חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות מומלצים לבעלי תקציב קטן בונקובר, קנדה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון27/09/20121092 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ונקובר, קנדה

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 119 מלונות בונקובר, קנדה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

Blue Horizon Hotel Vancouver

המלון ממוקם בלב ווסט אנד ורק פחות מעשר דקות הליכה מ-Christ Church Cathedral, Roedde House Museum וBill Reid Gallery of Northwest Coast Art are. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונקובר, כמו למשל גלרית האמנות של ונקובר (VAG) שנמצא במרחק הליכה קצרה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר ונקובר.

--------------------------------------------------------------------------------

Four Seasons Hotel Vancouver

ממוקם במיתחם מרכז העיר ונקובר, הFour Seasons Hotel Vancouver הינו במרחק של הליכה קצרה אל Christ Church Cathedral וליד התחנה Vancouver City Centre Railway Station. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונקובר, כמו למשל קנדה פלייס שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. במלון תמצאו מסלול גולף ומגרשי טניס, ובנוסף מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה. בסביבת Four Seasons Hotel Vancouver תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Four Seasons Hotel Vancouver הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עבודה והן לחופשה. דלפק הקבלה פועל 24/7 והצוות החביב ישמח לספק מידע על מקומות אשר כדאי לבקר בהם. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לתת המלצות על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

בחדרים תמצאו נגן די וי די ונגן תקליטורים כמו גם טלוויזיה עם כבלים / לוויין. חדר האמבטיה מכיל אמבט ספא, מייבש שיער ומקלחת. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מחברה טובה. ההמלון מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט), ויש גם שרות חדרים 24 שעות.

ההמלון יושב במרחק דקה הליכה מה-Pacific Centre. רק שתי דקות הליכה אל Bill Reid Gallery of Northwest Coast Art וגלרית האמנות של ונקובר (VAG), וכעשר דקות הליכה אל תיאטרון המלכה אליזבת', Waterfront Centre Mall Vancouver ומגדל הארבור סנטר. המלון ממוקם באופן אידאלי בסמוך לתחבורה הציבורית, התחנות Burrard Railway Station וGranville Skytrain Station נמצאות במרחק מספר דקות הליכה.

--------------------------------------------------------------------------------

Shangri La Hotel Vancouver

המיקום של Shangri La Hotel Vancouver הוא אידיאלי, באמצע מרכז העיר ונקובר ורק מרחק הליכה קצרה מקנדה פלייס, Bill Reid Gallery of Northwest Coast Art וPacific Centre. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, ספא יום ובריכה, וגם חדר/י ישיבות, סאונה ומכון יופי. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר ונקובר.

המלון מספק לוקרים לציוד סקי במהלך עונת הסקי. הוא מציע שירותי חניה, קבלה הפועלת 24 שעות, שרות חדרים 24 שעות ורק מספר צעדים אל קו המים. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בונקובר ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים של המלון מצויידים בחלונות פנורמיים אשר מספקים לחדר תאורה טבעית. כמו כן החדרים מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. יש גם תחנות עגינה לאייפון, נגן די וי די ונגן תקליטורים להנאת האורחים.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. לאחר ארוחת ערב נפלאה, תוכלו לעבור לשבת בלאונג' הנוח ולהנות עם כוסית משקה באווירה רגועה. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי בקרבת מקום.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Christ Church Cathedral, בעוד המרחק אל Contemporary Art Gallery, אצטדיון BC פלייס וOrpheum הוא כ-20 דקות הליכה. במרחק הליכה נמצא גם Commodore Ballroom. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי בונקובר הינו 30 דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Delta Vancouver Suites Hotel

Delta Vancouver Suites Hotel נמצא במרכז מרכז העיר ונקובר ורק מרחק הליכה קצרה מBill Reid Gallery of Northwest Coast Art, קנדה פלייס וPacific Centre. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונקובר, כמו למשל תיאטרון המלכה אליזבת' שנמצא במרחק הליכה קצרה. בסביבת Delta Vancouver Suites Hotel תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Delta Vancouver Suites Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מסלול גולף, בריכת שחייה וסאונה לנוחות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שDelta Vancouver Suites Hotel מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בונקובר ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

לנוחיותכם, הDelta Vancouver Suites Hotel מציע חדרים ללא עישון. מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בחדרים תמצאו טלוויזיה שטוחה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר בהמלון מכיל מיני בר, מקרר ופינת קפה.

ההמלון יושב במרחק צעדים ספורים מה-מגדל הארבור סנטר. המלון ממוקם לנוחותכם קרוב לתחבורה הציבורית עם התחנות Waterfront Station וWaterfront Skytrain Station - במרחק מספר צעדים. ההמלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל מרכז הכנסים והתערוכות של ונקובר, בעוד ג'נרל מוטורס פלייס ואצטדיון BC פלייס במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה.

--------------------------------------------------------------------------------

The Westin Bayshore, Vancouver

המלון ממוקם בווסט אנד, והוא מהווה בסיס נהדר בזמן השהייה בונקובר. ספא היום של המלון מספק מבחר מסז'ים מרגיעים וטיפולי יופי. ממוקם על קו המים, המלון מציע חדרים עם שי מוצרי טיפוח, מיני בר ופינת קפה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר ונקובר.

The Westin Bayshore, Vancouver מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מסלול גולף, מכון יופי ובריכה מחוממת לנוחות האורחים. בין השרותים שתמצאו יש סאונה, מרכז עסקים הפועל 24 שעות וחדר/י ישיבות. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבThe Westin Bayshore, Vancouver ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שThe Westin Bayshore, Vancouver מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. כל חדר במלון כולל טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. מלא חיים ותוסס, האזור הזה מפורסם בזכות הכמות והמבחר הרחב של מקומות הבילוי שהוא מכיל.

--------------------------------------------------------------------------------

Pan Pacific Vancouver

המלון ממוקם לנוחותכם ליד כל אתרי התיירות של ונקובר, ליד קנדה פלייס ומרכז הכנסים והתערוכות של ונקובר, Waterfront Centre Mall Vancouver ומגדל הארבור סנטר במרחק 5 דקות הליכה. במלון יש מסלול גולף, ספא יום ובריכה, וגם מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של ונקובר, כמו למשל Christ Church Cathedral, Pacific Centre וBill Reid Gallery of Northwest Coast Art.

Pan Pacific Vancouver מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, בריכת ילדים וקונסיירז' לנוחות האורחים. הוא מציע שירותי חניה, שרות במשך 24 שעות וצעדים ספורים אל קו המים. דוכן הטיולים יספק לכם מידע והמלצות על אטרקציות מקומיות, ובנוסף תוכלו להשכיר אופניים.

החדרים מרוהטים באלגנטיות ונוחות בסגנון של חמישה כוכבים. כל חדר מציע, בין השאר, כספת, פינת קפה וטלוויזיה שטוחה. החדרים הממוזגים כוללים מיני בר, מקרר ונגן די וי די.

--------------------------------------------------------------------------------

Sheraton Vancouver - Wall Centre

Sheraton Vancouver - Wall Centre הוא מלון הממוקם במרכז ווסט אנד ורק מרחק של טיול קצר מ-Bill Reid Gallery of Northwest Coast Art, גלרית האמנות של ונקובר (VAG) וChrist Church Cathedral are. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונקובר, כמו למשל Contemporary Art Gallery שנמצא במרחק הליכה קצרה. במלון תמצאו מרכז בריאות וספא, מסלול גולף ומגרשי טניס, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר ונקובר.

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מפנקת, Sheraton Vancouver - Wall Centre הוא המקום המושלם עבורכם. הגינה של Sheraton Vancouver - Wall Centre היא מקום נהדר להירגע, ואם תירצו לקרוא ספר טוב, הינכם מוזמנים להשאיל אחד מהמגוון הרחב של ספריית המלון. האינטרנט האלחוטי הוא בחינם כך שתוכלו לשמור על קשר עם החברים גם בזמן שהייתכם במלון.

בחדרים תימצאו נופים מרהיבים של ההרים, העיר והים וכמו כן כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. החדרים כוללים מיני בר, פינת קפה ותה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. Sheraton Vancouver - Wall Centre מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

האזור של המלון הינו מוביל את חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מועדונים ומסעדות. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

Sheraton Vancouver - Wall Centre נמצא לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של ונקובר. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בונקובר ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר. המלון נמצא במרחק עשר דקות הליכה מהתחנה Burrard Railway Station וYaletown–Roundhouse Railway Station ויש גם שרותי הסעה לעיר.

--------------------------------------------------------------------------------

St. Regis Hotel

המלון המדורג 3 כוכבים יושב במיתחם מרכז העיר ונקובר ונמצא במרחק הליכה קצרה אל Pacific Centre, תיאטרון המלכה אליזבת' וBill Reid Gallery of Northwest Coast Art. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונקובר, כמו למשל ג'נרל מוטורס פלייס שנמצא במרחק הליכה קצרה. St. Regis Hotel נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל מגדל הארבור סנטר וWaterfront Centre Mall Vancouver.

St. Regis Hotel נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של ונקובר. השירותים כוללים חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות ומכון יופי. המלון מציע לוקרים לציוד סקי במהלך עונת הסקי. בנוסף, יש בSt. Regis Hotel מרכז עסקים הפועל 24 שעות, חדרי דיונים וקונסיירז'.

לנוחיותכם, חדר האמבטיה מכיל אמבטיית ספא, הדרך הטובה ביותר לפנק את הגוף בסוף היום. בכל החדרים ישנה טלוויזיה שטוחה וסרטים להשכרה, כמו כן ישנה גישה אל חוטית בחינם. חדר האמבטיה עשוי שייש וכולל מייבש שיער, אמבטיה נפרדת ומקלחת.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

Westin Grand Vancouver

Westin Grand Vancouver ממוקם בלב שלמרכז העיר ונקובר ו- Vancouver Public Library הינו. במלון יש בריכה מחוממת , מסלול גולף וספא יום, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונקובר, כמו למשל אצטדיון BC פלייס שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. Westin Grand Vancouver נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Orpheum וHoly Rosary Cathedral.

Westin Grand Vancouver ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של ונקובר. במלון יש סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. הצוות של המלון ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם בונקובר ולספק מידע מקיף על האזור.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לWestin Grand Vancouver ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. בחדרים תהנו מחלונות פנורמיים המשקיפים על הנוף המקסים של ההרים. המטבח מאובזר במקרר, פינת קפה ומיקרוגל.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול. האורחים יכולים להזמין שרות חדרים 24 שעות ביממה.

--------------------------------------------------------------------------------

Executive Hotel Vintage Park

במלון תמצאו דלפק סיורים, מרכז בריאות וספא ומסלול גולף, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. המלון, ממוקם במתחם המפורסם ווסט אנד, בסמוך למגוון מסעדות ומקומות בילוי.

גינת המלון הינה מקום שקט ונעים, והיא אידיאלית למי שמעוניין לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הExecutive Hotel Vintage Park נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. המלון מציע מבחר שרותים לעסקים הכוללים מרכז עסקים, שירותי מזכירות וחדרי דיונים. אם תירצו לשמור על דופק גבוה גם במהלך שהייתכם, וודאי תשמחו לדעת שהמקום מפעיל מרכז כושר.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבExecutive Hotel Vintage Park ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. לנוחיות האורחים, הExecutive Hotel Vintage Park מציע חדרים ללא עישון. החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומציעים כספת, טלוויזיה שטוחה וכבלים / לוויין.

--------------------------------------------------------------------------------

La Grande Residence at the Sutton Place Hotel Vancouver

La Grande Residence at the Sutton Place Hotel Vancouver ממוקם במרכז מרכז העיר ונקובר ורק מרחק הליכה קצרה מPacific Centre, Contemporary Art Gallery וקנדה פלייס. בדירות נופש תמצאו ספא יום, מסלול גולף ומרכז בריאות וספא, וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. La Grande Residence at the Sutton Place Hotel Vancouver נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Christ Church Cathedral, גלרית האמנות של ונקובר (VAG) וBill Reid Gallery of Northwest Coast Art.

La Grande Residence at the Sutton Place Hotel Vancouver מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', בריכה פנימית וסאונה עבור האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של הדירות נופש, תשמחו לשמוע שLa Grande Residence at the Sutton Place Hotel Vancouver מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. השהיה בLa Grande Residence at the Sutton Place Hotel Vancouver תבטיח לכם מיקום אידיאלי בסמוך להברים המפורסמים של ונקובר.

La Grande Residence at the Sutton Place Hotel Vancouver מציע דירה מאובזרת עם מטבח ומכונת כביסה. לנוחיות האורחים, הLa Grande Residence at the Sutton Place Hotel Vancouver מציע דירות ללא עישון. בכל הדירות יש מזגן, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין.

--------------------------------------------------------------------------------

Sandman Suites Vancouver on Davie

המלון נמצא בונקובר ווסט אנד, מרחק קטן מInukshuk וRoedde House Museum. במלון יש בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם וספא יום, וגם מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר ונקובר.

Sandman Suites Vancouver on Davie מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', מרכז עסקים וסאונה עבור האורחים. בין מבחר השירותים שהמלון מספק למשפחות ניתן למצוא שירותי בייביסיטר. הינכם מוזמנים להתפנק ולהירגע במתקני הבריאות אשר כוללים בין השאר ג'קוזי ואמבט ספא.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לSandman Suites Vancouver on Davie ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בכל החדרים של המלון תמצאו מטבח מאובזר, כבלים / לוויין וטלוויזיה. החדרים הממוזגים כוללים כספת, פינת קפה ושי מוצרי טיפוח.

--------------------------------------------------------------------------------

Sutton Place Hotel Vancouver

Sutton Place Hotel Vancouver הוא מלון הממוקם במרכז מרכז העיר ונקובר ורק פחות מעשר דקות הליכה מ-Bill Reid Gallery of Northwest Coast Art, Pacific Centre וContemporary Art Gallery are. במלון יש מסלול גולף, בריכה וספא יום, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. Sutton Place Hotel Vancouver נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל גלרית האמנות של ונקובר (VAG) וChrist Church Cathedral.

Sutton Place Hotel Vancouver מציע קונסיירז', סאונה ומרכז עסקים. האורחים מוזמנים להנות מהספא של המלון, הכולל בין השאר עיסוי, ג'קוזי וטיפולי פנים. אורחי המלון מוזמנים לבקר במרכז בריאות וספא עם מבחר מסאז'ים וטיפולי גוף. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שSutton Place Hotel Vancouver מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים המודרניים של המלון מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מצויידים בנגן די וי די, פינת קפה ותה ומיני בר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. גם בתוך החדרים מובטחת הנאה לקטנים ולגדולים כאחד עם משחקי הוידאו הזמינים לפי דרישה.

האזור בו ממוקם המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות. ובכל בוקר תוכלו להנות מארוחת בוקר אמריקאית נהדרת.

Sutton Place Hotel Vancouver ממוקם באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של ונקובר. המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהתחנה Burrard Railway Station וVancouver City Centre Railway Station ויש גם שרותי הסעה לעיר. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון טיולים ופעילויות במהלך ביקורכם בונקובר ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

--------------------------------------------------------------------------------

Metropolitan Hotel Vancouver

המלון ממוקם במיתחם מרכז העיר ונקובר, רק חמש דקות הליכה מגלרית האמנות של ונקובר (VAG), Christ Church Cathedral וPacific Centre. האזור מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של ונקובר, כמו למשל מגדל הארבור סנטר, קנדה פלייס ותיאטרון המלכה אליזבת'.

מתקני הפנאי של Metropolitan Hotel Vancouver כוללים מגרש סקווש, גומות גולף putting green ובריכה מחוממת. בנוסף, המלון מציע חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. בהמלון תמצאו אינטרנט אלחוטי בחינם.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לMetropolitan Hotel Vancouver ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. המטבחון כולל מקרר, מיקרוגל ופינת קפה ומאפשר לאורחים לבשל בעצמם. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילים כספת, נגן די וי די וטלוויזיה.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים בכל זמן של היום. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחים במלון מידי יום.

המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות התיירותיות של ונקובר, עם Bill Reid Gallery of Northwest Coast Art רק מספר דקות הליכה ו-Waterfront Centre Mall Vancouver במרחק הליכה של מספר דקות. הצוות הידידותי יכול לעזור בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בונקובר והוא ישמח להציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור. התחנות Waterfront Skytrain Station, Burrard Railway Station וGranville Skytrain Station נמצאות פחות מחמש דקות הליכה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Georgian Court Hotel

Georgian Court Hotel ממוקם במרכז שלמרכז העיר ונקובר ו- אצטדיון BC פלייס הינו במרחק מספר צעדים בלבד. החדרים במלון נוחים וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו בחינם. Georgian Court Hotel נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל תיאטרון המלכה אליזבת' וג'נרל מוטורס פלייס.

Georgian Court Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכת שחייה, מכון יופי ומסלול גולף עבור האורחים. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות, חדרי דיונים ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. שרותים נוספים שהמלון מציע כוללים קונסיירז', חדר/י ישיבות וסאונה.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לGeorgian Court Hotel ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מאובזרים מטבח המצויד במקרר ופינת קפה. ובנוסף מיני בר, כספת וטלוויזיה שטוחה.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה ולהנות מחברה טובה. ההמלון ממוקם במרכז אזור הבילויים של ונקובר עם מסעדות, בתי קפה ומועדני לילה בקירבת מקום. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון.

--------------------------------------------------------------------------------

Ramada Limited Hotel Downtown Vancouver

Ramada Limited Hotel Downtown Vancouver הוא מלון הממוקם באמצע מרכז העיר ונקובר ורק פחות מעשר דקות הליכה מ-תיאטרון המלכה אליזבת', Pacific Centre וקנדה פלייס are. המלון מדורג 3 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה Granville Station, Waterfront Skytrain Station וGranville Skytrain Station. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ונקובר, כמו למשל מרכז הכנסים והתערוכות של ונקובר שנמצא במרחק הליכה קצרה.

Ramada Limited Hotel Downtown Vancouver מציע מרכז עסקים, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות. במלון יש ניקוי יבש, שירותי כביסה וחדרי דיונים. בRamada Limited Hotel Downtown Vancouver פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. Ramada Limited Hotel Downtown Vancouver מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

החדרים כוללים מטבחון המצוייד במכונת קפה, מקרר ופינת קפה ותה. כל החדרים ממוזגים וכוללים כספת, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וטלוויזיה. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את הגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים בזמן שהייתכם.

האזור בו ממוקם המלון מפורסם בזכות סצינת הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות. ארוחת בוקר מוגשת בכל יום ובנוסף ישנה אופציה לקבל את הארוחה בחדר.

Ramada Limited Hotel Downtown Vancouver ממוקם באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של ונקובר. המלון נמצא שתי דקות הליכה אל מרכז נמל ונקובר ומגדל הארבור סנטר, בעוד המרחק אל ג'נרל מוטורס פלייס ואצטדיון BC פלייס הוא כ-20 דקות הליכה. הRamada Limited Hotel Downtown Vancouver ידידותי לחיות הבית של כלל האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

The Listel Vancouver

המלון ממוקם במרכז ווסט אנד ורק מרחק הליכה קצר מ-Christ Church Cathedral וגלרית האמנות של ונקובר (VAG) are. החדרים במלון מסודרים היטב וממוזגים והגישה לאינטרנט היא בחינם. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר ונקובר.

The Listel Vancouver מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מכון יופי, בריכת שחייה וחדר/י ישיבות לשרות האורחים. לרשות האורחים עומדים מרכז עסקים, קונסיירז' והסעות אל וממרכז העיר. לאורחים יש אפשרות להזמין שרות חדרים בכל זמן של היום.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לThe Listel Vancouver ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים טלוויזיה, כספת ופינת קפה. כל חדר מצוייד במיני בר, שי מוצרי טיפוח ומכונת קפה.

--------------------------------------------------------------------------------

Empire Landmark Hotel and Conference Center

המלון נמצא בווסט אנד, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בונקובר. במלון יש מועדון כושר ודלפק סיורים, וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר ונקובר.

Empire Landmark Hotel and Conference Center מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סלון יופי, קונסיירז' ומרכז עסקים לנוחות האורחים. בשטח המלון תמצאו ספר, כספומט וחנות מזכרות/מתנות. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם בונקובר ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לEmpire Landmark Hotel and Conference Center ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. כל חדר בהמלון מכיל טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת.

--------------------------------------------------------------------------------

Rosedale on Robson

המלון ממוקם בלב המיתחם מרכז העיר ונקובר של ונקובר ורק מרחק קצר מתיאטרון המלכה אליזבת', אצטדיון BC פלייס וContemporary Art Gallery. המלון מדורג 4 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לונקובר יש להציע. במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של ונקובר, כמו למשל גלרית האמנות של ונקובר (VAG), ג'נרל מוטורס פלייס וPacific Centre.

Rosedale on Robson מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, חדר/י ישיבות ובריכה פנימית לשרות האורחים. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם בונקובר ולהמליץ על מסעדות מקומיות. בנוסף, יש בRosedale on Robson חדרי דיונים, סאונה ומרכז עסקים.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. החדרים ממוזגים ומכילים כספת, טלוויזיה ופינת קפה. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית וכולל מקרר, שי מוצרי טיפוח ומכונת קפה.

--------------------------------------------------------------------------------

Coast Vancouver Airport

המלון ממוקם 10 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי בונקובר, וכ- 20 דקות נהיגה ממרכז ונקובר. במלון תמצאו מרכז עסקים הפועל 24 שעות, בריכת שחייה ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם חדר/י ישיבות, הסעות חינם אל ומשדה התעופה וקונסיירז'.

Coast Vancouver Airport מציע חדרי דיונים, הסעות אל וממרכז העיר וניקוי יבש. חדר הכושר מצוייד באופני אימון, שקילה חינם והליכון. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. המלון שמח לפתוח דלתותיו לחיות המחמד של האורחים.

בCoast Vancouver Airport תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים טלוויזיה וכספת. המטבחון כולל מקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה ומאפשר לאורחים להכין את הארוחות בעצמם. כל חדר מציע בין השאר מגהץ, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וטלפון. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שCoast Vancouver Airport מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בפאב של ההמלון תהנו ממשקה טוב או ארוחה קלה באווירה נינוחה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

אתרים תירותיים שונים ופופולריים נמצאים במרחק בהליכה קצרה מהמלון. הצוות הידידותי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בונקובר ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל River Rock Casino Resort ופחות מעשר דקות נסיעה אל Richmond Public Library Brighouse Branch, האולם האולימפי של ריצ'מונד וRichmond Centre.

--------------------------------------------------------------------------------

Le Soleil Hotel Vancouver

Le Soleil Hotel Vancouver ממוקם באמצע מרכז העיר ונקובר ורק מרחק הליכה קצרה ממגדל הארבור סנטר, תיאטרון המלכה אליזבת' ומרכז הכנסים והתערוכות של ונקובר. האזור מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. המלון ממוקם לנוחותכם ליד כל האטרקציות של ונקובר- עם Bill Reid Gallery of Northwest Coast Art אשר נמצא בסמוך וChrist Church Cathedral, Pacific Centre וקנדה פלייס שנמצא במרחק קצר של חמש דקות הליכה.

Le Soleil Hotel Vancouver מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, מסלול גולף וקונסיירז' לנוחות האורחים. המיקום במרכז חיי הלילה של של ונקובר מבטיח מגוון מסעדות נהדרות ובתי קפה טרנדיים. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. בנוסף לבריכה פנימית ומרכז עסקים, יש במלון גם שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש וחדרי דיונים.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לLe Soleil Hotel Vancouver ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. החדרים מצויידים בטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

Le Soleil Hotel Vancouver מציע ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) או אמריקאית בכל יום. האורחים יכולים להנות ממאכלים מהמטבח האסיאתי והודי במסעדה.

המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל גלרית האמנות של ונקובר (VAG) וWaterfront Centre Mall Vancouver. בנוסף, ישנה גישה קלה לתחבורה הציבורית כשהתחנה Burrard Railway Station נמצאת במרחק של שתי דקות הליכה בלבד והתחנה Granville Skytrain Station במרחק של חמש דקות הליכה בלבד. הצוות הידידותי יכול להזמין סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בונקובר והוא ישמח להציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

ונקובר: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Vancouver_1.htm?label=yogipan

קנדה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Canada.htm?label=yogipan

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123764 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127382 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127352 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127037 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica