חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדילים הטובים והמומלצים ביותר מבין 63 מלונות בבלד, סלובניה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון29/09/2012962 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 63 מלונות בבלד, סלובניה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

Park Hotel Bled

Park Hotel Bled ממוקם לנוחותכם במרכז העיר ומציע מסלול גולף, מגרשי טניס ומרכז בריאות וספא. במלון תמצאו דלפק סיורים ומועדון כושר, ובנוסף סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות.

Park Hotel Bled מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה פנימית, מרכז עסקים וקונסיירז' לנוחות האורחים. ג'קוזי, אמבט ספא וסלון יופי זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. האורחים יכולים לנצל את הספא של המלון, הכולל, בין השאר, מספרה וחדר שיזוף. חובבי הדיג ישמחו לדעת שהמלון ממוקם בסמוך לאתרי דייג פופולרים.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. החדרים כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. כל חדר בהמלון כולל מיני בר, מגהץ וטלפון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Bled, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. Brnik Airport (LJU) נמצא במרחק קצר של 30 דקות ברכב. המלון יקבל בחמימות את חיות המחמד של כלל האורחים.

House Klasika

בbed and breakfast תמצאו בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם ומסלול גולף, וגם מגרשי טניס, אחסון מזוודות וכספת. המיקום במרכז העיר הינו מושלם.

Kacenstajn Castle נמצא במרחק נסיעה קלה מהbed and breakfast. Brnik Airport (LJU) נמצא במרחק קצר של 30 דקות במכונית. צוות ההbed and breakfast הם נחמדים ומאירים פנים. Bled וBled Castle הם במרחק נהיגה של 10 דקות מההbed and breakfast.

Grand Hotel Toplice

המיקום המרכזי של Grand Hotel Toplice יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של בלד כמו למשל אגם בלד אשר נמצאים במרחק הליכה קצרה. כאורחי Grand Hotel Toplice אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי. ספא היום של המלון מספק מבחר מסז'ים מרגיעים וטיפולי יופי. החדרים במלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא בחינם.

בGrand Hotel Toplice תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הGrand Hotel Toplice נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בGrand Hotel Toplice פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. ובנוסף יש בחדרים כספת, מיני בר וטלוויזיה. החדרים מצויידים בחימום מרכזי, וילונות אטומים לאור וטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת אורחיו.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו Bled, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Brnik Airport (LJU) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. הGrand Hotel Toplice מאיר פנים לחיות הבית של כלל האורחים.

Garni Hotel Jadran

המלון ממוקם במרכז של בלד ורק 10 דקות הליכה אל אגם בלד. במלון תמצאו בריכת שחייה, ספא יום ומסלול גולף, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי.

Garni Hotel Jadran מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף שירותי בייביסיטר, קונסיירז' ומגרשי טניס לשרות האורחים. בספא של המלון, הכולל בין השאר עיסוי וסולריום תוכלו לחדש את הגוף והנפש. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה האלחוטית זמינה לכל האורחים. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות הידידותי של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בבלד ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

החדרים הממוזגים במלון מציעים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים בחדר אמבטיה פרטי, מיני בר וטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו Bled Castle וBled, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. Kacenstajn Castle נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. המרחק של Brnik Airport (LJU) מן המלון הוא רק 30 דקות ברכב.

Vila Bled

הדירת נופש ממוקמת הליכה קצרה מלב העיר ומכיל מסלול גולף, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכת שחייה. בדירת נופש תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות, מרכז בריאות וספא ומגרשי טניס, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה ומכון יופי. כאורחי דירת הנופש אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי.

Vila Bled מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדרי דיונים, סאונה וקונסיירז' לשרות האורחים. בספא של דירת הנופש, הכולל בין השאר סאונה טורקית, עיסוי וג'קוזי תוכלו לחדש את הגוף והנפש. מתקני הכושר של דירת הנופש כוללים מועדון כושר. בנוסף תמצאו עמדת עיתונים בתוך שטח דירת הנופש.

הסוויטות מכילות כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. הסוויטות מצויידות במגהץ, טלפון ומיני בר ולנוחותכם דירת הנופש מציעה גם שירות חדרים. קבוצות גדולות או משפחות מרובות יכולות לבקש מראש חדרים עם דלת מקשרת.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת דירת הנופש. לאחר ארוחת ערב נהדרת, תוכלו לעבור לשבת בלאונג' הנוח ולהנות עם כוסית משקה באווירה נינוחה.

אורחי ההדירת נופש נהנים מחניה בחינם. Bled וKacenstajn Castle נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מדירת הנופש. חובבי הדיג ישמחו לדעת שהדירת נופש יושבת ליד לאתרי דייג מרכזיים.

Hotel Lovec

Hotel Lovec מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר. במלון יש מגרשי טניס, מסלול גולף ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות.

Hotel Lovec מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', בריכה פנימית ומרכז עסקים עבור האורחים. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם בבלד ולספק מידע מקיף על האזור. אורחי המלון מוזמנים לבקר במרכז בריאות וספא עם מבחר טיפולי פנים וגוף. Kacenstajn Castle נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לHotel Lovec ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים ממוזגים ומכילים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף, יש בחדרים מיני בר, מכונת קפה ופינת קפה.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו Bled, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים. הצוות יכול לעזור בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בבלד והוא ישמח להמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור. Brnik Airport (LJU) הינו במרחק של 30 דקות ברכב.

Apartments Preseren Bled

Apartments Preseren Bled מציע ניקוי יבש ושירותי כביסה. הגינה השקטה של דירות הנופש היא מקום נפלא לנוח ולהירגע. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בבלד ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

משפחות המגיעות לנופש מוזמנות לבלות ולהתרווח בדירות מרווחות במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו Bled Castle ואגם בלד, ובנוסף תשמחו לדעת שדירות הנופש מציעות חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Brnik Airport (LJU) נמצא רק 40 דקות נסיעה במכונית. Bled וKacenstajn Castle ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מApartments Preseren Bled.

Hotel Jelovica Bled

במלון תמצאו עמדה להזמנת סיורים מודרכים, מסלול גולף ומרכז בריאות וספא, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה.

Hotel Jelovica Bled מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, בריכה פנימית וחדרי דיונים עבור האורחים. הספא של המלון מציע מגוון טיפולים מרגיעים כמו למשל חדר שיזוף, עיסוי וסאונה טורקית. בין מגוון השירותים שהמלון מציע למשפחות ניתן למצוא שירותי בייביסיטר. Bled וKacenstajn Castle נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

אם אתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבHotel Jelovica Bled ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בHotel Jelovica Bled תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. כמו כן החדרים מאובזרים בטלפון וכספת. כל חדר מכיל טלוויזיה וכבלים / לוויין.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

Kompas Hotel Bled

Kompas Hotel Bled מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר. במלון יש מרכז בריאות וספא, הזמנת סיורים ואטרקציות ומועדון כושר, וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות.

בספא של המלון, הכולל מגוון טיפולים כמו למשל סאונה, עיסוי ומספרה תוכלו לחדש את הגוף והנפש. בנוסף לבריכה פנימית וקבלה הפועלת 24 שעות, יש במלון גם חדרי דיונים, שירותי כביסה ומרכז עסקים. החצר הנעימה של המלון היא מקום נפלא לשבת ולהירגע. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בבלד ולספק מידע מקיף על האזור.

במידה ואתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבKompas Hotel Bled ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. הם מציעים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים הממוזגים כוללים מיני בר, מגהץ וטלפון.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. לאחר ארוחת ערב נפלאה, תוכלו לעבור לשבת בלאונג' הנוח ולהנות עם כוסית משקה באווירה רגועה. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Bled וBled Castle, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Kacenstajn Castle נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. הKompas Hotel Bled ידידותי לחיות המחמד של כלל האורחים.

Pension Bled

המלון נמצא במרחק מספר דקות נסיעה מלב בלד ותעריפיו אטרקטיביים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית. במלון תמצאו מסלול גולף, הזמנת סיורים ואטרקציות ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב וקונסיירז'.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא אידיאלית למי שרוצה לנוח ולהירגע. חובבי הדייג ישמחו לשמוע שבקירבת מקום נמצאים כמה מאתרי הדייג היותר אטרקטיביים. חיות המחמד שלכם יתקבלו בברכה, המלון מוכן ומזומן עבורן וצוות המקום ישמח לסייע לכם בכל דבר נוסף שתצטרכו. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בבלד ולספק מידע מקיף על האזור.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבPension Bled ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל חדר מכיל בין השאר טלוויזיה וכבלים / לוויין. וניתן גם להזמין מראש חדרים ללא עישון.

Bled וKacenstajn Castle ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מPension Bled. ליד המלון תימצאו רכיבת סוסים וגלישה. המרחק של Brnik Airport (LJU) מן המלון הוא רק 40 דקות ברכב.

Pension-Hotel Pibernik

בbed and breakfast תמצאו מסלול גולף ועמדה להזמנת סיורים מודרכים, וגם שירותי בייביסיטר, כספת וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר בלד.

בPension-Hotel Pibernik תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. אורחי ההbed and breakfast נהנים מחניה בחינם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בבלד ולספק מידע מקיף על האזור. Hotel Golf Grad Mokrice וKacenstajn Castle נמצאים רק 20 דקות נסיעה מה-bed and breakfast.

Hotel Ribno Bled

במלון יש מגרשי טניס, הזמנת סיורים ואטרקציות ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר בלד.

Hotel Ribno Bled מציע קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים וסאונה. בספא של המלון, הכולל מגוון טיפולים כמו למשל סלון יופי, סולריום ועיסוי תוכלו לחדש את הגוף והנפש. בין מתקני המלון תמצאו כספומט ומספרה. המלון מפעיל מבחר שרותים לעסקים הכוללים חדרי דיונים ושירותי מזכירות.

החדרים הממוזגים במלון מציעים כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. חדרי האמבטיה מצויידים באמבטיית הספא, הדרך המושלמת לפנק את הגוף בסוף היום. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. לאחר ארוחת ערב נהדרת, תוכלו לעבור לשבת בלאונג' הנוח ולהנות עם כוסית משקה באווירה נינוחה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו אגם בלד וBled Castle, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לרווחת האורחים. Kacenstajn Castle וBled נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Brnik Airport (LJU) ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה במכונית.

Pension Krek Bled

Pension Krek Bled נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה.

בPension Krek Bled תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. אורחי ההמקום נהנים מחניה בחינם.

Hotel Golf Grad Mokrice וKacenstajn Castle ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מPension Krek Bled. Brnik Airport (LJU) נמצא במרחק של 30 דקות נהיגה. Bled נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

בלד: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Bled_1.htm

סלובניה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Slovenia.htm

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355872 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123773 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127461 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127433 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127388 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127360 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127044 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182175 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182041 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181408 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181511 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181589 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181496 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181483 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica