חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדילים הטובים ביותר מבין 426 מלונות בסינגפור, סינגפור

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון29/09/2012980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 426 מלונות בסינגפור, סינגפור עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

Four Seasons Hotel Singapore

בין הינכם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מפנקת, Four Seasons Hotel Singapore הוא המקום המושלם עבורכם. המיתחם ידוע בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של סינגפור, כמו למשל גלרית סקוטסוורק DFS, דרך אורקארד וShaw House and Shaw Centre.

Four Seasons Hotel Singapore מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי לנוחות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שFour Seasons Hotel Singapore מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. אורחי המלון יכולים להשתמש במגוון המתקנים שהמקום מציע לבילוי בשעות הפנאי, כולל אולמות טניס וביליארד.

במידה ואתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבFour Seasons Hotel Singapore ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. לנוחיותכם, הFour Seasons Hotel Singapore מציע חדרים ללא עישון. חדר האמבטיה הפרטי מכיל אמבט ספא, מקלחת ושי מוצרי טיפוח.

Regency House Hotel Singapore

המלון יושב בסמוך למרכז העיר סינגפור ורק הליכה קצרה אל Plaza Singapura Mall. במלון יש מועדון כושר, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, ובנוסף בריכת ילדים, קונסיירז' ומרכז עסקים. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של סינגפור, כמו למשל Sri Temasek שנמצא במרחק הליכה קצרה.

Regency House Hotel Singapore ממוקם לנוחותכם קרוב למיתחם הקניות של סינגפור. השירותים כוללים ניקוי יבש, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך ביקורכם. המלון מציע חניה חינם ובנוסף ניתן להזמין הסעות אל ומנמל התעופה.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לRegency House Hotel Singapore ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מכילים מטבח המצויד במיקרוגל, מקרר ופינת קפה. החדרים ממוזגים ומכילים טלפון, מגהץ ונגן די וי די. ובנוסף טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות.

Carlton Hotel Singapore

המיקום המרכזי של Carlton Hotel Singapore יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של סינגפור כמו למשל קתדרלת סנט אנדרו, Funan DigitaLife Mall ומקדש קוואן אים טונג הוד צ'ו אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. אינטרנט אלחוטי בחינם, מסעדה ובריכה הינם חלק מהשרותים שתמצאו במלון, כמו כן הוא ממוקם במרחק הליכה קצרה אל מוזיאון האמנות של סינגפור, Stamford House וראפלס סיטי. מיטב חנויות המותגים המומלצות נמצאות בשכנות כך שלחובבי השופינג מובטחת שהות מוצלחת במיוחד.

Carlton Hotel Singapore מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי עבור האורחים. בין מגוון השירותים שהמלון מציע למשפחות תוכלו למצוא שירותי בייביסיטר ובריכת ילדים. בנוסף לסאונה ומרכז עסקים, תמצאו במלון ספא יום, סלון יופי והסעות אל וממרכז העיר.

כל חדר במלון כולל פינת קפה ותה, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. חדר האמבטיה כולל אמבטיה נפרדת, מייבש שיער ומקלחת. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שCarlton Hotel Singapore מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

האזור של המלון הינו מוביל את סצינת הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות. בסוף היום תוכלו להתרווח עם כוסית משקה מהמבחר המגוון המוצע בבר. שרות החדרים זמין בכל שעות היום והלילה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

אתרים תירותיים מגוונים ופופולריים ממוקמים במרחק בהליכה של מספר דקות מהמלון. המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל SAM at 8Q, בעוד המרחק אל Suntec City וFountain of Wealth הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק של נמל התעופה צ'אנגי מן המלון הוא רק 30 דקות במכונית.

The St. Regis Singapore

The St. Regis Singapore נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Pop and Contemporary Fine Art וForum The Shopping Mall. ספא היום של המלון מספק מגוון מסז'ים מרגיעים וטיפולי יופי. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של סינגפור, כמו למשל דרך אורקארד וShaw House and Shaw Centre.

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מהנה, The St. Regis Singapore הוא המקום המושלם עבורכם. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שThe St. Regis Singapore מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. המלון כולל אולמות טניס.

לנוחיות האורחים, הThe St. Regis Singapore מציע חדרים ללא עישון. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות. חדר האמבטיה עשוי שייש וכולל אמבט ספא, מייבש שיער ומקלחת.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. האווירה בבר של המלון הינה מושלמת לשתיית כוסית בסופו של יום. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים 24 שעות ביממה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Symphony Lake, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בסינגפור ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור. גלרית סקוטסוורק DFS, Ngee Ann City וFar East Plaza נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

Marina Mandarin Singapore

המלון ממוקם במרכזה של סינגפור ובמרחק הליכה קצרה מEsplanade–Theatres on the Bay, פלייר סינגפור וראפלס סיטי. במלון תמצאו מסלול גולף, בריכה ומגרשי טניס, וגם חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. Marina Mandarin Singapore נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Fountain of Wealth וSuntec City.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע בריכת ילדים ושירותי בייביסיטר. צוות המלון זמין 24 שעות וישמח לעמוד לרשותכם בהזמנת טיולים וכרטיסים. סאונה, ג'קוזי ואמבט ספא זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לMarina Mandarin Singapore ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. החדרים מצויידים בכבלים / לוויין, טלוויזיה שטוחה וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.

Orchard Parksuites Singapore

ההמלון ממוקם במרחק צעדים ספורים מה-Ngee Ann City. המלון מציע איטרנט אלחוטי בחינם, מועדון כושר ובריכה, ורק עשר דקות הליכה אל גלרית סקוטסוורק DFS, Far East Plaza וPop and Contemporary Fine Art. במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של סינגפור, כמו למשל The Centrepoint וShaw House and Shaw Centre.

Orchard Parksuites Singapore מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', בריכת ילדים וסאונה לנוחות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום סאונה, מגרשי טניס ומרכז עסקים. Orchard Parksuites Singapore נמצא באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של סינגפור.

כל חדר מצוייד בכבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כל חדר מכיל, בין השאר, נגן די וי די, פינת קפה ומקרר. בכל חדר תמצאו מטבחון עם מכונת כביסה ומיקרוגל.

Orchard Parksuites Singapore נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל דרך אורקארד וWheelock Place. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון. הOrchard Parksuites Singapore יקבל בחמימות את חיות הבית של כלל האורחים.

Somerset Orchard Singapore

בדירות נופש תמצאו מועדון כושר, בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. האזור מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במרחק שתי דקות הליכה מן הדירות נופש נמצא The Centrepoint.

בדירות תמצאו נגן די וי די ונגן תקליטורים כמו גם טלוויזיה עם כבלים / לוויין. הדירות ממוזגות ומכילות מטבח מאובזר, כספת ופינת קפה. ישנם חדרים מחוברים. בנוסף, יש בדירות מקרר, מגהץ ומיני בר.

המיתחם של דירות הנופש מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחים בדירות נופש בכל בוקר.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו G-MAX Reverse Bungy, ובנוסף תשמחו לדעת שדירות הנופש מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. הSomerset Orchard Singapore ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Plaza Singapura Mall וSri Temasek וכעשרים דקות של הליכה אל Ngee Ann City וThe Cathay. מקדש קוואן אים טונג הוד צ'ו, Newton Food Centre וFunan DigitaLife Mall הם במרחק נהיגה של חמש דקות מההדירות נופש.

Peninsula Excelsior Hotel

Peninsula Excelsior Hotel ממוקם במרכז המיתחם בית העירייה והרובע הכלכלי בסינגפור ורק מרחק קצר מColeman Bridge, National Art Gallery of Singapore וקתדרלת סנט אנדרו. המלון יושב בלב סינגפור ובמרחק הליכה קצרה מראפלס סיטי, מוזיאון הקהילות האסיאתיות וG-MAX Reverse Bungy. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של סינגפור, כמו למשל Elgin Bridge שנמצא במרחק הליכה קצרה. ההמלון יושב במרחק צעדים ספורים מה-Funan DigitaLife Mall.

המלון ממוקם לנוחותכם קרוב לאזור הקניות של סינגפור. הספא כולל מגוון שרותים כולל סלון יופי וסאונה. מתקנים נוספים של המלון כוללים חדר/י ישיבות, בריכה ומסלול גולף.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של ברים ומסעדות. האורחים יכולים להנות משרות חדרים 24 שעות ביממה.

Amara Sanctuary Resort Sentosa

בכפר נופש יש מסלול גולף, בריכה וספא יום, ובנוסף סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. הכפר נופש ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של סינגפור, כמו למשל Universal Studios Singapore שנמצא במרחק הליכה קצרה. אורחי המלון יהנו מהשלווה והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Amara Sanctuary Resort Sentosa.

הגינה בכפר נופש הינה פינה שלווה, והיא נהדרת עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. אם חשובה לכם הנגישות של הכפר נופש, תשמחו לדעת שAmara Sanctuary Resort Sentosa מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. Singapore General Hospital נמצאים רק 20 דקות נהיגה מההכפר נופש.

כל החדרים הינם ממוזגים ומכילים ריצוף שייש. לנוחיותכם, הAmara Sanctuary Resort Sentosa מציע חדרים ללא עישון. כל חדר בהכפר נופש מכיל טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו HarbourFront Centre וVivoCity, ובנוסף תשמחו לדעת שכפר הנופש מציע חניה בחינם לכלל האורחים. בנוסף הינכם מוזמנים לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהיות מעודכנים במהלך חופשתכם. המרחק אל Revenge of the Mummy וCanopy Flyer הוא עשר דקות הליכה , ובמרחק של 40 דקות נהיגה מן ההכפר נופש נמצא נמל התעופה צ'אנגי.

York Hotel Singapore

York Hotel Singapore ממוקם במיתחם התיירות והקניות המפורסם של העיר. במלון תמצאו בריכה, מועדון כושר ודלפק סיורים, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות ומכון יופי. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר סינגפור.

לנוחיות האורחים, הYork Hotel Singapore מציע חדרים ללא עישון. בין השרותים שתמצאו יש קונסיירז', בריכת ילדים ומרכז עסקים. המלון מציע מגוון שרותים המיועדים לעסקים הכוללים חדרי אירועים, שירותי מזכירות וחדרי דיונים.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבYork Hotel Singapore ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים ממוזגים ומצויידים בטלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הינכם מוזמנים להתפנק ולהנות בבית הקפה של המלון. האווירה בבר של המלון הינה מושלמת לשתיית כוסית בסוף היום. לאורחים יש אפשרות להזמין שרות חדרים מסביב לשעון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Sri Temasek, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף ללרווחת האורחים. המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל דרך אורקארד, Lucky Plaza וNgee Ann City וכעשרים דקות של הליכה אל גלרית סקוטסוורק DFS, Pop and Contemporary Fine Art וFar East Plaza. York Hotel Singapore ממוקם כ-10 דקות הליכה מ-תחנת הרכבת המהירה אורקארד.

Royal Plaza on Scotts

Royal Plaza on Scotts נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Lucky Plaza, Wheelock Place וShaw House and Shaw Centre. המלון מציע איטרנט אלחוטי בחינם, מועדון כושר ובריכה לשמחת האורחים המעוניינים לשמור כושר, ורק עשר דקות הליכה אל Pop and Contemporary Fine Art, Ngee Ann City וParagon. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של סינגפור, כמו למשל Wisma Atria וForum The Shopping Mall.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, חדר/י ישיבות ומרכז עסקים הפועל 24 שעות עבור האורחים. מתקני המלון כוללים חדרי דיונים, הסעות אל וממרכז העיר ושירותי בייביסיטר. Royal Plaza on Scotts מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

כל חדר מצוייד, בין השאר בכספת, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וטלוויזיה עם מסך שטוח. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מכונת קפה, מקרר ומקרר קטן וכל מה שצריך על מנת להנות מארוחות ביתיות גם בזמן חופשתכם. החדרים מצויידים במגהץ, טלפון ומיני בר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. לאחר ארוחת ערב נהדרת, תוכלו לעבור לשבת בלאונג' הנוח ולהנות עם כוסית משקה באווירה נינוחה. במהלך היום או הלילה תוכלו לנצל את הקירבה אל המבחר הרחב של המסעדות והברים ולהנות מארוחה טובה או בילוי לילי במרחק הליכה.

המלון יושב במרחק צעדים ספורים מהFar East Plaza. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בסינגפור ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור. המרחק של נמל התעופה צ'אנגי מן המלון הוא רק 30 דקות באוטו.

Hotel Innotel

המלון ממוקם במרחק הליכה קצרה בלבד מ-Plaza Singapura Mall וסמוך לאטרקציות התיירותיות ולמרכז הקניות הראשי. המלון מדורג 4 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לסינגפור יש להציע.

לנוחיות האורחים, הHotel Innotel מציע חדרים ללא עישון. מתקני המלון כוללים קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות וניקוי יבש. להנאתכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

Shangri-La's Rasa Sentosa Resort

בכפר נופש יש דלפק סיורים, בריכה ומגרשי טניס, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. ממוקם על קו החוף, הכפר נופש מציע חדרים עם פינת קפה, טלוויזיה שטוחה וכספת. אורחי המלון יהנו מהשלווה והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Shangri-La's Rasa Sentosa Resort.

Shangri-La's Rasa Sentosa Resort מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', סאונה ובריכת ילדים לנוחות האורחים. לנוחיות האורחים, הShangri-La's Rasa Sentosa Resort נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. כפר הנופש מפעיל מבחר שרותים מיוחדים לעסקים הכוללים חדרי דיונים, מרכז עסקים ושירותי מזכירות. אתם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של כפר הנופש אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם ללהנות מכל רגע של חופשתכם.

במידה ואתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבShangri-La's Rasa Sentosa Resort ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. לנוחיותכם, הShangri-La's Rasa Sentosa Resort מציע חדרים ללא עישון. כל חדר בהכפר נופש מכיל מכונת קפה, מיני בר ומקרר.

בבר של ההכפר נופש ניתן לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מחברה טובה. האורחים יכולים להנות משרות חדרים 24/7.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות תיירותיות כמו Canopy Flyer וEnchanted Airways, ובנוסף תשמחו לדעת שכפר הנופש מציע חניה ללא תשלום נוסף ללרווחת האורחים. גישה אלחוטית זמינה לכל האורחים אשר מעוניינים להישאר מעודכנים גם בזמן חופשתם. מתוך מבחר אתרי התיירות אשר ליד ההכפר נופש תמצאו גם את ה-סנטוזה איילנד, מרכז המורשת של צ'יינה טאון וVivoCity.

Mandarin Orchard Singapore

המלון ממוקם באופן אידיאלי רק מספר דקות הליכה מThe Centrepoint, Ngee Ann City וLucky Plaza, החדרים המפוארים משקיפים על הנוף הנהדר של העיר. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של סינגפור, כמו למשל דרך אורקארד שנמצא במרחק הליכה קצרה. בסביבת Mandarin Orchard Singapore תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Mandarin Orchard Singapore הינו מקום אידיאלי הן לנסיעה לצורך עסקים והן לנופש. מלבד מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה, המלון מציע גם מגרשי טניס ומגרש סקווש. שרותי המלון כוללים קונסיירז', סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות.

כל החדרים הינם ממוזגים ומכילים ריצוף שייש. בנוסף, יש בחדרים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כל חדר בהמלון כולל מקרר, פינת קפה ומיני בר.

Orchard Parade - A Far East Hotel

במלון יש מועדון כושר, בריכה והזמנת סיורים ואטרקציות, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. מגוון חנויות המותגים המפורסמות נמצאות בקירבת מקום כך שלחובבי השופינג מובטחת שהות מהנה במיוחד. במרחק מספר דקות הליכה מן המלון נמצא Pop and Contemporary Fine Art.

Orchard Parade - A Far East Hotel מציע בריכת ילדים, מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות. חדר הכושר מצוייד במכשיר משקולות והליכון. בין מתקני המלון תמצאו עמדת עיתונים, סלון יופי ומספרה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שOrchard Parade - A Far East Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בחדרים תימצאו נופים פנורמיים של הרחוב וכמו כן כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. כל החדרים ממוזגים וכוללים מקרר, פינת קפה ותה ומיני בר. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מקרר קטן ומכונת קפה וכל הדרוש להכנת ארוחות קלות בזמנכם הפנוי.

באספרסו בר של המלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה חם או קר ואף להנות מארוחה קלה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון היא בחינם. המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהתחנה תחנת הרכבת המהירה אורקארד ויש גם שרותי הסעה לעיר. המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Shaw House and Shaw Centre, בעוד המרחק אל Ngee Ann City וParagon הוא כ-20 דקות הליכה.

סינגפור: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Singapore_1.htm

סינגפור: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Singapore.htm

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355872 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123773 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127461 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127433 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127388 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127360 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127044 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182175 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182041 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181408 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181511 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181589 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181496 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181483 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica