חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדילים הטובים ביותר מבין 2,089 מלונות בבייג'ין, סין

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון29/09/20121472 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 2,089 מלונות בבייג'ין, סין עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

Ascott Beijing Serviced Apartments

Ascott Beijing Serviced Apartments ממוקם במרכז מחוז צ'אויאנג ורק מרחק הליכה קצרה מדאוונגסיאו. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בייג'ין.

Ascott Beijing Serviced Apartments מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מכון יופי, קונסיירז' וסאונה לנוחות האורחים. הצוות של דירות הנופש ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בבייג'ין ולהמליץ על מסעדות מקומיות. האורחים יכולים לנצל את הספא של דירות הנופש, הכולל, בין השאר, ג'קוזי, סלון יופי וסאונה. אוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין, דונגדן והאולם המקורה של הפועלים נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההדירות נופש.

כל דירה מצויידת בכבלים / לוויין, מטבח מאובזר וטלוויזיה. בכל הדירות של הדירות נופש תמצאו כספת, נגן די וי די ופינת קפה. המטבח מאובזר במקרר, מיקרוגל ומכונת קפה.

וואנגפוז'ינג, מקדש יונגה ואצטדיון הפועלים נמצאים במרחק נסיעה קלה מהדירות נופש. נמל התעופה הבינלאומי של הבירה בייג'ין נמצא במרחק של 40 דקות במכונית. מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת ההדירות נופש תמצאו גם את ה-פארק השעשועים של בייג'ין.

Beijing Sihe Courtyard Hotel

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, ובנוסף קונסיירז', ניקוי יבש ומרכז עסקים. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בייג'ין.

לנוחיות האורחים, הBeijing Sihe Courtyard Hotel מציע חדרים ללא עישון. במלון תמצאו כספת, חנייה מאובטחת ושירותי כביסה. בשטח המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות. דאוונגסיאו נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

העיר האסורה והמוזיאון הלאומי של סין ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מהמלון. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה עומד לשרותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך חופשתכם. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל וואנגפוז'ינג ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל אצטדיון הפועלים, Wangfujing Cathedral והאולם המקורה של הפועלים.

Jinglun Hotel Beijing

במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות, וגם חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר בייג'ין.

Jinglun Hotel Beijing מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם הסעות אל וממרכז העיר, מרכז עסקים ובריכה פנימית עבור האורחים. האורחים מוזמנים לנצל את הספא של המלון, הכולל בין השאר מספרה, סלון יופי ועיסוי. אורחי המלון אשר מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שJinglun Hotel Beijing מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל חדר במלון מכיל טלוויזיה, כספת ופינת קפה ותה. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומאובזרים במקרר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומיני בר. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות.

כיכר טיאנמן ואוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מJinglun Hotel Beijing. המרחק מהמלון לתחנה Guomao Station Beijing הוא שתי דקות הליכה בלבד. Jinglun Hotel Beijing מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

Hotel G Beijing

במלון תמצאו מועדון כושר, אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות, וגם מרכז עסקים, הסעות אל וממרכז העיר וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר בייג'ין.

Hotel G Beijing מציע ניקוי יבש, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. בHotel G Beijing פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. אורחי המלון אשר אוהבים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. השהיה בHotel G Beijing תבטיח לכם מיקום אידיאלי בסמוך לברים המפורסמים של בייג'ין.

כל חדר במלון מכיל חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. החדרים כוללים מקרר, נגן די וי די ומיני בר. בנוסף כלולים נעלי בית וחלוקי רחצה לנוחות מירבית. כל החדרים הממוזגים בHotel G Beijing הינם חסינים לרעש.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין בכל שעות היום והלילה והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

אוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין והעיר האסורה נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מHotel G Beijing. המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל אצטדיון הפועלים, בעוד המרחק אל האולם המקורה של הפועלים הוא כ-20 דקות הליכה. מחוז העסקים המרכזי, Linked Hybrid ודאוונגסיאו נמצאים במרחק של פחות מעשר דקות ברכב.

Lee Garden Service Apartment Beijing

Lee Garden Service Apartment Beijing נמצא במתחם הידוע מחוז צ'אויאנג, רק חמש דקות נהיגה ממרכז העיר. בדירות נופש תמצאו דלפק סיורים ומועדון כושר, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה וחדר/י ישיבות.

חדר האמבטיה אשר בדירה הינו אלגנטי וברמת חמישה כוכבים, ומכיל מייבש שיער ומקלחת יוקרתיים. בהדירות נופש ישנן מספר דירות מרווחות הערוכות לשהיה של משפחות. כל דירה מציעה, בין השאר, נגן די וי די, מיני בר ופינת קפה. בכל דירה תמצאו מטבחון עם מכונת קפה, מיקרוגל ומקרר. כל דירה בהדירות נופש מכילה טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין.

בבר של ההדירות נופש תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מחברה טובה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.

Botai Hotel

במלון תמצאו ספא יום, בריכת שחייה ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר בייג'ין.

לנוחיות האורחים, הBotai Hotel מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שBotai Hotel מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בBotai Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הרחוב הכלכלי של בייג'ין נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים 24/7.

האצטדיון הלאומי בבייג'ין ופושינגמן נמצאים במרחק של נסיעה קלה מBotai Hotel. המלון נמצא במרחק עשר דקות הליכה מהתחנה תחנת ז'אנגזיז'ונגלו ותחנת ביישינקיאו ויש גם שרותי הסעה לעיר. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בבייג'ין ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור. האולם המקורה של הפועלים, וואנגפוז'ינג והעיר האסורה ממוקמים במרחק של 10 דקות נסיעה.

Hilton Beijing Wangfujing

המלון נמצא בסמוך למרכז העיר בייג'ין ורק הליכה קצרה אל וואנגפוז'ינג. המלון מציע מתקני כושר נהדרים, ביניהם מועדון כושר ובריכה פנימית. במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות ומגרשי טניס, ובנוסף מרכז עסקים, חדרי דיונים וקונסיירז'.

Hilton Beijing Wangfujing מציע קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו מגרש משחקים ושירותי בייביסיטר. בHilton Beijing Wangfujing פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. לנוחיות האורחים, הHilton Beijing Wangfujing נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בחדרים תמצאו נגן די וי די ובנוסף טלוויזיית פלזמה/ LCD עם כבלים / לוויין וערוצי סרטים איכותייים. החדרים מצויידים בפינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי וכספת ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. כל חדר כולל מקרר ומיני בר.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

נמל התעופה הבינלאומי של הבירה בייג'ין ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. Jingshan Park נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Beijing Apm וWangfujing Cathedral נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

Kapok Hotel Beijing

ממוקם במיתחם הידוע המחוז צ'אויאנג, Kapok Hotel Beijing נמצא במרחק של 20 דקות הליכה ממרכז העיר. החדרים במלון נוחים וממוזגים והגישה לאינטרנט היא על חשבון הבית. במלון יש מועדון כושר ודלפק סיורים, וגם ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים.

גינת המלון הינה פינה שליווה, ווהיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. במלון יש חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'. מרכז עסקים פועל עבור האורחים שמגיעים לצרכי עסקים.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו הרחוב הכלכלי של בייג'ין, היכל העם הגדול וז'נגיאנגמן, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. Beijing Nanyuan Airport (NAY) הינו במרחק של 40 דקות נסיעה. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל וואנגפוז'ינג והעיר האסורה ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל המרכז הלאומי לאמנויות הבמה וז'יגואנג.

The Regent Beijing

בין הינכם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מהנה, The Regent Beijing הוא המקום הקלאסי עבורכם.

The Regent Beijing מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות וקונסיירז' לנוחות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שThe Regent Beijing מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בThe Regent Beijing פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף לבריכת ילדים וסאונה, תמצאו במלון גם סלון יופי, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבThe Regent Beijing ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. לנוחיותכם, הThe Regent Beijing מציע חדרים ללא עישון. החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומציעים פינת קפה, מיני בר ונגן די וי די. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה שטוחה וכבלים / לוויין ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו.

האורחים מוזמנים להתרווח ולהנות בבית הקפה של ההמלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון בכל יום.

העיר האסורה ודאוונגסיאו ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מThe Regent Beijing. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בבייג'ין ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הפושינגמן. מרכז העיר בייג'ין נמצא במרחק הליכה של 20 דקות בלבד.

Grand Hotel Beijing

עם מיקום נוח במרכז העיר, Grand Hotel Beijing מציע חדרים עם נוף פנורמי של העיר. במלון תמצאו מועדון כושר ודלפק סיורים, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'. המלון ממוקם במחוז צ'אויאנג, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בבייג'ין.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. סאונה ובריכה פנימית זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. שרותי המלון כוללים הסעות אל וממרכז העיר, חדרי דיונים ומרכז עסקים.

כל חדר מצוייד בטלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בחדרים תמצאומיני בר, מגהץ ופינת קפה. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך הטיול שלכם.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים 24 שעות ביממה.

מקדש גן העדן נמצא במרחק נסיעה קצרה מהמלון. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בבייג'ין ולהמליץ על מסעדות מקומיות. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל המוזיאון הלאומי של סין ווואנגפוז'ינג ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל ז'נגיאנגמן, היכל העם הגדול והעיר האסורה.

Grand Hyatt Beijing

במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות, מועדון כושר ומסלול גולף, ובנוסף סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות.

Grand Hyatt Beijing מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה פנימית, סאונה ובריכת ילדים לנוחות האורחים. בשטח המלון תמצאו מספרה, חנות מזכרות/מתנות וסלון יופי. מבין מגוון השירותים המיועדים למשפחות תמצאו גן ילדים, מגרש משחקים ושירותי בייביסיטר. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שGrand Hyatt Beijing מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבGrand Hyatt Beijing ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. המטבחון כולל מקרר, מיקרוגל ופינת קפה ותה ומאפשר לאורחים לבשל בעצמם. בין השאר, תמצאו בחדרים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. חדר האמבטיה הפרטי מכיל אמבט ספא, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקלחת.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לאחר ארוחת ערב נהדרת, תוכלו לעבור לשבת בלאונג' הנוח ולהנות עם כוסית משקה באווירה נינוחה. שרות החדרים זמין 24/7 והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

דאוונגסיאו והעיר האסורה ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מGrand Hyatt Beijing. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את האצטדיון הפועלים. המרחק מBeijing Nanyuan Airport (NAY) הוא רק 40 דקות ברכב.

Raffles Beijing Hotel

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מפנקת, Raffles Beijing Hotel הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש דלפק סיורים, מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. המיקום בלב העיר הינו אידיאלי.

לנוחיותכם, הRaffles Beijing Hotel מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שRaffles Beijing Hotel מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בRaffles Beijing Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. מקדש גן העדן נמצא רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבRaffles Beijing Hotel ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. כמו כן החדרים מכילים חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיה שטוחה. כל חדר במלון מאובזר בנגן די וי די, שי מוצרי טיפוח ופינת קפה.

בבר של המלון ניתן לשבת בנחת עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. לנוחותכם ניתן להנות משרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה.

Ritan International Hotel

במלון תמצאו בריכת שחייה ומרכז בריאות וספא, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר בייג'ין.

Ritan International Hotel מציע סלון יופי, מרכז עסקים וחדרי דיונים. האורחים מוזמנים לנצל את רשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. בשטח המלון תמצאו כספומט.

חדר האמבטיה אשר בחדר הינו מפואר וברמת חמישה כוכבים, תימצאו בו מקלחת ומייבש שיער יוקרתיים. החדרים מצויידים בטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. בכל החדרים יש מזגן, פינת קפה ותה ומיני בר.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

אוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין והעיר האסורה נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מRitan International Hotel. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את ההמוזיאון הלאומי של סין, כיכר טיאנמן ומקדש גן העדן. נמל התעופה הבינלאומי של הבירה בייג'ין נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל האולם המקורה של הפועלים ופחות מעשר דקות נסיעה אל דאוונגסיאו ומחוז העסקים המרכזי.

Prime Hotel Beijing

במלון תמצאו מגרשי טניס, אינטרנט אל- חוטי חינם ומסלול גולף, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. המלון מציע מתקני כושר נהדרים, ביניהם בריכה פנימית ומועדון כושר. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר בייג'ין.

Prime Hotel Beijing מציע סאונה, מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות. בשטח המלון תמצאו כספומט, חנות מזכרות/מתנות וסלון יופי. Prime Hotel Beijing מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבPrime Hotel Beijing ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מגבות, חלוקי רחצה ומייבש שיער. החדרים הממוזגים כוללים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין.

המסעדה של Prime Hotel Beijing מגישה תפריט קנטונזי וסיני נהדר ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם ללא צורך לצאת מן המלון. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחים במלון מידי בוקר.

ז'נגיאנגמן והיכל העם הגדול ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מPrime Hotel Beijing. המלון נמצא במרחק עשר דקות הליכה מהתחנה תחנת דונגשי ויש גם שרותי הסעה לעיר. העיר האסורה, כיכר טיאנמן והמוזיאון הלאומי של סין ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

China World Hotel Beijing

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, China World Hotel Beijing הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש מגרשי טניס, דלפק סיורים וספא יום, ובנוסף חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בייג'ין.

המלון פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ויש בו שירותי בייביסיטר. לנוחיות האורחים, הChina World Hotel Beijing נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. במלון יש קונסיירז', סלון יופי וסאונה. בChina World Hotel Beijing פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם.

לנוחיותכם, הChina World Hotel Beijing מציע חדרים ללא עישון. בין השאר, תמצאו בחדרים כספת, טלוויזיה שטוחה ופינת קפה. חדר האמבטיה עשוי שייש וכולל מייבש שיער, חלוקי רחצה ומקלחת.

בבר של המלון ניתן להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה.

פארק השעשועים של בייג'ין ומקדש גן העדן ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי של הבירה בייג'ין ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. וואנגפוז'ינג, אוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין ואצטדיון הפועלים נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

Legendale Hotel Beijing

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה מלב העיר וכולל אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה והזמנת סיורים ואטרקציות. המלון מדורג 5 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה Dengshikou Station.

Legendale Hotel Beijing מציע חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף לקונסיירז' וסאונה, תמצאו במלון סלון יופי, מרכז עסקים וחדרי דיונים. בספא של המלון, הכולל מגוון טיפולים כמו למשל עיסוי ומספרה תוכלו לחדש את הגוף והנפש. בLegendale Hotel Beijing פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שLegendale Hotel Beijing מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים הממוזגים במלון מכילים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. הם מציעים פינת קפה ותה, נגן די וי די ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. חדר האמבטיה מכיל מקלחת, מייבש שיער ואמבט ספא. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה ונעלי בית.

התעוררו לארוחת בוקר אמריקאית עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בבייג'ין. שרות החדרים פועל 24 שעות והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

מתוך מבחר האטרקציות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את דאוונגסיאו, Jingshan Park והעיר האסורה. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את אצטדיון הפועלים, כיכר טיאנמן וFortune Plaza Office Building 1.

Jianguo Hotel Beijing

המלון מדורג 4 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה תחנת יונגאנלי וGuomao Station Beijing. במלון יש דלפק סיורים, מועדון כושר ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. המלון נמצא במחוז צ'אויאנג, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בבייג'ין.

גינת המלון הינה פינה שליווה, ווהיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. סלון יופי ובריכה פנימית זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. העיר האסורה, המוזיאון הלאומי של סין ואוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לJianguo Hotel Beijing ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. בכל החדרים הממוזגים ישנה אמבטיה פרטית המכילה שי מוצרי טיפוח, מייבש שיער ומקלחת. החדרים מצויידים בטלוויזיה שטוחה, כספת וכבלים / לוויין ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

מקדש גן העדן וכיכר טיאנמן נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהמלון. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בבייג'ין ולספק מידע מקיף על האזור. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל דאוונגסיאו ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל וואנגפוז'ינג, אצטדיון הפועלים והאולם המקורה של הפועלים.

The Peninsula Beijing

המיקום המרכזי של The Peninsula Beijing יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של בייג'ין כמו למשל וואנגפוז'ינג אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. במלון יש ספא יום, בריכה מחוממת ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה.

האורחים מוזמנים להירגע בספא של המלון, הכולל בין השאר עיסוי, סלון יופי וסאונה. השרותים כוללים בין השאר הסעות אל וממרכז העיר, מגרשי טניס ומרכז עסקים. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות וחדרי דיונים. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שThe Peninsula Beijing מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים המודרניים של המלון מציעים פינת קפה ותה, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. כמו כן החדרים מכילים מיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ונגן די וי די. חדר האמבטיה עשוי משייש ומציע חלוקי רחצה, מקלחת ומייבש שיער.

מסעדת המלון פתוחה לארוחת צהריים ומציעה תפריט עדכני ואיכותי. בבר תמצאו מבחר רחב של משקאות אלכוהוליים ושתיה קלה. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

ז'יגואנג והרחוב הכלכלי של בייג'ין נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מThe Peninsula Beijing. הצוות בדוכן ההזמנות יכול לעזור בארגון והזמנת פעילויות וטיולים מודרכים. The Peninsula Beijing ממוקם כ-10 דקות הליכה מWangfujing Station ותחנת טיאנמן מזרח.

Dong Jiao Min Xiang Hotel Beijing

Dong Jiao Min Xiang Hotel Beijing מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר. במלון יש דלפק סיורים ומועדון כושר, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. המלון נמצא במחוז צ'אויאנג, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בבייג'ין.

ישנם חדרים המיועדים למשפחות, הם גדולים ונוחים במיוחד לשהיה של משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. כל חדר בהמלון מכיל מיני בר, מקרר ופינת קפה.

ז'יגואנג והעיר האסורה נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהמלון. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בבייג'ין ולהמליץ על מסעדות מקומיות. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל כיכר טיאנמן, המוזיאון הלאומי של סין וז'נגיאנגמן ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל המרכז הלאומי לאמנויות הבמה ומקדש גן העדן.

Jade Garden Hotel

המלון ממוקם רק 20 דקות הליכה ממרכז העיר ומציע דלפק סיורים ומועדון כושר.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הJade Garden Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. מתקני המלון כוללים קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. בJade Garden Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. לנוחיות האורחים, הJade Garden Hotel מציע חדרים ללא עישון. כל חדר מציע, בין השאר, פינת קפה, כספת ומיני בר. בכל החדרים יש מזגן, כבלים / לוויין וטלוויזיה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו הרחוב הכלכלי של בייג'ין, העיר האסורה וז'נגיאנגמן, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף ללנוחות האורחים. נמל התעופה הבינלאומי של הבירה בייג'ין נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה ברכב. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל המוזיאון הלאומי של סין ופחות מעשר דקות נסיעה אל המרכז הלאומי לאמנויות הבמה, היכל העם הגדול וז'יגואנג.

Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center הוא המקום הקלאסי עבורכם. במלון יש דלפק סיורים וספא יום, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי.

מתקני הפנאי של Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center כוללים טניס שולחן, מגרש סקווש ומגרשי טניס חיצוניים. לנוחיותכם, הKempinski Hotel Beijing Lufthansa Center מציע חדרים ללא עישון. הספא כולל מגוון שרותים כולל עיסוי, מספרה וג'קוזי. בנוסף לקבלה הפועלת 24 שעות וסאונה, תמצאו במלון גם סלון יופי, חדרי דיונים וקונסיירז'.

החדרים מרוהטים באלגנטיות ונוחות בסגנון של 5 כוכבים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שKempinski Hotel Beijing Lufthansa Center מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. כל חדר כולל טלוויזיה וכבלים / לוויין.

דאוונגסיאו והאולם המקורה של הפועלים ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מKempinski Hotel Beijing Lufthansa Center. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את האצטדיון הפועלים, וואנגפוז'ינג ומקדש יונגה. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Beijing Great Wheel ופחות מעשר דקות נסיעה אל מחוז העסקים המרכזי.

View Larger Map

בייג'ין: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Beijing_1.htm

סין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/China.htm

Ascott Beijing Serviced Apartments

Ascott Beijing Serviced Apartments ממוקם במרכז מחוז צ'אויאנג ורק מרחק הליכה קצרה מדאוונגסיאו. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בייג'ין.

Ascott Beijing Serviced Apartments מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מכון יופי, קונסיירז' וסאונה לנוחות האורחים. הצוות של דירות הנופש ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בבייג'ין ולהמליץ על מסעדות מקומיות. האורחים יכולים לנצל את הספא של דירות הנופש, הכולל, בין השאר, ג'קוזי, סלון יופי וסאונה. אוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין, דונגדן והאולם המקורה של הפועלים נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההדירות נופש.

כל דירה מצויידת בכבלים / לוויין, מטבח מאובזר וטלוויזיה. בכל הדירות של הדירות נופש תמצאו כספת, נגן די וי די ופינת קפה. המטבח מאובזר במקרר, מיקרוגל ומכונת קפה.

וואנגפוז'ינג, מקדש יונגה ואצטדיון הפועלים נמצאים במרחק נסיעה קלה מהדירות נופש. נמל התעופה הבינלאומי של הבירה בייג'ין נמצא במרחק של 40 דקות במכונית. מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת ההדירות נופש תמצאו גם את ה-פארק השעשועים של בייג'ין.

Beijing Sihe Courtyard Hotel

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, ובנוסף קונסיירז', ניקוי יבש ומרכז עסקים. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בייג'ין.

לנוחיות האורחים, הBeijing Sihe Courtyard Hotel מציע חדרים ללא עישון. במלון תמצאו כספת, חנייה מאובטחת ושירותי כביסה. בשטח המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות. דאוונגסיאו נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

העיר האסורה והמוזיאון הלאומי של סין ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מהמלון. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה עומד לשרותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך חופשתכם. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל וואנגפוז'ינג ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל אצטדיון הפועלים, Wangfujing Cathedral והאולם המקורה של הפועלים.

Jinglun Hotel Beijing

במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות, וגם חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר בייג'ין.

Jinglun Hotel Beijing מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם הסעות אל וממרכז העיר, מרכז עסקים ובריכה פנימית עבור האורחים. האורחים מוזמנים לנצל את הספא של המלון, הכולל בין השאר מספרה, סלון יופי ועיסוי. אורחי המלון אשר מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שJinglun Hotel Beijing מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל חדר במלון מכיל טלוויזיה, כספת ופינת קפה ותה. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומאובזרים במקרר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומיני בר. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות.

כיכר טיאנמן ואוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מJinglun Hotel Beijing. המרחק מהמלון לתחנה Guomao Station Beijing הוא שתי דקות הליכה בלבד. Jinglun Hotel Beijing מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

Hotel G Beijing

במלון תמצאו מועדון כושר, אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות, וגם מרכז עסקים, הסעות אל וממרכז העיר וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר בייג'ין.

Hotel G Beijing מציע ניקוי יבש, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. בHotel G Beijing פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. אורחי המלון אשר אוהבים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. השהיה בHotel G Beijing תבטיח לכם מיקום אידיאלי בסמוך לברים המפורסמים של בייג'ין.

כל חדר במלון מכיל חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. החדרים כוללים מקרר, נגן די וי די ומיני בר. בנוסף כלולים נעלי בית וחלוקי רחצה לנוחות מירבית. כל החדרים הממוזגים בHotel G Beijing הינם חסינים לרעש.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין בכל שעות היום והלילה והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

אוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין והעיר האסורה נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מHotel G Beijing. המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל אצטדיון הפועלים, בעוד המרחק אל האולם המקורה של הפועלים הוא כ-20 דקות הליכה. מחוז העסקים המרכזי, Linked Hybrid ודאוונגסיאו נמצאים במרחק של פחות מעשר דקות ברכב.

Lee Garden Service Apartment Beijing

Lee Garden Service Apartment Beijing נמצא במתחם הידוע מחוז צ'אויאנג, רק חמש דקות נהיגה ממרכז העיר. בדירות נופש תמצאו דלפק סיורים ומועדון כושר, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה וחדר/י ישיבות.

חדר האמבטיה אשר בדירה הינו אלגנטי וברמת חמישה כוכבים, ומכיל מייבש שיער ומקלחת יוקרתיים. בהדירות נופש ישנן מספר דירות מרווחות הערוכות לשהיה של משפחות. כל דירה מציעה, בין השאר, נגן די וי די, מיני בר ופינת קפה. בכל דירה תמצאו מטבחון עם מכונת קפה, מיקרוגל ומקרר. כל דירה בהדירות נופש מכילה טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין.

בבר של ההדירות נופש תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מחברה טובה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.

Botai Hotel

במלון תמצאו ספא יום, בריכת שחייה ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר בייג'ין.

לנוחיות האורחים, הBotai Hotel מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שBotai Hotel מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בBotai Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הרחוב הכלכלי של בייג'ין נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים 24/7.

האצטדיון הלאומי בבייג'ין ופושינגמן נמצאים במרחק של נסיעה קלה מBotai Hotel. המלון נמצא במרחק עשר דקות הליכה מהתחנה תחנת ז'אנגזיז'ונגלו ותחנת ביישינקיאו ויש גם שרותי הסעה לעיר. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בבייג'ין ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור. האולם המקורה של הפועלים, וואנגפוז'ינג והעיר האסורה ממוקמים במרחק של 10 דקות נסיעה.

Hilton Beijing Wangfujing

המלון נמצא בסמוך למרכז העיר בייג'ין ורק הליכה קצרה אל וואנגפוז'ינג. המלון מציע מתקני כושר נהדרים, ביניהם מועדון כושר ובריכה פנימית. במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות ומגרשי טניס, ובנוסף מרכז עסקים, חדרי דיונים וקונסיירז'.

Hilton Beijing Wangfujing מציע קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו מגרש משחקים ושירותי בייביסיטר. בHilton Beijing Wangfujing פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. לנוחיות האורחים, הHilton Beijing Wangfujing נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בחדרים תמצאו נגן די וי די ובנוסף טלוויזיית פלזמה/ LCD עם כבלים / לוויין וערוצי סרטים איכותייים. החדרים מצויידים בפינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי וכספת ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. כל חדר כולל מקרר ומיני בר.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

נמל התעופה הבינלאומי של הבירה בייג'ין ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית. Jingshan Park נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Beijing Apm וWangfujing Cathedral נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

Kapok Hotel Beijing

ממוקם במיתחם הידוע המחוז צ'אויאנג, Kapok Hotel Beijing נמצא במרחק של 20 דקות הליכה ממרכז העיר. החדרים במלון נוחים וממוזגים והגישה לאינטרנט היא על חשבון הבית. במלון יש מועדון כושר ודלפק סיורים, וגם ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים.

גינת המלון הינה פינה שליווה, ווהיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. במלון יש חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'. מרכז עסקים פועל עבור האורחים שמגיעים לצרכי עסקים.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו הרחוב הכלכלי של בייג'ין, היכל העם הגדול וז'נגיאנגמן, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. Beijing Nanyuan Airport (NAY) הינו במרחק של 40 דקות נסיעה. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל וואנגפוז'ינג והעיר האסורה ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל המרכז הלאומי לאמנויות הבמה וז'יגואנג.

The Regent Beijing

בין הינכם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מהנה, The Regent Beijing הוא המקום הקלאסי עבורכם.

The Regent Beijing מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות וקונסיירז' לנוחות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שThe Regent Beijing מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בThe Regent Beijing פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף לבריכת ילדים וסאונה, תמצאו במלון גם סלון יופי, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבThe Regent Beijing ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. לנוחיותכם, הThe Regent Beijing מציע חדרים ללא עישון. החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומציעים פינת קפה, מיני בר ונגן די וי די. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה שטוחה וכבלים / לוויין ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו.

האורחים מוזמנים להתרווח ולהנות בבית הקפה של ההמלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון בכל יום.

העיר האסורה ודאוונגסיאו ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מThe Regent Beijing. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בבייג'ין ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הפושינגמן. מרכז העיר בייג'ין נמצא במרחק הליכה של 20 דקות בלבד.

Grand Hotel Beijing

עם מיקום נוח במרכז העיר, Grand Hotel Beijing מציע חדרים עם נוף פנורמי של העיר. במלון תמצאו מועדון כושר ודלפק סיורים, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'. המלון ממוקם במחוז צ'אויאנג, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בבייג'ין.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. סאונה ובריכה פנימית זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. שרותי המלון כוללים הסעות אל וממרכז העיר, חדרי דיונים ומרכז עסקים.

כל חדר מצוייד בטלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בחדרים תמצאומיני בר, מגהץ ופינת קפה. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך הטיול שלכם.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים 24 שעות ביממה.

מקדש גן העדן נמצא במרחק נסיעה קצרה מהמלון. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בבייג'ין ולהמליץ על מסעדות מקומיות. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל המוזיאון הלאומי של סין ווואנגפוז'ינג ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל ז'נגיאנגמן, היכל העם הגדול והעיר האסורה.

Grand Hyatt Beijing

במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות, מועדון כושר ומסלול גולף, ובנוסף סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות.

Grand Hyatt Beijing מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה פנימית, סאונה ובריכת ילדים לנוחות האורחים. בשטח המלון תמצאו מספרה, חנות מזכרות/מתנות וסלון יופי. מבין מגוון השירותים המיועדים למשפחות תמצאו גן ילדים, מגרש משחקים ושירותי בייביסיטר. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שGrand Hyatt Beijing מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבGrand Hyatt Beijing ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. המטבחון כולל מקרר, מיקרוגל ופינת קפה ותה ומאפשר לאורחים לבשל בעצמם. בין השאר, תמצאו בחדרים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. חדר האמבטיה הפרטי מכיל אמבט ספא, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקלחת.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לאחר ארוחת ערב נהדרת, תוכלו לעבור לשבת בלאונג' הנוח ולהנות עם כוסית משקה באווירה נינוחה. שרות החדרים זמין 24/7 והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

דאוונגסיאו והעיר האסורה ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מGrand Hyatt Beijing. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את האצטדיון הפועלים. המרחק מBeijing Nanyuan Airport (NAY) הוא רק 40 דקות ברכב.

Raffles Beijing Hotel

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מפנקת, Raffles Beijing Hotel הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש דלפק סיורים, מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. המיקום בלב העיר הינו אידיאלי.

לנוחיותכם, הRaffles Beijing Hotel מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שRaffles Beijing Hotel מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בRaffles Beijing Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. מקדש גן העדן נמצא רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבRaffles Beijing Hotel ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. כמו כן החדרים מכילים חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיה שטוחה. כל חדר במלון מאובזר בנגן די וי די, שי מוצרי טיפוח ופינת קפה.

בבר של המלון ניתן לשבת בנחת עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. לנוחותכם ניתן להנות משרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה.

Ritan International Hotel

במלון תמצאו בריכת שחייה ומרכז בריאות וספא, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר בייג'ין.

Ritan International Hotel מציע סלון יופי, מרכז עסקים וחדרי דיונים. האורחים מוזמנים לנצל את רשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. בשטח המלון תמצאו כספומט.

חדר האמבטיה אשר בחדר הינו מפואר וברמת חמישה כוכבים, תימצאו בו מקלחת ומייבש שיער יוקרתיים. החדרים מצויידים בטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. בכל החדרים יש מזגן, פינת קפה ותה ומיני בר.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

אוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין והעיר האסורה נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מRitan International Hotel. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את ההמוזיאון הלאומי של סין, כיכר טיאנמן ומקדש גן העדן. נמל התעופה הבינלאומי של הבירה בייג'ין נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל האולם המקורה של הפועלים ופחות מעשר דקות נסיעה אל דאוונגסיאו ומחוז העסקים המרכזי.

Prime Hotel Beijing

במלון תמצאו מגרשי טניס, אינטרנט אל- חוטי חינם ומסלול גולף, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. המלון מציע מתקני כושר נהדרים, ביניהם בריכה פנימית ומועדון כושר. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר בייג'ין.

Prime Hotel Beijing מציע סאונה, מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות. בשטח המלון תמצאו כספומט, חנות מזכרות/מתנות וסלון יופי. Prime Hotel Beijing מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבPrime Hotel Beijing ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מגבות, חלוקי רחצה ומייבש שיער. החדרים הממוזגים כוללים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין.

המסעדה של Prime Hotel Beijing מגישה תפריט קנטונזי וסיני נהדר ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם ללא צורך לצאת מן המלון. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחים במלון מידי בוקר.

ז'נגיאנגמן והיכל העם הגדול ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מPrime Hotel Beijing. המלון נמצא במרחק עשר דקות הליכה מהתחנה תחנת דונגשי ויש גם שרותי הסעה לעיר. העיר האסורה, כיכר טיאנמן והמוזיאון הלאומי של סין ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

China World Hotel Beijing

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, China World Hotel Beijing הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש מגרשי טניס, דלפק סיורים וספא יום, ובנוסף חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בייג'ין.

המלון פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ויש בו שירותי בייביסיטר. לנוחיות האורחים, הChina World Hotel Beijing נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. במלון יש קונסיירז', סלון יופי וסאונה. בChina World Hotel Beijing פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם.

לנוחיותכם, הChina World Hotel Beijing מציע חדרים ללא עישון. בין השאר, תמצאו בחדרים כספת, טלוויזיה שטוחה ופינת קפה. חדר האמבטיה עשוי שייש וכולל מייבש שיער, חלוקי רחצה ומקלחת.

בבר של המלון ניתן להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה.

פארק השעשועים של בייג'ין ומקדש גן העדן ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי של הבירה בייג'ין ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. וואנגפוז'ינג, אוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין ואצטדיון הפועלים נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

Legendale Hotel Beijing

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה מלב העיר וכולל אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה והזמנת סיורים ואטרקציות. המלון מדורג 5 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה Dengshikou Station.

Legendale Hotel Beijing מציע חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף לקונסיירז' וסאונה, תמצאו במלון סלון יופי, מרכז עסקים וחדרי דיונים. בספא של המלון, הכולל מגוון טיפולים כמו למשל עיסוי ומספרה תוכלו לחדש את הגוף והנפש. בLegendale Hotel Beijing פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שLegendale Hotel Beijing מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים הממוזגים במלון מכילים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. הם מציעים פינת קפה ותה, נגן די וי די ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. חדר האמבטיה מכיל מקלחת, מייבש שיער ואמבט ספא. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה ונעלי בית.

התעוררו לארוחת בוקר אמריקאית עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בבייג'ין. שרות החדרים פועל 24 שעות והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

מתוך מבחר האטרקציות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את דאוונגסיאו, Jingshan Park והעיר האסורה. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את אצטדיון הפועלים, כיכר טיאנמן וFortune Plaza Office Building 1.

Jianguo Hotel Beijing

המלון מדורג 4 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה תחנת יונגאנלי וGuomao Station Beijing. במלון יש דלפק סיורים, מועדון כושר ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. המלון נמצא במחוז צ'אויאנג, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בבייג'ין.

גינת המלון הינה פינה שליווה, ווהיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. סלון יופי ובריכה פנימית זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. העיר האסורה, המוזיאון הלאומי של סין ואוניברסיטת הטכנולוגיה בבייג'ין נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לJianguo Hotel Beijing ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. בכל החדרים הממוזגים ישנה אמבטיה פרטית המכילה שי מוצרי טיפוח, מייבש שיער ומקלחת. החדרים מצויידים בטלוויזיה שטוחה, כספת וכבלים / לוויין ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

מקדש גן העדן וכיכר טיאנמן נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהמלון. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בבייג'ין ולספק מידע מקיף על האזור. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל דאוונגסיאו ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל וואנגפוז'ינג, אצטדיון הפועלים והאולם המקורה של הפועלים.

The Peninsula Beijing

המיקום המרכזי של The Peninsula Beijing יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של בייג'ין כמו למשל וואנגפוז'ינג אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. במלון יש ספא יום, בריכה מחוממת ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה.

האורחים מוזמנים להירגע בספא של המלון, הכולל בין השאר עיסוי, סלון יופי וסאונה. השרותים כוללים בין השאר הסעות אל וממרכז העיר, מגרשי טניס ומרכז עסקים. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות וחדרי דיונים. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שThe Peninsula Beijing מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים המודרניים של המלון מציעים פינת קפה ותה, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. כמו כן החדרים מכילים מיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ונגן די וי די. חדר האמבטיה עשוי משייש ומציע חלוקי רחצה, מקלחת ומייבש שיער.

מסעדת המלון פתוחה לארוחת צהריים ומציעה תפריט עדכני ואיכותי. בבר תמצאו מבחר רחב של משקאות אלכוהוליים ושתיה קלה. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

ז'יגואנג והרחוב הכלכלי של בייג'ין נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מThe Peninsula Beijing. הצוות בדוכן ההזמנות יכול לעזור בארגון והזמנת פעילויות וטיולים מודרכים. The Peninsula Beijing ממוקם כ-10 דקות הליכה מWangfujing Station ותחנת טיאנמן מזרח.

Dong Jiao Min Xiang Hotel Beijing

Dong Jiao Min Xiang Hotel Beijing מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר. במלון יש דלפק סיורים ומועדון כושר, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. המלון נמצא במחוז צ'אויאנג, והוא נקודת יציאה מושלמת בזמן הביקור בבייג'ין.

ישנם חדרים המיועדים למשפחות, הם גדולים ונוחים במיוחד לשהיה של משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. כל חדר בהמלון מכיל מיני בר, מקרר ופינת קפה.

ז'יגואנג והעיר האסורה נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהמלון. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בבייג'ין ולהמליץ על מסעדות מקומיות. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל כיכר טיאנמן, המוזיאון הלאומי של סין וז'נגיאנגמן ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל המרכז הלאומי לאמנויות הבמה ומקדש גן העדן.

Jade Garden Hotel

המלון ממוקם רק 20 דקות הליכה ממרכז העיר ומציע דלפק סיורים ומועדון כושר.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הJade Garden Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. מתקני המלון כוללים קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. בJade Garden Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. לנוחיות האורחים, הJade Garden Hotel מציע חדרים ללא עישון. כל חדר מציע, בין השאר, פינת קפה, כספת ומיני בר. בכל החדרים יש מזגן, כבלים / לוויין וטלוויזיה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו הרחוב הכלכלי של בייג'ין, העיר האסורה וז'נגיאנגמן, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף ללנוחות האורחים. נמל התעופה הבינלאומי של הבירה בייג'ין נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה ברכב. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל המוזיאון הלאומי של סין ופחות מעשר דקות נסיעה אל המרכז הלאומי לאמנויות הבמה, היכל העם הגדול וז'יגואנג.

Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center הוא המקום הקלאסי עבורכם. במלון יש דלפק סיורים וספא יום, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי.

מתקני הפנאי של Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center כוללים טניס שולחן, מגרש סקווש ומגרשי טניס חיצוניים. לנוחיותכם, הKempinski Hotel Beijing Lufthansa Center מציע חדרים ללא עישון. הספא כולל מגוון שרותים כולל עיסוי, מספרה וג'קוזי. בנוסף לקבלה הפועלת 24 שעות וסאונה, תמצאו במלון גם סלון יופי, חדרי דיונים וקונסיירז'.

החדרים מרוהטים באלגנטיות ונוחות בסגנון של 5 כוכבים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שKempinski Hotel Beijing Lufthansa Center מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. כל חדר כולל טלוויזיה וכבלים / לוויין.

דאוונגסיאו והאולם המקורה של הפועלים ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מKempinski Hotel Beijing Lufthansa Center. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את האצטדיון הפועלים, וואנגפוז'ינג ומקדש יונגה. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Beijing Great Wheel ופחות מעשר דקות נסיעה אל מחוז העסקים המרכזי.

בייג'ין: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Beijing_1.htm

סין: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/China.htm

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355861 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123760 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127451 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127420 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127377 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127348 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127033 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181479 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181467 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica