר אמריקאית או מן התפריט (א לה קרט) מידי יום. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.

--------------------------------------------------------------------------------

Howard Johnson Quebec City

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, הזמנת סיורים ואטרקציות ומסלול גולף, וגם קונסיירז', חדר/י ישיבות ומרכז עסקים.

במלון תמצאו שירותי כביסה, מכונת כביסה וחדרי דיונים. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. חיות המחמד שלכם מוזמנות להצטרף אליכם בחופשתכם, המלון מוכן ומזומן עבורן וצוות המקום ישמח לשרת אתכם בכל דבר נוסף שתצטרכו. יש ציוד לברביקיו ואזור לפיקניק עבור האורחים.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. כל חדר מציע בין השאר מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מקרר ופינת קפה ותה. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מכונת קפה ומיקרוגל פתרון מושלם לארוחת בוקר זריזות או ארוחות ערב קלות.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Laurier Quebec, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את האספאס 400, אקפו-סיטה ומצודת קוובק. Universite Laval, מוזה דה לה סיביליזאסיון וChutes De La Chaudiere נמצאים רק 20 דקות נסיעה מהמלון. בניין הפרלמנט של קוובק וגלרי דה לה קפיטל ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Chateau de Lery

בסביבת Chateau de Lery תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של קוויבק סיטי, כמו למשל אספאס 400 שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר קוויבק סיטי.

גינת המלון הינה מקום שקט ושליו, והיא מושלמת למי שרוצה לנוח ולהירגע. השרות לעסקים כולל מרכז עסקים. לנוחותכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Du Nord Quebec City

נמצא במיקום מרכזי, Hotel Du Nord Quebec City מאפשר גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של קוויבק סיטי ומציע הזמנת סיורים ואטרקציות.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה פנימית, מרכז עסקים וחדרי דיונים לנוחות האורחים. במלון תמצאו אחסון מזוודות, שירות הזמנת כרטיסים וכביסה בשירות עצמי. האורחים מוזמנים לנצל את חיבור לאינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך החופשה. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בקוויבק סיטי ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים הממוזגים במלון מכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין ומקרר. כל חדר מציע בין השאר טלפון ומגהץ. המטבחון כולל מיקרוגל ומאפשר לאורחים להכין את הארוחות בעצמם.

נמל התעופה הבינלאומי קוובק סיטי ז'אן לסאג' נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. אספאס 400, מצודת קוובק ואקפו-סיטה נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Manoir Victoria

במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה מחוממת וספא יום, וגם מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה. המיתחם ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של קוויבק סיטי, כמו למשל אספאס 400 ופלאס רויאל קוובק סיטי.

Hotel Manoir Victoria מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם הסעות אל וממרכז העיר, מרכז עסקים וקונסיירז' לשרות האורחים. אורחי המלון אשר מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. בין מבחר השירותים שהמלון מספק למשפחות ניתן למצוא שירותי בייביסיטר.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לHotel Manoir Victoria ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מציעים כספת, טלוויזיה שטוחה וחדר אמבטיה פרטי. ובנוסף שי מוצרי טיפוח, פינת קפה ומיני בר.

קוויבק סיטי: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Quebec_City_1.htm?label=yogipan

קנדה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Canada.htm?label=yogipan

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355868 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123767 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127455 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127426 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127383 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127354 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127038 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182167 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181400 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181582 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181488 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica