חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי ליווי בתל אביב ועידן האינטרנט

מאת: טומי רןהכרויות03/10/20121769 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם בעבר, רוב האנשים זנחו את הרעיון של הזמנת נערת ליווי משום שפעולה זו הצריכה מהם לצאת מהבית ולהגיע אל מכון ליווי, כיום המצב השתנה. נכון לשנת 2012, לכמעט כל מכון ליווי אשר מכבד את עצמו יש אתר אינטרנט וכל מתעניין יכול ליצור קשר בקלות ובמהירות.

אתר אינטרנט מצביעה על מקצועיות המכון

חשוב לדעת כי כל עסק אשר משקיע בלקוחותיו יבנה אתר אינטרנט בו הוא יוכל להציג את שירותיו, לענות על שאלות ולספק אינפורמציה בדבר השירותים או המוצרים אותם הוא משווק. דבר זה תקף גם לגבי מכוני ליווי במרכז. במדינות שונות ברחבי העולם ההתייחסות אל נושא הליווי תופס מקום של כבוד ורוב המכונים מקפידים לספק ללקוח מצע נוח להזמנת הבחורה בה הם מעוניינים . בישראל הדברים היו קצת איטיים וזאת משום שתחום הליווי נחשב כטאבו חברתי, אך גם כאן ניתן לראות כי בשנתיים שלוש האחרונות כל מכון ליווי המחשיב את עצמו כעסק רציני, מאפשר ללקוחותיו להיכנס לאתר האינטרנט שלו ולהגיע להכרעה באשר לבחורה אותה הוא מעוניין להזמין. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון כי מראהו של האתר, האפשרויות בו והיקף המידע המוענק בו, יצביע במידה ניכרת על רצינותו ואמינותו של העסק ולכן אם אתם נכנסים אל אתר אינטרנט רציני, רוב הסיכויים שתוכלו להזמין ממנו שירותי ליווי ולזכות באותם דברים שהובטחו באתר. זכרו. כי אין זה משנה אם מדובר בעסק המציע ליווי, עסק הוא עסק ולכן המוניטין שלו נבנה באמצעות לקוחות הקבועים והמרוצים.

אתר האינטרנט- כל המידע הדרוש אודות ליווי

אתר אינטרנט מקצועי של עסק רציני יציע לכם את הדברים הבאים:

  • אודות- דף המסביר על המכון, מתי הוא נוסד, מההתפקיד שלו, מה הוא מבטיח ללקוחותיו ועוד.
  • בתי מלון- רשימה של בתי מלון, אכסניות, דירותלהשכרה שעתית וקישורים נוספים אשר יהוו כלי עזר ללקוחות המעוניינים לשכור אתשירות של נערות ליווי במרכז.
  • אזורי שירות- האתר תמיד יפרט מהם אזוריהשירות בהם הנערות יכולות להגיע אליכם וזאת על מנת שלא תבזבזו באתר את זמנכםלריק.
  • שאלות ותשובות- אתר אינטרנט של מכון ליווימקצועי ואמין תמיד יפרסם דף שאלות ותשובות אשר עונות על השאלות הבסיסיותוהחשובות ביותר בכל הקשור אל שירותי מכון ליווי בתל אביב ובכל מיני מקומותאחרים בארץ.
  • ריבוי שפות- אם נכנסתם אל אתר של מכון ליוויושמתם לב כי הוא מציע את האינפורמציה בשפה האנגלית ובשפה העברית, קרוב לוודאישחלק מהלקוחות של המכון הם תיירים קבועים וארעיים אשר קיבלו המלצות על המקום.
  • התחייבות- יש לוודא כי מכון הליווי מתחייב לנערות ליווי נקיות אשר עוברות בדיקות רפואיות מדי תקופה ויכולות להציג לכםאסמכתא המעידה על כך.בנוסף, ישלוודא כי מכון הליווי אינו מעסיק את הבחורות אלא רק משמש כמתווך וכי הנערותעובדות כעצמאיות בהתאם לחוק במדינת ישראל.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131429 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131403 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131162 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131245 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132098 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131266 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131491 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202809 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202801 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193542 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172180 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163088 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153018 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153163 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica