חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצא בשניות את המלונות המומלצים ובזול בעיר קנקון, מקסיקו

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון29/09/20121330 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קנקון, מקסיקו

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 183 מלונות בקנקון, מקסיקו עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

Gran Caribe Real Resort & Spa

הכפר נופש הממוקם מול הים מציע מסלול גולף, בריכה ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. בכפר נופש תמצאו מגרשי טניס, אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. כאורחי כפר הנופש אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Gran Caribe Real Resort & Spa מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכת ילדים, סאונה והסעות אל וממרכז העיר לנוחות האורחים. אורחי כפר הנופש יכולים להשתמש במגוון המתקנים שהמקום מציע לבילוי בשעות הפנאי, כמו למשל מגרש סקווש, מגרש כדורסל וטניס שולחן. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן שהייתכם. אורחים המחפשים כפר נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שGran Caribe Real Resort & Spa מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל חדר מצוייד, בין השאר בטלוויזיה שטוחה, כבלים / לוויין וכספת. בין השאר, תמצאו בחדרים פינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות. חדר האמבטיה עשוי שייש וכולל מייבש שיער, מקלחת וחלוקי רחצה.

בבר של כפר הנופש תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מחברה טובה.

פארק קאבאן ומרקאדו 23 נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מGran Caribe Real Resort & Spa. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את ההמוזיאון הטכנולוגי, הפארק הלאומי אל גראפון ופארק ווט אנד ווילד. Puerto Cancun וMercado 28 נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מכפר הנופש.

--------------------------------------------------------------------------------

ME Cancun

הטראסה של המלון מוקפת בנופים פנורמיים של האגם והחוף. עם רחש הגלים ורק צעדים ספורים מהחוף, המלון הוא בחירה מושלמת. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מיני בר, כספת למחשב נייד ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו מסלול גולף, סאונה ובריכה. בנוסף לסאונה וחדר/י ישיבות, יש במלון גם בריכת ילדים, מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות. בשטח המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות, סלון יופי וספר. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בקנקון ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

כל חדר מצוייד, בין השאר בטלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף, הם מכילים נגן די וי די, מקרר ופינת קפה ותה. לנוחות מירבית, תמצאו בחדר גם נעלי בית וחלוקי רחצה.

הבר של ME Cancun מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את מרקאדו 23, המוזיאון הטכנולוגי ופארק קאבאן. Gran Puerto‎, Mercado 28 ופארק ווט אנד ווילד נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. החורבות המאיות אל ריי נמצא במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Riu Palace Las Americas

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מגרשי טניס ובריכה, ובנוסף מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות. ממוקם על קו החוף, המלון מציע חדרים עם כספת, מיני בר וטלוויזיה שטוחה.

Riu Palace Las Americas מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכת ילדים, קונסיירז' ומרכז עסקים עבור האורחים. ג'קוזי, חדר שיזוף וסלון יופי זמינים עבור האורחים ובנוסף ניתן הזמין מסאז' מפנק. בין מגוון השירותים שהמלון מציע למשפחות תוכלו למצוא משחקיה לילדים, שירותי בייביסיטר ומגרש משחקים. האורחים יכולים לנצל את הספא של המלון, הכולל, בין השאר, טיפולי פנים, מספרה וטיפולי גוף. Puerto Cancun, מרקאדו 23 ופארק קאבאן נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לRiu Palace Las Americas ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מצויידים במקרר, טלפון ומגהץ ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.

הפארק הלאומי אל גראפון, החורבות המאיות אל ריי והמוזיאון הטכנולוגי נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בקנקון והוא ישמח להציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור. Isla Mujeres Airport (ISJ) נמצא במרחק של 30 דקות נהיגה. חורבות המאיה אל מקו, Estadio Quintana Roo וMercado 28 נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Live Aqua Cancun All Inclusive

המלון הממוקם מול חוף הים מציע מסלול גולף, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ובריכה. במלון תמצאו ספא יום, מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות.

Live Aqua Cancun All Inclusive מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכת ילדים, סאונה וסלון יופי לנוחות האורחים. הגינה של Live Aqua Cancun All Inclusive היא מקום נהדר לנוח, ואם תירצו לקרוא ספר טוב, הינכם מוזמנים להשאיל אחד מהמגוון הרחב של ספריית המלון. בLive Aqua Cancun All Inclusive פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. אם תבקשו לשמור על שגרת האימונים גם במהלך שהייתכם, וודאי תשמחו לדעת שבמקום פועל מרכז כושר.

החדרים הממוזגים במלון מציעים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. ובנוסף מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה ונגן די וי די. חדר האמבטיה עשוי שייש וכולל אמבט ספא, מייבש שיער ומקלחת.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין 24/7 והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

Gran Puerto‎ וMercado 28 ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי של קאנקון נמצא במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. הצוות הידידותי של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בקנקון ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

--------------------------------------------------------------------------------

Riu Caribe Hotel Cancun

במלון תמצאו בריכה, ספא יום ומגרשי טניס, וגם מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה. עם רחש הגלים ורק צעדים ספורים מהחוף, המלון הוא בחירה אידיאלית.

Riu Caribe Hotel Cancun מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, בריכת ילדים וקונסיירז' לנוחות האורחים. בנוסף, המקום מפעיל מועדון ילדים עם מגוון פעילויות שיעסיקו את הילדים לאורך היום. הינכם מוזמנים להתפנק ולהנות במתקני הבריאות אשר כוללים בין השאר ג'קוזי וסלון יופי. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שRiu Caribe Hotel Cancun מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים המרווחים של המלון מציעים טלוויזיה, כספת ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. הם כוללים חיבור לאינטרנט אל-חוטי, ממוזגים ובנוסף מצויידים במיני בר, מקרר ומגהץ. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

פארק קאבאן ולה גראן פלאזה קנקון נמצאים במרחק של נסיעה קלה מRiu Caribe Hotel Cancun. המוזיאון הטכנולוגי, מרקאדו 23 וCasa de la Cultura de Cancun נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. הנסיעה אל Puerto Cancun, Plaza Nichupte וEstadio de Beisbol Beto Avila לוקחת פחות מ-20 דקות.

--------------------------------------------------------------------------------

JW Marriott Cancun Resort and Spa

בכפר נופש יש בריכה, ספא יום ומסלול גולף, וגם חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה.

לנוחיותכם, הJW Marriott Cancun Resort and Spa מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של הכפר נופש, תשמחו לדעת שJW Marriott Cancun Resort and Spa מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בסביבת כפר הנופש ישנם מספר אתרי דייג , מומלץ לכל מי שמעוניין להתרחק ולהירגע. האורחים מוזמנים להתאמן במרכז הכושר העכשווי או להנות ממשחק טניס במגרשי טניס של הכפר נופש.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבJW Marriott Cancun Resort and Spa ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל חדר בכפר נופש מאובזר בטלוויזיית פלזמה/ LCD, מיני בר וכספת. בחדרים תמצאו חלונות פנורמיים. כל חדר כולל מקרר ומגהץ.

JW Marriott Cancun Resort and Spa מגיש ארוחת בוקר אמריקאית או מן התפריט (א לה קרט) מידי יום. לנוחותכם ניתן להזמין שרות חדרים מסביב לשעון. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו החורבות המאיות אל ריי, ובנוסף תשמחו לדעת שכפר הנופש מציע חניה ללא תשלום נוסף ללנוחות האורחים. הצוות של כפר הנופש ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בקנקון ולספק מידע מקיף על האזור. מתוך מבחר האטרקציות אשר בקרבת כפר הנופש תמצאו גם את ה-פארק ווט אנד ווילד.

--------------------------------------------------------------------------------

Le Blanc Spa Resort Cancun

בכפר נופש תמצאו מסלול גולף, בריכה וספא יום, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה ומרכז עסקים. אורחי המלון יהנו מהשקט והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Le Blanc Spa Resort Cancun. הכפר נופש ממוקם ליד הים.

לנוחיות האורחים, הLe Blanc Spa Resort Cancun מציע חדרים ללא עישון. מלבד סאונה, סלון יופי ומגרשי טניס, הכפר נופש מציע גם כדורגל וכדורעף חופים. בשטח כפר הנופש תמצאו עמדת עיתונים, חנות מזכרות/מתנות וספר. אורחים המחפשים כפר נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שLe Blanc Spa Resort Cancun מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל חדר מצוייד בטלוויזיה שטוחה, חדר אמבטיה פרטי וכספת. בכל החדרים של כפר הנופש תמצאו פינת קפה, מיני בר ונגן די וי די. תוכלו להעסיק את ילדכם עם מבחר רחב של משחקי וידאו.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת כפר הנופש. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים 24/7.

פארק קאבאן ומרקאדו 23 נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מLe Blanc Spa Resort Cancun. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בקנקון ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור. הנסיעה אל הפארק הלאומי אל גראפון, פארק ווט אנד ווילד והמוזיאון הטכנולוגי לוקחת פחות מ-20 דקות.

--------------------------------------------------------------------------------

Crown Paradise Club Cancun

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Crown Paradise Club Cancun הוא המקום המושלם עבורכם. ספא היום של המלון מספק מבחר מסז'ים מפנקים וטיפולי יופי. ממוקם על קו החוף, המלון מציע חדרים עם מכונת קפה, מיני בר ומגהץ. במלון תמצאו דלפק סיורים ומגרשי טניס, וגם בריכת ילדים, סלון יופי וסאונה.

Crown Paradise Club Cancun מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, סאונה ומסלול גולף לנוחות האורחים. לנוחיות האורחים, הCrown Paradise Club Cancun נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. המלון מציע ביליארד וכדורגל וכדורעף חופים להנאת האורחים בשעות הפנאי. פארק ווט אנד ווילד נמצא רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

לנוחיות האורחים, הCrown Paradise Club Cancun מציע חדרים ללא עישון. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות. החדרים מצויידים בטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת אורחיו.

בבר של המלון תוכלו לשבת בנחת עם כוסית ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה.

--------------------------------------------------------------------------------

Bel Air Collection Hotel Cancun

המלון הממוקם מול הים מציע ספא יום, מרכז בריאות וספא ובריכה. כאורחי Bel Air Collection Hotel Cancun אתם תהנו מהרוגע והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Bel Air Collection Hotel Cancun מציע חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. בין השאר, תמצאו במלון סלון יופי, קבלה הפועלת 24 שעות ומרכז עסקים. האורחים מוזמנים להנות מהספא של המלון, עם מגוון טיפולים כמו למשל ג'קוזי, עיסוי וטיפולי גוף. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שBel Air Collection Hotel Cancun מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים המודרניים של המלון מציעים כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. הם כוללים חיבור לאינטרנט אל-חוטי, ממוזגים ובנוסף מצויידים במיני בר, פינת קפה ותה ונגן די וי די. ותוכלו גם להזמין מראש חדרים ללא עישון.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. פארק ווט אנד ווילד נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל החורבות המאיות אל ריי.

--------------------------------------------------------------------------------

The Royal Hotel Cancun

עם טראסה על הגג ונוף מדהים של האוקיינוס , הכפר נופש מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. בכפר נופש יש מסלול גולף, בריכה ומגרשי טניס, ובנוסף חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. הכפר נופש ממוקם ליד הים.

בכפר נופש ישנן מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל ביליארד וטניס שולחן. כפר הנופש מציע מגוון אפשרויות למנוחה ולחידוש כוחות כמו למשל עיסוי וסאונה. לשימושכם, ההכפר נופש מספק גישה לאינטרנט, את כל הפרטים תוכלו לקבל בעמדת הקבלה. הצוות של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקנקון ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

כל חדר מצוייד בנגן די וי די, מיני בר ופינת קפה. בנוסף ישנם נעלי בית וחלוקי רחצה לנוחות מירבית. חדר האמבטיה עשוי שייש וכולל אמבט ספא, מקלחת ומייבש שיער.

בבר של ההכפר נופש תוכלו לשבת בנחת עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים בכל זמן של היום.

פארק קאבאן, מרקאדו 23 וPuerto Cancun נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהכפר נופש. Isla Mujeres Airport (ISJ) הינו במרחק של 30 דקות ברכב. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים המוזיאון הטכנולוגי, החורבות המאיות אל ריי והפארק הלאומי אל גראפון.

--------------------------------------------------------------------------------

Ritz-Carlton Cancun

במלון תמצאו בריכה, ספא יום ומרכז בריאות וספא, וגם חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. כאורחי Ritz-Carlton Cancun אתם תהנו מהשקט והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Ritz-Carlton Cancun מציע סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות ובריכת ילדים. לרשות האורחים עומדיםמגרשי טניס חיצוניים ומועדון כושר. המלון אטרקטיבי בקרב משפחות ומציע מועדון ילדים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בקנקון ולספק מידע מקיף על האזור.

חדר האמבטיה הצמוד לחדר הינו מפואר וברמת חמישה כוכבים, ומכיל אמבט ספא ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו יוקרתיים. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיית פלזמה/ LCD. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שRitz-Carlton Cancun מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

על מנת להבטיח התחלה טובה ליום, המלון מגיש ארוחת בוקר אמריקאית עשירה ומפנקת. שרות החדרים זמין 24 שעות והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

אם אתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון היא בחינם. פארק ווט אנד ווילד נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקנקון ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

--------------------------------------------------------------------------------

Cancun Caribe Park Royal Grand Hotel

בין הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Cancun Caribe Park Royal Grand Hotel הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש ספא יום, דלפק סיורים ומסלול גולף, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. המלון ממוקם ליד הים. אורחי המלון יהנו מהשלווה והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Cancun Caribe Park Royal Grand Hotel.

המלון פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ויש בו שירותי בייביסיטר. לנוחיות האורחים, הCancun Caribe Park Royal Grand Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. Puerto Cancun נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

לנוחיותכם, הCancun Caribe Park Royal Grand Hotel מציע חדרים ללא עישון. החדרים הממוזגים כוללים טלוויזיה שטוחה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר בהמלון מכיל מיני בר, מגהץ ופינת קפה.

בבר של ההמלון ניתן להתרווח עם משקה ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה.

מרקאדו 23 ופארק קאבאן ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מCancun Caribe Park Royal Grand Hotel. Isla Mujeres Airport (ISJ) ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נהיגה. הנסיעה אל המוזיאון הטכנולוגי, הפארק הלאומי אל גראפון והחורבות המאיות אל ריי לוקחת פחות מ-20 דקות.

--------------------------------------------------------------------------------

Sandos Cancun Luxury Experience Resort and Spa

עם טראסה על הגג ונוף פנורמי של האגם, האוקיינוס והים , הכפר נופש מציע חדרים ממוזגים עם כבלים / לוויין, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. בכפר נופש תמצאו דלפק סיורים, מסלול גולף ובריכה, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות.

הכפר נופש אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר ובריכת ילדים. הכפר נופש מציע מתקני כושר נהדרים, ביניהם מגרשי טניס חיצוניים ומועדון כושר. האורחים יכולים לשבת בנחת ולהירגע בחצר הנעימה של הכפר נופש. בנוסף, יש בSandos Cancun Luxury Experience Resort and Spa מרכז עסקים, קונסיירז' וסאונה.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. החדרים כוללים מקרר, מיני בר ופינת קפה. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי הכפר נופש, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך הטיול שלכם.

פארק ווט אנד ווילד נמצא במרחק נסיעה קצרה מהכפר נופש. נמל התעופה הבינלאומי של קאנקון נמצא במרחק של 30 דקות נהיגה. אורחי המלון ימצאו ספר, חנות מזכרות/מתנות וסלון יופי בתוך שטח הכפר נופש.

--------------------------------------------------------------------------------

Avalon Grand Cancun

במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות, מועדון כושר ובריכה, ובנוסף בריכת ילדים, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות. עם רחש הגלים ומספר צעדים מהחוף, המלון הוא בחירה מושלמת.

Avalon Grand Cancun מציע סלון יופי, פעילויות מיוחדות לילדים ושירותי בייביסיטר. לשעות הפנאי המלון מציע ג'קוזי ועיסוי. אורחים המעוניינים לשמור על הכושר במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. ניתן להזמין חדרים ללא עישון.

החדרים המרווחים של המלון מציעים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. הם כוללים חיבור לאינטרנט אל-חוטי, ממוזגים ובנוסף מצויידים במיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה. חדר האמבטיה כולל אמבט ספא, מייבש שיער ומקלחת. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין מסביב לשעון והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו החורבות המאיות אל ריי, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לנוחות האורחים. פארק קאבאן, מרקאדו 23 והמוזיאון הטכנולוגי נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון. פארק ווט אנד ווילד וPuerto Cancun ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מAvalon Grand Cancun.

--------------------------------------------------------------------------------

Sun Palace Resort Cancun

בכפר נופש תמצאו ספא יום, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, וגם סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. עם רחש הגלים ומספר צעדים מהחוף, כפר הנופש הוא בחירה מוצלחת במיוחד.

מתקני הפנאי של Sun Palace Resort Cancun כוללים ביליארד וטניס שולחן. בכפר נופש תמצאו מגרשי טניס, מרכז עסקים וסאונה. האורחים יכולים להירגע בספא של כפר הנופש, עם מגוון טיפולים כמו למשל ג'קוזי, סלון יופי ועיסוי. אורחים המחפשים כפר נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שSun Palace Resort Cancun מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים המרווחים של כפר הנופש מציעים כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. כמו כן החדרים מאובזרים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף כלולים נעלי בית וחלוקי רחצה לנוחות מירבית.

המסעדה של Sun Palace Resort Cancun מגישה תפריט מקסיקני, איטלקי ומקומי נהדר ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן הכפר נופש. שרות החדרים זמין בכל שעות היום והלילה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

אם אתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה בכפר נופש הינה בחינם. נמל התעופה הבינלאומי של קאנקון נמצא רק 20 דקות נסיעה במכונית. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בקנקון ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר. הכפר נופש ממוקם כ-20 דקות הליכה אל החורבות המאיות אל ריי ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל פארק ווט אנד ווילד.

קנקון: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Cancun_1.htm?label=yogipan

מקסיקו: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Mexico.htm?label=yogipan

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355864 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123762 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127453 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127423 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127381 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127351 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127036 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182163 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica