חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 108 מלונות באקפולקו, מקסיקו

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון09/10/201224220 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אקפולקו, מקסיקו

אקפולקו

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 108 מלונות באקפולקו, מקסיקו עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

Grand Hotel Acapulco

המלון הממוקם מול חוף הים מציע מרכז בריאות וספא, ספא יום ובריכה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר אקפולקו.

המלון פופולרי בקרב משפחות ויש בו שירותי בייביסיטר, בריכת ילדים ופעילויות לילדים. שרותים נוספים שהמלון מציע כוללים סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. בנוסף לסאונה וקבלה הפועלת 24 שעות, תמצאו במלון סלון יופי, מרכז עסקים וחדרי דיונים. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות ושירות שליחים. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שGrand Hotel Acapulco מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים ממוזגים ומכילים כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיה. החדרים מצויידים במגהץ, טלפון ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. חדר האמבטיה עשוי משייש ומציע מייבש שיער, אמבט ספא ומקלחת.

מסעדת המלון פתוחה לארוחת צהריים וארוחת ערב ומציעה תפריט עשיר ומגוון. תוכלו לשבת בנחת בבר המלון או להנות ממהשמש החמימה בטראסה החיצונית. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

נמל התעופה הבינלאומי לזכר גנרל חואן נ. אלבארז נמצא רק 40 דקות נסיעה במכונית. המלון נמצא בפרברים של אקפולקו ואורחיו מוזמנים לנצל את שרות ההסעות חינם למרכז העיר.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Casa Inn Acapulco

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מהנה, Hotel Casa Inn Acapulco הוא המקום האידיאלי עבורכם. החדרים במלון נוחים וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו בחינם. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר אקפולקו.

Hotel Casa Inn Acapulco מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות ובריכת ילדים עבור האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שHotel Casa Inn Acapulco מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בנוסף לשירותי בייביסיטר וחדרי דיונים, תמצאו במלון גם ניקוי יבש, שירותי כביסה וכספת.

לנוחיותכם, הHotel Casa Inn Acapulco מציע חדרים ללא עישון. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת, מגבות ומייבש שיער. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה וטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. האורחים יכולים להנות מארוחת בוקר אמריקאית מידי בוקר. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

The Fairmont Pierre Marques

בכפר נופש תמצאו מסלול גולף, בריכה וספא יום, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה.

לנוחיות האורחים, הThe Fairmont Pierre Marques מציע חדרים ללא עישון. בנוסף, פועלים בהכפר נופש מגרשי טניס חיצוניים ומועדון כושר. לנוחיותכם ישנה חניה חינם בהכפר נופש. בנוסף לקונסיירז' ובריכת ילדים, יש בכפר נופש גם חדרי דיונים, פעילויות מיוחדות לילדים ומרכז עסקים.

כל חדר מצוייד בכספת, טלוויזיה ומיני בר. אם חשובה לכם הנגישות של הכפר נופש, תשמחו לשמוע שThe Fairmont Pierre Marques מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי הכפר נופש, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע טלפון, מגהץ ומאוורר תקרה.

--------------------------------------------------------------------------------

Park Royal Acapulco

בכפר נופש יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה ומרכז בריאות וספא, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. אורחי המלון יהנו מהשלווה והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Park Royal Acapulco. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר אקפולקו.

הכפר נופש פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ומציע שירותי בייביסיטר, מועדון ילדים ובריכת ילדים. כפר הנופש מפעיל מגוון שרותים המיועדים לעסקים הכוללים חדרי דיונים, חדרי אירועים ומרכז עסקים. הצוות של כפר הנופש ישמח לספק מידע ולעזור בתכנון שהייתכם באקפולקו ולהמליץ על מסעדות מקומיות. הצוות של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם באקפולקו ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

במידה ואתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבPark Royal Acapulco ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים הממוזגים בכפר נופש מציעים כספת, שי מוצרי טיפוח וטלוויזיה שטוחה. כל חדר בכפר נופש מכיל טלפון, מגהץ וחימום שנשלט מתוך החדר.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת כפר הנופש. ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) מוגשת מידי בוקר.

--------------------------------------------------------------------------------

Las Brisas Acapulco

בכפר נופש תמצאו מרכז בריאות וספא, מגרשי טניס ובריכה, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. אורחי המלון יהנו מהשקט והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Las Brisas Acapulco. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר אקפולקו.

הכפר נופש אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ויש בו שירותי בייביסיטר, בריכת ילדים ומועדון ילדים. אורחי כפר הנופש יכולים להירגע בג'קוזי וסאונה או לקבוע תור למסז'. חדר הכושר מצוייד במכשירי כושר לפעילות אירובית. שרותי כפר הנופש כוללים חדרי דיונים, סלון יופי ומרכז עסקים.

לנוחיות האורחים, הLas Brisas Acapulco מציע חדרים ללא עישון. כל חדר בכפר נופש כולל כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים בשי מוצרי טיפוח, מגהץ ומיני בר ובנוסף הכפר נופש מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת כפר הנופש. ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) מוגשת מידי בוקר.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אתרים תיירותיים כמו Acapulco International Center, ובנוסף תשמחו לדעת שכפר הנופש מציע חניה בחינם לכלל האורחים. הצוות בעמדת הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות בכפר נופש. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי לזכר גנרל חואן נ. אלבארז מן כפר הנופש הוא רק 30 דקות במכונית.

--------------------------------------------------------------------------------

Avalon Excalibur Acapulco

בכפר נופש יש דלפק סיורים, בריכה ומרכז בריאות וספא, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, בריכת ילדים וחדר/י ישיבות. הכפר נופש ממוקם ליד הים.

הכפר נופש פופולרי בקרב משפחות ומציע מגרש משחקים, שירותי בייביסיטר ומשחקיה לילדים. בין השאר, תמצאו בכפר נופש סלון יופי, הסעות אל וממרכז העיר ומרכז עסקים. בשטח כפר הנופש תמצאו ספר וחנות מזכרות/מתנות. הינכם מוזמנים להתרענן בבריכה ולשבת בבר שלצידה.

Avalon Excalibur Acapulco מגיש לארוחת בוקר בופה מידי יום. האורחים מוזמנים להנות ממשקה בבר הכפר נופש. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Seascape Hotel Acapulco

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז אקפולקו ותעריפיו לא יקרים.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Acapulco International Center, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם באקפולקו ולספק מידע מקיף על האזור. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך החופשה שלכם. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך חופשתכם. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי לזכר גנרל חואן נ. אלבארז מן ההמלון הינו 40 דקות באוטו.

--------------------------------------------------------------------------------

The Fairmont Acapulco Princess

בין הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, The Fairmont Acapulco Princess הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש מרכז בריאות וספא, חוף פרטי ודלפק סיורים, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'. המלון ממוקם ליד הים.

הגינה במלון הינה מקום שקט ורגוע, והיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. בין מתקני המלון תמצאו סלון יופי, עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שThe Fairmont Acapulco Princess מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבThe Fairmont Acapulco Princess ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. לנוחיותכם, הThe Fairmont Acapulco Princess מציע חדרים ללא עישון. החדרים הממוזגים כוללים טלוויזיה שטוחה, פינת קפה וכספת.

--------------------------------------------------------------------------------

Elcano Hotel

במלון תמצאו בריכה, מועדון כושר ומגרשי טניס, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר אקפולקו.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע בריכת ילדים ושירותי בייביסיטר. המלון מציע מגוון אפשרויות להירגע ולהתפנק כמו למשל סאונה ועיסוי. הטראסה של ההמלון מציעה נופים פנורמיים של הים. שרותים נוספים שהמלון מציע כוללים מרכז עסקים, קונסיירז' וסלון יופי.

--------------------------------------------------------------------------------

Copacabana Beach Hotel

Copacabana Beach Hotel מציע אינטרנט אלחוטי בחינם, מועדון כושר ובריכה, הוא נמצא חמש דקות הליכה אל Acapulco International Center. במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות וחוף פרטי, ובנוסף קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר אקפולקו.

Copacabana Beach Hotel מציע מרכז עסקים, בריכת ילדים וסלון יופי. בין מתקני המלון תמצאו ספר, כספומט וחנות מזכרות/מתנות. המלון אטרקטיבי בקרב משפחות ומציע מועדון ילדים. האורחים מוזמנים להנות מהספא של המלון, עם מגוון טיפולים כמו למשל עיסוי, מספרה וג'קוזי. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שCopacabana Beach Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בCopacabana Beach Hotel תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בטלוויזיה וכספת. החדרים הממוזגים במלון מציעים נגן די וי די, חדר אמבטיה פרטי ומיני בר.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) מוגשת בכל בוקר.

--------------------------------------------------------------------------------

El Mirador Acapulco Hotel

במלון יש דלפק סיורים ובריכה, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' וחדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר אקפולקו.

לנוחיותכם, הEl Mirador Acapulco Hotel מציע חדרים ללא עישון. בין מבחר השירותים שהמלון מציע למשפחות ניתן למצוא שירותי בייביסיטר, מגרש משחקים ובריכת ילדים. הצוות בדוכן הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון. גינת המלון הינה המקום ההאידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס. כמו כן, תמצאו בEl Mirador Acapulco Hotel מרכז עסקים, כספת וחדרי דיונים.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Acamar Acapulco

בכפר נופש יש דלפק סיורים ובריכה, ובנוסף שירותי בייביסיטר, כספת וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר אקפולקו.

--------------------------------------------------------------------------------

Auto Ritz Hotel Acapulco

Auto Ritz Hotel Acapulco נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע בריכה, דלפק סיורים ומגרשי טניס.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע מועדון ילדים, בריכת ילדים ושירותי בייביסיטר. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שAuto Ritz Hotel Acapulco מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. מתקני המלון כוללים שירותי כביסה, חדר/י ישיבות וחדרי דיונים. במלון תמצאו חדר טלוויזיה, כספת והמרת מט"ח. דלפק הקבלה של המלון פתוח ללא הפסקה לתת מענה לכל צרכיך.

לנוחיות האורחים, הAuto Ritz Hotel Acapulco מציע חדרים ללא עישון. ישנם חדרים מחוברים. כל חדר במלון מכיל כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו Acapulco International Center, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים. גישה אלחוטית זמינה לכל האורחים אשר מעוניינים להמשיך ולהתעדכן גם בזמן חופשתם. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי לזכר גנרל חואן נ. אלבארז הוא רק 40 דקות במכונית.

--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn Resort Acapulco

במלון יש בריכה, מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם מרכז עסקים, בריכת ילדים וקבלה הפועלת 24 שעות. ממוקם על קו החוף, המלון מציע חדרים עם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר אקפולקו.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע מועדון ילדים ושירותי בייביסיטר. הצוות ההחם והמקצועי בעמדת הקבלה יקבל אתכם עם בואכם ויתן מענה לכל צרכיכם. קפה על חשבון הבית מוצע בלובי במהלך כל היום.

--------------------------------------------------------------------------------

Alba Suites

במלון יש מגרשי טניס, בריכה ודלפק סיורים, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ובריכת ילדים. אורחי המלון יהנו מהרוגע והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Alba Suites. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר אקפולקו.

הגינה במלון הינה פינה שלווה, והיא נהדרת עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הAlba Suites נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. Acapulco International Center נמצא רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

Alba Suites מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) או אמריקאית בכל יום. לנוחותכם ניתן להתקשר אל שרות חדרים 24 שעות ביממה. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

--------------------------------------------------------------------------------

Acapulco Malibu

ממוקם על קו החוף, המלון מציע חדרים עם מגהץ, מיני בר וטלפון. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר אקפולקו.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע בריכת ילדים ושירותי בייביסיטר. הינכם מוזמנים להתפנק ולהירגע במתקני הספא אשר כוללים בין השאר בריכה וסלון יופי. אורחים המעוניינים לעשות כושר במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. בנוסף לניקוי יבש וחדרי דיונים, יש במלון גם מאבטח, מכונת כביסה וסוכנות נסיעות.

--------------------------------------------------------------------------------

El Tropicano Acapulco

במלון תמצאו בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף שירותי בייביסיטר, קבלה הפועלת 24 שעות וסלון יופי. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר אקפולקו.

גינת המלון הינה מקום שקט ורגוע, והיא אידיאלית למי שמעוניין לנוח ולהירגע. הצוות המקצועי בדוכן הקבלה עומד לשרותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך חופשתכם. בשטח המלון תמצאו מכולת וכספומט. בנוסף לניקוי יבש ושירותי כביסה, תמצאו במלון גם סוכנות נסיעות, כספת ומאבטח.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבEl Tropicano Acapulco ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה וטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) מוגשת מידי בוקר.

--------------------------------------------------------------------------------

Crowne Plaza Acapulco

Crowne Plaza Acapulco מציע לאורחיו מיקום אידיאלי במרכז העיר. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה ומועדון כושר, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות ומרכז עסקים.

ממוקם על קו החוף, המלון מציע חדרים עם כספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. מתקני המלון כוללים מועדון ילדים, חדרי דיונים ושירותי בייביסיטר. לנוחות מירבית, כחלק משרותי המקום, אורחי המלון יכולים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לCrowne Plaza Acapulco ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים ממוזגים וכוללים שי מוצרי טיפוח, מיני בר ופינת קפה. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

--------------------------------------------------------------------------------

Camino Real Acapulco Diamante

בכפר נופש יש ספא יום, בריכה ומרכז בריאות וספא, ובנוסף סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. ממוקם על קו החוף, הכפר נופש מציע חדרים עם חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה ושי מוצרי טיפוח.

Camino Real Acapulco Diamante מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, בריכת ילדים ומרכז עסקים לנוחות האורחים. הצוות של כפר הנופש ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם באקפולקו ולהמליץ על מסעדות מקומיות. כפר הנופש מפעיל מבחר שרותים מיוחדים לעסקים הכוללים חדרי דיונים. בנוסף, ישנו מועדון ילדים עם מבחר פעילויות שיעסיקו את הילדים לאורך היום.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לCamino Real Acapulco Diamante ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מצויידים במכונת קפה, מגהץ ומיני בר ובנוסף הכפר נופש מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי הכפר נופש, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך החופשה שלכם.

--------------------------------------------------------------------------------

Villas La Lupita

במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה ודלפק סיורים, ובנוסף כספת, שירותי כביסה וחדר שיזוף.

הגינה במלון הינה פינה שלווה, והיא מושלמת עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. בין המתקנים הזמינים לאורחים נכללים המרת מט"ח ודוכן השכרות רכב. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם באקפולקו ולהמליץ על מסעדות מקומיות. ניתן להזמין חדרים ללא עישון.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות תיירותיות כמו Acapulco International Center, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. נמל התעופה הבינלאומי לזכר גנרל חואן נ. אלבארז ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה. הצוות האדיב בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך חופשתכם. Villas La Lupita מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

--------------------------------------------------------------------------------

Ritz Acapulco

Ritz Acapulco ממוקם לנוחותכם במרכז העיר ומציע דלפק סיורים, חוף פרטי ובריכה.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע בריכת ילדים, שירותי בייביסיטר ומועדון ילדים. האורחים יכולים לנצל את הספא של המלון, הכולל, בין השאר, סאונה ועיסוי. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. במלון תמצאו שירותי כביסה, פעילויות לילדים וכספת. שרותים נוספים שהמלון מציע כוללים חדרי דיונים, פעילויות מיוחדות לילדים וניקוי יבש.

--------------------------------------------------------------------------------

Real Bananas Hotel & Villas

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה ודלפק סיורים, וגם כספת, שירותי בייביסיטר ובריכת ילדים. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר אקפולקו.

לנוחיותכם ישנה חניה חינם בהמלון. בין השרותים שתמצאו יש צוות, המרת מט"ח ומאבטח. השרות לעסקים כולל חדרי אירועים. הטראסה של ההמלון מציעה נופים פנורמיים של העיר והאוקיינוס.

--------------------------------------------------------------------------------

Club Del Sol Acapulco

עם מיקום מצויין במרכז העיר, Club Del Sol Acapulco מציע חדרים עם נוף פנורמי של העיר, ההרים והים. במלון יש מועדון כושר, בריכה ומגרשי טניס, וגם בריכת ילדים, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות.

מתקני הפנאי של Club Del Sol Acapulco כוללים טניס שולחן ומגרש סקווש. השירותים כוללים מועדון ילדים, שירותי כביסה וחדרי דיונים. להנאתכם, המלון מאפשר חיבור אלחוטי לאינטרנט. הצוות ההחם והמקצועי בדוכן הקבלה יקבל אתכם עם בואכם וידאג לכל צרכיכם. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם באקפולקו ולספק מידע מקיף על האזור.

בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Caleta Beach Resort

המלון ממוקם ליד הים. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר אקפולקו.

הגינה במלון הינה מקום שקט ורגוע, והיא אידיאלית עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. המלון מפעיל מגוון שרותים לעסקים הכוללים חדרי דיונים וחדרי אירועים. להנאתכם, המלון מציע חיבור Wi-Fi לאינטרנט. בנוסף לחדר/י ישיבות ובריכה, תמצאו במלון בריכת ילדים, מועדון ילדים וקבלה הפועלת 24 שעות.

אקפולקו: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Acapulco_1.htm?label=yogipan

מקסיקו: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Mexico.htm?label=yogipan

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355860 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123760 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127451 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127418 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127377 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127348 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127033 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182023 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica