חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 243 מלונות במקסיקו סיטי, מקסיקו

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון09/10/201216653 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מקסיקו סיטי, מקסיקו

מקסיקו סיטי

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 243 מלונות במקסיקו סיטי, מקסיקו עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

Casa Blanca Hotel Mexico City

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Casa Blanca Hotel Mexico City הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו דלפק סיורים ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר מקסיקו סיטי.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ויש בו שירותי בייביסיטר ובריכת ילדים. בין השרותים הזמינים לאורחים נכללים חדרי דיונים וסלון יופי. האורחים יכולים לשבת בנחת ולהירגע בחצר השקטה של המלון. הקתדרלה העירונית של מקסיקו סיטי נמצא רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

לנוחיות האורחים, הCasa Blanca Hotel Mexico City מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שCasa Blanca Hotel Mexico City מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. הוא מציע חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. לאורחים יש אפשרות להתקשר אל שרות חדרים מסביב לשעון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו Museo Nacional de Arte וגלורייטה אינסורגנטס, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל האנדרטה למהפכה, בעוד המרחק אל Museo de Arte Popular, Torre Latinoamericana ואלמיידה סנטראל הוא כ-20 דקות הליכה. הצוות הרב לשוני במלון יכול לספק מידע מקומי ולעזור לארגן את שהייתכם במקסיקו סיטי.

--------------------------------------------------------------------------------

Melia Mexico Reforma

במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות, בריכה מחוממת ומרכז בריאות וספא, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של מקסיקו סיטי, כמו למשל אלמיידה סנטראל שנמצא במרחק הליכה קצרה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר מקסיקו סיטי.

האורחים יכולים להירגע בספא של המלון, הכולל בין השאר ג'קוזי, סאונה ועיסוי. האורחים מוזמנים להנות מרשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. בMelia Mexico Reforma פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. לנוחיות האורחים, הMelia Mexico Reforma נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים ממוזגים ומכילים כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיה. בנוסף כלולים נעלי בית וחלוקי רחצה לנוחות מירבית. מערכת הבידור בחדרים מבטיחה הנאה לילדים ולמבוגרים כאחד עם משחקי הוידאו הזמינים לפי דרישה.

תוכלו להנות ממאכלים מהמטבח הבין-לאומי, מקסיקני וספרדי במסעדה הנהדרת של המלון ולאחר מכן לתרווח עם משקה מהמבחר הרחב המוצע בבר. שרות החדרים זמין בכל שעות היום והלילה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Camino Real Mexico City

בין הינכם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Camino Real Mexico City הוא המקום המושלם עבורכם. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר מקסיקו סיטי.

Camino Real Mexico City מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סלון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה לנוחות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שCamino Real Mexico City מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בCamino Real Mexico City פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. Torre Insignia נמצא רק 20 דקות נסיעה מההמלון.

לנוחיותכם, הCamino Real Mexico City מציע חדרים ללא עישון. כל החדרים ממוזגים וכוללים כספת, שי מוצרי טיפוח וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בנוסף, יש בחדרים טלפון, מגהץ ומיני בר.

--------------------------------------------------------------------------------

Gran Hotel Ciudad de Mexico

Gran Hotel Ciudad de Mexico ממוקם בליבה של העיר ורק הליכה קצרה אל הארמון הלאומי, זוקאלו וMuseo de la Secretaria de Hacienda y Credito Publico. החדרים בהמלון מסודרים בקפידה, ממוזגים והגישה האל-חוטית היא בחינם.

Gran Hotel Ciudad de Mexico מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מכון יופי, חדר/י ישיבות וקונסיירז' לנוחות האורחים. בין השרותים שתמצאו יש מרכז עסקים הפועל 24 שעות, חדרי דיונים והסעות אל וממרכז העיר. בין מגוון השירותים שהמלון מציע למשפחות ניתן למצוא שירותי בייביסיטר. בGran Hotel Ciudad de Mexico פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים 24 שעות ביממה.

לנוחיות האורחים, הGran Hotel Ciudad de Mexico מציע חדרים ללא עישון. החדרים במלון כוללים פינת קפה, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. חדר האמבטיה כולל חלוקי רחצה, מקלחת ומייבש שיער. כל חדר במלון כולל מקרר, שי מוצרי טיפוח ומיני בר.

Gran Hotel Ciudad de Mexico מציע ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) או אמריקאית מידי יום.

--------------------------------------------------------------------------------

NH Mexico City

המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאטרקציות התיירותיות של מקסיקו סיטי, עם גלורייטה אינסורגנטס רק מספר דקות הליכה ו-Column of the Independence במרחק של 10 דקות הליכה. במלון תמצאו מרכז עסקים הפועל 24 שעות, בריכה ודלפק סיורים, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, בריכת ילדים וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר מקסיקו סיטי.

המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל מתחם הלילה הפופולרי זונה רוסה. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שNH Mexico City מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בנוסף לחדרי דיונים ומועדון ילדים, יש במלון גם שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש ושירותי כביסה.

לנוחיות האורחים, הNH Mexico City מציע חדרים ללא עישון. החדרים כוללים כספת, טלוויזיה ושי מוצרי טיפוח. החדרים הממוזגים כוללים מקרר, מיני בר ומגהץ.

--------------------------------------------------------------------------------

Embassy Suites Mexico City - Reforma

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Embassy Suites Mexico City - Reforma הוא המקום המושלם עבורכם. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מקסיקו סיטי.

Embassy Suites Mexico City - Reforma מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, קונסיירז' ובריכת ילדים לשרות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שEmbassy Suites Mexico City - Reforma מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. אורחי המלון יוכלו להנות מחדרי דיונים, הסעות אל וממרכז העיר ושירותי בייביסיטר. בEmbassy Suites Mexico City - Reforma פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

לנוחיותכם, הEmbassy Suites Mexico City - Reforma מציע חדרים ללא עישון. בין השאר, תמצאו בחדרים פינת קפה, טלוויזיה וכספת. בחדר האמבטיה כולל חלוקי רחצה, מקלחת ומייבש שיער.

--------------------------------------------------------------------------------

NH Centro Historico

המלון ממוקם במרכז של מקסיקו סיטי, רק 5 דקות הליכה אל הקתדרלה העירונית של מקסיקו סיטי וזוקאלו. החדרים במלון מסודרים היטב וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו בחינם. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של מקסיקו סיטי, כמו למשל הארמון הלאומי שנמצא במרחק הליכה קצרה.

NH Centro Historico מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות ומרכז עסקים לנוחות האורחים. לנוחיות האורחים, הNH Centro Historico נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בNH Centro Historico פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם.

לנוחיות האורחים, הNH Centro Historico מציע חדרים ללא עישון. בכל החדרים של המלון תמצאו טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכספת. כל חדר בהמלון כולל שי מוצרי טיפוח, מיני בר ופינת קפה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Marlowe Mexico City

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז מקסיקו סיטי, רק מספר דקות הליכה אל Torre Latinoamericana וMuseo de Arte Popular. במלון יש מועדון כושר, דלפק סיורים ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של מקסיקו סיטי, כמו למשל אלמיידה סנטראל שנמצא במרחק הליכה קצרה.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. בין השאר, תמצאו במלון מרכז עסקים, חדרי דיונים וסאונה. הרשו לעצמכם לשבת ולהתרווח עם כוסית בבר של ההמלון ולהירגע בסוף היום.

--------------------------------------------------------------------------------

Geneve Hotel Mexico City

במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות ומועדון כושר, וגם חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה.

Geneve Hotel Mexico City מציע מרכז עסקים, חדרי דיונים ושירותי בייביסיטר. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לדעת שהרשת האלחוטית זמינה לכל האורחים. בשטח המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות ועמדת עיתונים. צוות הקבלה הידידותי של המלון ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

החדרים המרווחים של המלון מציעים כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיה. בין השאר, תמצאו בחדרים מיני בר, מכונת קפה ומגהץ. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לשהיה של משפחות.

Estela de Luz ואסטאדיו אצטקה ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מGeneve Hotel Mexico City. האוניברסיטה הלאומית העצמאית של מקסיקו, Universidad del Valle de Mexico וAutonomous University of Mexico City נמצאים רק 20 דקות נסיעה מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי במקסיקו סיטי נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. Alberca Olimpica Francisco Marquez הינו במרחק של עשר דקות הליכה.

--------------------------------------------------------------------------------

Casa De La Condesa Hotel Mexico City

במלון יש מועדון כושר, אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, וגם מרכז עסקים, הסעות אל וממרכז העיר וקונסיירז'. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר מקסיקו סיטי.

לנוחיותכם, הCasa De La Condesa Hotel Mexico City מציע חדרים ללא עישון. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם במקסיקו סיטי ולהמליץ על מסעדות מקומיות. הצוות המקצועי בשולחן הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במשך חופשתכם. כמו כן, תמצאו בCasa De La Condesa Hotel Mexico City שירותי כביסה, כספת וניקוי יבש.

הקתדרלה העירונית של מקסיקו סיטי ואלמיידה סנטראל נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מCasa De La Condesa Hotel Mexico City. בCasa De La Condesa Hotel Mexico City פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. מוזיאו נאסיונאל דה אנתרופולוגיה, Column of the Independence וטירת שאפולטפק הם במרחק נסיעה של 10 דקות מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Segovia Regency

במלון יש בריכה, הזמנת סיורים ואטרקציות ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף מרכז עסקים, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר מקסיקו סיטי.

Segovia Regency מציע מכונת כביסה, ניקוי יבש ושירותי כביסה. בSegovia Regency פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הצוות האדיב בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במהלך חופשתכם.

משפחות היוצאות לחופשה מוזמנות להירגע ולהתרווח בחדרים מרווחים במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית. החדרים מצויידים בטלפון, טלוויזיה וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו. החדרים הממוזגים כוללים חימום מרכזי.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו האנדרטה למהפכה, המוזיאון לאמנות מודרנית וTorre del Caballito, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים. המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל זונה רוסה וכעשרים דקות של הליכה אל Torre Mayor, Estela de Luz וUnited States Embassy. נמל התעופה הבינלאומי במקסיקו סיטי ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. Torre Reforma נמצא במרחק הליכה של-20 דקות מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hampton Inn & Suites Mexico City - Centro Historico

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מועדון כושר והזמנת סיורים ואטרקציות, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות.

Hampton Inn & Suites Mexico City - Centro Historico מציע הסעות אל וממרכז העיר, חדרי דיונים ומועדון ילדים. בHampton Inn & Suites Mexico City - Centro Historico פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. אורחי המלון אשר אוהבים לשמור על כושר בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המודרני והמיקצועי. Hampton Inn & Suites Mexico City - Centro Historico מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

החדרים כוללים טלוויזיה, פינת קפה ותה וכספת. החלונות פנורמיים מציעים המון אור טבעי. כל החדרים ממוזגים וכוללים מכונת קפה, טלפון ומגהץ. וניתן גם להזמין מראש חדרים ללא עישון.

אסטאדיו אצטקה והאוניברסיטה הלאומית העצמאית של מקסיקו ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מHampton Inn & Suites Mexico City - Centro Historico. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הMexico Autonomous Institute of Technology, Universidad del Valle de Mexico וPerisur. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל מוזיאון בית פרידה קאלו ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Ciudad Universitaria וAlberca Olimpica Francisco Marquez.

--------------------------------------------------------------------------------

Galeria Plaza

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מהנה, Galeria Plaza הוא המקום האידיאלי עבורכם. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר מקסיקו סיטי.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכת ילדים, חדר/י ישיבות וחדרי דיונים לנוחות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שGaleria Plaza מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בGaleria Plaza פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. יער שאפולטפק נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

לנוחיות האורחים, הGaleria Plaza מציע חדרים ללא עישון. מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בחדרים תמצאו כספת, פינת קפה וטלוויזיה. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע מיני בר, שי מוצרי טיפוח ומכונת קפה.

--------------------------------------------------------------------------------

Ramada Aeropuerto Hotel Mexico City

Ramada Aeropuerto Hotel Mexico City מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי על חשבון הבית. במלון תמצאו דלפק סיורים ומועדון כושר, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מקסיקו סיטי.

לנוחיותכם, תמצאו בחדר האמבטיה אמבטיית ספא, דרך נהדרת לתת לגוף מנוחה בסוף היום. החדרים מצויידים בכבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. החדרים מאובזרים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומציעים מיני בר, מכונת קפה ופינת קפה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו הארמון הלאומי, זוקאלו והקתדרלה העירונית של מקסיקו סיטי, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. אנשי עסקים ישמחו לדעת שההמלון מפעיל שרות של צ'ק-אין/צ'ק-אאוט אקספרס אשר נועד לחסוך זמן יקר ולהתמקד בעינינכם האישיים. אלמיידה סנטראל, Torre Latinoamericana וMuseo de Arte Popular נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Sheraton Maria Isabel Hotel Towers Mexico City

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Sheraton Maria Isabel Hotel Towers Mexico City הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו מגרשי טניס ודלפק סיורים, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וחדרי דיונים.

לנוחיות האורחים, הSheraton Maria Isabel Hotel Towers Mexico City מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שSheraton Maria Isabel Hotel Towers Mexico City מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בSheraton Maria Isabel Hotel Towers Mexico City פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. אלמיידה סנטראל נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבSheraton Maria Isabel Hotel Towers Mexico City ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים כוללים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מצוייד במקרר, מיני בר ומגהץ.

טירת שאפולטפק ויער שאפולטפק נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מSheraton Maria Isabel Hotel Towers Mexico City. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את ההמוזיאון לאמנות מודרנית, מוזיאו נאסיונאל דה אנתרופולוגיה וגלורייטה אינסורגנטס. מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את ה-El Angel de la Independencia, Templo Mayor Museum וEstela de Luz.

--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn Mexico City Zocalo

המלון יושב בלב העיר, במרחק 2 דקות אל הקתדרלה העירונית של מקסיקו סיטי ומספר דקות הליכה אל Museo de la Secretaria de Hacienda y Credito Publico וזוקאלו. במלון תמצאו בריכת שחייה, דלפק סיורים ומועדון כושר, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה וחדר/י ישיבות. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של מקסיקו סיטי, כמו למשל הארמון הלאומי שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

לנוחיות האורחים, הHoliday Inn Mexico City Zocalo מציע חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הHoliday Inn Mexico City Zocalo נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. במלון תמצאו מרכז עסקים, חדרי דיונים ושירותי בייביסיטר. גלורייטה אינסורגנטס נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבHoliday Inn Mexico City Zocalo ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. כל חדר במלון מכיל פינת קפה, מכונת קפה ומגהץ.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.

--------------------------------------------------------------------------------

San Marino Suites Hotel

San Marino Suites Hotel מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי חינם. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של מקסיקו סיטי, כמו למשל זונה רוסה שנמצא במרחק הליכה קצרה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר מקסיקו סיטי.

San Marino Suites Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה עבור האורחים. המלון מתגאה בהכנסת האורחים החמה שהוא מציע עבור חיות הבית של האורחים. אם תירצו לשמור על דופק גבוה גם במהלך חופשתכם, וודאי תשמחו לדעת שהמקום מפעיל מרכז כושר.

לנוחיות האורחים, הSan Marino Suites Hotel מציע חדרים ללא עישון. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומקלחת. בכל חדר תמצאו מטבחון עם מכונת קפה, פינת קפה ומקרר.

--------------------------------------------------------------------------------

Howard Johnson Hotel Alameda Mexico City

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מלב מקסיקו סיטי ומחיריו נוחים, זהו המקום האידיאלי לחופשה מקסימה וחסכונית.

Howard Johnson Hotel Alameda Mexico City מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף שירותי כביסה, מרכז עסקים וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. השרותים כוללים בין השאר המרת מטבע זר, חניה מקורה וכספת. המלון גם מספק לאורחיו אינטרנט Wi-Fi.

כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות.

תוכלו לצאת לטיול קצר ומהנה אל אלמיידה סנטראל אשר נמצא בקרבת מקום. במרחק הליכה נמצאים גם הארמון הלאומי, זוקאלו והקתדרלה העירונית של מקסיקו סיטי. Museo de la Secretaria de Hacienda y Credito Publico, Franz Mayer Museum והאנדרטה למהפכה נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Emporio Reforma

במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, וגם קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות.

המלון פופולרי בקרב משפחות ויש בו שירותי בייביסיטר. בנוסף יש בEmporio Reforma חדרי דיונים, ניקוי יבש והסעות אל וממרכז העיר. המלון מציע מבחר שרותים לעסקים הכוללים שירותי מזכירות. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שEmporio Reforma מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

חדר האמבטיה אשר בחדר הינו מפנק וברמת חמישה כוכבים, עם מקלחת ומייבש שיער יוקרתיים. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית וכולל פינת קפה ותה, טלוויזיה שטוחה וכספת. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לשהיה של משפחות. החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומציעים מיני בר, מקרר ונגן די וי די.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אתרים תיירותיים כמו Antara Polanco, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. בEmporio Reforma פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. מוזיאו נאסיונאל דה אנתרופולוגיה, Montana Rusa ויער שאפולטפק נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Fontan Mexico City

עם טראסה על הגג ונוף פנורמי של העיר , המלון מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיה, כספת ומיני בר. במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות ומרכז עסקים. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר מקסיקו סיטי.

אם אתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון היא בחינם. בשטח המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. בנוסף, תמצאו בHotel Fontan Mexico City חדרי דיונים, ניקוי יבש ושירותי כביסה.

ובנוסף תמצאו בחדרים שיחות מקומיות בחינם, מגהץ וטלפון. הוא מציע חדרים מרווחים המיועדים למשפחות. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה כדי להבטיח לכם נוחות מושלמת ומכילים בין השאר מקלחת ומייבש שיער.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

אתרים תירותיים מגוונים ופופולריים נמצאים במרחק בהליכה קצרה מהמלון. הקתדרלה העירונית של מקסיקו סיטי נמצא רק 20 דקות נהיגה מהמלון. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Palacio de Bellas Artes, Torre Latinoamericana ואלמיידה סנטראל ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Estela de Luz, גלורייטה אינסורגנטס וMuseo Nacional de Arte.

מקסיקו סיטי: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Mexico_City_1.htm?label=yogipan

מקסיקו: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Mexico.htm?label=yogipan

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123764 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127381 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127351 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127037 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica