חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 111 מלונות בגוואדאלחארה, מקסיקו

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון09/10/2012909 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גוואדאלחארה, מקסיקו

גוואדאלחארה

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 111 מלונות בגוואדאלחארה, מקסיקו עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

Morales Historical & Colonial Downtown Core Hotel Guadalajara

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Morales Historical & Colonial Downtown Core Hotel Guadalajara הוא המקום האידיאלי עבורכם. במלון יש דלפק סיורים ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות וחדרי דיונים. המיקום בלב העיר הינו אידיאלי.

לנוחיותכם, הMorales Historical & Colonial Downtown Core Hotel Guadalajara מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שMorales Historical & Colonial Downtown Core Hotel Guadalajara מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. Estadio Tres de Marzo נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. לנוחותכם ניתן להנות משרות חדרים בכל זמן של היום. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

Telmex Metropolitan Stadium וMercado de Abastos Guadalajara נמצאים במרחק של נסיעה קלה מMorales Historical & Colonial Downtown Core Hotel Guadalajara. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה ממוקם רק 30 דקות נסיעה ברכב. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Parque Morelos ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל World Trade Center Guadalajara, Enrique Diaz de Leon University וUTEG University.

--------------------------------------------------------------------------------

Suites Carolina Guadalajara

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה ומועדון כושר, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' וחדר/י ישיבות.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר, בריכת ילדים ומגרש משחקים. בין השאר, תמצאו במלון הסעות חינם אל ומשדה התעופה, חדרי דיונים ומרכז עסקים. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בגוואדאלחארה ולספק מידע מקיף על האזור. Estadio Tres de Marzo, Universidad Autonoma de Guadalajara וEnrique Diaz de Leon University נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו World Trade Center Guadalajara, Guadalajara Expo וAbastos Guadalajara Farmer's Market, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה נמצא במרחק של 30 דקות ברכב. המרכז של גוואדאלחארה נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. Revolution Park, La Gran Plaza Fashion Mall וGuadalajara Lamar University נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Plaza Expo Hotel Guadalajara

במלון תמצאו מרכז עסקים הפועל 24 שעות, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות.

המלון פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ויש בו בריכת ילדים ושירותי בייביסיטר. בנוסף לחדרי דיונים וניקוי יבש, תמצאו במלון גם כספת, שירותי כביסה ושרות ניקוי חדרים מידי יום. אורחי המלון אשר אוהבים לשמור על כושר בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המודרני והמיקצועי. האורחים יכולים להתאמן בחדר הכושר המאובזר. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בגוואדאלחארה ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים מצויידים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מצויידים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה ומגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה על מנת לספק את כל הנוחות הדרושה ומכילים בין השאר מקלחת ומייבש שיער.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר אמריקאית עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בגוואדאלחארה.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Universidad Enrique D?az de Leon, Estadio Tres de Marzo וUniversidad Autonoma de Guadalajara. Parque Morelos וHospicio Caba?as ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מPlaza Expo Hotel Guadalajara. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Mercado de Abastos Guadalajara וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Centro Universitario UTEG וUniversidad Guadalajara Lamar.

--------------------------------------------------------------------------------

San Francisco Plaza Hotel Guadalajara

עם מיקום מצויין בלב העיר, San Francisco Plaza Hotel Guadalajara מציע חדרים עם נוף פנורמי של החצר והעיר. החדרים בהמלון נוחים, מסודרים, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא על חשבון הבית.

הגינה במלון הינה מקום שקט ורגוע, והיא נהדרת למי שמעוניין לנוח ולהירגע. הצוות האדיב בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך שהייתכם. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בגוואדאלחארה ולספק מידע מקיף על האזור. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בגוואדאלחארה ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

לנוחיותכם, הSan Francisco Plaza Hotel Guadalajara מציע חדרים ללא עישון. החדרים מציעים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. ובנוסף חימום שנשלט מתוך החדר, מגהץ וטלפון.

בבר של המלון ניתן להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. לנוחותכם ניתן להזמין שרות חדרים מסביב לשעון. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחי המלון מידי בוקר.

Telmex Metropolitan Stadium וMercado de Abastos Guadalajara ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מSan Francisco Plaza Hotel Guadalajara. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הExpo Guadalajara. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Revolution Park וParque Morelos ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל UTEG University, Enrique Diaz de Leon University וWorld Trade Center Guadalajara.

--------------------------------------------------------------------------------

Presidente InterContinental Guadalajara

המלון ממוקם במרכז גוואדאלחארה ורק 10 דקות הליכה מRevolution Park. במלון תמצאו בריכה, מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף סאונה, סלון יופי ומרכז עסקים.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. ישנן מגוון אפשרויות מצוינות לארגון מפגשים עסקיים כמו למשל ישיבות ואירועים. בין השאר, תמצאו במלון מרכז בריאות וספא, ניקוי יבש ושירותי כביסה. Abastos Guadalajara Farmer's Market, Telmex Metropolitan Stadium וGuadalajara Expo נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לPresidente InterContinental Guadalajara ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בטלוויזיה, כספת ופינת קפה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. תוכלו לבדר את הילדים עם מבחר רחב של משחקי וידאו.

--------------------------------------------------------------------------------

Beds n Travel Hostel Guadalajara

Beds n Travel Hostel Guadalajara מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף ניקוי יבש ושירותי כביסה לשרות האורחים. האורחים יכולים להזמין שרות חדרים 24 שעות ביממה. להנאתכם, האכסניה מציעה גישה אלחוטית לאינטרנט. Universidad Autonoma de Guadalajara, Estadio Tres de Marzo וMorelos Park נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההאכסניה.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו UTEG University, Enrique Diaz de Leon University וAbastos Guadalajara Farmer's Market, ובנוסף תשמחו לדעת שהאכסניה מציע חניה בחינם ללנוחות האורחים. מרכז העיר גוואדאלחארה נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה בלבד. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה הינו במרחק קצר של 30 דקות במכונית. הBeds n Travel Hostel Guadalajara ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Guadalajara Lamar University ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Guadalajara Expo.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Arboledas Industrial Guadalajara

לנוחיות האורחים, הHotel Arboledas Industrial Guadalajara מציע חדרים ללא עישון. בין השרותים שתמצאו יש שירותי כביסה, כספת וניקוי יבש. בין השאר, תמצאו במלון המרת מט"ח ואחסון מזוודות. גלישה אלחוטית בחינם מוצע לכלל האורחים. Abastos Guadalajara Farmer's Market נמצאים רק 20 דקות נסיעה מההמלון.

Enrique Diaz de Leon University וGuadalajara Lamar University ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מHotel Arboledas Industrial Guadalajara. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הRevolution Park, La Gran Plaza Fashion Mall וMorelos Park. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה נמצא רק 20 דקות נהיגה. הנסיעה אל World Trade Center Guadalajara וExpo Guadalajara לוקחת פחות מ-20 דקות.

--------------------------------------------------------------------------------

Vista Express Plaza Del Sol Hotel Guadalajara

Vista Express Plaza Del Sol Hotel Guadalajara הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עסקים והן לחופשה.

צוות המלון פועל לשרותכם במהלך כל שעות היממה וישמח לעמוד לרשותכם בהזמנת טיולים וכרטיסים. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. במלון יש בריכת ילדים, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות. Morelos Park, Revolution Park וEnrique Diaz de Leon University נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לVista Express Plaza Del Sol Hotel Guadalajara ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מציעים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. ובנוסף שי מוצרי טיפוח, מיני בר ופינת קפה.

UTEG University וTelmex Metropolitan Stadium נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהמלון. המרכז של גוואדאלחארה נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. Guadalajara Lamar University, La Gran Plaza Fashion Mall וAbastos Guadalajara Farmer's Market נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Plaza Lopez Mateos Hotel Guadalajara

במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות, בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' וחדר/י ישיבות.

Plaza Lopez Mateos Hotel Guadalajara מציע חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר ומרכז עסקים. האורחים יכולים לשבת ולהירגע בגינה השקטה של המלון. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שPlaza Lopez Mateos Hotel Guadalajara מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל חדר במלון מכיל מגהץ, טלוויזיה וכספת. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות. החדרים מצויידים בטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו.

התעוררו לארוחת בוקר אמריקאית מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בגוואדאלחארה.

Estadio Tres de Marzo וUniversidad Enrique D?az de Leon נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מPlaza Lopez Mateos Hotel Guadalajara. Centro Universitario UTEG, Telmex Athletics Stadium וUniversidad Autonoma de Guadalajara נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון. מרכז העיר גוואדאלחארה ממוקם במרחק 20 דקות נסיעה. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה ממוקם רק 30 דקות נסיעה ברכב. World Trade Center Guadalajara וMercado de Abastos Guadalajara נמצאים במרחק של פחות מעשר דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Fiesta Americana Guadalajara

במלון תמצאו מרכז עסקים הפועל 24 שעות, הזמנת סיורים ואטרקציות ובריכה, וגם קונסיירז', חדרי דיונים וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר גוואדאלחארה.

Fiesta Americana Guadalajara מציע שירותי בייביסיטר, מועדון ילדים וניקוי יבש. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. בFiesta Americana Guadalajara פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. לנוחיות האורחים, הFiesta Americana Guadalajara נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים ממוזגים וכוללים כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיה. בנוסף, הם מכילים מיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומקרר. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מכונת קפה וכל הדרוש להכנת ארוחות קלות בזמנכם הפנוי.

הבר של Fiesta Americana Guadalajara מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות.

נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Estadio Tres de Marzo, Universidad Enrique D?az de Leon וUniversidad Autonoma de Guadalajara נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Centro Universitario UTEG וParque Morelos ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מFiesta Americana Guadalajara. Universidad Guadalajara Lamar, Mercado de Abastos Guadalajara וWorld Trade Center Guadalajara נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Roma Guadalajara

Hotel Roma Guadalajara מציע כספת, בריכה ומכבסה. בין השאר תמצאו במלון המרת מטבע זר ושרות הכנת החדר לשינה. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

החדרים המרווחים של המלון מציעים טלוויזיה, כבלים / לוויין ופינת קפה ותה.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Mercado de Abastos Guadalajara, Universidad Guadalajara Lamar וCentro Universitario UTEG. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הWorld Trade Center Guadalajara, Expo Guadalajara וLa Gran Plaza Fashion Mall. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה מן המלון הוא רק 30 דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Frances Hotel Guadalajara

המלון נמצא לנוכחותכם במרכז העיר ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות.

Frances Hotel Guadalajara מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם הסעות אל וממרכז העיר, שירותי כביסה ומכונת כביסה לנוחות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום שרות לימוזינה והמרת מטבע זר. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום.

כל חדר במלון מאובזר בכספת, טלוויזיה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כל חדר כולל בין השאר טלפון, מגהץ ומאוורר תקרה.

Mercado de Abastos Guadalajara וCentro Universitario UTEG נמצאים במרחק של נסיעה קלה מFrances Hotel Guadalajara. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הTelmex Athletics Stadium וExpo Guadalajara. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. Hospicio Caba?as, Universidad Enrique D?az de Leon וParque Morelos נמצאים במרחק הליכה של-20 דקות מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Aranzazu ECO

Hotel Aranzazu ECO נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומציע הזמנת סיורים ואטרקציות, בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Hotel Aranzazu ECO מציע מרכז עסקים, חדר/י ישיבות וחדרי דיונים. בין מתקני המלון תמצאו ספר וכספומט. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. כמו כן, יש בHotel Aranzazu ECO כספת, ניקוי יבש ושירותי כביסה.

בHotel Aranzazu ECO תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בטלוויזיה וכספת. החדרים מצויידים בטלפון וחדר אמבטיה פרטי ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שHotel Aranzazu ECO מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

התעוררו לארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בגוואדאלחארה.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו Parque Morelos, Revolution Park וCentro Universitario UTEG, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לנוחות האורחים. Mercado de Abastos Guadalajara, Universidad Enrique D?az de Leon וUniversidad Guadalajara Lamar נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה ממוקם במרחק של 30 דקות נהיגה. Expo Guadalajara וWorld Trade Center Guadalajara ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מHotel Aranzazu ECO.

--------------------------------------------------------------------------------

Celta Hotel Guadalajara

במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, ובנוסף מרכז עסקים, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות.

Celta Hotel Guadalajara מציע כספת, מכונת כביסה ושירותי כביסה. בCelta Hotel Guadalajara פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיות האורחים, הCelta Hotel Guadalajara נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים המודרניים של המלון מציעים כספת, טלוויזיה ומגהץ. בין השאר, תמצאו בחדרים ערוצי לווין, חימום מרכזי וטלפון.

Universidad Guadalajara Lamar וMercado de Abastos Guadalajara נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מCelta Hotel Guadalajara. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הExpo Guadalajara, World Trade Center Guadalajara וLa Gran Plaza Fashion Mall. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה מן המלון הינו 30 דקות באוטו.

--------------------------------------------------------------------------------

Fenix Hotel Guadalajara

Fenix Hotel Guadalajara מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר.

Fenix Hotel Guadalajara מציע מרכז עסקים, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. בFenix Hotel Guadalajara פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. האורחים מוזמנים להנות מהספא של המלון, הכולל בין השאר סלון יופי ומספרה. לנוחיות האורחים, הFenix Hotel Guadalajara נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל חדר במלון מאובזר בכספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. כמו כן החדרים מכילים מגהץ, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וטלפון. הוא מציע חדרים מרווחים שמאורגנים במיוחד לנוחיות משפחות.

Mercado de Abastos Guadalajara וCentro Universitario UTEG נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מFenix Hotel Guadalajara. הצוות המקצועי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בגוואדאלחארה ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר. Expo Guadalajara, Telmex Athletics Stadium וWorld Trade Center Guadalajara נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Hospicio Caba?as, Universidad Enrique D?az de Leon וParque Morelos ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Universidad Guadalajara Lamar.

--------------------------------------------------------------------------------

De Mendoza Hotel Guadalajara

המיקום המרכזי של De Mendoza Hotel Guadalajara יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של גוואדאלחארה כמו למשל Parque Morelos אשר נמצאים במרחק הליכה קצרה. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה והזמנת סיורים ואטרקציות, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות.

De Mendoza Hotel Guadalajara מציע מועדון ילדים, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים. האורחים מוזמנים להנות מהספא של המלון, הכולל בין השאר ג'קוזי וסולריום. אורחי המלון אשר מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המודרני והמיקצועי. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שDe Mendoza Hotel Guadalajara מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה, כספת וחדר אמבטיה פרטי. בחדרים יש גם מגהץ, טלפון ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

על מנת להבטיח התחלה מצויינת ליום, המלון מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) ואמריקאית עשירה ומפנקת. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

Mercado de Abastos Guadalajara וCentro Universitario UTEG נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מDe Mendoza Hotel Guadalajara. Expo Guadalajara וTelmex Athletics Stadium נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה. Hospicio Caba?as וUniversidad Enrique D?az de Leon נמצאים במרחק הליכה של-20 דקות מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Suites Country Club Guadalajara

Hotel Suites Country Club Guadalajara מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, שירותי בייביסיטר ובריכה עבור האורחים. בנוסף יש בHotel Suites Country Club Guadalajara ניקוי יבש, המרת מט"ח ושירותי כביסה. לנוחותכם, המלון מאפשר גישה אלחוטית לאינטרנט. אם אתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון היא בחינם. Estadio Tres de Marzo, Mercado de Abastos Guadalajara וCentro Universitario UTEG נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

Universidad Guadalajara Lamar וWorld Trade Center Guadalajara נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מHotel Suites Country Club Guadalajara. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה נמצא רק 30 דקות נסיעה ברכב. מרכז העיר גוואדאלחארה נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה. Enrique Diaz de Leon University, Parque Morelos וTelmex Athletics Stadium נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Camino Real Expo Hotel Guadalajara

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מועדון כושר והזמנת סיורים ואטרקציות, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות.

Camino Real Expo Hotel Guadalajara מציע שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים וניקוי יבש. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. בשטח המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות וכספומט. Camino Real Expo Hotel Guadalajara מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבCamino Real Expo Hotel Guadalajara ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בכל החדרים יש מזגן, טלוויזיה וכספת. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומציעים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מיני בר ופינת קפה ותה.

Universidad Enrique D?az de Leon וEstadio Tres de Marzo ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מCamino Real Expo Hotel Guadalajara. Universidad Guadalajara Lamar, Universidad Autonoma de Guadalajara וParque Morelos נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. Expo Guadalajara וRevolution Park נמצאים במרחק של 20 דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Aranzazu Catedral Hotel Guadalajara

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז גוואדאלחארה.

לנוחיותכם, הAranzazu Catedral Hotel Guadalajara מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שAranzazu Catedral Hotel Guadalajara מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בין מתקני המלון תמצאו מכון יופי, חנות מזכרות/מתנות וסלון יופי. בAranzazu Catedral Hotel Guadalajara פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבAranzazu Catedral Hotel Guadalajara ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בחדרים יש גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. לנוחותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהתחבר לעולם גם במהלך הטיול שלכם אם רק תירצו בכך. החדרים מצויידים במקרר, שי מוצרי טיפוח וטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת אורחיו.

La Gran Plaza Fashion Mall וMercado de Abastos Guadalajara ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מAranzazu Catedral Hotel Guadalajara. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה ממוקם במרחק של 30 דקות נהיגה. Guadalajara Lamar University, Enrique Diaz de Leon University וUTEG University ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

--------------------------------------------------------------------------------

Cervantes Hotel Guadalajara

המלון יושב במרכז של גוואדאלחארה ורק 10 דקות הליכה אל Revolution Park. במלון יש דלפק סיורים ובריכה, ובנוסף ניקוי יבש, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו UTEG University, Guadalajara Lamar University וMorelos Park, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את Telmex Metropolitan Stadium, La Gran Plaza Fashion Mall וAbastos Guadalajara Farmer's Market. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה הינו במרחק של 30 דקות נהיגה. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם. המלון נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Enrique Diaz de Leon University.

--------------------------------------------------------------------------------

Gran Hotel Los Reyes Guadalajara

Gran Hotel Los Reyes Guadalajara מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר.

Gran Hotel Los Reyes Guadalajara מציע חדר/י ישיבות, בריכה וקונסיירז'. בנוסף לחדרי דיונים ומרכז עסקים, יש במלון צוות, ניקוי יבש ושירותי כביסה. בGran Hotel Los Reyes Guadalajara פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. המקום מציע אינטרנט אלחוטי בחינם.

במידה ואתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבGran Hotel Los Reyes Guadalajara ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. הם מציעים כספת, טלוויזיה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. החדרים הממוזגים כוללים מגהץ, מקרר ווילונות אטומים לאור.

בנוסף פועלים בGran Hotel Los Reyes Guadalajara מסעדה ובר. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Universidad Guadalajara Lamar, Centro Universitario UTEG וUniversidad Enrique D?az de Leon, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. La Gran Plaza Fashion Mall וMercado de Abastos Guadalajara נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מGran Hotel Los Reyes Guadalajara. Telmex Athletics Stadium נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Revolution Park וParque Morelos וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל World Trade Center Guadalajara.

--------------------------------------------------------------------------------

Hostal De Maria Guadalajara

האכסניה ממוקמת לנוכחותכם במרכז העיר ומציעה לאורחיה אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים.

Hostal De Maria Guadalajara מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים לנוחות האורחים. האכסניה מתגאה בהכנסת האורחים החמה שהיא מציעה עבור חיות הבית של אורחי המלון. Abastos Guadalajara Farmer's Market, Guadalajara Expo וTelmex Metropolitan Stadium נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההאכסניה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו Enrique Diaz de Leon University, Morelos Park וUTEG University, ובנוסף תשמחו לדעת שהאכסניה מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. נמל התעופה הבינלאומי גוואדאלאחארה נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה. World Trade Center Guadalajara וGuadalajara Lamar University נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

גוואדאלחארה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Guadalajara_1.htm?label=yogipan

מקסיקו: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Mexico.htm?label=yogipan

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123764 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127382 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127352 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127037 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182027 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica