חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אתרי הכרויות לגיל הזהב

מאת: אתרי הכרויות חינםהכרויות12/10/20125113 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל אחד מאיתנו מגיע לאהוב ולהיות נאהב, בכל גיל. רבים מהצעירים ברוחם מגלים כי גם לאחר שהשיער מלבין, עדיין כוחם במותניהם והצורך בזוגיות ואינטימיות לא פרח מהקן עם הילדים. חלקם התגרשו או התאלמנו בגיל מאוחר יחסית והם מרגישים בצורך עז לחלוק את השנים הרבות שלפניהם עם בן/בת זוג כמוהם.

אך אליה וקוץ בה. רוב בני הגיל השלישי חשים כי האפשרויות שלהם להכיר בני זוג חדשים מוגבלות למדי: רובם לא יוצאים למועדונים, לא נפגשים בטראקים בהודו ולא יושבים על הדשא באוניברסיטה. בנוסף, לאחר שנים רבות של זוגיות עם בן זוג יחיד, הם מרגישים לא בטוחים שהם זוכרים בכלל את חוקי הדייטינג: לאן יוצאים, מה אומרים, מתי ואיך...

לכן, אם חשבתם שאהבה והכרויות שייכים רק לצעירים אתם טועים בגדול. בעולם ההכרויות האינטרנטי של ימינו, אין שום סיבה שבני ובנות גיל הזהב יבלו את חייהם בבדידות ולא ישתתפו בחגיגה הוירטואלית ועל כך יעידו שלל אתרי ההכרויות שקמו במיוחד עבורם. אתרי הכרויות לגיל השלישי מאפשרים להם למצוא בני זוג פוטנציאליים שהם לא היו זוכים להכיר בשום דרך אחרת. עולם ההכרויות לגיל השלישי כל כך חי, תוסס ובועט שהכינוי "גיל הזהב" מקבל משמעות אחרת לחלוטין ממה שאתם חושבים.

המבוגרים של היום אינם אותם מבוגרים של לפני עשרים או שלושים שנה ורבים מהם מבלים זמן לא מועט מול המחשב (בטח, הנכדים לימדו אותם...). אך למרות שרבים מבני גיל הזהב שולטים ברזי המחשב והאינטרנט, רוב אתרי ההכרויות הפונים לחתך אוכלוסיה זה הינם פשוטים ובהירים וממש אין צורך להיות "תולעת" מחשבים על מנת להיות מסוגלים להירשם ולהכיר חברים באתר.

כפי שציינו, אחת הבעיות איתן בני גיל הזהב צריכים להתמודד היא החשש מפני יצירת קשר חדש לאחר שנים רבות של זוגיות. אחד היתרונות של אתרי הכרויות לגיל השלישי הוא שהתקשורת הראשונית ביניהם לבין חברים או חברות אחרים באתר נעשית דרך אתר ההכרויות עצמו ולא פנים מול פנים, דבר המסייע בהפגת החששות הקיימים ביצירת קשר חדש (או לפחות מפחית אותן מעט).

דבר חשוב נוסף שצריך לציין בהקשר של אתרי הכרויות לגיל השלישי הוא שהם לוקחים בחשבון שרבים בגילאים אלה יצאו לא מזמן מזוגיות רבת שנים ועל כן מרגישים מעט חוסר ביטחון לגבי עולם הדייטינג. על כן, ברוב אתרי ההכרויות לגיל הזהב ניתן גם למצוא מגוון המלצות למקומות בילוי או לפעילויות מתאימות וכן מגוון מאמרים מקצועיים בנושאים הרלוונטיים לזוגות בגיל הזהב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Click2Love - אינדקס אתרי הכרויות חינמי לחלוטין!!! כל אתרי היכרויות בישראל במקום אחד - רק כאן!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתרי הכרויות חינם

מאת: אתרי הכרויות חינםהכרויות01/09/121443 צפיות
מהפכת ההכרויות האינטרנטית, לה אנו עדים בעשור האחרון, סחפה אחריה גם את המגזר הדתי. אם עד לפני כעשור הדרך המקובלת להכיר בין בני זוג פוטנציאליים במגזר הדתי למטרת הקמת משפחה בישראל היתה דרך ההורים או חברים, הרי שגם כאן, אתרי הכרויות החלו לתפוס מקום של כבוד.

מאת: אתרי הכרויות חינםהכרויות16/05/111400 צפיות
היכרתם מישהו נחמד באתר הכרויות וקבעתם לדייט ראשון. לפני שאתם יוצאים לדייט, שווה לכם לעצור לרגע ולבדוק אילו תחושות ומחשבות רצות לכם בראש כיוון שאופי המחשבות האלה יכול להשפיע על סיכויי ההצלחה של הדייט.

מאת: אתרי הכרויות חינםהכרויות27/02/112015 צפיות
אתרי הכרויות רבים מתהדרים בתואר "הכרויות חינם". השאלה היא האם הם באמת חינמיים או לא? על מנת לדעת בבטחה האם אתר היכרויות מסויים הוא אכן חינמי, צריך להיכנס אליו ולבדוק. העניין הוא שיש כל כך הרבה אתרי הכרויות המעידים על עצמם שהם חינמיים, ולהיכנס לכל אחד ואחד מהם ולבדוק זה לא ממש מעשי שכן ייקח לנו זמן רב לסרוק אותם ולתהות על קנקנם.

מאת: אתרי הכרויות חינםהכרויות29/01/111531 צפיות
הרבה אנשים שואלים את עצמם: "האם כדאי לי להירשם לאתרי הכרויות או לא? האם כדאי לי לחפש אהבה גם באתרי הכרויות באינטרנט או שעדיף להימנע?". לדעתי, התשובה די פשוטה: בעידן של היום, ניתן לעשות הכל באינטרנט: להתעדכן בחדשות, להשוות מחירים של מוצרים, להזמין טיסות... פשוט הכל.. אז למה לא לנסות ולמצוא שם גם אהבה?

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202808 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202801 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193541 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172179 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163087 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153018 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153163 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica