חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להשיג מחירים זולים למלון, צימר ואכסניה בברטיסלבה, סלובקיה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון29/09/2012986 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 151 מלונות בברטיסלבה, סלובקיה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

Crowne Plaza Bratislava

Crowne Plaza Bratislava ממוקם במרכזה של העיר ובמרחק הליכה קצרה מהתיאטרון הסלובקי הלאומי - הבניין ההיסטורי, Hlavne Namestie וקתדרלת סנט מרטין. המלון מדורג 4 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לברטיסלבה יש להציע. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא ארמון גראסלקוביץ'.

לנוחיות האורחים, הCrowne Plaza Bratislava מציע חדרים ללא עישון. הינכם מוזמנים להנות מהבריכה המחוממת ומסלול הגולף בזמנכם הפנוי. בנוסף, תמצאו בCrowne Plaza Bratislava סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות.

אם אתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבCrowne Plaza Bratislava ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שCrowne Plaza Bratislava מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מחברה טובה. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים 24/7. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחים במלון בכל בוקר.

Marrol's Boutique Hotel Bratislava

נמצא במיקום מרכזי, Marrol's Boutique Hotel Bratislava מספק גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של ברטיסלבה ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם, ספא יום ומסלול גולף. במלון תמצאו דלפק סיורים, מועדון כושר ומרכז בריאות וספא, וגם מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה. בסביבת Marrol's Boutique Hotel Bratislava תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Marrol's Boutique Hotel Bratislava מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה פנימית, מרכז עסקים וקונסיירז' לנוחות האורחים. אורחי המלון אשר אוהבים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי. אמבט ספא, חדר שיזוף וג'קוזי זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לMarrol's Boutique Hotel Bratislava ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. תוכלו להנות גם מחדר האמבטיה האלגנטי המכיל אמבט ספא ומקלחת. כל חדר בהמלון מכיל טלוויזיה שטוחה, כספת וכבלים / לוויין.

Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava

המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות התיירותיות של ברטיסלבה, עם התיאטרון הסלובקי הלאומי - הבניין ההיסטורי רק מספר דקות הליכה ו-שער מיכאל במרחק הליכה של מספר דקות. המלון נמצא במרכז של ברטיסלבה, ובמרחק הליכה קצרה אל קתדרלת סנט מרטין, ארמון פריימייט וHlavne Namestie. Radisson Blu Carlton Hotel Bratislava נמצא באופן מושלם קרוב לאזור הקניות של ברטיסלבה.

לנוחיות האורחים, הRadisson Blu Carlton Hotel Bratislava מציע חדרים ללא עישון. בנוסף, פועלים בהמלון מגרשי טניס חיצוניים ומועדון כושר. יש מכון יופי, סאונה, מסלול גולף, ואינטרנט אל חוטי.

אם אתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבRadisson Blu Carlton Hotel Bratislava ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שRadisson Blu Carlton Hotel Bratislava מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער, אמבטיה נפרדת ומקלחת.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול מועדונים ומסעדות. ההמלון מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט), ויש גם שרות חדרים 24 שעות. האורחים יכולים להנות ממאכלים מהמטבח הבין-לאומי במסעדה.

Hotel Michalska Brana

ממוקם במרכז ברטיסלבה ורק מרחק הליכה קצר מHlavne Namestie, קתדרלת סנט מרטין וארמון פריימייט, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות ידידותי ומקצועי. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ברטיסלבה, כמו למשל ארמון גראסלקוביץ' שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא מושלמת למי שרוצה לנוח ולהירגע. המיקום במרכז חיי הלילה של של ברטיסלבה מבטיח מגוון מסעדות מצוינות ובתי קפה טרנדיים. בנוסף למרכז עסקים וחדרי דיונים, יש במלון גם שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש ושירותי כביסה.

Hotel Michalska Brana נמצא באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של ברטיסלבה. המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל התיאטרון הסלובקי הלאומי - הבניין ההיסטורי וכעשרים דקות של הליכה אל טירת ברטיסלבה ואנדרטת חתם סופר. המרחק של נמל התעופה מילאן רטיסלאב סטפאניק מן ההמלון הוא רק 20 דקות נסיעה.

Ibis Bratislava Centrum

ממוקם במרכז ברטיסלבה ורק מרחק הליכה קצר משער מיכאל, קתדרלת סנט מרטין וHlavne Namestie, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות ידידותי ומקצועי.

במלון תמצאו כספת, חדרי דיונים וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף למעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים ואבטחה, תמצאו במלון גם חניה מקורה. הוא ממוקם במיתחם הקניות המרכזי של העיר. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שIbis Bratislava Centrum מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים מכילים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. ובנוסף מיטה בגודל Queen size, מגהץ מכנסיים חשמלי וטלפון. בנוסף תוכלו לנצל את הגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים במהלך שהייתכם.

בהמלון תמצאו מסעדה ובר שם תוכלו להנות מארוחה טובה וכוסית במהלך ביקורכם. יש מבחר גדול של ברים ובתי קפה בקירבת מקום.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל ארמון גראסלקוביץ', התיאטרון הסלובקי הלאומי - הבניין ההיסטורי וטירת ברטיסלבה ורק 5 דקות נסיעה אל אופארק. נמל התעופה מילאן רטיסלאב סטפאניק נמצא רק 20 דקות נהיגה. House of the Good Shepherd נמצא במרחק מספר דקות הליכה.

Baronka Hotel

Baronka Hotel ממוקם במיתחם התיירות והקניות המפורסם של העיר. במלון תמצאו ספא יום, אינטרנט אל- חוטי חינם ומגרשי טניס, וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות.

Baronka Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, סלון יופי ובריכה פנימית עבור האורחים. בספא של המלון, הכולל בין השאר עיסוי, ג'קוזי ומספרה תוכלו לחדש את הגוף והנפש. אורחים המעוניינים לשמור על הכושר במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שBaronka Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים המרווחים של המלון מציעים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מכיל בין השאר מיני בר, מקרר ופינת קפה ותה. חדרי האמבטיה מאובזרים בקפידה על מנת לספק נוחות מושלמת וכוללים בין השאר מייבש שיער, אמבטיה נפרדת ומקלחת.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר אמריקאית מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בברטיסלבה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את המרכז המסחרי הפתוח אביון, טירת ברטיסלבה ואופארק. מגרש התערוכות אינצ'בה, אצטדיון פסיינסקי ואצטדיון הוקי-קרח נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. נמל התעופה מילאן רטיסלאב סטפאניק נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. הנסיעה אל מרכז הטניס הלאומי (NTC), Ondrej Nepela Arena וTehelne Pole לוקחת פחות מ-20 דקות.

Park Inn Danube Bratislava

המלון ממוקם במרכזה של ברטיסלבה ורק 10 דקות הליכה מHlavne Namestie, קתדרלת סנט מרטין ושער מיכאל. במלון תמצאו בריכה מחוממת, מגרשי טניס ומסלול גולף, ובנוסף מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה. בסביבת Park Inn Danube Bratislava תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר.

Park Inn Danube Bratislava מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים ומרכז בריאות וספא לשרות האורחים. בשטח המלון תמצאו מספרה, עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בברטיסלבה ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לPark Inn Danube Bratislava ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. בחדרים תימצאו נופים מרהיבים של הנהר וכמו כן כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה שטוחה. הם כולם ממוזגים ומציעים מיני בר, פינת קפה ונגן די וי די.

Austria Trend Hotel Bratislava

נמצא במרכז העיר, Austria Trend Hotel Bratislava מאפשר גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של ברטיסלבה ומציע דלפק סיורים, מסלול גולף ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון מדורג 4 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לברטיסלבה יש להציע. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של ברטיסלבה, כמו למשל ארמון גראסלקוביץ' ושער מיכאל.

Austria Trend Hotel Bratislava מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', סאונה וחדר/י ישיבות לשרות האורחים. לרשות האורחים עומדים הסעות אל וממרכז העיר, מרכז עסקים וחדרי דיונים. הספא כולל מגוון שרותים כולל עיסוי ומספרה. המלון מציע חניה מקורה כמו כן ניתן להזמין הסעות אל ומשדה התעופה בתשלום.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. כל החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה שטוחה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים בשי מוצרי טיפוח, פינת קפה ומיני בר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מחברה טובה. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחי המלון מידי בוקר.

MaMaison Residence Sulekova Bratislava

MaMaison Residence Sulekova Bratislava יושב במרכזה של העיר ורק 10 דקות הליכה מסלאבין וארמון גראסלקוביץ'. החדרים במלון נוחים וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו על חשבון הבית.

המלון מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, מסלול גולף ובריכת שחייה עבור האורחים. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בברטיסלבה ולספק מידע מקיף על האזור. בשטח המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות, מכולת וסלון יופי. בנוסף, תמצאו בMaMaison Residence Sulekova Bratislava קונסיירז', מרכז עסקים וחדר/י ישיבות.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לMaMaison Residence Sulekova Bratislava ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מציעים טלוויזיית פלזמה/ LCD, מטבח מאובזר וכבלים / לוויין. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער, אמבטיה נפרדת ומקלחת.

Hotel President Bratislava

המלון נמצא במרכז של ברטיסלבה ורק 10 דקות הליכה אל קתדרלת סנט מרטין, Hlavne Namestie והתיאטרון הסלובקי הלאומי - הבניין ההיסטורי. בHotel President Bratislava תהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי בחינם.

Hotel President Bratislava מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, סאונה וחדר/י ישיבות עבור האורחים. השרותים כוללים בין השאר שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים וניקוי יבש. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים בברטיסלבה ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים מכילים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הם מציעים מיני בר, מקרר וחדר אמבטיה פרטי.

האזור בו ממוקם המלון מפורסם בזכות סצינת הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול מקומות הפתוחים לתוך השעות הקטנות.

המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ברטיסלבה, כמו למשל Summer Archbishop's Palace שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. נמל התעופה מילאן רטיסלאב סטפאניק ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל Old Town Hall, בעוד Rapid Stadium, House of the Good Shepherd וטירת ברטיסלבה במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה.

Hostel Petit Bratislava

Hostel Petit Bratislava נמצא במרכז של העיר ורק הליכה קצרה אל St. Nicholas' Church in Bratislava, שער מיכאל וארמון גראסלקוביץ'. המיתחם מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. האכסניה ממוקמת לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ברטיסלבה, כמו למשל Franciscan Church שנמצא במרחק של הליכה קצרה.

בחדרים תמצאו נגן די וי די כמו גם טלוויזיה עם כבלים / לוויין. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי האכסניה, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך החופשה שלכם. לנוחותכם, אפשר להזמין חדרים ללא עישון.

המיתחם של האכסניה מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי.

Hotel Danubia Gate Bratislava

ממוקם במרכז העיר, Hotel Danubia Gate Bratislava מספק גישה קלה אל מוקדי הקניות, התרבות והתיירות של ברטיסלבה ומציע דלפק סיורים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומועדון כושר. האזור מפורסם בזכות אפשרויות השופינג הרבות שהוא מציע. במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של ברטיסלבה, כמו למשל התיאטרון הסלובקי הלאומי - הבניין ההיסטורי, Hlavne Namestie והתיאטרון הסלובקי הלאומי.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע מגרש משחקים ושירותי בייביסיטר. המיקום במרכז חיי הלילה של של ברטיסלבה מבטיח מגוון מסעדות נהדרות ובתי קפה טרנדיים. מתקני המלון כוללים חדרי דיונים, חדר/י ישיבות ומרכז עסקים. הצוות זמין 24 שעות ביממה.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לHotel Danubia Gate Bratislava ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. בכל החדרים הממוזגים ישנה אמבטיה פרטית המכילה מקלחת, מייבש שיער ושי מוצרי טיפוח. החדרים מצויידים בכבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה שטוחה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. ארוחת הבוקר מוגשת מידי בוקר והאורחים יכולים לקבל אותה בחדר.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו אופארק וNew Bridge, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל קתדרלת סנט מרטין וארמון פריימייט וכעשרים דקות של הליכה אל ארמון גראסלקוביץ' ושער מיכאל. הHotel Danubia Gate Bratislava יקבל בחמימות את חיות הבית של כלל האורחים.

Art Hotel William

המלון ממוקם לנוחותכם ליד כל האטרקציות של ברטיסלבה- עם Hlavne Namestie אשר נמצא בסמוך ושער מיכאל במרחק חמש דקות הליכה. ההמלון ממוקם רק מספר צעדים אל קתדרלת סנט מרטין במרכז ברטיסלבה. במרחק מספר דקות הליכה מן המלון נמצא התיאטרון הסלובקי הלאומי - הבניין ההיסטורי.

Art Hotel William ממוקם באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של ברטיסלבה. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בברטיסלבה ולספק מידע מקיף על האזור. במלון יש חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר ומרכז עסקים. בנוסף, תמצאו בArt Hotel William קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' וחדר/י ישיבות.

המיתחם של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי.

סלאבין נמצא במרחק נסיעה קלה מהמלון. הצוות ישמח להזמין סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בברטיסלבה והוא ישמח להמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור. נמל התעופה מילאן רטיסלאב סטפאניק הינו במרחק קצר של 20 דקות במכונית. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל ארמון גראסלקוביץ' וטירת ברטיסלבה ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל אופארק.

Old City Hotel

המלון נמצא במרכז העיר, 2 דקות הליכה אל קתדרלת סנט מרטין וHlavne Namestie ומספר דקות הליכה אל ארמון פריימייט והתיאטרון הסלובקי הלאומי - הבניין ההיסטורי. מגוון חנויות המותגים המבטיחות נמצאות בשכנות כך שלחובבי השופינג מובטחת שהות מהנה במיוחד. המלון יושב במרחק צעדים ספורים מהשער מיכאל.

Old City Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף כספת ומכון יופי לנוחות האורחים. המיקום בלב אזור הבילויים של ברטיסלבה מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. החיבור לאינטרנט על חשבון הבית.

בחדרים תמצאו נגן די וי די ובנוסף טלוויזיה עם כבלים / לוויין. כמו כן החדרים מכילים מקרר, מיני בר ופינת קפה ותה. כל חדר במלון מכיל טלפון ומכונת קפה.

BEST WESTERN Hotel West

BEST WESTERN Hotel West מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. בנוסף לשירותי כביסה וניקוי יבש, יש במלון גם דוכן השכרות רכב, כספת והמרת מטבע זר. בין מתקני המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות ועמדת עיתונים. האורחים יכולים לנצל את רשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בברטיסלבה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים המודרניים של המלון מציעים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. כמו כן החדרים מכילים מגהץ, מיני בר וטלפון.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. לאחר ארוחת ערב נהדרת, תוכלו לעבור לשבת בלאונג' הנוח ולהנות עם כוסית משקה באווירה רגועה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את טירת ברטיסלבה, מגרש התערוכות אינצ'בה ואופארק. אצטדיון פסיינסקי ואנדרטת חתם סופר נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מBEST WESTERN Hotel West. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הHlavne Namestie. נמל התעופה מילאן רטיסלאב סטפאניק ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. הפארק הורסקי, ארמון גראסלקוביץ' ואצטדיון הוקי-קרח נמצאים במרחק של 20 דקות ברכב.

ברטיסלבה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Bratislava_1.htm

סלובקיה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Slovakia.htm

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355869 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123768 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127457 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127427 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127383 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127355 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127040 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182169 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182033 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181402 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181504 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181583 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181489 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181475 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica